@cynthia: wat een lief smsjuh!! Ik krijg alleen maar te horen dat ze famile wil dattie met een turks meisje gaat… Daar wordt je niet echt vrolijk van, en ik vraag me dan ook vaak af wattie eigenlijk van me wil :blink:
@ nur: 50 smsjuhs…dan zit het vast wel goed!!!Hoop het in ieder geval voor je!!
@ezzzz Oh dat is balen zeg, maar als hij van je houdt dan zullen zijn ouders dat moeten respecteren!!! Heb je ze al ontmoet?? Misschien dat als ze je zien dat ze dan bijdraaien!!
haha neej heb ze niet ontmoet…hem trouwens ook nog niet alleen heeeeeeeel veel msnen, bellen, smsen en cammen…
Kga hem over 20 daagjuhs ontmoeten, ik denk dat het wel goed zit…maarjah je weet het nooit :blink: Dan eerst hem nog maar wat beter leren kennen en dan zien we de rest "vanzelf"wel… :huh:
Liefs ezzzz
Nog even wat anders…wat een weer is het zeg…we waren al gewaarschuwd hier in het hoge noorden maar het wordt nu toch echt donker… :huh:
Nee inderdaad!!! Ik heb zojuist mijn vriend een smsje gestuurd dat ik zijn famillie graag wil ontmoeten!! Eens even kijken hoe hij gaat reageren!!! Zie hem over 12 weken pas weer hoor dus dat duurt nog wel even! ga over 12 dagen naar Side, maar kan hem dan denk ik niet zien, de afstand is gewoon te groot!!!
@Nur: kan me voorstellen dat je je erop verheugd om straks lekker in je eigen huisje te zitten, en net zoals je zelf al zegt, helemaal ingericht zoals je het zelf mooi vindt. En lekker alles doen zoals jíj het wilt! En dan eerst nog mooi een maand naar Antalya, heerlijk! 50 sms’jes?? Jeetje hij heeft het volgens mij zwaar te pakken van je
@Canis: we maken het hier met de overblijvers gewoon lekker gezellig. En denk maar zo: wij hebben het lekker nog tegoed! Al duurt het nog wel erg lang :huh:
@Linda: het is al bijna zover voor jullie! Ben benieuwd hoe het gaat bevallen! Vast super!
@Maret: vandaag eigenlijk weinig gedaan…Heb voor volgende week lekker veel met vriendinnen afgesproken dus die week gaat dan mooi snel. Voor jou begint het nu ook lekker dichtbij te komen!
@Iloveturkey: heerlijk dat je lekker naar hem toe gaat! Wel lekker dat je nu steeds met z’n tweetjes kunt zijn, ook al moet hij werken.
@Ezzzz: inderdaad vreselijk weer vandaag. Vanmiddag was de lucht hier bijna pikzwart. Blegh het is echt weer zomer in Nederland…Ben benieuwd hoe het gaat verlopen als je hem straks gaat ontmoeten, wel spannend zeg!
Zo, nu ga ik eerst ff beginnen met koken, helemaal geen zin in…
@ diamond: Ik kan me bijna niet meer voorstellen dat het me niet zal bevallen. Ik heb nog nooit zoveel mensen enthousiast horen praten over een vakantieland dus dat moet zeker goedkomen…
Heb er helemaal vertrouwen in door jullie enthousiasme…
@ Diamond: Dat vind ik nou ook…als iedereen hier strax weer aan het werk is, of naar school…dan zitten wij lekker daaaar!! Zeg je hebt t vast wel al genoemd…maar draai nog niet zo lang mee hier op t forum :rolleyes: …hoelang ga je?
@Linda: jullie zitten ook nog 's in een heerlijk hotel in een superleuke plaats dus het kan niet anders dan dat het erg leuk gaat worden Wel een uitgebreid verslag he, als jullie weer terug zijn. Vindt het altijd leuk om te horen hoe het in Alanya is…
@Canis: ik ga van 14 september t/m 21 september naar Turgutreis en van 28 september (heel dicht op elkaar haha) t/m 5 oktober naar Alanya. Ben net vier weken terug uit Alanya maar heb alweer ontzettende heimwee, het is er ook zoooooo leuk…
Ik heb laatst ook geprobeerd een sms’je in het Turks te maken maar volgens mij leek het echt nergens op. Heb 't maar snel weer gewist voordat ik me weer onsterflijk belachelijk maak hahaha.
@ diamond: Ik zal zeker verslag doen van mijn ervaringen in Alanya… en als ik dan terug ben dan kan ik vast en zeker ook over niets anders meer praten. Ik ben nu al elke dag het forum aan het checken en dan ben ik nog helemaal niet in turkije geweest