Veel Plezier-welkom Thuis 1

Rieneke: heeeeeeel veel plezier in Alanya, ook voor je vriendin natuurlijk!!

Groetjes, Diamond

nog 28 nachtjes :smiley:

Rieneke: 4 juli…Alanya!
Maretje: 12 juli: Antalya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Iloveturkey: 12 Juli…Manavgat!
CynthialovesGumbet: 16 Juli…Side
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Beppie1: 4 september…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 oktober…Side!
Poellie: 9 oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!

Nog 72 en 86 dagen!

@Cynthia: veel plezier in Alkmaar! Meteen nog ff shoppen voor de vakantie? Ik heb nog geen idee wat ik vandaag ga doen. Dacht dat ze mooi weer hadden voorspeld maar het is hier nog volledig bewolkt :o

Groetjes, Diamond

en 12 juli ga ik naar manavgat!!! naar mijn vriendje!!!
owww nog 9 nachtjes!!!

Iloveturkey, ik heb je bij in het rijtje gezet!

Groetjes, Diamond

Ben je 2 daagjes niet online, is ineens iedereen al weg :frowning:

Nou voor degenen die nog bijlezen in Turkije, veel plezier daar, en laat af en toe iets horen

Zal rustig worden meiden, heb ik helemaal niets meer te doen op me werk!! :stuck_out_tongue:

Nou morgen weer wat sociolysen, en dan dinsdag een half dagje

Tot dan dan
Annemiek

Hey dames! Ben ik weer!

Bah, ik heb de afgelopen 3 dagen ongeveer 10 uur geslapen en vannacht dus vriendje weggebracht, naar Dortmund, dat was echt heel grappig.
We waren al vrij snel bij Dortmund (anderhalf uur) en toen hebben we nog meer dan een uur rondgereden om het vliegveld te vinden, omdat het ZO slecht was aangegeven en het lag tussen allemaal landerijen. Uiteindelijk is er een taxi voor ons uit gereden en toen hebben we het gevonden! En op de terugweg zijn we wéér verkeerd gereden… echt niet grappig… Om half 3 vanochted reden we weg, om half 10 was ik pas weer thuis!

Ik had em een briefje geschreven en 3 heel stomme cadeautjes gekocht, maar wel met een idee erachter (een sleutelhanger van een beertje met een kus op z’n voorhoofd, omdat ik die altijd van em krijg en hij was z’n sleutelhanger kwijt, een knuffel van Madagscar (van de SuperdeBoer), die geldt als een tegoedbon, dat we die film samen gaan kijken en als laatste een knal roze, leren portemonnee met een hartje van strasssteentjes!!)
Die portemonnee was, omdat hij zelf een bagger portemonnee heeft met gaten erin enzo dus had ik gezegd dat ik een roze portemonnee voor em zou kopen ooit… En ik liep tegen deze aan en erger kon het niet worden…
Naja, hij kon het wel waarderen, en hij heeft mij zijn ketting gegeven, waarvan hij de hanger zelf heeft ontworpen… Ik post wel even een foto!! Die ketting heeft heel veel waarde voor hem, dus toen voelde ik me wel stom met m’n cadeautjes :$…

Ik heb nu nog niet echt door dat hij weg is, het begint langzaam door te dringen… Maarja, 2 maanden moet toch vol te houden zijn?! Als ik nu een baantje vind, ga ik zelfs misschien last minute naar em toe!

Zo…

@ Diamond: het is hier inderdaad erg rustig, maarja in 3 dagen ook meteen 4 mensen weg! Waarvan er 3 toch redelijk veel posten!

@ Beppie: jammer he, zo stil hier :wink:

@ IloveTurkey: Wat lekker dat je weggaat! Hoe lang ken je je vriendje al?

@ Nur: Hoe is het met je huis? Was het leuk bij de Ikea? Veel gekocht?

Sorry voor dit lange verhaal,ik moest het ff kwijt… Ik ga even een foto maken van de ketting en ook nog van mn jurk… Die post ik hier zo!!

Liefs, Maretje

@Annemiek: vraag me ook al af hoe ik het dinsdag op m’n werk ga volhouden als het hier zo rustig is op het forum :smiley: En als we allebei niks te doen hebben kunnen we altijd nog met elkaar kletsen haha.

@Maret: jeetje wat een gedoe zeg om bij dat vliegveld te komen…Zit je ook echt op te wachten op zo’n moment…Ik vind de kadootjes leuk die je voor hem had gekocht, helemaal omdat ze allemaal een betekenis hebben! Ontzettend lief dat je z’n ketting hebt gekregen, zegt wel wat dat je die kreeg! Ben benieuwd naar de foto ervan!

Enne…wij slepen je die twee maanden wel door! Het zou natuurlijk wel super zijn als je hem zou kunnen opzoeken…Waar ergens op Mallorca zit hij? Ben d’r twee keer geweest maar vindt het wel een erg leuk eiland.

Nou, kom maar op met die foto’s :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

Oke komtie dan he :wink:

Eerst mijn diploma-uitreiking-jurk:

Hier zit ik te wachten op mijn praatje en zag dat mijn vader een foto ging maken, vandaar dat ik zo achterom zit enzo… let vooral niet op het bikinibandje-witheid… Ik kon er dus geen bh onderaan, maar hij zat gelukkig strak genoeg van zichzelf en niet té straks…

Hier krijg ik mijn diploma van de rector! Aan de achterkant liep de jurk langer door in een punt, erg apart…
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden :slight_smile:

Dit is de ketting van mn vriendje. Hij heeft de hanger dus zelf ontworpen en door zijn oom laten maken. Er zit nog een heel idee en verhaal achter, waardoor hij erg veel waarde voor hem heeft, maar daar val ik jullie nu even niet mee lastig!!

Liefs, Maretje

** @ diamond die ondertussen alweer heeft gereageerd: ** Hij werkt in het Feestpaleis in El Arenal, misschien zien jullie hem wel langskomen op tv, ik heb gehoord dat The Box elke week daar de Urban Vibes op gaan nemen! Naja, ik heb voorlopig niet zoveel meer te doen, behalve een beetje socializen… Dus ik kom regelmatig hier het forum checken :wink:

Sorry voor NOG een erg grote post, maar… Het zal vást niet meer gebeuren (Yeah right, mij kennende :wink: ) :lol:

Mooie jurk!!! En hij staat je super! Vindt zo’n print ook leuk, is eens een keer heel wat anders, lekker apart!

En echt superlief van die ketting! Zit helemaal goed tussen jullie :wub:
Je hebt wel een schatje gevonden hoor!

Groetjes, Diamond

das echt n mooie jurk maretje!!
staat je echt goed…!!
ook een mooie ketting…heeft hij er niet nog zo eentje :wink: ben wel geinteresseert :stuck_out_tongue:

enne maretje wat dacht je ervan om de volgende keer n routeplanner uit te printe :stuck_out_tongue: vind je t misschien wat sneller hehehehe

groetjes yvonne

hey maretje…
ik ken mijn vriendje nu bijna een jaar… ik ga lekker 3 weken naar hem toe!!!
super gave jurk trouwens!!! en ook een hele lieve ketting!!!

Nog 71 en 85 dagen! Jeetje het aftellen schiet voor m’n gevoel nog niet echt op…En al helemaal niet als er ineens zoveel mensen om je heen vertrekken…

Groetjes, Diamond

@maretje, wat een geweldige jurk!! Hij staat je ook heel mooi!!!En die ketting is ook super lief!!! :smiley:

En het aftellen bij mij…Nog 20 dagen…we komen eindelijkin de buurt!!! :smiley:

maretje, mooie jurk :slight_smile: lief van hem die ketting. hoe lang blijft hij weg?

nog 27 nachtjes slapen en dan ga ik naar Antalya en nog 4 nachtjes voor ik de sleutel van mn huisje krijg.

heb zulke leuke dingen gezien (en al een beetje gekocht) bij de ikea :smiley: heb zo’n zin om lekker te gaan inrichten. mn eigen spullen, zelf hoe ik het wil, zelf er wonen, voor mezelf koken, mn eigen was doen (aangezien mn moeder momenteel met haar wassen al mn kleding verpest :frowning: ) zelf boodschappen doen, zelf koken enz enz enz… :rolleyes: heerlijk idee. helaas duurt t nog wel tot september voor ik dit allemaal echt zelf kan doen want antalya zit er nog tussen maar niet erg.

leuke jongen is ook nog steeds leuk dus ben benieuwd :smiley:

@ Diamond: Erg he die mensen die al bijna weg gaan…moet ook nog ruim 60 dagen ofzo? Heb nog niet eens een ticket geboekt :frowning: Denk dat ik dat maar eens ga doen, dan komt het weer wat dichterbij voor mn gevoel…
Groetjes Canis

nog 6 dagen (10 juli) en dan ALANYA

we vliegen al om 04.15 met inter airlines…
Heb er ontzettend veel zin in… ben al bezig met spulletjes verzamelen, ben zo bang dat ik belangrijke dingen vergeet :rolleyes:

Groetjes Linda

@llemaal: bedankt voor de lieve berichtjes! Ben ook wel blij met m’n vriendje :slight_smile: (hij blijft ruim 2 maanden weg)

@Diamond: het gaat echt langzamer he, als het hier dan ook nog rustig wordt, beetje jammer!! Wat doe je verder zo overdag?

@Nur: nog wat van de leuke jongen gehoord? Ben heel benieuwd!~

@Poellie: We hadden een route uitgeprint! Tot aan Dortmund ging het goed, toen hebben we alleen nog ruim anderhalf uur daar rondjes gereden voordat we het hadden gevonden :wink: :lol:

@Lindalight: lekker hoor, nog maar 6 daagjes! Ik hoef ook nog maar een weekje (bedenk ik me net :blink: )

@IloveTurkey: lekker dat je dan 3 weekjes bij em kan zijn… Ben je al vaker langere tijd bij em geweest? Ga je er alleen heen?

Zo… Ik ga nu mijn boekenkast uitruimen (wat betekent: 2 lege planken waar mn schoolspullen op lagen :smiley: )

Liefs, Maretje

@maretje: ik ga nu voor het eerst alleen… best spannend dus maar gaat helemaal goed komen… en 2 weken is het langst dat ik tot toe bij hem ben geweest… maar altijd met iemand erbij dus dit gaat zeker een nieuwe ervaring voor ons worden…
hij moet wel gewoon werken dus dat is wel jammer maar waarschijnlijk ga ik ook gewoon meewerken en kunnen we veel bij elkaar zijn…
ik heb er in ieder geval heel veel zin in en kan niet wachten… maarja nog 8 eenzame nachtjes…

@Nur: nog wat van de leuke jongen gehoord? Ben heel benieuwd!~

ow hoor heel veel van m :slight_smile: heb de afgelopen week zo’n 50 smsjes gehad van m :slight_smile: dus… nu nog afspreken, dat lukt wat minder :huh: