Veel Plezier-welkom Thuis 1

Jeetje da’s wel weer heel wat anders zeg! Maar lijkt me ook geweldig om een keer te zien hoor! Er zijn nog zoveel landen die ik ook ooit nog wel een keer wil gaan zien, maar hou het voorlopig lekker even bij Turkije :smiley:

Groetjes, Diamond

JA dat blijft ook wel mijn voorkeur hoor! Ik loop stage en er is nu een meisje bij mij collega, voor turkije <_< Voor volgende week al vertrek!!! AAAh ik wil ook volgende week hahaha

Sterker nog, ik wil morgen al wel weg! Of vanavond, nog beter :smiley:

Groetjes, Diamond

Nu!!! Maar dan wil ik wel naar Gümbet… Ga je mee dan;) Dan gaan we wel samen!!! Even koffer pakken naar schiphol en de eerste vlucht!

Haha hoezo Fantasie???

Ja wacht ff dan pak ik m’ n koffer ook in! En dan gaan we daarna door naar Alanya! Heb jij al zonnebrandcreme ingepakt, anders neem ik die wel mee :smiley:

Groetjes, Diamond

Haha ik smeer me nooit in!!! Ik verbrand namelijk niet!! :lol: Ja is ok eerst 7 dagen Gumbet en daarna 7 dagen Alanya goed?? Want anders ben ik niet op tijd terug om naar Side te gaan!!!

Liefs

Huh smeer je je echt nooit in? Jeetje ideaal dat je nooit verbrand, daar heb ik helaas geen last van :blink:
Nou zie je straks wel op Schiphol, hoe zie je d’r uit :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Rieneke: 4 juli…Alanya!
Maretje: 12 juli: Antalya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
CynthialovesGumbet: 16 Juli…Side
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Beppie1: 4 september…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 oktober…Side!
Poellie: 9 oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!

@Nur: en is hij langs geweest in de winkel? En hoe ging het?? Was 'ie nog steeds zo leuk?

@Maret: kom maar op met die foto’s! Ben benieuwd hoe je eruit zag! Is je vriend inmiddels alweer iets vrolijker? Wanneer gaat hij eigenlijk precies naar Mallorca?

@Groetjes, Jac en Zomervakantie: een heel fijne vakantie meiden! Zijn jullie helemaal klaar om te vertrekken? Heel veel plezier in het geweldige Turkije! En veel leuke herinneringen verzamelen om hier te vertellen he :smiley:

Groetjes, Diamond

jeetje he, ik ben een dagje weg en er is al een hele hoop bijgeschreven.

ja hij is langsgeweest maar ik had pauze :frowning: dus hij later smsen van “waar was jij???” ja ehhhh…schiet niet op met ons he
naja, hij zou me straks ff bellen dus daar ga ik dan maar vanuit

Oh Nur, dat zul je altijd zien! Nou ja, nu maar ff wachten op z’n telefoontje…

Groetjes, Diamond

:wink:

Hey allemaal…

Een snel berichtje van mij. Ik beloof dat de foto snel komt, maar nog even niet… Vandaag nog diploma uitreikingen en morgen (en misschien zondag) ben ik bij Pascal, want die gaat zondagnacht (03:00 am) rijden naar Dortmund om te gaan vliegen :frowning: beetje jammer… Maar ik wil wel graag mee, dus… (dit was een beetje @ diamond)

@ Nur: Aw wat jammer… Zul je altijd zien dat dat gebeurd! Komt heus wel goed :slight_smile:

@ Diamond: Hij is wel wat vrolijker, maar hij gaat dus echt al bijna weg… doodeng! Heb vandaag een paar heel flauwe cadeautjes voor em gekocht, dus :wink:

Vandaag moest ik een paar cadeautjes kopen… Volgens mij heb ik meteen mn overgebleven zakgeld (voor de verandering had ik was over) en mn (laatste, voor voorlopig) IB-geld opgemaakt <_< beetje jammer! Ik moest er nog een tijdje mee (kleren kopen in turkije enzo!!!) Dus ik hoop dat ik snel een baantje krijg, ben wel hard op zoek…

Nah ik ben er dus voorlopig niet (zie bovenste verhaaltje)

@ Jac: Super geweldige vakantie! Ik ben benieuwd naar de verhalen vanuit Aegean!

Liefs, Maretje.

ANKE vliegt nu!!! Op we naar Antalya!!! en dan Alanya! Ohw nu komt het voor mij ook wel erg dichtbij :blink: :lol:
Heb vandaag alvast ‘afscheid’ genomen van mn ouders, die zie ik niet meer voor 2 september, denk ik… en met zn drieen hele tijd de teletekst in de gaten houden of Anke al was vertrokken…hihi maar ze is nu echt weg! Samen met dr vriendje (hij vliegt nu voor het eerst en is zelfs nog nooit echt op vakantie geweest) Ze zal zn handje vasthouden :stuck_out_tongue: Schattig!!!
Ik zie Anke alweer over 3 dagen!! JEEEEEEEEEEEEEEEEJ

@ Nur: ohw nee!! hebben jullie elkaar net misgelopen wat vervelend zeg! Nou ja komt wel weer goed :wink:

@ Maretje ik denk dat ik je dan niet meer spreek voordat ik weg ga. Heel veel plezier bij Pascal!! En veel plezier in Turkije ook al snel, nog maar 11 daagjes ofzoiets toch?

@ Groetjes, Jac en Zomervakantie: HEEEEEELLEEEE goeie reis toegewenst!!!En onwijs veel plezier!!!

@ Beppie: ik hoef al bijna niet meer te smokkelen, ik ben er al bijna!!! Nog maar 3 dagen tot Turkije en 2 tot Amsterdam :stuck_out_tongue:

Pffff ik ga nu slapen, ben gister echt tot diep in de nacht, of beter vroeg in de morgen bezig geweest met die opdracht, maar hij is nu wel af en ingeleverd, gelukkig! Morgen moet ik er weer vroeg uit om laatste extra dagje nog even te werken en dan s’avonds nog heel even de stad in met mn vrienden, heel klein mini afscheidsfeestje. Zondag ga ik trouwens nog eten in een Arabische tuin ofzoiets, ben benieuwd! En daarna richting Amsterdam!!!JEEJ

Liefs Rieneke

@Maret: kan me voorstellen dat je graag mee wilt om hem uit te zwaaien! Mocht ik je vantevoren niet meer spreken: veel sterkte! Hoe lang blijft hij eigenlijk daar? We helpen je d’r hier wel doorheen, en straks ga je nog lekker richting Turkije…

@Rieneke: jeetje, lijkt me best raar om afscheid te nemen en te weten dat je elkaar pas ergens in september weer ziet. Maar groot gelijk dat je gaat! Veel plezier tijdens je afscheidsfeestje en in de Arabische tuin (nooit van gehoord, maar misschien wel leuk voor de meeting aan het einde van het jaar :smiley: )

Enne…als je nog 's bij de Janus komt, wil je dan de groetjes van mij doen daar :smiley:

Groetjes, Diamond

goedesmorgens dames :smiley: gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend???

ik ga zo naar de IKEA, ff rondsnuffelen wat ik in mijn huisje wil :D. ik krijg vrijdag de sleutel dus… verder ga ik weinig doen

nog 29 nachtjes slapen en ik zit in turkije. heerlijk vooruitzicht.

@kelebek: morgen ben ik in rotterdam, dus als ik je niet meer spreek hier, eeeen heeeeeeeeel fijne tijd gewenst :slight_smile: maar ik denk dat dat wel gaat lukken.

Nur veel plezier bij de Ikea, lekker rondsnuffelen voor je eigen huisje, leuk! Ben benieuwd of ze leuke dingen hebben, ben al zo’n tijd niet meer geweest…Jeetje vrijdag de sleutel al, snel hoor! En daarna lekker naar Turkije, goed vooruitzicht!

Nog 73 en 87 dagen!

Groetjes, Diamond

Groetjes, Jac en Zomervakantie…Heel veel plezier in turkije!!!
Maak dr wat leuks van :wink:

Groetjes yvonne

Het is hier rustig vandaag…

Groetjes, Diamond

Heey ik ben een hele dag weggeweest, maar ik had maar 5 berichtjes bijgekomen, het is rustig…
Ik weet niet of ik jullie nog spreek voor ik in Turkije zit, dus allemaal veel succes met aftellen en voor een aantal: Heel veel plezier strax ook in turkije of ergens anders!
Annemiek ook veel plezier op Kos!

Nur: succes met je huis!

Ik heb trouwens vandaag toch nog ineens mn ouders gezien… ze kwamen langs waar ik moest werken…

Nou iedereen ik zal kijken of ik nog af en toe berichtjes kan posten als ik in Turkije zit. Ik heb dan waarschijnlijk geen tijd om alles bij te lezen. En ik zal ook zo vaak mogelijk op mn site bericht achterlaten!
Veel succes met aftellen!!

Veel liefs Rieneke

@Kelebek: Heerlijk dat jij al bijna gaat!!!

@Diamond: Sorry dat ik niet meer reageerde, maar ik mocht naar huis van me stage! En vandaag moest ik naar me gewone werk!! Dus kon niet meer reageren! Ach weet je als ik eraan denk dat ik over 2!!! weken al in turkije zit, overleef ik dat ook wel weer!!! Nog een uurtje en dan komt mijn vriend weer op msn, kunnen weer cammen! ERG LEUK

@derest: Iedereen een fijne zondag morgen… Nog wat leuks in de planning? Bij ons is de stad open(Alkmaar) en komt Ali B. optreden! Dus misschien als ik niks te doen heb dat ik even langs huppel :stuck_out_tongue:

Liefs Cynthia