Veel Plezier-welkom Thuis 1

Ik kan eindelijk zeggen dat ik deze maand naar Turkije ga!!! Heerlijk! Nu alleen de papiertjes nog even afwachten!!! :smiley:

Wat een kl*te weer vandaag zeg! Heb net ook een scheut water van de vissekom over mijn shirt gekregen!! Mijn dag begint weer goed!

Liefs Cynthia

Heej Cynthia … jaa idd ‘lekker’ begin van je dag zeg … :wink:
En super dat je naar Turkije gaat !! Leuk hoor …

Liefs,

Ja echt smerig joh! Het droogt al wel weer!!!
Zit nu op mijn stage mensen te kijken, hoe ze zich in de regen begeven…

Turkije= inderdaad erg lekker! Ben ook wel blij dat ik over 15 dagen ga!!! Ben er zooooo aan toe! Heb er 20 weken stage opzitten en daarin heb ik 1 week vrij gehad! Mijn weken zagen er zo uit: 4 dagen stage, 1 dag school, 1 dag gewone werk! De laatste tijd voel ik me futloos! Maar dat gaat wel weer helemaal goed komen!

Liefs cynthia

@ cynthia : nog eventjes volhouden en zo meteen zit je in Turkije, kan je lekkr relaxen en alles wat je maar wil B) , het zal rap beginnen gaan !

Heyyy

@ Anke, Filiz, Groetjes, Jac, Zomervakantie en Rieneke: Héél, HEEL veel plezier, vandaag of bij voorbaat! Ik hoop dat jullie tussendoor nog wat laten horen, want anders wordt het hier wel heel stil en saai!

@ Poellie: lekker dat je toch naar Turkije gaat. Waar ga je heen en voor hoe lang?

@ Cynthia: nog maar eventjes!! Ik ga over minder dan 2 weken! :lol: daar kan ik pas blij van worden!

De diploma uitreiking was heel mooi en apart. Voor iedereen een eigen praatje en echt heel persoonlijk. Ik post later vandaag wel een fotootje :smiley:

Liefs, Maretje

ik wens iedereen een hele fijne vakantie toe in Turkije! :smiley:

ik ga naar side…naar club voyage selge beach…!!
ik ga voor 11 daagjes…
ik hoop dat het snel oktober is ik kan nu al niet meer wachten…
en maar lezen dat al deze geluksvogels al daar zijn of binnekort gaan…
Echt veel plezier maken(ook n beetje voor mij :wink: )

groetjes yvonne

@poellie: Voordat je het weet is het ook alweer Oktober!!!

@maretje en sevgilim: Ja dat komt wel goed hoor, lekker relaxen en een beetje mannen kijken :wink: Kijken mag he :stuck_out_tongue:

En dan in September weer naar me Askim!!!

Liefs Cynthia

ff snelle reactie, zit op m’ n werk. Zonet begonnen en moet tot half zes vandaag en dan alweer weekend! Hebben jullie nog leuke plannen?

Nog 74 en 88 dagen en kan nu al bijna niet meer wachten…

Ik zal vanavond even proberen wat uitgebreider te reageren, heb alweer een boel gemist zag ik :o

Groetjes, Diamond

Zoooo ik verveel me hier ff zeg! Niet normaal meer!!! Filiz en Anke gaan vandaag mooi naar Turkije toe! Lekker hoor!!!

Liefs Cynthia

Het is hier ook vrij rustig…
Morgen gaan er ook alweer twee weg zag ik, en de aankomende dagen ook nog een paar. Ik wil ook!! Oh wat erg, ik ben nog geen drie weken terug en loop nou alweer te jammeren dat ik weg wil, haha iedereen wordt er gek van. Dan is zo’ n forum toch wel een uitkomst zeg :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

@Diamond, luxe en werkpaarden he!!
Zit ik hier al de hele week van vroeg tot laat te buffelen, ga jij me ff lekker zitten maken!!! :stuck_out_tongue:
Bijna weekend, gelukkig!! Volgende week is mijn collega weer terug, en dus vrij tot dinsdag!!! Dan een half dagje op mijn andere klus op het werk, dan pas weer achter de balie, yeahhh!!

Iedereen die dit weekend vertrekt: HEEL VEEL PLEZIER EN GENIET ERVAN!!!

Rieneke: nou nog 1(2) dagje(s) en dan wegwezen!!! Geniet en houd ons op de hoogte. Doe de groetjes aan je zus!

Fijn weekend allemaal
Annemiek

@diamond: toen ik thuis kwam uit Turkije in april, wilde ik meteen die week daarop alweer terug! Echt hoor voel me in Turkije meer thuis dan hier! De gedachten dat ik nog 3 keer mag dit jaar maken me dan wel weer blij!!!

@Beppie: Zo’n lang weekend is lekker joh!! Mijn weekend is ook lang… Wel 24 uur! haha heb alleen de zondag vrij, en die ga ik gebruiken voor mijn stage verslag!

Liefs Cynthia

@Cynthia: Werkpaarden en luxe paarden he!! nee zonder dollen, ben er behoorlijk aan toe, heb een maand of wat geleden een operatie gehad, niets byzonders, maar wel ingrijpend. Toen 2 maanden niet gewerkt, tot 2 weken geleden 2 dagen per week, en dan vorige en deze week 5 dagen, je bent kapot!!! Dus ik heb dat weekend wel nodig!!!
Dan dinsdag een half dagje en dan gewoon weer beginnen!

Nogmaals fijne vakantie voor hen die vertrekken, fijn weekend voor de thuisblijvers
Annemiek

@Annemiek: tja, inderdaad luxe. Denk dat het ook best gaat tegenvallen als ik er straks een paar uur bij zou gaan krijgen. Ben nu wel heel erg verwend met al die vrije tijd…Geniet lekker van je weekend, heerlijk dat je ook nog de maandag vrij bent!

@Cynthia: ja nog drie keer, da’s pas een vooruitzicht! Zo is het jaar nog een beetje vol te houden…

Groetjes, Diamond

@Beppie: sorry dat wist ik niet! Ja dan kan ik me wel voorstellen dat je er aan toe bent!!!

@Diamond: Ja zo kom ik het jaartje wel door! In December kan de voorpret weer beginnen met boeken!! Ga volgend jaar in April naar mijn vriend, in Juni naar Thailand, en in Augustus weer naar mijn vriend, en misschien oktober nog ff een weekje???

Liefs Cynthia

Sorry dat ik het zeg, maar ik heb VAKANTIE!!!

ik heb de koffer al ingepakt, zo en dat is alweer een lekker gevoel.
Ik ben er klaar voor, maar moet nog effe wachten.
Om 4:00 vertrek ik naar schiphol. En als ik daar ben krijg ik altijd kriebels, niet omdat ik bang ben maar omdat ik weer naar turkije ga.
HEERLIJK gewoon.

Voor de ieder die gaat tijdens mijn vakantie, EEN FIJNE VAKANTE GEWENST.

Groetjes van jac

@jac: lekker joh!!! Heerlijk! HELE FIJNE VAKANTIE!!! Hoelang ga je?

Liefs

@Cynthia: ja in december weer boeken halen (terwijl we natuurlijk allang weten waar we naartoe gaan haha)! Volgend jaar wordt dus ook weer een behoorlijk reislustig jaar voor jou hoor ik al wel. Hoop dat ik ook een aantal keer richting Turkije kan gaan…

@Jac: die kriebels, die ken ik maar al te goed. Heerlijk gevoel om weer naar het geweldige Turkije te gaan. Ik heb het elke keer weer als ik op het punt van vetrekken sta. Een heeeeeel fijne vakantie en geniet er lekker van! Enne…ik ben natuurlijk wel heel benieuwd naar de foto’s :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

@Diamond, jazeker! Thailand gaat ook wel een hele mooie reis worden!!! Ik ga daar een rondreis maken voor 17 dagen… Lijkt me wel een ervaring!

Liefs