Veel Plezier-welkom Thuis 1

hhi lief dat jullie zo meedenken :smiley:
maar hij zat in vergadering :wink: smste ie me later toen ie mn sms daarover ontving, maar durfde niet meer te bellen dus dat word vanavond :smiley:
had echt niet verwacht dat ik iemand zo leuk zou vinden

@Maret: kan me voorstellen dat je de hele dag hebt lopen springen en gillen, je hebt het ook super gedaan! Heel veel plezier straks tijdens de diploma uitreiking en ik ben erg benieuwd naar je jurk, dus kom maar op met die foto’s!!

Ik werk gemiddeld maar zo’n 20 uur per week, soms iets meer, soms iets minder. Komt omdat we de functie met z’n drieen hebben verdeeld. Zou er wel graag een paar uur bij willen hebben maar zit er nog niet in…

@Anke en Filiz: superveel plezier meiden! Morgen is het eindelijk 1 juli, het grote aftellen is voorbij! Filiz ontzettend veel succes in Kusadasi, ben je d’r helemaal klaar voor? Laat je af en toe nog 's wat horen, anders gaan we je veels te veel missen hier :blink: Wanneer kom je eigenlijk weer terug?

Nog 75 en 89 dagen!

Groetjes, Diamond

@Nur: je had ondertussen dat ik aan het typen was alweer gereageerd, dus nog ff verder hier :smiley:

Zie je wel dat het niks bijzonders was! Vanavond gewoon weer een poging, en reken maar dat z’n telefoon dat níet uitstaat! Succes meid! En ben erg blij voor je dat je iemand hebt ontmoet die je écht leuk vindt :wub:

Groetjes, Diamond

en gos, ik hoor de hele tijd het liedje op de radio waarmee hij me echt versierde echt zo vreemd :smiley: :rolleyes: B)

ja had ook niet verwacht eigenlijk dat ik iemand leuk zou vinden. zat met zoveel aan mn kop en had natuurlijk emin nog wel in mn hoofd steeds en mn andere ex met wie ik nog heel veel omga die ook nog steeds heel veel van me houdt dus ik had altijd echt zoiets van “ik hoef ff niemand” :smiley: en nu zit alleen hij nog in mn hoofd

Tja, je ontmoet vaak iemand als je het het minst verwacht. Tenminste dat heb ik altijd wel gehad, en misschien is dat ook wel het leukst…
En van dat liedje, inderdaad typisch, maar geniet er lekker van :smiley:

@Annemiek: welke datum ging je nou ook weer precies naar Kos? Dan kunnen we je bij in het rijtje zetten!

Groetjes, Diamond

@Diamond: Nog 65 dagen, dan is het 4 september en dan gaan we!!!

@Iedereen die vanaf morgen vertrekt: Heel veel plezier, geen vertragingen en andere sh…, en vooral genieten!!
@Rieneke ik houd de pagina in de gaten om bij te lezen, dus laat veel van je horen!!!

Ik werk normaal 4 dagen, maar mijn collega zit in Italie, en dan ‘mag’ ik de hele week. Het begint hier ook al in te vallen, de vakanties, dus mega stil!!! Vandaag is al om( <_< ), morgen nog en dan weekend, met compenseren van de teveel gewerkte uren van deze week, dus woensdag dan pas weer :smiley: :stuck_out_tongue: !!

Werk ze, pak ze, koop ze
Annemiek

amai amai :smiley: er is weer veel bijgekomen ! gaat snel hier !
Heb het soms moeilijk om mee te zijn als ik er een paar uur niet op heb gekeken B)

groetjes aan iedereen !

btw :smiley: nog 31 nachtjes slapen :smiley: en ik zit in Antalya

Om er nog eentje bij te doen: nog een 27 daagjes :stuck_out_tongue: en door mijn lange vakantie die ik nu zal hebben wss nog een reisje erbij :smiley: moet deze alleen nog boeken, zal wss volgende week gaan kijken

@diamond…jah ben er nu helemaal klaar voor :smiley: ik laat zeker nog wat horen…kan jullie ook allemaal niet missen hoor!! :wink:

@iedereen…wie op vakantie gaat als ik dr niet ben…iig heeel veeel plezier!!

liefs filiz

Het is alweer bijna zover! me tasje (nou ja tas/koffer) is alweer helemaal ingepakt en kan niet wachten totdat ik op schiphol sta! of nog erger om in antalya te zijn :smiley:
en het allerleukste is nog maandag als rieneke komt!
ja hoor ik kan niet wachten tot ik lekker in turkije ben!!

@ iedereen die ook bijna naar turkije gaan: Heeeeel veel plezier! maar dat zit denk ik wel goed! :smiley:

spreek jullie snel weer!
kuss Anke

Een goeie reis aan allen die nu of héél binnenkort vertrekken, en natuurlijk ook aan de andere die nog iets langer moeten wachten maar die spreek ik dan wel weer :wink:

groetjes xxx

Iedereen die binnenkort vertrekt heeeeeeel veeel plezier!!! maar dat zal vast wel lukken!!! :smiley:

Kus ezzzz

heey even snel een kort berichtje van mij. Ik heb het echt ONWIJS :wacko: druk nu… ARGH!
Ik weet niet eens maar waar ik wel en niet op heb gereageerd, maar;

@ Maret: ik weet dus niet of ik je al heb gefeliciteerd, maar ik doe het gewoon nog een keer: GEFELICITEERD!!!
Pfieuw heeft de pijn in mn duim toch nog geholpen!
Veel plezier deze dagen, geniet er van!!

@ Sevgilim: Wat jammer dat je het niet gehaald hebt! :frowning:

@ Nur: Cool als je hem gebeld hebt, hou je ons dan zo snel mogelijk op de hoogte? Ben benieuwd, maar zit vast en zeker goed! Waarom anders stuurt hij van die lieve smsjes!

@ Anke: Goeie reis!!! En tot in Turkije.
Vind echt zo leuk om te zeggen: “Tot in Turkije!!” Ik roep het echt de hele tijd, ook tegen vriendinnen van me die ook een reis naar Alanya hebben :stuck_out_tongue: Ik zag ze gister voor het laatst voor ik vertrek; “Tot in Turkije, hihihi”

Voor mij nog maa 4 daagjes en 3 voor ik naar Amsterdam ga, maar het lijkt nog helemaal niet zo dichtbij… Maar dat komt denk ik omdat er nog zo’n enorme BERG werk voor me licht, waar ik niet langs kan kijken… morgen is het begin van een geweldig avontuur vast al beter in zicht!! Als ik die opdracht EINDELIJK af heb en ingeleverd en ik stroopwafels moet kopen. Minstens 10 pakjes, want zo kunnen we zo veel mogelijk mensen (Turken) omkopen met stroopwafels :stuck_out_tongue: HAHAHaha
Zaterdag nog even een extra dagje centjes vangen/werken en dan zondag WEG!!!

Iedereen die voor mij vertrekt (ja ook mensen na mij natuurlijk, maar dat ligt nog iets verder weg) EEN ONWIJS FIJNE VAKANTIE TOEGEWENSD!!! EN GOEIE REIS!!!

Liefs Rieneke
(shit te veel smilies, na nog steeds…)

Anke: 1 juli…Alanya!
filiz: 1 juli…Kusadasi!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Rieneke: 4 juli…Alanya!
Maretje: 12 juli: Antalya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
CynthialovesGumbet: 16 Juli…Side
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Beppie1: 4 september…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!

voor alle gelukkige die naar turkije gaan…
HEEEEEEL veeeeeel plezier!! Ben echt jaloers op jullie en laat snel horen hoe je het gehad hebt!!
zet mij trouwens maar in het lijstje erbij… :wink:
9 oktober…daar bij filiz :wink:
hehehehe

VEEEEEEl plezier!!!

groetjes yvonne

Anke alvast heeeeel veeeel plezier :smiley:

hihi ik hou jullie op de hoogte :smiley:

@Maretje: Sorry voor de late reactie maar GEFELICITEERD!!

@Sevgilim: Balen zeg! Flink kl*te!! Volgend jaar gaan je het gewoon halen!

@Anke: Goeie reis!!!

@Filiz: Jij ook een goeie reis, en veel succes!!!

@derest: Nog maar 5 dagen stage, 2 dagen werk en 1 dag school!!! En dan ga ik ook eindelijk!!! Kan niet wachten, baal er wel van dat ik mijn vriend niet zal zien, maar die komt in September weer aan de beurt!!! :stuck_out_tongue:

Nu ff lekker muziek van Dj Onur luisteren…

Liefs Cynthia

Jaa, ben ik weer eventjes …
Heb het best druk dus kan niet zo veel reageren … :unsure: dus dan maar 's avonds laat even een berichtje achterlaten !

Eindexamenfeest was erg gezellig gister … mn vriendin gaat morgen voor 2 maanden naar Italie (ook in een animatieteam …) dus het feest dat ze gaf was een eindexamenfeest en tegelijk een afscheidsfeest … was heeel erg gezellig !

Maargoed, eventjes weer reageren :

@ Rieneke … zoo nu gaat de tijd snel zeker ? Nog maar drie daagjes … lekker hoor !! Dat van drie stroopwafels is wel een goed idee ! Hihi … ! :smiley:

@ Anke … heeel veel plezier daar !! En natuurlijk een goede reis !!

@ Filiz … meid, super veel plezier daar maar dat zal vast wel gaan lukken ! Goeie reis ook en t zou idd leuk zijn wat van je te laten horen daar !! :smiley:

@ Maret … vandaag diplomauitreiking gehad … hoe was t ? Ben benieuwd naar de fotoos :wink:

@ de rest … blijven tellen ! T gaat best snel (over een weekje zit ik ook alweer bijna in de auto … jaja, we rijden 's nachts weg … ;))

K ga zo maar eens slapen … tot snel !

Liefs,

jeeeej, nog 1 maandje en ik zit lekker in Antalya :smiley:

nog 30 nachtjes slapen

heerlijk idee gewoon

en jongen komt vandaag langs in de winkel dus dan zie ik m na een week weer. ben benieuwd :wink: