Veel Plezier-welkom Thuis 1

@beppie…klopt…het weer daar is teminste uit te houde!

@anke…ik red jij redt wij redden :wink: haha…moet je niet te lang bij stil staan anders ga je te veel twijfelen en red/redt/ret (doorhalen wat niet van toepassing is) je het nooit :wink: haha

ben zoooo nerves nu…!! heb chef animator niet meer gesproken na het weekend…maar in het weekend zei ie nog dat alles in orde was en dat hij ons vrijdag verwachtte…zal wel goed komen denk ik…toch??? :unsure:

liefs…filiz

@Filiz: Tuurlijk komt dat wel goeD!!! Welk hotel ga je nu???

Liefs Cynthia

Liefs Cynthia

Liefs Cynthia

thanx…cynthia…
't zijn miss gewoon de zenuwen die nu toch wel erg beginnen op te komen…!!

xxx

filiz

@ Filiz: tuurlijk komt alles nog goed !

hey hey, ben juist terug van school, ben voor bijna al mijn vakken er niet door :frowning: ik had het nooit zo slecht gedacht. :angry: Héél mijn jaar weg voor niets, en straks ff denken wat ik nu volgend schooljaar ga doen , mss mijn jaar opnieuw, mss de verkorte versie, zien we dan wel hoop ik. In ieder geval, als ik mijn tweede zit niet doe (weinig kans om er nog door te geraken) ben ik in augustus voor 2 weekjes weg naar Marmaris, dit is het positieve eraan …

groetjes xxx

IK BEN GESLAAAAAAGDDDDDDDD!!!

Zo nu ff bijlezen:D

Nou Maretje, van harte gefeliciteerd . Weer een zorg minder.

Mvg, Roanna :smiley:

@sevligim…wat een k*t nieuws om te horen zeg!! kan me voorstellen dat je ontzettend baalt!! jezus wat rot voor je…hoop dat je voor volgend jaar een gepaste oplossing kan vinden om alsnog je diploma te halen!! heel veel suc6 ermee :wink:

@maretje…super meid!! heel goed gedaan :smiley: hartelijk gefeleciteerd

zoww k heb alles al klaar gezet… :smiley: wat mij betreft mogen mn vriendinnen komen…!!

groetjes

filiz

maretje gefeliciteerd
hartstikke lekker voor je :smiley: ons duimen is goed geweest

@de rest: ik ga m vanavond bellen denk ik vind het doodeng, maar als ie niet had gewild had ie me ook niet die smsjes gestuurd dus denk dat t wel kan. ik merk het wel :wink:

bedankt iedereen, maar de wereld stopt niet met draaien door dit hé, er kan altijd iets positiefs uit de bus komen, in ieder geval een lange vakantie terug :slight_smile:

@ nur: succes meisje !

Heej !

Allereerst : Maret , super super super gefeliciteerd meid ! :smiley: Goed joh !!

Zoo, had echt zooo veel bij te lezen (iets van 12 pagina’s) want mn computer was kapot … <_< k verveelde me dood deze week, hoe bedoel je k ben verslaafd aan internet en dan vooral Msn … :rolleyes:

Maarja, sorry k moet er weer vandoor, heb zo eindexamenfeest van mn vriendin. K beloof morgen weer terug te komen en een langer bericht achter te laten !

Liefs,

Haha moest ook ff weer behoorlijk bijlezen, wat een nieuwtjes alweer in zo’n korte tijd zeg!

@Rieneke: wat een gedoe en een geregel nog met school voordat je weg kunt, maar straks zit je lekker in het vliegtuig er breekt er een geweldige tijd voor je aan! Leuk dat je een fotocamera hebt gekocht, kun je ons meteen met leuke foto’s op jullie site laten zien wat jullie allemaal uitspoken :stuck_out_tongue:

@Anke: superveel plezier in Alanya! Maak d’r een wereldvakantie van, maar dat zal ongetwijfeld wel lukken. Wel straks vertellen he hoe het allemaal was!

@Annemiek: inderdaad, heel wat betere temperatuur om bij te werken. Heb het zonnetje vandaag trouwens wel gemist, was lekker vrij en had me voorgenomen weer een paar uurtjes zon mee te pikken…

@Filiz: tuurlijk komt het allemaal goed meid! Geen zorgen om maken!

@Sevgilim: wat k*t! Jeetje wat een teleurstelling voor je…Kop op meid!

@Maret: GEFELICITEERD! Zie je wel dat het toch nog goed is gekomen! Dat wordt straks nog meer genieten van je vakantie! Ik drink er straks een wijntje op, doen jullie mee :smiley:

@Nur: heb je al gebeld? Blijft altijd weer spannend zoiets…En ik denk ook dat 'ie het hartstikke leuk gaat vinden! Laat je het ff weten hoe het ging?

@Missy: veel plezier vanavond en tot morgen :smiley:

Vanmiddag nog weer ff wat Turkse zinnen en woorden geoefend, begin het steeds leuker te vinden :rolleyes:

Groetjes, Diamond

[SIZE=7][COLOR=blue][FONT=Courier][FONT=Times]***
GEFELICITEERD MARET :lol: :smiley: :lol:

Groetjes jac

Anke: 1 juli…Alanya!
filiz: 1 juli…Kusadasi!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Rieneke: 4 juli…Alanya!
Maretje: 12 juli: Antalya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
CynthialovesGumbet: 16 Juli…Side
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!

Zo daar is 'ie weer :smiley:

Groetjes, Diamond

:blink: k ken dus niemand die 's avonds zn tel. uit heeft staan :blink:
probeer het morgen wel weer en anders kan ie t bekijken :unsure:

He jammer zeg dat z’n telefoon uitstaat, maar zegt niks joh! Gewoon morgen nog een keer proberen, komt vast wel goed. Hij stuurt niet voor niets van die leuke berichtjes enzo…

Groetjes, Diamond

Misschien was zijn batterij gewoon plat en kan hij hem niet direct opladen of zo

MARETJE GEFELICITEERD!!! ben trots op je :wink: :stuck_out_tongue:

Hey allemaal…

Sorry voor mn late reacties die nu gaan komen… Maar ik was aan het springen en gillen door het huis (ja, echt de hele dag!)

@ Cynthia: Aw vet balen… Maar gelukkig is er morgen weer een dag en na de zomervakantie haal je het gewoon in een keer meteen!

@ Rieneke: Balen joh, van school <_< ik hou niet van veel werk :wink:

@ Nur: Oej blijft spannend… Maar bel em vandaag, ik ben benieuwd, iemand stuurt toch niet zomaar zulke lieve smsjes?!?

@ Diamond: Wat heb je dan voor werkdagen, als je laatst vrij had?! Hebben jullie gister trouwens onweer gehad? Het hing hier echt boven ons huis!!! Heel eng, op n gegeven moment sloegen de stoppen gewoon helemaal door!!

@ Jac: Heel erg bedankt en veel plezier in Turkije, je gaat toch de 4e?!

Straks mijn diploma-uitreiking, ik heb een geweldig mooie jurk (gister nog snel gehaald :stuck_out_tongue: ) en daar post ik vast nog wel n x foto’s van!

Liefs, Maretje!