Veel Plezier-welkom Thuis 1

gelukkig diamond :wink: kan me voorstellen dat je opgelucht bent nu

groetjes

filiz

Gelukkig dat het probleem is opgelost.

groetjes van jac

Hey allemaal,

lekker van het zonnetje aan het genieten? Ik ben mezelf vooral errug aan het bezig houden… Vanmiddag naar de kapper en daarna de stad in geweest.
Vriendje deed helaas een beetje raar/bozig… Maar toen vroeg ik et aan de vriend waarmee hij naar Mallorca gaat en die zei dat het daardoor kwam, dattie gewoon baalt ofzo… Naja, ik laat em lekker in zn sop gaar koken, als hij zo de laatste week wil doen zonder het mij uit te leggen… (verder is het echt een schatje hoor, daar niet van :smiley: )

@ Nur: spannend, van die jongen… Ben heel erg benieuwd… Hoe ziet ie eruit?

@ Diamond: lastig, van dat smsje… Maar gelukkig is het weer opgelost! Wat was er nu uiteindelijk?

@ Filiz: al veel zin… Slaan de zenuw-kriebels al toe? Die heb ik altijd vlak voor dat we weggaan!!

@ Cynthia: Jammer, maar helaas… Het is gelukkig niet ergste wat je kan gebeuren… Gewoon in Augustus nog een keer!

@ Beppie: wow… Beetje jammer dat je met dit weer moet werken, maar ik heb gehoord dat het vanaf morgen weer minder wordt… Ik hoop het niet eigenlijk!!!

Nou meiden ik ga er weer vandoor! Tot vanavond en in ieder geval morgenochgtend (als ik “het” heb gehoord)

Liefs, Maretje.

**p.s. @ jac: whaha jij reageert ook al in de tijd dat ik een berichtje schrijf!! Alles goed? Veel zin om weg te gaan? **

@cynthia: balen dat je gezakt ben. bij mij was het de 2e x ook zo’n lullige reden.

@diamond, blij dat alles is opgelost, ik ken het frustrerende

@maretje: hoe laat hoor je het? zit ngo steeds voor je te duimen hoor :wink: heb er blaren van.

jongen is nog leuker. :rolleyes: kreeg van hem als eerste een smsje, dat mijn **mooie naam ** een koninklijk tintje heeft (prinsesje is naar mij vernoemd), daarna stuurde ik terug dat ik er wel van baal omdat ik geen leuke orginele naam mee heb, stuurt ie heel snel terug: de naam miss niet maar de persoon wel hihi ik zit gewoon al de hele dag te zwijmelen :smiley: hoop dat ik m snel weer zie (hij zit nu voor werk in londen)

wel knudde, ontmoet ik een leuke jongen, ga ik bijna voor een maand naar Turkije. heb ik weer.

trouwens, nog 33 nachtjes slapen voor ik in Antalya zit

xxx
alexia

@Nur: wat een schatje! Je zult het altijd zien dat je iemand tegenkomt als het eigenlijk niet uitkomt, vraag me af waarom dat altijd zo is…Nou ja, een maand is gelukkig nog te overzien. En het is des te leuker als je elkaar daarna weer ziet :smiley:

@Maret: nog een keer: heel veel sterkte morgen! Ik hoop zó dat je het gehaald hebt meid! Laat je het ff weten hier? Gaan we 't hier ff vieren met z’n allen :smiley:

Vandaag de hele dag gewerkt, vanmorgen ging het nog, maar vanmiddag was het toch wel erg warm. En we hebben ook al geen airco, dus lekker was het niet rond een uur of drie. Nou ja, vrijdagmiddag hoef ik pas weer, lekker een paar daagjes voor mezelf :smiley:

Groetjes, Diamond

Hallo allemaal,

@Maret, wat gek dat hij zo doet, maar misschien baalt hij gewoon er van dat hij naar mallorca gaat.
En ja ik heb er erg veel zin in om naar turkije te gaan.
Ben heel erg benieuwd hoe het in dit hotel is.

@ Nur, zwijmel, zijmel :wub: of schrijf je nou zweimel
Nou ja ik weet het niet meer.

groetjes van jac

Nog 76 en 90 dagen!

Maret veel sterkte in die spannende uren! Ik duim héél hard voor je!!

Groetjes, Diamond

maretje weet je al wat???

@diamond: t is zeker een schatje :wink: en idd een maandje moet lukken… :smiley:

nog 32 nachtjes

@maret: ik denk dat hij gewoon het niet leuk vind je achter te laten, en hij al veel spijt heeft B)

Spannende uren zijn aangebroken ! Om 14u word ik verwacht in mijn school en zal ik weten of ik erdoor ben of dat ik herexamens zal hebben in augustus! :frowning:

groetjes

spannend sevgilim…ik duim voor je…!!

@nur…super leuk verhaal…!!! :wub: :wub:

groetjes

filiz

hey filiz, bedankt, ben zoooooooo nerveus !!! De tijd lijkt stil te staan vandaag !

Heey allemaal!

@ Maretje: ik heb hier zere duimen van het duimen :stuck_out_tongue: En ik hou nniet op met duimen tot ik de uitslag weet :wink: Veel succes!

@ Sevgilim: En voor jou duim ik uiteraard ook!!! (Gelukkig heb ik 2 duimen!!)

@ Nur: Leuk he die lieve smsjes!!! Ben benieuwd hoe dit gaat lopen… ziet er iig erg goed uit!!! :smiley:

@ Cynthia: wat K*t!!! Maar troost je met de gedachte dat erg weinig mensen het in een keer halen! Volgende keer gaat vast beter!!!

Jeeej Nog 5 dagen tot Turkije en 4 tot Amsterdam (ga ik toch stiekem weer smokkelen :P)

Ik moet nog zo onwijs veel voor school doen, ik ga maar gauw weer verder…
Ohw trouwens (is ook al op de site te lezen, maar wil het nog een keer kwijt (ik hou van herhaling, hahaha) IK HEB EEN DIGITALE CAMERA GEKOCHT!!! een hele kleine maar wel hele goeie !!

Groetjes Rieneke

We duimen wat af hier met zn allen :stuck_out_tongue: Heel veel succes nog even met alle spanning!! Het komt vast goed!!

Groetjes ezzz

hihi, dat beloofd al die duimen hier op dit forum ! Als het nu nog mis zal lopen ?!

@nur: Anders wil ik wel een maandje voor je naar Turkije hoor :wink:

@Sevgilim: Good Luck! Mijn duim heb je ook!!!

Liefs Cynthia

Heey!! ik ben hier al een tijdje niet meer geweest (alweer veel gemist zie ik ) maar… nog 2 daagjes :smiley:
vrijdag om 21.00 vertrekt mijn vliegtuig als ik geen vertraging heb!!
en om half 3 gaan we met de trein naar schiphol! zijn er er om half 6 kunnen we nog ff shoppe en ff rondsnuffelen daar op schiphol! en dan 7 uur inchecken :smiley: aaarrgggg heb er echt zo’n zin in!
en dan ben ik ongeveer 2 dagen en dan komt me lieve zussie rieneke en een vriendin van dr femke er ook alweer bij :smiley: GEZELLIGG!!! heb er echt zin in! vooral als rieneke en femke er zijn! kan niet wachten!

@Cynthia: Balen hey!!! beetje late reactie van mij maar goed mij is geleerd beter laat dan nooit
maar echt kut hey!! volgende keer beter :wink: vertrouwen erin houden he

@ Rieneke: jeej nog 2 daagjes :smiley: donderdag uit… rene moet draaien in paris en dan vrijdag met trein!! whaaa
heb er echt zin in!
en dan zie ik je maandag in turkije
of zwaai je me nog even uit om half 3 op t station
Hou van je lief zussie!!

@ de rest: ik spreek jullie over 2 week ongeveer weer
en dan moet ik even weer het bij houden hier… want ik mis teveel

@ Anke: Heel lievie, ik ben bang dat ik je niet kan uitzwaaien. Heb het zo gruwelijk druk!!! Ik vrees dat ik de komende dagen zelfs bijna geen nachtrust ga krijgen :frowning: Moet nog 2 opdrachten voor school maken… Ik hoop dat ik vandaag 1 af kan maken en morgen de hele dag (en nacht) met de andere :frowning: En er zijn nog een paar probleempjes bij gekomen :wacko: :frowning:
Ben blij als alles geregeld is en we goed en wel in de trein naar Amsterdam zitten…
Ik zie je maandag in Alanya!! En misschien vrijdag nog even. Ohw verrek (pling, muntje valt)!!! je vertrekt natuurlijk vrijdag… ik moet vrijdag die opdrachten inleveren/ingeleverd hebben!! Dus dan zou ik net klaar moeten zijn met de opdrachten. Ohw ik vrees dat ik je NET mis als je om half 3 vertrekt :frowning: IK DOE MN BEST! En anders iig tot Maandag!!

Liefs Rieneke

@ Rieneke: Heey lievie!! ik hoop dat je half 3 nog red (huh hoe schrijf je dat?? ret haha nee redt?? ja redt denk ik :P) maar anders zie ik je idd maandag! ik ren je wel tegemoet… uh nou ja loop :P!!
Tot maandag! of heeeeeel misschien vrijdag!
Love yaa!! kus Anke

ik duim ook voor jullie.
Ben erg benieuwd.
nog 1 dagje werken, nou ja werken 4 uurtjes aanwezig wezen. Mag nog niet werken van mijn arts.
En nu moet ik alleen de medicijnen delen en doktersvisite lopen.
Maar die 4 uurtjes kom ik vast wel door.

@Anke: Das ff lekker, mooi eerder terug dan je zus B) !! En zij was eerst de turkijegek, maar moet toch lekker 2 daagjes wachten tot ze mag!!! En dan ben jij er al weer lekker!
@Rieneke: Ook niet eerlijk, moet jij 2 daagjes langer wachten tot je eindelijk mag, en dan zit die zus van je er alweer!!
Schiet lekker op meiden, alles klaar ervoor(behalve die verrotte dingen die je nog voor school moet doen dan Rieneke!) Koffers gepakt ed

Gelukkig vandaag iets minder warm, maar nog wel benauwd. Das wat ik daar altijd lekker :rolleyes: vind, warm maar niet benauwd!!
Nog een klein uurtje en dan naar huis
Iedereen een fijne avond en tot morgen
Annemiek