Veel Plezier-welkom Thuis 1

wat een super leuk idee rieneke…!! hele mooie en leuke…ben wel benieuwd naar jullie belevenissen hoor…en zal de site zeker vaker bezoeken!!
wie ben jij op de foto…? de linkse of de rechse…?

groetjes

filiz

Ik ben de blonde, dus de linkse :smiley:
Bedankt voor de reactie, hahaha we hebben de site net ‘in de lucht’ gebracht. ik was nog bezig met aanpassingen en ineens zag ik een reactie! ECHt LEUK!! Dank je!!! :lol:
ik zal proberen zo vaak mogelijk iets op de site te zetten :smiley:

Liefs Rieneke
NOG 7/6 dagen :D:D

Hey dames!!!

Alwéér een tijdje geleden (sorry, ik probeer toch redelijk veel uit huis te zijn - tegen de zenuwen enzo voor woendag -), maar ik ben weer bijgelezen!

@ Anke en

!!! Wow wacht f !!! Haha dit is grappig, toen ik klikte op “plaats reactie” was de laatste reactie van filiz, toen heb ik ook gereageerd op de site en ik kom terug, staat er alweer een reactie van Rieneke … Zo dat moest er ff uit… Nu weer verder:

@ Anke, tatiana en Filiz (en nummer 4 die ik nu vergeet): Heeeeel veel plezier met laatste spullen bij elkaar pakken… Het komt nu echt dichtbij… HEERLIJK!!! Ik moet nog 15 nachtjes slapen en dan is het zo ver…

@ Diamond: met het vriendje gaat het nog steeds goed… Hij gaat alleen 5 juli weg, naar Mallorca om daar te werken als barman. Voor 7 weken. Dat is dus flink kut, maar hij is op het voorstel ingegaan “omdat” ik eigenlijk ook weg zou gaan…

@ Nur: Wat leuk van die jongen! Foto? (ik ben een echte Japanner :wink: ) Nog iets gehoord?

@ Jac: jij gaat… Oh jij bent nummer 4!!! Heel veel plezier, jij gaat ook al bijna… Als je kan, laat je dan vanuit daar iets horen? Ben erg benieuwd hoe je het daar hebt!

Heb ik nu alles en iedereen gehad? Hoe is het met jullie, awt hebben jullie deze dagen gedaan?

Liefs, Maretje

p.s. maar 1 smiley :lol: (nu 2)

@kelebek: leuke log, hij staat onder favorieten bij mij

@maretje:

**@ Nur: Wat leuk van die jongen! Foto? (ik ben een echte Japanner ) Nog iets gehoord?
**

hihi ja heb van m gehoord, hij zit nu in londen voor werk :o :rolleyes: maar hij komt van de week langs in de winkel dus ben benieuwd :wink: foto heb ik niet :frowning: maar komt hopelijk

jeetje, mijn site bestaat nog geen 10 minuten en nu al weer 4 reacties van jullie. Echt cool thnx!!!
Ik wordt hier op msn nu ook belaagd met reacties, hahaha! Vet cool! Heb er vette zin in!!
Ben op het moment enorm an het multi-tasken, hahaha! reageren op deze site,nog een site, mijn eigen site nog steeds bezig nog een berichtje te schrijven, msn, msn en msn… pffff hahahaha! :stuck_out_tongue:

Liefs Rieneke

voor iedereen die de komende dagen op vakantie gaat een hele fijne vakantie en heb maar net zo veel plezier als ons dan komt het zeker goed.
veel plezier

nog 33 nachtjes slapen :smiley:

nog **6 **

Hey meiden…

Nou ik ben gezakt <_< . Had geen ingreep alles ging eigenlijk goed, maar de examinator beweerd dat ik een fiets niet heb gezien! Wat echt onzin was!!

Maar goed het leven gaat gewoon door, en na mijn vakantie doe ik het gewoon nog een keer!

Liefs Cynthia

Nog 77 en 91 dagen!

@Rieneke: ga straks meteen even kijken naar jullie site en ga ’ m zeker regelmatig bijlezen. Superleuk idee!

@Maret: alvast heel veel succes voor morgen, spannende dag zal het zijn…Hoe laat hoor je de uitslag? Mooi dat het met je vriendje goed gaat, alleen wel vervelend ja dat ’ ie nu weggaat…

@Nur: leuk dat ’ ie binnenkort langs komt in de winkel! Ben benieuwd!

@Cynthia: balen meid! Die examinators, soms zou je ze ook :angry:
Volgende keer gaat het vast helemaal goed, hopen dat je dan een redelijker iemand hebt…

Kreeg gister een vaag sms’ je van een vriend uit Turkije. Had een hele tijd niks gehoord, en gister zei ’ ie dat ’ ie het superleuk vond dat ik weer kwam in september maar dat het dan wel anders zou zijn…Dus ik teruggestuurd wat er dan anders zou zijn, krijg ik geen reactie! Grrrrr

Ik ga maar weer 's aan het werk…

Groetjes, Diamond

@Diamond, ja inderdaad soms dan zou je ze wel wat aan willen doen :wink:
Maar goed volgende keer inderdaad beter, maar baal er van dat het pas Augustus word. Mijn vakantie valt er tussendoor! Maar goed dat is een veeeeeel leuker vooruitzicht!!

Liefs Cynthia

@Cynthia: Precies, gebeurt is gebeurt, en nu eerst je vakantie!! Je bent weer een ervaring rijker. En de volgende keer gaat het vast beter!

@Rieneke: Ineens 6?? Smokkel je niet meer?? Maar goed, het is geen week meer, lekker he!!!

@Diamond, vaag zo’n smsje! Maar hopen dat je gauw antwoord krijgt, het blijft zo vaag he!

Ben heel gelukkig met het weer! Moet deze week alle dagen werken, en kan dan danig de P in krijgen als het zo mooi is!!
Groetjes
Annemiek

@cynthia: Balen maar ja zo ging het bij mij ook de eerste keer.
Ik wou hem wel iets aan doen. Maar de tweede keer gaat het vast beter.

@ diamond: heel vreemd zo vaag smsje. Hopelijk krijg je toch gauw antwoord terug.

@maret, suc6 morgen. Ben benieuwd.

groetjes van jac

Bij mij ging de eerste keer afrijden dramatisch. Lag echt aan mezelf dat ik het niet heb gehaald. Gelukkig ging het de tweede keer een stuk beter. En nu ben ik dol op autorijden, lekker met m’ n Turkse muziek op de achtergrond, heerlijk :smiley:

Heb nog steeds geen reactie terug gehad, vindt het erg vreemd. Maar heb mezelf verboden nogmaals te vragen wat er is, laat ’ ie maar lekker zelf contact opnemen!

Groetjes, Diamond

Hallo Diamond,

Precies, maar als ik naar mijn zelf kijk gaat over een poosje mijn geweten knagen en dan wil ik het toch graag weten.
Heb jij dat niet, of heb jij een streke wil?

groetjes van jac

@Diamond, mijn instructeur was er van overtuigd dat ik zou slagen, maar ja het was gewoon voorbestemd dat ik moest zakken;) Het ging gewoon perfect alleen hij zegt dus dat ik een fiets niet heb gezien, echt de grootste onzin!! Maar ja zo blijft het toch altijd, rijdt je te langzaam dan is het niet goed, en als je te snel rijdt is het ook niet goed!

@jac. ik ga de volgende keer gewoon weer mijn best doen meer kan je toch niet doen, en dan maar hopen dat ik wel slaag!!!

Maar eerst TURKIJE!!! :stuck_out_tongue:

Zo is het maar net cynthia.
Eerst heerlijk naar turkije :smiley: en dan maar weer voor het rose papiertje.

groetjes van jac :smiley:

zoow hey…het is vanmorgen alweer erg druk geweest :lol:

@cynthia… jmmr joh…!! volgende keer beter!! maar idd eerste lkkr genieten van je vakantie…!!

@diamond…wel een vaag smsje idd…maar je zal wel snel een berichtje krijgen met uitleg :wink:

@maretje…ik ben ook erg benieuwd.!! laat je snel wat weten?

@beppie…jmmt joh dat je met zulk mooi weer moet werken…!! en dan ook nog de hele week…!!

nog 3 dagen… :smiley: en nog 2 voordat ik na mn vriendin vertrek :smiley: schiet echt op nu…zoo een zin

liefs

filiz

@Jac: meestal kan ik het wel ff volhouden, helemaal omdat hij zelf de laatste tijd erg weinig contact uit zichzelf houd…Maar ik ben natuurlijk wel heel benieuwd, dus ik hoop dat ’ ie snel wat uit zichzelf stuurt…

Groetjes, Diamond

Nou probleem ook weer opgelost, soms kunnen ze in Turkije toch wel zoooo vaag zijn. Nou ja, het is duidelijk en alles is weer goed.

Groetjes, Diamond