@Hans: Ja goed he, en ik ben er van overtuigd dat het nog lang niet klaar is!!! We hebben veel te veel te kletsen met elkaar, en elkaar te steunen als het nodig is! @Tatiana: Een heel fijne tijd daar, geniet enzo @Anke, Filiz, Groetjes, Jac en Zomervakantie: jullie succes met de voorbereidingen, het is bijna zover dus de laatste stess!! @Rieneke, ben je er al klaar voor??
Zo met dat zonnetje buiten ben ik dus ineens helemaal niet meer blij met m’n werk he, zou ik lekker thuis in de tuin, of beter op vakantie willen zijn.
Alles zal uiteindelijk wel weer goed komen, en zal ook ik weer lekker in de tuin zitten lezen(Heb er zo’n zin in!!)
Allemaal een heel fijne week
Annemiek
Heey iedereen!!!
Mijn internet deed het gister niet :o en zaterdag moest ik hele dag werken en toen nog even met collega’s uit eten geweest en daarna uit… Ik was er zaterdag achter gekomen dat een jongen waar ik 5/6 jaar geleden een aantal keren mee had gezoend nu ineens mijn collega’s is :blink: We hadden heel erge ruzie gehad vroeger en daarna had ik hem niet echt meer gezien. Dus vond het in eerste instantie niet zo leuk om hem weer te zien. Maar ben toch mee uit eten geweest met hem en was toch wel weer gezellig. Ben er nog niet uit, of ik nu nog boos ben op hem (Was namelijk ECHT HEEEEEEEEEEL ERG boos!) Maar goed…
@ Filiz: GEWELDIG!!! Je hebt nog een baantje kunnen vinden, wat goed zeg!! Ik hoop dat je veel plezier zult hebben, maar dat moet denk ik wel goedkomen! En je gaat ook al zo snel! Ik ben nu al benieuwd naar je verhalen!!
@ hans: Dit is echt een super forum!! Voel me er al helemaal thuis! Heerlijk, zo kunnen we met zn allen aftellen en elkaar steunen! SUPER, bedankt voor alles, Hans!!!
@ Nur: ik ben ook heel erg benieuwd hoe het met die leuke jongen van zaterdag af zal lopen!! Hou je ons op de hoogte? (retorische vraag geloof ik…) Heel veel succes in ieder geval!!!
@ Tatiana: Heel veel plezier!!
@ Annemiek: Ik heb deze week nog een druk weekje voor de boeg… Moet nog veel doen voor school, helaas. Maar ik heb voor Turkije nu volgens mij bijna alles al geregeld!! Ben wel een beetje zenuwachtig, heb er zo onwijs veel zin in! Zaterdag klein mini afscheidsfeestje en dan zondag al richting Amsterdam! om dan maandagochtend te vliegen!
En het eerste wat ik doe is naar de hamam gaan!! Mijn rug en nek doen al een tijdje zo’n pijn!!! Ik droomde vanacht dat ik mn vriendin was vergeten mee te nemen naar Turkije, hahahaha! En ik kwam daar aan en ik vroeg of ze meteen een afspraak met de hamam voor me wilden maken.
@cynthia…heel veel suc6 met afrijden…!! ik duim ook voor je
@bomax…gelukkig dat het goed is gekomen met je dochter…haha wat zal die dokter hier staan te kijken als hij merkt dat een turkse dokter hem overtroffen heeft
@diamond…er gaan er idd veel weg deze week…heeft 1 voordeel, over 2 weken zijn er dan weer een heleboel leuke vakantie verhalen
@nur…ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat aflopen met die jongen…!!
@rieneke…haha leuk verhaal over je collega/vijand laat je weten hoe het afloopt? jij gaat ook al bijna he!! ook al druk aant pakken?
nog maar 4 dagen en 104 dagen…!! woensdag heb ik ook een klein afscheidsfeestje…!! ik ga iedereen zo missen!!
Ohw Cynthia, had ik ff gemisd!!!
Ondertussen weet jij al of het gelukt is, maar hoedanook, de wereld blijft draaien, en alles komt altijd weer goed(beter als je geslaagd bent natuurlijk )
@Rieneke, het zal allemaal wel lukken in die laatste week, en wat betrefd die Hammam, neem mijn lijf ook ff mee!!! :lol: Das iets wat ik dus wel ga missen hoor!!! Ik kan je dan ook de kleopatra-hammam aanbevelen, tegenover de tennisbanen aan het kleopatra-strand!! Neem de damesbehandeling, en die meiden zijn fantastisch!!! Gewoon naar binnen lopen, geen afspraak, ff praten over de prijs(vooral vertellen dat je langer blijft en mensen mee zou kunnen nemen naar hen toe als de prijs leuk is!!)
Geniet dus maar allemaal
Groetjes
Annemiek
Zo weer helemaal bijgelezen. Leuk om weer alles te lezen he.
Leuk he als je 1 of 2 dagen hier niet op geweest ben, kijk ik altijd als eerste naar deze topic en daarna naar mijn mail. Maar fijn.
@Filiz, super joh dat je toch naar Turkije gaat. Leuk hoor. Ben er zelf nog nooit geweest in kusadasi.
Mijn vakantie schiet op. maar ik kijk wel effe op het internet daar als het mij leukt natuurlijk. Moet jullie wel op de hoogte houden.
Misschien ontmoet ik groetjes wel, want wij gaan naar hetzelfde hotel toe.
Nou ik heb eigenlijk geen nieuws meer.
Alleen dat ik heeeeellllll veeeeellllll zin heb om naar turkije te gaan.
@ Annemiek: ja idd die Kleopatra hamam ben ik ook al eerder geweest, vorig jaar. En in mei was ik in een andere, maar die vond ik denk ik wel fijner. Hij was daar ook in de buurt, maar weet even niet meer precies waar en hoe die heette. maar die was met nog 2 soorten sauna’s enzo. Ohw ik kijk er zo naar uit!!!
Heey maar die tip om te zeggen dat ik langer blijf en mensen mee kan nemen is idd een goed id!!! Had ik nog helemaal niet aan gedacht!! THNX!!
Ik ben idd ook al druk mn spullen aan het pakken en mn kamer aan het opruimen en zo. Allemaal laatste dingetjes geregeld en aan het regelen. En dus nog wat dingen voor school af maken (blegh)
@Rieneke, die met dat zeep/kruidenwinkeltje erboven?? Ja schijnt ook goed te zijn, mijn zus is daar geweest. Wij hebben iets bij die andere meegemaakt en sinds dien krijgen we daar een mega prijs met gelijke behandeling!!! Wij komen dan ook altijd met die meiden(9 en 11) van mijn zus, en ook al weer 5 jaar, en dan is de behandeling ook anders. Maar vooral genieten, zalig!!! En das idd de manier om een mooie prijs te bedingen, en laat hem opschrijven, wij betaalden 100 YTL voor 5 pers!!! Full service!!!
Hé stelletje kletskousen, moet weer ff bijlezen hoor sinds vanmorgen
@Tatiana: héél veel plezier in Bodrum! Geniet er 1000% van want die heerlijke dagen gaan zo snel…Enne…uitgebreid verslag he als je terug bent!
@Annemiek: denk ook dat we zo nog heeeeel lang door kunnen gaan met kletsen hihi. Ik vind het hélemaal niet erg Zit je inmiddels al in de tuin?
@Cynthia: hoe is het gegaan? Ben je geslaagd? Dan ga je met een nog beter gevoel op vakantie straks…
@Rieneke: succes met al je voorbereidingen meid! Maar zo te lezen heb je het allemaal al aardig voor elkaar
@Filiz: da’s waar, kijk nu al uit naar de verhalen! Begin je al zenuwachtig te worden?
@Jac: je moet ons zéker op de hoogte blijven, hihi ben veel te nieuwsgierig naar ons toekomstig verblijf Jammer dat we niet delfde periode gaan, zou gezellig zijn geweest…
jahh…zoo zenuachtig!!
moet nog van alles doen…!! vandaag stad ingeweest om de laatste dingetjes te halen…morgen moet ik mn haren nog verven maar heb s morgens erst eena andere afspraak…
woensdag…feestje…wel pas s avonds ma door de dag moet dan ook nog zoo veel :unsure:
ma oke…heb er wel super veel zin in…!!