ja het is idd al erg snel…!!
ik kom te werken in hotel club prestige…en ik kom 28 augustus terug
ik heb trouwens ook super fijne vliegtijde…als ik vertrek ga ik om 07.30 uur de lucht in…bij terug komst om 23.50 uur…
@diamond…ik laat zeker wat van me horen als ik daar ben…!! zal het missen om iedere dag ff op het forum te zitten!!
Inderdaad super fijne reistijden! Je zult al wel druk zijn met alles regelen en voorbereiden natuurlijk…Ben heel benieuwd hoe je het gaat hebben daar! Leuk trouwens dat je gaat samenwerken met je vriendin, lijkt me écht leuk!
ja ik ben idd heel druk bezig…donderdag naar de stad geweest…nieuwe kleren gokocht voor daar 's avonds rond te lopen 9kan daar moeilijk in mn uitgaans outfit aankomen haha)
moet nog na drogist voor pijnstillers (ik gebruik ze hier nooit, maar voor de zekerheid neem ik er toch maar mee) en zoiets allemaal…en omdat ik daar 18 wordt, geinformeerd of mn verzekering gewoon doorloopt…mn bankrekeningen worden omgezet van jongere naar studentenrekening…moet ik ook nog voor bellen om te vragen of mn pinpasjes het dan toch nog gewoon doen (of weet iemand van jullie dat??)
en tja…mn koffer heb ik al van de zolder gehaald
karin en theo jullie vertrekken morgen al…heel veel plezier!!!
@diamond: inderdaad hoe meer kleur hoe beter.
en je blijft niet als enige hier over hoor, de komende maand ben ik er ook nog (naja, hoop ik want als ik ga verhuizen heb ik geen internet een tijdje ben ik bang, maar gelukkig is naast mn nieuwe huis de bibliotheek dus…)
hmzz…ben eigelijk aant w88 op een vriend…we zouden samen gaan eten (maar hij is voor de verandering maar eens te laat!!) daarna met nog wat vrienden een terrasje pikken…en straks met mn broer op stap…!! jah t laatse weekend dat het kan…moet je gebruik van maken
wat zijn jou plannen vanaaf…??
iig veel plezier iedereen…!!
nee ik maak maandag alles klaar en ga wvoor een weekje maar nog eveb een vraagje is er soms iemand die me kan zeggen of je bij transavia soms met een game boy aan boord mag spelen ? mijn zoon vraagt dat alvast bedankt
Hoi Hans, bedankt voor je leuke reactie! En we gaan zeker zo door, het is hier veels te gezellig! Ben blij dit forum ontdekt te hebben, beleef er elke dag veel plezier aan!
@ filiz: SUPER GAAF!!! Echt mega relaxt dat je het hebt kunnen regelen… Laat je nog wel wat horen af en toe???
@ theokarin: Heel veel plezier in Turgutreis… Ik ben benieuwd naar de vakantie verhalen!!
@ Nur en Diamond: Oke, hoe ernstig is het als ik serieus heb gedroomd dat jullie gingen afspreken enzo… Van Nur weet ik niet eens hoe ze eruit ziet en Diamond alleen van een paar foto’s! Maar ik heb het echt gedroomd…
Nou dames, fijn weekend nog voor zo lang het duurt en we blijven met zn allen tellen!!
Het zit er weer op ons weekje kusadsi, het was een geweldige vakantie en heel erg warm.
Hotel fantasia is zeker een aanrader.
wat betreft de vraag over de gameboy bij martinair mocht het gewoon, behalve bij het opstijgen en landen.
Ik ga nu snel kijken voor een weekje in augustus wil een leuke last minute nemen dan.
hey bomax…super dat het zo leuk was!!
lekker bruin geworden…? hoe is het met je dochter gegaan…? ze was toch ziek 9of was dat nu iemand anders?)
naja iig fijn dat jullie het leuk hebben gehad…maar ja hoe kan het anders in turkije
@maretje…jah ik laat zeker eens wat horen hoor!! ik kan toch nie zonder mijn ‘turkijevriendinnetjes’
leuk van die droom trouwens…haha zie je maar weer hoeveel invloed dit topic op je leven heeft :lol:
@Bomax: leuk te horen dat jullie zo’n fijne vakantie hebben gehad! Maar dat kon inderdaad al haast niet anders natuurlijk Ben ook wel benieuwd hoe het met je dochter is gegaan, heeft ze nog veel last gehad van haar huid? Of heeft ook de zon hiervoor wonderen gedaan…
Enne…die lastminute, wordt dat ook Turkije?
Vanmiddag een lekker cd’tje gemaakt met allemaal Turkse nummers erop, heeerlijk voor in de auto Heb een site opgezocht met songteksten zodat ik ze over een tijdje fatsoenlijk kan meezingen haha…
@maretje: nu ben ik wel heeel benieuwd hoe ik eruit zag in je droom nou kom ook mee als we afspreken, heb zat ruimte in mn huisje
@diamond: ja, ik blijf nog wel ff en als ik in tr zit, zal ik net als filiz moeilijk niet kunnen komen
gisteravond was echt top. heeeeel leuke jongen ontmoet, dus maybe vervolg. ik zie het wel. had vandaag de hele tijd maagpijn van al het bier, maja, je moet er toch wat voor over hebben. ga zo lekker slapen, morgen werken van 1 tot 4. heerlijk dagje word dat
Met de uitslag van mijn dochter is het helemaal goed gekomen nadat ze in turkije van een apotheker pilletjes voor zonne allergie en een creme heeft gehad verdween alle uitslag, wel vreemd he hier was het een schimmel en daar kreeg ze iets voor zonneallergie en ging het over.
Voor de zekerheid gaat ze vandaag even naar de dokter, omdat deze had gezegd dat het in haar bloed zat?
We wachten maar weer af.
En ja we zijn goed bruin geworden, al was het soms te heet om in de zon te liggen.