Veel Plezier-welkom Thuis 1

Heey maretje

Balen!!! Maar ik blijf heel stiekem toch nog voor je hopen en duimen! Mocht maar net die 10% gelden!!!

Liefs Rieneke

heyzz maretje…

jmmr joh!!..echt balen…
ma ik duim ook nog hoor…!!!
misschien dat het door al ons geduim toch nog goed komt :wink:

groetjes

filiz

We duimen met ze alle voor je ok??? Succes meid!

Liefs Cynthia

Tuurlijk duimen we allemaal mee !

Véél succes !

Tjonge wat zijn jullie toch allemaal lief! Ik word er helemaal verlegen van! :blink: En dat via internet :wink:

Wat zijn jullie allemaal aan het doen? Ik lig hier echt te smelten!

Juist een terrasje gaan doen met een goede vriend van me en samen met hem reisboeken gaan halen om mss in augustus eens samen naar Marmaris te gaan! Echt gezellig!
Nu ik thuis ben, ben ik ook helemaal aan het wegsmelten.
Ik weet niet hoe het komt maar in Turkije verdraag ik de zon veel beter dan hier…

Ik verlang zooooooooo om te vertrekken ! Nog een maandje !

Groetjes xxx

t is maar stil hier vandaag!!

nog 107 nachtjes

groetjes

filiz

ja iedereen ligt lekker ergens in de zon of schaduw voor pampus te liggen :smiley:

ik niet hoor, hele dag gewerkt, lekker in de airco dus heerlijk dagje gehad. alleen nadeel dat er amper klanten kwamen door het weer. dus het ging langzaam.

@maretje: balen van je gesch. maar ik ga oo kvoor je duimen :slight_smile: en hoop echt voor je dat je het toch gehaald heb.
nu de belastingdienst niet door gaat ga ik Turkse Talen en Culturen studeren (turkologie) en blijf ik gewoon (alleen niet meer fulltime) op de zaterdag en miss nog 1 dagje ofzo in de week bij mijn huidige baas in de boekwinkel werken. Ontzettend leuk werk dus daar ben ik ook wel blij mee dat ik kan blijven.

verder moet ik nog **37 **nachtjes slapen voor ik eindelijk naar mijn favo landje kan. Heb mijn vakantielijst al klaarliggen en steeds komen er nieuwe dingen bij.

Ik kom net van het strand (10 min. bij mij vandaan fietsen …) ben weer lekker verkleurd ! Met het geluid van de zee heb ik egt het vakantiegevoel, heeerlijk ! Vanochtend boeken ingeleverd … zijn we dus ook weer twee maanden vanaf ! :smiley: Ook vanochtend nog anderhalf uur in de tuin gelegen met mn hoofd in de schaduw en de rest in de zon … zoo dan gaat het verkleuren snel joh ! K ben al volop bruin voordat k naar frankrijk ga … B) !

Liefs,

Hé meiden! Ben d’r een dagje niet geweest en moest weer een boel bijlezen. Hihi meteen de computer aangezet om te lezen wat hier allemaal is gebeurt :stuck_out_tongue: Gister en vandaag lekker vrij geweest en bij vlagen in de zon gezeten, kan het hier altijd veel minder goed uithouden dan in Turkije…Maar wil m’n kleurtje wel een beetje vast houden, dus toch maar de bikini aangetrokken :smiley:

Ezzzz: gefeliciteerd! Hartstikke goed meid! Leuk dat je straks die jongen in het echt gaat ontmoeten! Lief ook dat 'ie naar Kusadasi komt! Kan 't me wel heel goed voorstellen dat je zenuwachtig bent! Maar komt vast helemaal goed!

Rieneke: jij ook gefeliciteerd!! Wordt alleen nog maar leuker om strakd weg te gaan :smiley: En het is al bijna zover voor jou! Leuk ook, dat van die vriend van Kreta! Maarre…hoezo gaat de Dimcay sluiten? Vindt het altijd een heerlijke omgeving om naartoe te gaan…Zou 't wel jammer vinden hoor!

Nur: wil wel 'n keer een kop koffie komen drinken, is alleen zo’n eind hier vandaan. Misschien een keer samen met een dagje winkelen ofzo…Jij hoeft ook al niet meer zolang af te tellen…

Sevgilim: iedereen die nog niet naar Turkije is geweest kijkt mij ook vreemd aan hoor als ik vertel dat ik voor de zesde keer ga. Goh, dat je dat leuk vindt om elke keer naartoe te gaan blablabla :angry: Of mensen die er wel naartoe zijn geweest maar het niet leuk vonden, snap ik ook niks van…

Missy: lekker hoor dat je nu vakantie hebt, en ff 9 weken lang! Heeeeerlijk! En ja gaat inmiddels ook al bijna weg! Wordt hier straks weer rustig denk ik…Hoe was het eindexamenfeest?

Maret: klote van geschiedenis zeg! En dat je ook nog een keer tot woensdag moet wachten om de uitslag te horen…Ik ga heel hard voor je duimen dat je het toch gehaald hebt!

Nog 81 en 95 dagen!!

Groetjes, Diamond

Heej !

@ Diamond … jaa eindexamenfeest was egt heeel gezellig ! Was in een strandtent en nog wat wandelingetjes over t strand gemaakt 's avonds laat … :rolleyes: erg gezellig dus … :wink: hihi !

Fijne avond allemaal nog !

Liefs,

Originally posted by diamond@24-06-2005, 20:34:00
** Hé meiden! Ben d’r een dagje niet geweest en moest weer een boel bijlezen. Hihi meteen de computer aangezet om te lezen wat hier allemaal is gebeurt :stuck_out_tongue: Gister en vandaag lekker vrij geweest en bij vlagen in de zon gezeten, kan het hier altijd veel minder goed uithouden dan in Turkije…Maar wil m’n kleurtje wel een beetje vast houden, dus toch maar de bikini aangetrokken :smiley:

Nur: wil wel 'n keer een kop koffie komen drinken, is alleen zo’n eind hier vandaan. Misschien een keer samen met een dagje winkelen ofzo…Jij hoeft ook al niet meer zolang af te tellen…

Nog 81 en 95 dagen!!

Groetjes, Diamond **

hee gezellig, waar kom jij ongeveer vandaan?
gos zit net op de site van de IKEA te kijken, voor een kast waar en kleding en boeken in passen (heb er een hoop) jeetje, dat wordt duur :frowning: ga palief maar erg schattig aankijken :wink:

lekker hoor, in de zon zitten. ik kan het niet. moest vandaag werken, moet morgen werken :frowning: gelukkig hebben we airco in de winkel, dus vind het zeker geen ramp. jee ik hoef inderdaad niet zo lang meer. maar ik kan me nog wel heel erg herinneren dat ik nog in de 80 en 90 zat en die tijd is voor mij zo snel voorbij gegaan dus voor jou is er ook nog hoop :wink:

@Missy: klinkt goed :smiley:

@Nur: ik kom uit Overijssel, wel een eindje rijden dus richting jou…
Leuk he, al die nieuwe spulletjes uitzoeken voor je nieuwe huisje! Weet nog hoe leuk ik dat toen vond, heb je al een beetje een idee hoe je het wilt hebben?
Scheelt inderdaad dat er airco is op je werk, anders is het ook haast niet vol te houden met deze temperaturen.
Hoop ook dat het met aftellen een beetje snel gaat, lijkt nu nog zó verschrikkelijk lang…

Groetjes, Diamond

:smiley: ik weet al precies hoe ik het wil hebben. heeeeel veel kleur, welke kleuren ik wil wisselt met de dag dus dat isn og even afwachten… maar wel waar komt studeer, waar woon, waar eet, waar slaap enz weeet ik wel al en ook al hoe :slight_smile:

kijk voor jou is er nu weer een dagje af :wink:

net als voor mij: nog 36 nachtjes slapen :smiley: B)

Kleurtjes vind ik ook super, heb in de woonkamer een heel gave turqoise muur en overal leuke gekleurde assecoires! Hoe meer kleur hoe beter :smiley:

Ja gelukkig weer een dagje eraf, nog 80 en 94!!

Ben benieuwd wat het vandaag voor een weer gaat worden, nu regent en onweert het hier…En als het daardoor nou een beetje zou afkoelen, maar nee…

Groetjes, Diamond

nog 3 dagen ( vandaag bijgeteld )wat gaat dat vlug zeg joepie

meiden geloof het of niet…maar…
ik kan toch gaan werken…en wel in kusadasi!!!
alles moest zooo snel geregeld worden…vorige week dinsdag met chef animator in contact gekomen…deze week tickets geregeld…en volgende week vrijdag ga ik de lucht al in…!!!
dat zijn nog maar 7 dagen… :smiley: :smiley: en over 6 dagen vertrek ik al naar een vriendin in de buurt van amsterdam…ik ga samen met haar in turkije werken!!
heb nog maar even gewacht met het aan iedereen te vertelle…alleen mn moeder broer oma en beste vriendin wisten het…aan andere vriendinnen moet ik het nog gaan vertellen…haha (stel dat het op het laaste moment toch noe door ging)
vind t zoo leuk en spannend tegelijk!!

xxx

filiz

Hey filiz

ga je dan in een hotel werken, zoja welk een ?

@Tatiana: lekker hoor dat je al bijna gaat! Heb je alles al klaar staan?

@Filiz: wat goed nieuws! Kan me wel voorstellen dat je eerst even wilde afwachten tot het 100% rond was! In welk hotel kom je te werken, en voor hoelang ga je daar blijven? En je gaat vrijdag al weg, wat snel al!! Supergefeliciteerd!!

Groetjes, Diamond

Jeetje het wordt hier straks echt rustig, jullie laten toch allemaal nog wel 's wat horen he hier? Was juist zo blij met al m’n ‘Turkijevriendinnetjes’ die dit onderwerp ook nooit verveeld…

Groetjes, Diamond