Veel Plezier-welkom Thuis 1

:smiley: Bedankt voor jullie felicitaties!!! ik ben er ook heeeeeeeel blij mee :smiley: Hoef ik eindelijk noooooooooit meer naar school :stuck_out_tongue:

20 augustus ga ik pas naar hotel Pineta. Wie gaat er ook?

Naar Marmaris?

hey,

moet je ook eens kijken op wereldwijzer.nl

WOW!!! Ik heb mn hertentamen gehaald!!! :huh: Hoe is het mogelijk?
Ik had hem de 1e keer niet gehaald omdat het mooi weer was (ik had toen niet goed genoeg geleerd)
Maar dit keer was het leren er al helemaal bij ingeschoten!! Ik had helemaal niet geleerd!!! En ik dacht nou ja dan de volgende herkansing moet dan maar… dus echt ik zweer het NIETS gedaan!!! Maar ik heb hem toch gehaald!!! :blink:

IK BEN NU ZOOOOO BIJ!!! Nu heb ik tot nu toe, alles nog gehaald!! Jeej wat goed van mij. Al zeg ik het zelf :stuck_out_tongue: Hahaha

Groetjes van een hele blije Rien :lol:
(ghe ghe ghe, te veel smilies :P)

GEFELICITEERD!!! :smiley: :smiley:

Ga je toch iets lekkerder weg denk ik, dan weet je dat je niets meer hoeft als je over 2 maanden weer terug komt

Geniet ervan en niet teveel feesten vanavond!
Groetjes
Annemiek

Heej !

@ Rieneke … gefeliciteerd meid ! Super … :smiley: hahaa … ben je er iig lekker vanaf en ja ga je denk nog lekkerder (dan normaal) op vakantie …

Zoo nou ik ben er ook lekker vanaf … (voor negen weekjes dan maar tog …) vandaag herkansing gehad, net zo goed niet hoeven doen want denk niet dat k hoger uitkom … zonde van mn tijd, had beter in de tuin kunnen liggen B) maargoed, k heb het geprobeerd (eerlijk gezegd ook niet veel voor gedaan …) !
K heb nu egt vakantie !! Over 15 daagjes ga ik weg … (ok, ok het is geen Turkije maar vind dat ik wel mag aftellen :unsure: hihii … ) en ben dan drie en een halve week weg … k kijk er zooo naar uit … heeeerlijk !!

Liefs,

gefeliciteerd Kelebek !!! Leuk op vakantie gaan nu !

Gefeliciteeeeeeeeeerd!!! :smiley:

Ja ik zat eerst wel behoorlijk mee in mn maag voor dat cijfer, ik was dus eerst echt enorm van overtuigt dat ik hem niet had gehaald (ik had soms hele antwoorden niet eens ingevuld) En het volgende hertentamen is dus 5 juli en laat ik nou net 4 juli weg gaan… hahaha!
Ik was bang dat dat eigenlijk wel eens de laatste kans zou kunnen zijn, maar ik hoef me geen zorgen meer te maken :stuck_out_tongue:
En herkansingen van het blok waar ik nu mee bezig ben, zijn toch pas na de vakantie!! JEEj nu kan ik gewoon helemaal zorgeloos weg!! :smiley: :lol:

Liefs Rieneke

rieneke, gefeliciteerd

@ Rieneke … jaa idd das wel beter … zorgeloos weg ! :smiley:

Zoo heb dalijk eindexamenfeest (zit zelf in voorexamenjaar, maar mocht als introducee met n vriendin mee …) lekker begin van de vakantie ! :smiley: T is een ‘Beach-Party’ dus al helemaal super !! B)

Ben er morgen dan dus weer …

Liefs,

proficiat rieneke…harstikke fijn joh!! :smiley:

groetjes

filiz

Bedankt allemaal voor jullie felicitaties! Ik ben gewoon nu nog steeds super blij!!
En nog meer goed nieuws: Ik had vandaag een vriend van me van vakantie van 2 jaar geleden op Kreta aan de telefoon!!! :o :lol: We hadden eerst alleen nog contact via mail en heel af en toe msn. maar vanavond hadden we telefoonnummer uitgewisseld, omdat hij weer op Kreta gaat werken en ik in Turkije, hahaha! (Hij komt eigenlijk uit Albanie maar studeert nu in Italie, wat heb ik toch een internationale contacten :P)
SUPER! leuk om zn stem weer eens te horen! Hij gaat proberen om naar Nederland te komen bij mij!!! Ohw lijkt me echt super leuk! nou ja moeten maar even kijken of het gaat lukken :smiley:

Liefs Rieneke

Jeej nog maar 10 dagen tot Turkije en 9 dagen tot vertrek richting Amsterdam :smiley:
ZIN IN!!!

hihi bijna… heerlijk voor je

ik moet nog 37 nachtjes :smiley:

@Rieneke: SMOKKELAAR!!! :wink:

Met dit weer hoef ik dus niet weg hoor!! Dat heb ik het sterkst met regen.
Maar voor mij nog 72 tot Kos, al is het geen turkije, ik heb er wel zin in!!!

Fijn weekend allemaal(dat zal ik nog wel een paar keer brullen vandaag, k heb er zo’n zin in!)
Annemiek

Hey Allemaal!

WOWWW Ik ga serieus 2 daagjes weg… 2 daagjes!!! Toen ik wegging zaten we aan het begin van pagina 118… Ik had dus veel te lezen!

Goed gedaan dames :lol:

@ Rieneke en Ezzz: Gefeliciteerd… Super dat jullie het hebben gehaald! Ik heb afgelopen woensdag ook een geschiedenis her gemaakt en ik heb eigenlijk geen idee… Net als Rieneke; een paar grote vragen HELEMAAL niet kunnen invullen… Balen joh!

@ Nur: Balen van de BD, maar wel heel goed dat je er overheen bent. Ga je nu wel een ander baantje ofzo erbij zoeken?

@ Rieneke: Je bent wel een smokkelaar hoor :wink: Maar je mag! Zou ik namelijk ook doen:P

Oke… Ik heb geen idee of ik nou dingen heb vergeten, maar als k erachter kom, maak ik gewoon een nieuwe post :smiley:
Straks ga ik hoop ik zwemmen, net als gister en eergister… Ik wilde gister ook nog uit, maar dat vonden m’n ouders niet zo’n goed plan, want die hadden me sinds mijn herexamen nog maar ongeveer 10 minuten gezien omdat ik iets op moest halen, dus was ik alweer om half 2 thuis. Jammer, want het was vet gezellig!

Fijne dag nog allemaal :slight_smile:

Liefs, Maretje

Oh fuckzooi (sorry voor mn taalgebruik, er zitten in mn hoofd nog vele scheldwoorden achter)

Ik heb net gecshiedenis zo een beetje nagekeken, via internet, en ben tot de conclusie gekomen dat het zo’n 90% zeker is, dat ik te weinig punten heb, en dus, gezakt ben :frowning:

Bleh. Ik hoor het woensdag pas zeker.
Laat jullie weten :slight_smile:

liefs, maretje

Maretje,

Jeeetje das balen joh meid ! :frowning: … En dat je het woensdag pas zeker weet is ook wel minder, je kunt eigenlijk het nu gelijk al het beste weten anders zit je die dagen er misschien mee in je hoofd (althans dat zou ik hebben dan … ) maargoed, t is niet anders.
K vind het egt heel vervelend voor je …

Laten we hopen dat je het net wèl gehaald heb … k duim voor je !!

Liefs,

Sharon