ik nog maar 2 uur en dan om 17.40 de bus en om 18.06 de deur open
Zo maken we elkaar depressief!!! haha
Heb geen zin meer in me werk vandaag!
Liefs Cynthia
ik nog maar 2 uur en dan om 17.40 de bus en om 18.06 de deur open
Zo maken we elkaar depressief!!! haha
Heb geen zin meer in me werk vandaag!
Liefs Cynthia
@Annemiek: lange dagen zeg! Dus je moet bijna een uur reizen voor je werk…
Maar net wat je zegt, je hebt werk en da’s het belangrijkste. En de vakanties niet te vergeten natuurlijk, daar doen we het voor ![]()
Nog een week of 11 voordat jullie weer gaan denk ik, of niet? Denk je dat je volgend jaar nog weer in Turkije terecht gaat komen? Vindt het echt jammer dat het voor jullie op het moment een beetje over is, je was er altijd zo enthousiast over!
Cynthia ook nog ff sterkte, en ondertussen lekker kletsen hier!
Werkze nog ff!
Groetjes, Diamond
Ja lang he!! Maar normaal werk ik maar 4 dagen, waarvan 3 receptie en 1 als PA. Die dag ga ik dus al om 1400 naar huis, de andere uren heb ik dan al gewerkt!! Das ook weer lekker ![]()
Ja nog 11 weken en dan gaan we naar Kos! Ik denk niet dat we volgend jaar in Turkije komen, want ook Ilse(m’n zus) heeft het een beetje gehad! Je moet je voorstellen dat ik al weet waar dingen liggen door een fotootje van 5 bij 5 cm!! Dan word het tijd andere dingen te gaan zien!
Maar mijn info blijf ik hier en op de andere forums geven hoor, en zo af en toe een beetje meekletsen, dat mag ook nog, toch :unsure: ?!!
Iedereen een lekkere avond in de tuin of op het balkon. ![]()
Groetjes
Annemiek
Je baan klinkt leuk zeg! Werk je daar al lang?
Kan me best voorstellen dat jullie een keer wat anders willen zien, je komt er al zolang…
Enne…ik vindt het supergezellig als je hier lekker blijft meekletsen. Misschien heb je nog wel wat leuke tips voor mij voor september, heb het idee dat ik nog lang niet alles heb gezien/gedaan in Alanya…
Fijne avond!!
Groetjes, Diamond
nou…ik heb wel medelijden met jullie allemaal, dat jullie moeten werken op zo een warme dag!! :unsure:
ik kom net terug van het zwembad…was wel uit te houden daar ![]()
en tja…nu weer idd heel veel bij te lezen…!!
@missy…suc6 morgen met geschiedeni.
@Tatiana…ik was ook 11 toen ik de eerste keer in turkije kwam…let maar op dat je zoon niet net zo verslaafd raakt…haha ![]()
groetjes
filiz
Werk hier alweer 2 jaar!! Vanaf volgend jaar ga ik 3 dagen werken, 2 beneden 1 boven, en dan heb ik dus vanaf woensdagmiddag weekend!!! :lol:
Tips zat, maar ik weet niet wat je allemaal wel en niet gedaan hebt. 2de nadeel bij Alanya is dat als je iets met een auto wilt doen, je eerst 2 uur in de auto zit voor je ergens bent!
Maar de Dudenwatervallen in Antalya, machtig mooi!! Echt een stukje paradijs op aarde.
Opgravingen en steden ook een optie al kun je die beter doen als je een autootje gehuurd hebt.
En verder geld, zeker voor Marmaris Alanya en Kusdasi en omgevingen, kom maar op met die vragen!!!
Groetjes
Annemiek
@Filiz: lekker hoor, naar het zwembad. Misschien dat ik morgen maar 's zoiets ga doen…
@Annemiek: een auto huren doen m’ n moeder en ik liever niet, dus we zullen toch in de buurt moeten blijven of excursies moeten doen. Tot nu toe qua excursies alleen een jeepsafari en boottocht gedaan, heb je nog andere aanraders?
By the way: niemand die omstreeks 28 september van plan is richting Alanya te gaan, kunnen we misschien een avond gaan stappen ofzo…
Groetjes, Diamond
@Diamond, die auto vond ik ook nooit een optie! Ze rijden daar als gekken en jij ertussen, no way!! Maar het valt best wel mee! Vooral als je eenmaal het centrum uit bent dan is er niets meer aan de hand. En dan ga je pas echt het Turkije ontdekken!!
Goed een paar ideetjes:
Neem eens een taxi en ga naar de Dim Cay. Een rivier met daarin kleine tentjes op legen vaten en daar kun je lekker op zitten in het windje en iets drinken of eten!
Ook zijn er grotten boven die rivier(druipsteengrotten) kun je ook best doen!
Neem vanaf het busstation de bus naar Antalya en ga daar een shoppen, ook echt leuk! En daar een taxi nemen naar die Dudumwaterval!
Kun je ook doen naar Gasipasa(of zoiets!) een dorp langs de kust naar beneden.
Aspendos of Perge zijn opgravingen. In Aspendos worden zelfs nog concerten gegeven!!
Zo je kunt de komende vakanties in Alanya weer vooruit
Groetjes
Annemiek
Dank je voor de tips! Dim Cay zijn we al 's eerder geweest, maar het is er heerlijk inderdaad.
Jij bent nu al lekker vrij, ik moet nog een half uurtje. Straks lekker mee-eten bij paps en mams, makkelijk en ook weer 's gezellig!
Groetjes, Diamond
Hoi Meiden ![]()
nou ik ben even niet geweest, heb het super druk gehad en zal het nog drukker krijgen binnenkort.
Ik ga nu even niet op iedereen reageren misschien als ik meer tijd heb.
Maar ff melden:
1- ben NIET aangenomen bij de Belastingdienst
aan de ene kant heel jammer want het was een fantastische mogelijkheid geweest om deels te werken en deels te studeren. Maar ben alweer over de schrok heen want ik ga gewoon in sept. Turks studeren in Leiden en dat is ook super leuk natuurlijk.
2- ik heb een HUISJE. heerlijk idee voor ik naar Turkije ga. Het is nieuwbouw, dus das al lekker, krijg 5 juli de sleutel. Heb er zo’n zin in ![]()
trouwens, nog 39 nachtjs slapen voor Antalya
jmmr nur…dat je nie bent aangenomen…rot joh.!!
maar volgende keer beter.!!
en super leuk van dat het huis doorgaat…veel geluk ermee ![]()
liefs
filiz
@Nur: jammer meid dat het niet is gelukt bij de Belastingdienst…Maar dat Turks studeren lijkt me ook helemaal geweldig hoor!
En toch ook nog goed nieuws! Super dat je een huisje hebt! En ook nog 's een keer nieuwbouw, leuk! Kun je lekker gaan kijken hoe je het allemaal gaat inrichten!!
Groetjes, Diamond
@ Nur, Balen joh, maar geluk heb je weer een leuk vooruitzicht.
@ Diamond, zo lekker gewerkt, ach voordat je het weet ben je weer in Turkije.
Groetjes Jac
Jeej ben geslaagd!! nu ben ik een "echte"activiteitenbegeleider :blink:
@ Rieneke, Spannend joh! ik vind 1 al erg maar 3
Ik hoop dat het leuk wordt, en dat ik er nog wat van hoor!!! Veel plezier alvast in ieder geval!! ![]()
@Diamond, ik heb hem via een chatsite leren kennen en das nu zo’n 4 maand geleden. We chatten nu zo ongeveer 3 uur per dag en het is nog steeds gezellig!!
En ik begin hem steeds leuker te vinden das soms best wel lastig omdat ik hem nog nooit in het echt heb gezien ( wel via web cam en we bellen ook wel) Hij woont in adana en komt speciaal voor mij een paar weekjes naar kusadasi…( het zal mij benieuwen…) Ben nu al zenuwachtig ![]()
We gaan nu nog maar even lekker verder met aftellen!!
Groetjes Esther
hey ezz…prificiat…!!
groetjes, filiz
@ Nur … jammer dat je niet aangenomen bent bij de belastingdienst, maar wel superleuk van je huisje ! En dat Turks studeren klinkt ook erg leuk …
@ Ezz … gefeliciteerd dat je geslaagd bent ! Dat van die jongen klinkt wel erg leuk … en spannend ! Hahaa … maar lief van hem dat hij je wil opzoeken … dat zegt al wat over zn karakter (ik ken namelijk jongens die zoiets hebben van : kom maar lekker naar mij als je me wil zien … <_< ) … leuk hoor !!
K laat het eventjes hierbij …
Liefs,
@ezz: proficiat! leuke vakantie voor jou !
@ Nur: He wat jammer van de belastingdienst zeg!!! Ik hoop voor je dat er snel nog een kans op zo’n soort leuk baantje voorbij komt en dat je dan wel aangenomen wordt!
Maar idd Turks studeren is ook super leuk!En je hebt een huisje, SUPER!!! Waar staat ie precies kom ik eens een kopje koffie bij je drinken ![]()
Veel plezier en succes met je huisje!
@ Ezzzz: GEFELICITEERD!!! Super zeg!!
Ja ik vind het ook wel spannend om ze strax in het echt te leren kennen! ik heb ze dan wel op webcam gezien (mmm ook niet iedereen, maar wel op foto) maar ja nooit in het echt dus. ben wel benieuwd!!
@ Annemiek: Bedankt voor de tips!! Ik wilde inderdaad nog snel de Dimçay zien, ik hoorde dat ie ging sluiten…?? Is er ook een natuurgebied in de buurt van Alanya? Of bossen waar je in kan wandelen?? Ben benieuwd!
Groetjes Rieneke
hallo dames ![]()
dank jullie wel voor de steunbetuigingen enz.
maar ben er al weer helemaal overheen. Turks vond ik eigenlijk nog leuker, maar ik had zoiets van “als ik bij bd ga werken, dan verdien ik genoeg om nog vaker naar Tr te gaan en Tr te leren”. Heber ook helemaal geen problemen mee
mn huisje staat in Hoofddorp. Iedereen mag langskomen voor een kopje koffie. Krijg je er zelfs nog een koekje bij ![]()
@ezzzz: gefeliciteerd ![]()
leuk dat ie voor je helemaal naar kusadasi komt.
@kelebek: het ontmoeten zal vast errug leuk zijn ![]()
@diamond: ik zou wel willen rond 28 sept. in Alanya te zijn, maar ben bang dat met mijn huisje er dit jaar niks meer van terecht komt.
bah ik moet zo werken, heb er helemaal geen zin in. Schoonmaken nog wel bij iemand dus nog pittig ook. Als ik in de winkel moest staan had ik geen problemen mee want daar hebben we airco maar bij haar waar altijd de zon schijnt … oei wat heet. Gelukkig maar 2 uurtjes.
Verder moet ik nog 38 nachtjes slapen voor ik lekker ga vliegen naar Antalya, ga zo even mijn vakantielijst uitprinten om te bekijken wat ik allemaal nog nodig heb.
O ja :lol: altijd leuk om hier wat op te zetten !
Als ik over Turkije begin in school of bij mn vrienden dan is er niemand die gelooft hoe leuk het er wel is! EN jullie hebben waarschijnlijk zo allemaal hetzelfde meegemaakt als ik dus vertel ik hier zo nu en dan eens iets ![]()
Groetjes xxx