JAJA Rieneke, en zodadelijk vertel je dat je een dag eerder al vrij bent dus nog maar 10 en dat je de dag ervoor de koffers inpakt dus nog maar 9!!! Gewoon nog 12 dagen en dan ga je, niet stiekum daagjes pikken!
@ Annemiek: ah nee please??? Maar 11 daagjes zijn korter dan 12… En vakantie begint toch eigenlijk vanaf het moment dat je het huis verlaat?
Hihihi
@ Ezzzz: Ik moet ook nog ervaring krijgen met mensen ontmoeten die ik eigenlijk alleen ken via msn… Als het goed is zie ik in de zomer in ieder geval 3 mensen die ik eigenlijk niet ken… (2 vrienden van Salih en 1 of 2 via msn…) Ben ook benieuwd! Maar met 1 iemand, die ik dus ook voor het eerst ga ontmoeten, chat ik al heeel erg lang! en toevallig is hij dan ook in Alanya! ben benieuwd!
Ik zal wel even kijken of ik nog een kans zie om je te vertellen hoe het was hem in real life te ontmoeten
We gaan ook een site bijhouden van al onze belevenissen, de site is er nu nog niet, maar komt eraan! Ik zal tegen die tijd hier een link achterlaten voor jullie, kunnen jullie ook lezen (en zien?) wat we allemaal mee maken!
@rieneke…nou i k vind wel dat je dat dagje erbij mag tellen hoor…klinkt veel beter
@ tatiana…heel veel plezier…je gaat al snel…pff kwil ook!!
@diamond…heerlikkl dat lange weekend…zou ik ook wel willen. ik moet het doen met mn dagje vrij morgen <_<
@maretje…jah iest bij te lezen heb je zeker maar goed…ik vind het lezen van de reacties altijd erg leuk…dus zal wel meevallen he
@de rest…keep counting…doe ik ook… nog 109 dagen :blink: lijkt zooo veel, maar waarschijnlijk gaat de vakantie snel voorbij en dan zijn het nog maar 5 weken school
Hihi ben ff weg geweest en meteen weer bijlezen hier
Zonet lekker even bij een vriendin langs geweest, verveel me dood de hele tijd hier in m’n uppie…
@Tatiana: ben benieuwd hoe Bodrum je gaat bevallen. Ik ga in september ook voor het eerst die kant op (Turgutreis) na vijf keer Alanya. Wanneer ben je in Alanya geweest?
@Rieneke: smokkelaar Leuk dat jullie een site gaan bijhouden joh! Veel foto’s erbij he!! Leuk trouwens dat je allemaal mensen voor het eerst gaat zien die je al via msn kent, spannend!
@Ezzzz: ik duim ook voor je! Spannend hoor! En straks lekker naar Kusadasi…Hoe heb je die jongen leren kennen waar je mee chat?
@Filiz: we moeten allebei nog ff wachten…maar hebben het in ieder geval nog lekker tegoed!
ik ben een 3 jaar geleden geweest naar alanya dat was ons heel goed meegevallen had spijt dat ik weer moest vertrekken maar ja
nu gaan we naar bodrum en hotel waar we verlbijven is in gumbet ik hoop dat het idd goed gaat meevallen ik neem voor de eerste keer ons kind en vriendin mee ze hebben nog nooit gevlogen ik maak me meer zenuwachtig voor hun reaktie voor op het vliegtuig jaja na het lange wachten zijn we bijna weg
Tja…dat vertrekken elke keer weer is echt een ramp. Zit vaak met tranen in m’n ogen in de bus, terwijl we overal langs rijden om mensen op te halen en je overal herinneringen aan hebt…
Het vliegen zal vast wel meevallen, hoe oud is je kind als ik vragen mag?
Nou, bijna werken, heb helemaal geen zin vandaag. Ben er ook pas vrijdag weer want slaap vannacht bij m’n ouders. Heb ik tenminste weer wat te lezen hihi.
Ben een paar uurtjes weg geweest en er zijn gewoon al 2 volle bladzijden bij !! hehe, hoe rap dit toch kan gaan !
Nu ik vakantie! heb ik eindelijk meer de tijd om dit forum te volgen en zelf zo nu en dan eens te reageren.
Vele groetjes en een goeie reis aan iedereen die binnenkort vertrekt !
ons kind word eind volgende maand 11 hoop dat het voor hem daar goed meevalt natuurlijk
ja hier kun je alle dagen wel wat lezen hé je verveelt je hier nooit hihihihi
Zo ben even een paar daagjes niet wezen kijken en had weer iets van negen pagina’s bij te lezen … hahaa ! Had het een beetje druk en met dit weer niet veel zin om binnen te zitten … eergister verjaardag van me stiefmoeder gehad … erg gezellig met dit weer lekker de hele dag en avond met de visite in de tuin … en verder gewoon lekker in de tuin gezeten enzo !
Heb nu niet zo erg veel tijd … ga dalijk eventjes nog in de tuin leren voor mn herkansing morgen : Geschiedenis <_< pff … lekker saai om te leren over Nederlands-Indië … maargoed …
@ Maretje … reageer misschien een beetje laat maar tog veel succes vandaag en waarschijnlijk tot vrijdag dan maar weer ! Hihihi …
Ik zit nu lekker met een sapje (doe net alsof het een lekker cocktail uit turkije is B) ) op mn kamer … radio aan en ja op een zender (je zal het niet geloven …) waar vaak turkse muziek voorbij komt … in regio rotterdam heb je zo’n zender en tsjaa … heb ik nou geluk dat ik ergens bij rotterdam woon egt zoo super ! De bekendste liedjes van mustafa sandal en tarkan en serdar ortac en nog meer komen er voorbij !! Op dit moment draaien ze Isyankar … super ! Egt een vakantiegevoel … ik kan zo mn ogen dichtdoen, op mn bed gaan liggen met mn cocktail (mn eigen gemaakte sapje eigenlijk …) in mn hand en doen of ik aan het zwembad lig … zucht
Maargoed, genoeg gedroomt, k gaa nu maar de tuin in en een paar uurtjes leren over Nederlands Indië … leeuk (NOT ! <_< )
Ik was 9 toen ik voor de eerste keer naar Turkije ging met mijn ouders, nu ben ik er ondertussen bijna 19 en ik vind het nog altijd even leuk!
Ondertussen ga ik zelfs al alleen of met een paar vrienden er naartoe!
Ik krijg er maar niet genoeg van !hehe
Hallo allemaal,
Een dag niet op deze site en ik moet in een keer vier pagina’s lezen.
@Rieneke, als je op www.martinair.nl kijkt zie je onder sieraden de kettingen.
En hoe duur ze zijn.
Mijn vliegtijden zijn inmiddels weer veranderd.
ik vlieg heen met transavia om 7:30
En terug vlieg ik wel met martinair om 15:20.
Dus veel betere tijden anders vloog ik om 16:45 heen.
Toch nog ff reageren vanaf m’ n werk haha kan het niet laten, en de telefoon houdt zich toch aardig stil…
@Sevgilim: als je niks te doen hebt in je vakantie kun je altijd nog hier terecht, genoeg te doen Geniet ervan meid!
@Tatiana: jullie zoon gaat het vast helemaal geweldig hebben, dat kan niet anders!
@Missy: succes met geschiedenis! Vond het altijd een vreselijk vak, en helemaal om met die warmte te leren…Ik leef met je mee! Ondertussen lekker dromen over Turkije
@Jac: ben je er alleen nog maar langer, da’s altijd mooi!
Vindt het niet zo erg hoor, heb nog wel een ander klusje liggen dat ideaal is om nu te doen. Vanaf maandag is het hier qua telefoon al niet erg druk, zou dus best aan het warme weer kunnen liggen ja…Tot hoe laat moet je nog Annemiek?
standaard tot 5 uur!! Om 17.23 de trein, en dan dus om 18.20 de voordeur open!!! En dat vanaf 7.10 de deur uit is wel weer genoeg
Mijn collega is op vakantie(je zit hier alleen en met 2 pers. voor vak ziekte enz!) dus vanaf vandaag 2 weken 5 dagen per week, en das niet grappig!!!
Maar ja, wat te klagen, ik heb werk en daarvan kan ik weer lekker op vakantie!! En maar zwaaien!
Oh ik heb wel zin om weer eens ff lekker weg te gaan, maar nog ff wachten dus!!
En al is het turkije ben toch wel een beetje jaloers op jullie lijst en diegenen die al gauw gaan