Veel Plezier-welkom Thuis 1

@rieneke
super relaxte tijden zeg…zo ben je al lkkr vroeg daar…
hoelaat heb je de terug reis…?(al willen we daar natuurlijk niet aan denken)

groetjes

filiz

@ Rieneke, wat heb jij een relaxte tijden zeg. Ik vlieg pas om 16:45.

Iedereen die met martinair vliegt en die nog een mooie ketting zoekt.
Martinair heeft 3 kettingen van otazu in de aanbieding echt super.
Verschillende prijzen natuurlijk maar ze zijn echt super.

groetjes jac

@Jac: klinkt goed wat je allemaal hebt gekocht! M’ n moeder had die Otazuketting laatst bij de KLM gekocht, ook daar waren ze in de aanbieding. Ben er nog steeds superblij mee, hij is echt heel mooi :smiley:

@Maret: hoe gaat het met leren meid? Hou je het nog een beetje vol met die warmte? En hoe gaat het met Vietnam?

@Rieneke: je gaat al bijna!!! En wat een heerlijke tijd om te vertrekken joh! Waarom vlieg je nu niet meer terug vanuit Istanbul?

Nog 84 en 98 dagen!

Groetjes, Diamond

Jeetje wat was het vandaag warm zeg! Heb echt zitten zweten op m’n werk bleghhh. Morgenmiddag nog werken en dan heb ik weekend, heerlijk! Vandaag lekker met een collega over Turkije zitten kletsen, zij was ook net terug uit Marmaris, was erg gezellig :smiley:

Heb gelukkig veel afleiding, loop niet meer constant met heimwee rond. Alhoewel, vannacht wel weer gedroomt over Turkije…Zul je zien, ben ik er overdag minder mee bezig, komt het 's nachts :huh:

Groetjes, Diamond

@diamond; Ik vind het juist heeeeeerlijk om over Turkije te dromen, dan word ik s’ochtends wakker en denk ik wel shit was ik maar daar. Maar je slaapt wel lekker vink!!

Liefs Cynthia

Heey!

@Diamond: ik vlieg nu niet meer terug vanuit Istanbul, omdat ik mn lift ernaartoe ben verloren. En ik vind het toch een beetje eng om helemaal alleen van Alanya naar istanbul te reizen per bus/trein. Dus toch maar liever zo en dan met kerst naar Istanbul ofzo

@ Jac: wat was die aanbieding precies? Dan kan ik even kijken hoeveel geld ik moet pinnen :stuck_out_tongue: Dat kan zeker niet in het vliegtuig? (heb hier geen ervaring mee, heb alleen ooit een kopje capuccino besteld… <_< )

@ Filiz: ik weet nog niet hoe laat ik weer terug vlieg, maar idd daar denk ik nog niet aan. Dat is nog zo ver weg, :stuck_out_tongue: hihi!

@ Maret: Super veel succe met leren! Ikmoet nog een aantal opdrachten maken voor school, maar ik heb nogal moeite om daar mee bezig te zijn met dat mooie weer…maar ja het moet maar! Nog even en de vakantie is begonnen!! Hou dat maar in je achterhoofd, dan komt het vast wel goed! Ik duim voor je (volgens mij is dit nu al de 3e keer dat ik het zeg… :huh: maar goed ik duim dus extra extra extra hard voor je :wink: )

Groetjes Rieneke

@Cynthia: ik heb vannacht ook heerlijk geslapen hoor, werd met een heel blij gevoel wakker :smiley:

@Rieneke: kan me wel voorstellen dat je niet in je eentje wilt gaat reizen van Antalya naar Istanbul…En zo heb je misschien nog weer iets tegoed omstreeks kerst, ook erg lekker! Hoelang blijft je vriendin trouwens werken in Alanya, dacht ergens gelezen te hebben dat ze er korter is dan jij…
Pfff ben echt jaloers hoor dat je zolang daar naartoe gaat. Ik wil ook :frowning:
Lijkt me geweldig om daar een tijd te zijn en iedereen nog beter te leren kennen…Tja, zal wel altijd een droom blijven ben ik bang…

Groetjes, Diamond

@diamond: Als je iets echt wil, waarom zou je het dan bij dromen laten? Laat je droom uitkomen!! Ik droom er ook over om naar Turkije te verhuizen en om daar te gaan werken, en mijn droom begint langzaam maar zeker steeds meer werkelijkheid te worden!!! Het is nog niet helemaal zeker, maar de kans is wel groot dat het door zal gaan!

Liefs Cynthia

@ Diamond: ja idd, mijm beste vriendin gaat eerder terug. Namelijk 31 juli en ik ga 2 september terug.
Ik heb er echt super veel zin in! Ik had het eerst ook alleen als droom om voor langere tijd naar turkije te gaan en misschien in de toekomst wel definitief naar turkije. Daarom of mede daarom ga ik nu ook eerst voor 2 maanden werken en kijken hoe me dat bevalt. Hoe het leven daar is als je er niet op vakantie gaat.
Eigenlijk is dit dan nog niet genoeg, maar ik heb toch geen plannen om echt binnenkort daarheen te emigreren, maar **minstens **pas over 3 jaar. Als ik mn studie heb afgerond en alles. Ik wilde altijd al naar het buitenland emmigreren, maar waarheen wist ik nooit…totdat ik in turkije kwam :smiley:
Mijn moto is idd ook: waarom zou je het alleen bij dromen laten? Don’t dream your life, live your dream! :wink:

@llemaal…ik geloof dat iedereen hier wel dezelfde droom heeft…
ik zou ook super graag voor langere tijd of misschien wel voor altijd naar turkije willen. maar de komende jaren zit dat er nog niet in…ik ben te jong denk ik, en moet idd ook nog eerst naar school. zit nu pas in het eerste jaar van mn vervolg opleiding dus dat schiet niet echt op…!! voorlopig blijft het dus idd nog ff bij dromen.
maar…dreams make a wish come true!! :smiley:

liefs

filiz

Wie weet ooit…
Voorlopig houd ik het maar lekker bij de vakanties :smiley:
En geniet ik van de verhalen van de meiden die wel de stap nemen in Turkije te werken/wonen.

Groetjes, Diamond

Hey Dames!

Hier weer een berichtje van mij. Ben ondertussen mijn gehele concentratie op Vietnam verloren en dat is wel een beetje jammer, want dat ken ik nog niet zo goed als ik het wil kennen… Zo maar slapen en weer op tijd op om vantevoren alles nog een keer door te nemen.

Daarna ben ik 2 dagen niet veel thuis… Dus tot vrijdag ergens denk ik :lol:

Liefs,Maretje

Ok! Nou tot vrijdag dan maar Maret!!! Zul je wel veel bij te lezen hebben :stuck_out_tongue:
Succes!!!

Straks mijn laatste examen: Spaans en dan VAKANTIE !!!
Nog een maand en twee dagen en ik vertrek naar Turkije :rolleyes:
( om daarna waarschijnlijk terug aan mijn herexamens te beginnen)
en na mijn herexamens nog eens te kijken of ik naar Turkije terug kan voordat ik weer terug naar school moet. Zal dan waarschijnlijk Marmaris worden :stuck_out_tongue:
Ik zie het al zooooooooooooooooooooooo zitten eh ! Met het mooi weertje hier :rolleyes: , ben al volop met mijn gedachten in Turkije :lol:
Hopelijk loopt het straks nog goed af B)

Vele groetjes xxx

Maret, heel veel succes en tot vrijdag! Je zult inderdaad wel weer een paar pagina’s moeten bijlezen :smiley:
Sevgilim succes met Spaans! En dan…genieten van de vakantie!

Nog 85 en 97 dagen!

Groetjes, Diamond

@Diamond, wat zijn dat voor dagen, woensdag en al weer weekend!!!
Wel lekker hoor, het schijnt morgen weer een tropische dag te worden, dus niet weer verbranden!

Groetjes
Annemiek

Met dit lekkere weer vind ik het wel lekker, maar zou toch liever iets meer uren willen werken. Helaas zit dat er nog niet in, ze kijken wel voor me maar nog niks concreets. Vanmiddag werk ik van half twee tot half zes en hoef dan pas weer op dinsdag…Klinkt wel goed he :smiley:

Groetjes, Diamond

joepie 28 juni naar bodrum tel de dagen af nu

groetjes tatiana :stuck_out_tongue:

Lekker hoor, da’s al bijna! Voor hoelang ga je naar Bodrum?

Groetjes, Diamond

hoi hoi

ja ik ga een weekje tot 5 juli ik ben al eens in alanya geweest dat het daar net zo is in bordrum zal ik blij zijn was de beste vakantie dat ik tot hier toe al heb gedaan

groetjes tatiana