Veel Plezier-welkom Thuis 1

@diamond; ja dat is ook wel zo, maar denk als je fulltime werkt kan je niet zomaar elk jaar 4 keer op vakantie gaan!!! Ach 2 keer is ook lekker!!!

Hey allemaal… Hier weer eens een berichtje van uit onze Niet-Meer-Zo-Koele Logeerkamer. Die WAS heel koel (beter voor de concentratie, weet ik nu, na 2 dagen in de zon proberen te leren)… Nu niet meer zo, dus: De ventilator erop!
Wat doen jullie deze dagen allemaal? Ik ben veel aan het leren, echt veel… Ik ben trots op mezelf :lol:

@ Kelebek: Geweldig! Nog maar 14 nachtjes, wedden dat het binnen no time om is, en dan zit je lekker in het Turkse zonnetje te denken “Goh, wat voor weer was het ook alweer in Nederland? Naja, het is hier lekkerder!” Lekkerlekker :smiley:

@ Cynthia: 4x per jaar weg, is wel iets om jaloers op te zijn… Hoe vaak je ook weg zou kunnen, kost toch ook redelijk wat enzo.

@ Nur: En en en?Heb je al iets gehoord?

@ Jac: Hoe is het allemaal gegaan?

@ Diamond: Veel plezier met werken, ik hoop écht voor je dat het niet zo warm wordt daarbinnen als bijvoorbeeld mijn slaapkamer (vandaar dat ik in de logeerkamer bivakkeer) :stuck_out_tongue:

@ Filiz: Helaas is de Turkse zon de Nederlandse niet… Het vervelende is dat het in Nederland vrijwel nooit goed is:
Regen is te nat, koud is te koud, warm is over het algemeen benauwd en plakkerig en anders is er helemaal geen wind en wordt het té warm… Tjongejonge…

Naja jongens… Fijne dag nog!

Hasta la Vista!

Liefs,maretje

@maretje: Ja het kost ook wel wat. maar van de 4 vakanties dit jaar, betaal ik er zelf maar 1!!! haha :stuck_out_tongue: Lekker he dat warme weer als je in een kamer zit zonder ventilatie. Ik heb de hele nacht wakker gelegen omdat het in mijn kamer ook zo ontzettend!! heet waS!!! Pff ben ook wel aardig verrot vandaag! Zit nu op me stage, en daar hebben we airco, wel lekker hoor! Het is hier maar 20 graadjes binnen! HEERLIJK gewoon! Maar als wij dan straks buiten komen dan is die klap echt hard…

ben ook weer ff na binnen gekomen…heb buiten in de zon zitten leren…en is idd erg hot!!
naja iig kwam in mn methodische vaardigheden-boek een oud spreekwoord tegen>>2 geloven op een kussen daar slaapt de duivel tussen <_< :blink: ja …gelukkig dat tijden veranderen…haha

sorry het slaat waarschijnlijk nergens op ma wou t ff met jullie delen…!!

liefs,

filiz

Erg leuk om te weten :wink: haha leerse!!!

Nou het is hier inmiddels ook net een broeikas. Volgens mij zijn er hier veel mensen zo verstandig geweest vanmiddag vrij te nemen, bah heb er al zo’ n zeurende hoofdpijn van…

Maret sterkte met leren, kan me inderdaad zo voorstellen dat je je met die warmte op een gegeven moment echt niet meer kunt concentreren hoor…Heb je het al een beetje in je hoofd zitten allemaal?

@Cynthia: da’s lekker dat je maar een vakantie zelf hoeft te betalen, luxe hoor! Goed dat je het zegt trouwens, was helemaal de aanbetaling vergeten, vanavond maar ff doen dan…

Groetjes, Diamond

@diamond. Ja zolang ik ook nog met mijn ouders meega, betalen zij alles!!! Dan neem ik gewoon een vriendin mee, me ouders laten me toch gewoon vrij, in de dingen die ik doe. Mijn moeder zegt altijd, ik wil dat je meegaat is gewoon gezellig! Ze is ook bang dat ik volgend jaar niet meer mee wil met ze. Maar ach waarom niet, heb het wel prima zo hoor!
Ook me uitgaan kleding enzo! Heb gewoon hele lieve ouders haha :slijm slijm:

@ Maret: Pff wat vervelend zeg dat je met dit weer moet leren… Nou ik wens je in ieder geval super veel succes toe!! En ik duim voor je!

@ Diamond: pfff hele dag binnen zitten met dit weer lijkt me inderdaad geen pretje…

@ Cynthia: Ohw lekker dat je ouders alles betalen!! Ik ga ook al een hele lange tijd niet meer met mn ouders mee, maar ben in de meivakantie weer eens met ze op vakantie geweest. Scheelde inderdaad ENORM in mn portemonee :stuck_out_tongue: Ik heb ook van die lieve ouders.
We waren al heel lang niet meer met zn allen (ook met mn zusje) op vakantie geweest, dus toen wilden ze wel eens naar Turkije om te zien waarom ik daar nou zo enthousiast over was :smiley:
En mn zusje is nu net zoals ik ook helemaal ‘verliefd’ op Turkije :stuck_out_tongue: (ze zit hier nu ook op deze site onder de naam Anke) hihi

Groetjes Rieneke

@Kelebek; Ik ben 18, dus ik ga voorlopig nog wel een aantal keer mee denk ik haha!!!
Wil volgend jaar 3 weken gaan met een vriendin. Mijn ouders willen dan ook wel mee, maar dan voor 2 weken. Het enige dat ik dan betaal is het verschil tussen 2 en 3 weken, maar dat is bijna niks!!! Ben dit jaar dus voor 4 vakanties maar €390.-- kwijt… hehe klinkt best goedkoop he!

Nog 12 Nachtjes dan ga ik naar Side :rolleyes: :smiley:

@miZz-Styl0W :
Oh wat lekker!! Ik nog 26 nachtjes dan ga ik ook naar Side, welk hotel ga je?

Hallo allemaal weer heb net alles weer gelezen.
Poeh wat kunnen jullie kletsen zeg.

@ Maretje, Alles is goed gegaan nu nog wachten voor een oproep in Amsterdam, voor verder onderzoek. Maar het gebeurd in ieder geval voor mijn vakantie.
Want ik ga heerlijk op vakantie.
Heb met mijn baas gesproken en gezegd dat ik heel graag weg wil.
En nu heb ik toestemming. Ik heb gelijk van alles gekocht.
Heerlijk gewoon en nu staat de koffer niet in de logeer kamertje maar op mijn kamer al.
Nou 2 juli ga ik heerlijk weg.
Las alleen op vakantiereiswijzer dat ze daar de baddoeken als om 6 uur neerleggen,maar daar steek ik wel weer een stokje voor heb ik in topkapi palace namelijk ook gedaan. Toen heb ik het met de manager er over gehad en dat hielp wel.
Alleen de Russen waren boos,maar zij wisten toch niet dat ik dat besproken had.
Had anmelijk gezegd dat ze alle handdoeken die er voor 8 uur er lagen weg moesten halen.
En bij topkapi moet je dan 35 euro betalen als je je pasje kwijt was.
Het was erg lachen al die mensen bij de receptie, zij hoeften natuurlijk niet te betalen maar ze kregen wel een waarschuwing.
Ik heb er met mijn ouders en de mamager erop getoast. Heerlijk in de champagnebar.
Je weet wel die toren bij Topkapi.

groetjes jac

Jac wat goed nieuws dat je gewoon kunt gaan! Lekker hoor, zou wel een grote teleurstelling zijn geweest als het niet door had kunnen gaan…Wat heb je allemaal al gekocht? Ik las het ook over die handdoeken, superirritant zeg. Maar vind het superleuk dat je straks kunt vertellen hoe het daar is, ben erg benieuwd! Enne…groot gelijk dat je er wat van hebt gezegd bij Topkapi, go girl :smiley:

Groetjes, Diamond

@ Diamond, Nou heb je effe.
Buiten de gewone dingen zoals zonnebrand.
Een nieuwe strandtas, bikini, een nieuw ringtone van mustafa sandal om in de stemming te komen.
Een mp3 speler, een nieuwe fototoestel, kleren niet te veel want de rest koop ik daar wel ook al mag het niet.
Een nieuw sieraden setje (ketting en armbandje) was niet al te duur.
Nou eigenlijk was het zo’n beetje maar ach ik heb nog 2 weken dus als ik iets zie kan het nog wezen dat ik dat nog koop.
Nou mijn vakantiegeld is er inmiddels wel door heen.
Lekker weer he, maar niet om te klagen bij ons op de veluwe voelt het zo benauwdend aan. Het is zag ik net bij de benzine pomp 35 graden.
Maar in Turkije is het ook weer lekker sprak net een vriendin die woont inmiddels een half jaartje in Gumbet dat het 35 graden is en dat het al stikt van de Nederlanders.

Nou de groetjes maar weer.
jac

@jac…lkkr dat je kunt gaan!! heerlijk vooruitzicht…het is zo 2 july!!

@mizz…lkkr dat je zo snel al gaat…ik wil ook!!!

groetjes…filiz

Hey…

@ Jac: Lekker dat je nu toch kan gaan! En vooral lekker, die inkopen doen… Topkapi blijft geweldig he… Wanneer ga je?! Ik zit van 12 juli tot en met de 25e “vlak” in de buurt (Titanic dus)

@ Cynthia: Geluk hoor! Ik ga ook soms nog met m’n ouders mee, maar lang niet altijd… Maar hoe kan ik Turkije weigeren :wink:

Hoe is het met iedereen verder? Ik zit nu voor de verandering maar es op mn eigen kamer te lezen… Moet vandaag Vietnam in m’n kop stampen!!!

Liefs, Maretje.

Hallo Maretje,

Ik ga 2 juli niet naar topkapi, maar naar aegean dream resort in turgutreis.
Dus niet naar Aksu.
Hoewel ik dat ook niet erg had gevonden.
Maar de prijs he. WOW topkapi is best duur.
Nu zit ik voor de helft minder in aegean dream.

Succes morgen!!!

groetjes

@marerje; Ja lekker he!!! Echt beter dat ze nog zoveel voor me betalen!

@jac; Aegean Dream schijnt echt super te zijn!!!

Zal weer een rustige dag worden vandaag op mijn stage!!!

Liefs Cynthia

Nog **13 **dagen… :blink: :lol: :lol: :lol:

Ik heb de vliegtijden inmiddels ook. ik vloeg maandag 4 juli al om 10.15u dus das wel relaxed! Omdat we helemaal uit Groningen moeten komen, overnachten we bij een vriend in Amsterdam. Ook heel gezellig :smiley:
Ik heb er wel zin in!!
Ik vlieg trouwens niet meer terug vanuit Istanbul :frowning: maar toch maar vanuit Antalya. Ga ik in de kerstvakantie ofzo wel naar Istanbul :smiley: Als ik het geld bij elkaar krijg…

Groetjes Rieneke