ten eerste: daha 44 gecem var
ten tweede: nog 1 (hopelijk anders nog 3 of 4 gece) nachtje slapen voor ik hoor of ik bij de belastingdienst word aangenomen. Het begint nu wel spannend te worden. Ik hoop het echt. Maar zoniet, is dat ook niet erg, ga ik gewoon in september lekker in Leiden Turks studeren. Is ook errug leuk… maar toch, hoop dat ik word aangenomen en weet echt niet wat ik ervan moet denken.
@maret: nee ze krijgt het over de post thuis gestuurd. ze doet het via de LOI en haar examen bestaat uit 3 onderdelen, waarvan ze er 2 (waaronder het CS) al gehad heeft en als ze deze 2 goed heeft mag ze de 3e doen ofzo…erg vaag allemaal. dus bij ons is het nog wachten…
ik wil jou in elk geval heel veel succes wensen met geschiedenis maar dat moet gewoon gaan lukken. ga voor je duimen. (mocht je dit weer niet halen, ben je dan gezakt of toch nog geslaagd?)
@bomax: alvast heel veel plezier maar dat gaat vast wel lukken
@aniek: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. balen best wel zeker dat je nu weer terug bent? je had je er toch op verheugd en liep alles anders…wel goed dat je gewoon even de tijd voor jezelf genomen hebt, dat is zeker heel belangrijk. Center Parcs lijkt me ook best wel leuk om te werken. alis het heelw at anders. ga je in sept. weer studeren?
@filiz: weet je wel hoe erg jaloers je me hiermee weer maakt? Side, gek, dat is zo mijn favo plaats en mis het zoo… en nu ga jij in de herfst misschien … ow ik wil ook maar helaas, zal dit jaar wel niet lukken… (tenzij ik morgen word aangenomen hoor)
@anke: die 2 weken vliegen echt zo voorbij hoor, geloof me. dan zit je heel snel lekker daar (nog een op wie ik jaloers ben ) en de voorpret is ook al errug leuk natuurlijk, ken het kofferprobleem (wie niet hier)
Ik snap er ook niks van, heb nog nooit meegemaakt dat ik ergens zo vol van was. Kan er werkelijk wel de hele dag over kletsen (wat ik hier dus ook lekker doe hahaha). Al m’n collega’s komen inmiddels al informatie aan mij vragen over Turkije haha, ben inmiddels deskundig
Sorry onzin berichtje, verveel me
@aniek…van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag!! bedankt voor de tpi van club voyage. het is idd een heel erg mooi hotel, ik zou in de meivakantie naar het naast gelegen hotel gaan, maar werd overgeboekt. maar eigelijk vinden we het hotel te veel ‘in the middle of no-where’ liggen. maar toch bedankt voor de tip
@nur…haha je moest eens weten hoeveel mensen op jou jaloers zijn…JIJ GAAT EEN HELE MAAND!!!
@bomax…ik ben miss een beetje erg laat…maar toch een heel fijne vakantie
@diamond…dat van altijd in turkije zitten met je ged88…ik ken t!! het eerste wat ik 's ochtens zie is de turkse vlag aan mn deur! dat help dus wel erg om vervolgens aan niks anders meer te denken
@ Diamond: Zeker lekker zonnetje… Ik heb dan wel een her, maar ik zit mooi buiten te leren… Rustige muziek in de discman (serieus; Amélie-muziek (van de Franse Film) is een ontzettende aanrader… Ik ga zo zelfs overstappen op Klassiek (Mozart)… Het is wel te doen… Ik lees en lees (en baal nog steeds wel een beetje, maarja… Nothing you can do about it)…
Grappig dat jij nu de Turkije-deskundige bent, in je omgeving… Volgende keer zeggen; ja dat is dan… 5 euro ghihi… (oh wat een lol toch weer Ikmoet toch wat… :lol: )
@ Nur: Ik ben tussendoor voor je aan het duimen meid… Heb je al iets gehoord? Ik hoop wel dat ze inderdaad het vandaag laten weten… Anders blijf je in die onzekerheid zitten… Hebben ze iets gezegd over een tijd ofzo?
@ Aniek: Leuk dat je er weer bent! Nog gefeliciteerd met je verjaardag, maar idd balen dat dat dan hier “moet”… Helaas… Maar Centerparcs klinkt ook erg leuk… Helaas hebben wij er hier niet een in de buurt…
@ Filiz: Ga je nog wel op zoek naar een baantje? In Side? Hoe was het bij het reisbureau (JALOERS. IK. HIER. NU. )??
@ Cynthia: je mag jezelf er heel bijdehand bijzetten hoor… Maar ff een tip: Kort het af naar gewoon Cynthia want dan weten we wie er bedoeld wordt maar dan staat er niet zo’n lijst… (Sorry als dit dom ofzo overkomt, ik ben een beetje van de details )
Ik ga weer naar het zonnetje, met Loep op Lancashire in mijn schoot en mooie muziek en een glas water/cola met IJSklontjes…
zow…net terug van het riesburo…dillema, alle hotels wat we in gedahten hadden waren helemaal vol. nu is het uiteindelijk club voyage selge beach geworden…
@maretje…nee ik ga dit jaar niet meer op zoek naar werk. misschien volgend jaar, doe jij volgend jaar ook weer een poging?
@maret: nee ik heb nog niks gehoord. echt zenuwachtig was ik maar toen de post kwam zat de brief er niet bij. krijg het namelijk via een brief te horen. dus helaas, ik zal het dan maandag, maar hoogstwaarschijnlijk dinsdag krijgen. voel me er wel flink gefrustreerd door hoor, had zo gehoopt dat ik het nu eindelijk zou weten…
nou ik ga nog even in het zonnetje zitten, vandaag nog geen kans voor gehad
Ben nu bijna 2 weken terug uit Batihan (Kusadasi) en stik van de heimwee , vooral naar mijn schatje Ozgur uit het restaurant. Ik wil iedereen die nog naar Batihan gaat heel veel plezier toewensen. Het is er echt super en al het personeel super vriendelijk en aardig. Wil iedereen die gaat Ozgur mijn allerliefste groeten doen, pls?
heey iedereen! ben ik weer!
even 2 dagen niet op de site geweest… moest werken en mn beste vriendin was jarig, HELE dag meegevierd
Wow wat een super weer hier ineens!!! Ik moest zaterdag dus werken en ik was ENORM verbrand (werk hele dag buiten en heb dus de hele dag in de zon moeten staan met een klein spaggetiband-hempje aan)
Voel me net een clown als ik over straat loop, hahaha…
Waaaah yes nog maar 14 dagen! Yes yes yes!! Hier heb ik nou het HELE jaar naar uitgekeken
@Nur: ik hoop dat er snel een envelop met goed nieuws voor je komt!!! ik help je duimen!
@Maretje: succes met leren!!! ik duim ook voor jou
@Diamond: haha ik ben ook al uitgekozen tot Turkije deskundige! Haahha!!mn vrienden bellen me soms op om aan mij informatie te vragen (als ze bezig zijn met een vakantie te boeken of gewoon een vraag hebben) hahaha!
Moet er inderdaad maar eens geld voor gaan vragen
@ Filiz: dus je gaat nu gewoon op vakantie? Ook heerlijk toch! kan je ook alvast kijken voor eventueel een baantje volgend jaar ofzo…
Niet te geloven, ben na een zonnige week Turkije gister gewoon verbarnd hier in Nederland! Dacht dat m’ n huid het zonnetje inmiddels wel gewend zou zijn…Maar wat een heerlijk weer ineens zeg, is de overgang terug naar Nederland iets minder moeilijk (alhoewel…)
Nog 85 en 99 dagen! Yes we zitten weer onder de 100!!!
Rieneke wat een ge-wel-dig vooruitzicht meid! Is het nu al zeker welk werk je precies gaat doen? Enne…we gaan inderdaad geld vragen voor alle info, kunnen we daarvan weer naar Turkije, moeten we wel een behoorlijk uurloon rekenen natuurlijk
@Diamond: Nou we hebben nu wel een baantje toegezegd gekregen, maar heel zeker is dat niet. Maar we hebben in ieder geval wel gratis plek om te blijven, dus dat scheelt in ieder geval al!
Mn ouders hadden al gezegd dat ze het verschil in prijs wel wilden betalen als ik mn ticket toch om wilde boeken naar eerder terug. Dus dat vond ik wel heel lief.
Maar we zijn inmiddels voor nog meer baantjes gevraagd, ik kreeg nog weer 2 mailtjes terug ineens van 2 hotels en we konden nog in een reisbureau in Side werken en we hebben nog een telefoonnummer van een Turkse man die ook heel veel baantje in Alanya-Antalya weet EN we zitten er natuurlijk al! Dat scheelt ook al in het vinden van een baantje.
Maar goed we zien wel hoe het loopt, heb er in ieder geval super veel zin in!!!
Ja lekker he!!! Heb er ook wel erg veel zin in! Ben afgelopen april ook al geweest!!! Asociaal!!! maar wel lekkeR!!! Dit is het laatste jaar dat ik zo vaak ga. Volgend jaar ben ik klaar met school en zal ik gaan werken, kan dan dus niet meer 4 keer per jaar gaan!
@kelebek…heerlijk, die 2 weken zijn echt zo snel om…
ik ga idd op gewoon op vakantie… heb er ook al zo een zin in
al zijn het nog 111 dagen.
@cynthia…lkkr die 4 keer per jaar naar turkije…wou dat ik dat ook kon :unsure: naja verschil moet dr zijn he
@diamond…jah de turkse zon is de nederlandse niet…helaas!! vind het weer heerlijk op het moment, ma lag toch liever aan de turkse riviera dan nu aan het zwembad van de camping in het buur-dorp
@Rieneke: oh dus jullie hebben in ieder geval voldoende lopen mocht dat ene niet doorgaan. En dat je daar al zit scheelt zeker ook een boel, dus dat komt helemaal goed! Lief van je ouders hoor!
@Cynthia: maar als je straks gaat werken kun je wel buiten de schoolvakanties weg, scheelt in ieder geval weer in prijs…Heerlijk vooruitzicht nog drie keer weg!
@Filiz: tja voelt inderdaad wel erg anders…Maar we kunnen alvast een beetje voorbruinen, dat scheelt. Enne in het zonnetje droom ik heerlijk weg over Turkije. Alleen weer zo’ n domper als je wakker wordt he
Vandaag hele dag werken, qua warmte gaat het hier binnen nog, vraag me af voor hoelang…