NOG 17 UURTJES EN DAN GAAN WE NAAR SCHIPHOL.
ER IS 1 MAAR⦠MIJN DOCHTER HEEFT EEN ALLERGISCHE REAKTIE EN ZIT OVER HAAR HELE LICHAAM ONDER DE UITSLAG, ZE HEEFT GISTEREN MEDICIJNEN VAN DE HUISARTS GEKREGEN MAAR BLIJKT DAAR OOK ALLERGISCH VOOR TE ZIJN MET ALS GEVOLG NOG MEER UITSLAG EN JEUK.
DIT ZET WEL EEN DOMPER OP HET VAKANTIEGEVOEL.
LATEN WE HOPEN DAT HET IN DE KOMENDE UREN BETER GAAT.
Laten we zeggen bijna geslaagd⦠Een her van geschiedenis dus daar zit ik nu alweer aan, want woensdag is het herexamen.
Beetje jammer, maar niet gezakt en dat is al heel watā¦
@ Bomax: Wat een domper inderdaad⦠Ik hoop dat het ondertussen beter gaat met je dochter!
@ Missy: Lekker vakantie! Laat de feesten maar beginnen⦠Ik moet me nu even inhouden, maar ik ben gister gewoon met een van mn beste vriendinnetjes de stad ingegaan en heb alles er lekker uitgedanstā¦
@ Nur: Hadden jullie om 6u nog geen uitslag? Ik werd om half6 gebeld geloof ik⦠Bij ons kon je vanaf 5u gebeld worden, dusā¦
@ Annemiek: Lekker weekendā¦Toch wel leuk, die stakingen Lekker extra lang weekend toegewenst!!
@Annemiek: heerlijk dat je vandaag vrij bent zeg! Soms is het openbaar vervoer wel een heerlijk excuus
Ik zal de 14e even heel enthousiast over zee zwaaien hoor Welke gaan jullie naar Kos en waar zit je daar precies? Ben zelf een keer naar Kos geweest, wel anders maar ook hartstikke leuk hoor!
@Missy: mooi dat je Frans goed ging! Vond het altijd een moeilijke taalā¦
Wat moet je allemaal nog halen dan voor je vakantie? Wel leuk, die laatste dingetjes nog ff inslaan. Enneā¦ik zal Myrna de groetjes doen als ik dār weer 's spreek!
@Bomax: jeetje wat vervelend zeg voor je dochter! Dat ze daar uitgerekend nu last van moet krijgen! In ieder geval een ontzettend fijne vakantie samen, ben heel benieuwd hoe jullie het gaan hebben! Lekker genieten daar hoor!
@Maret: geschiedenis⦠ik kan het me een beetje voorstellen, niet het meest interessante gedeelte. Veel succes met leren voor woensdag, gaat vast lukken joh!
Dit weekend worden het weer tropische temperaturenā¦Kan wel mā n kleurtje zo een beetje vasthouden, daās wel lekker! Hup bikini weer aan, de tuin in, drankje erbij en een Turkse sigaret en genieten maar!!!
@maretjeā¦veel suc6 met leren voor woensdagā¦maar het gaat vast wel lukken!!
@boxmanā¦erg voor je dochter!! hoop dat het snel beter gaat. misschien dat de turkse zon DE medicijn is
@diamondā¦idd en van die tropische temperaturen (en de rest natuurlijk) heb je toch een beetje het gevoel dat je in turkije zit
btwā¦we zijn druk in boekjes aan het zoeken voor een leuk hotel in side voor de herfts vakantie⦠niet meer lang en dan kan ik ook weer in het rijtje erbij enz jaā¦deze keer gaat het wel echt door haha
Bomax hebben jullie alles al ingepakt staan? Hoe laat vertrekken jullie zoā n beetje richting (?) Schiphol?
@Filiz: als jij weer in het rijtje komt ben ik lekker niet meer de laatste
Hebben jullie al wat hotels op het oog?
Nog anderhalf uur en dan is het lekker weekend! Hoorde trouwens net van een (Turkse) collega dat hij me wel wat Turks wil leren, leuk! Gister trouwens nog een taalgids bij de Anwb gekocht, dus er wordt aan gewerkt
Baal alleen een beetjeā¦heb vorige week een vriend gesmst in Turkije en nog steeds niks terug gehoord :huh:
@diamondā¦weer hele leuke fotoāsā¦ik kijk die van mij ook nog wekelijks!! blijft leuk.
ja we hebben wel een paar hotels op het oog. tot nu toe belinda en sunrise queen maar het liefste gaan we terug naar kamelya holiday village waar we in het voorjaar ook geweest zijn. normaal ga ik in het najaar altijd met een vriendin en haar moeder en mijn moeder op vakantie, nadat ik het voorjaar met die zelfde vriendin en haar vader en moeder ben geweest, altijd erg gezellig. iig dit jaar kan mijn moeder niet mee ivm werk. nu gaat een andere vriendin van de moeder van mijn vriedin mee. natuurlijk ook erg leuk, maar het zoeken naar een hotel naar ieder zn zin is een hele opgave. daarom hoogwarschijnlijk dat we naar kamalya hv gaanā¦daar heeft iedereen het leuk!! dat kan gewoon niet anders
Heeey iedereen!!
nog⦠2 weekies of als je et nog mooier wil zeggen⦠14 dagen!!!
heb er echt zooooān zin in!!!
binnenkort even de voorpret wat ik allemaal moet inpakken⦠wat waarschijnlijk een ramp word⦠ādit moet ook mee⦠en dit⦠en dit⦠en ditā
20 kilo later⦠hmmm misschien wat teveel meegenomen
lang leve de handbagage
ag komt allemaal wel weer goed!
en ik moet echt elke dag ofzo lezen wat iedereen hier zegt⦠want ik loop nu een paar bladzijdes achter :S
@ Maretje: Heeeeel veel succes woensdag met je herkansing!!! gaat vast wle lukken⦠ik duim in ieder geval voor je!!!
groetjes voor iedereen (en een kus voor rieneke )
Anke
@llemaal: bedankt voor de gelukswensingen⦠Ik ben gister per ongeluk toch uitgegaan en dat was niet de bedoeling dus vandaag was slapen/lezen/slapen/slapen/lezen/slapen⦠Zo nog maar ff lezenā¦
@ Diamond: Leuke nieuwe fotoās⦠Ik bekijk zelfs mijn fotoās van vorig jaar nog zo af en toe, dus dat is helemaal niet erg⦠Toch?
Is er nog een lijstje?
@ Bomax: Veel plezier op vakantie, waar ga je ook alweer heen en voor hoelang?
@ Anke: Lekker he⦠Nog maar 2 weekjes, dat schiet op hoor!!!
@ Filiz: Lekker āruziemakenā over welk hotel⦠Dat doen wij thuis hier ook hoor⦠Maar dat komt vooral omdat mn zusje nogal een luxe-beest is dus die wil alleen het duurste enzoā¦
Daar ben ik ook weer⦠het heeft even geduurd, maar ik ben volgens mij ook weer helemaal bijgelezen⦠wat kunnen jullie kletsen zeg haha!! Ik was er even helemaal uit, ff rust en tijd voor mezelf⦠Dat was blijkbaar wel nodig, alhoewel het toch maar een kort avontuur was droom ik er nog bijna iedere nacht van!!!
Gisteren ben ik ook nog jarig (19 jaar!!! :))geweest, niet zo heel veel aan gedaan want had het eigenlijk al gevierd voordat ik ging, want eigenlijk zou ik nu dus in Turkije zittenā¦
Diamond, ik zag dat jij ook weer terugbent en dat je (weer) zoān fijne tijd gehad hebt!!! Echt superleuke fotoās, ik bewonder die van mij ook nog regelmatig, daar kan ik ook geen genoeg van krijgen haha!!
Ik zie dat velen van jullie alweer mooie plannen aan het maken zijn!?! Ik zou ook wel willen⦠maar moet nu eerst eens een baantje vinden om centjes te verdienen Morgen heb ik een sollicitatiegesprek voor een park van CenterParcs, ik hoop dat dat doorgaat!!! Lijkt me erg leuk (en toch een beetje dezelfde sfeer he).
@Filiz: jij wilt naar Side of niet? Ik heb nog wel een hele goede tip voor je: Club Voyage Sorgun Select, echt een paradijsje hoor!!! Ik ben er zelf twee keer geweest en het is er zoooo geweldig mooi en goed verzorgd!! Als je wilt, kan ik je wel wat fotoās sturen, je kunt ook kijken op www.voyageotel.com en op de vakantiereiswijzer. Echt iedereen is er positief over!!! Maar het is natuurlijk maar een tip, misschien is het wel helemaal niet wat je zoekt!!!
@Maretje: wat lekker dat je toch nog een vakantie geboekt hebt!! Toch weer iets om nu naar uit te kijken he⦠Heb je trouwens al een ander baantje gevonden of niet? Succes nog met je her, welke onderwerpen heb je?
@Bomax: Hele fijne vakantie!!! (ik moet ook weer even kijken waar je heen gaat⦠zal zometeen eens het lijstje op gaan zoeken!!!) Geniet ervan!!
Zo⦠nu zal ik jullie niet langer ophouden, sorry voor dit lange bericht!!!
@Filiz: jammer dat je moeder niet mee kan, maar zo wordt het ook vast gezellig! En waarom inderdaad niet teruggaan naar een hotel dat zo goed bevallen is! Enneā¦zolang je maar in het lijstje staat, waar maakt niet eens zoveel uit nee
@Anke: heerlijk dat je over 2 weken al gaat meid! Je ging toch samen met je vriend, dacht ik? Heeft hij er ook al een beetje zin in?
@Bomax: lekker dat jullie zo vroeg in jullie hotel zijn, kan het vakantieplezier meteen beginnen! Nogmaals ontzettend veel plezier voor jou en je dochter!
@Maret: de fotoās van vorig jaar haal ik ook geregeld weer tevoorschijn ja, het blijft leuk om ze te bekijken. Vooral de herinneringen die je erbij hebtā¦droom al bijna weer weg
En dat dromenā¦ik ken het. Heb nu werkelijk elke nacht nog heel wazig om me heen zitten kijken waar ik toch was. Was geloof ik met mān hoofd meer in Turkije en voor de rest gewoon in Nederland, zo voelde hetā¦Vroeg me ff af wat mān vriend ineens in Turkije deed, maar nee, ik was gewoon thuis