Veel Plezier-welkom Thuis 1

Hé meiden!

Vanmorgen het reisbureau gebeld en ze lagen daar in een deuk. M’n moeder kreeg iemand anders aan de lijn dan die ons geholpen had met de optie en hij zei al: ik hoef zeker niet te vragen waar jullie naartoe gaan he :smiley:

@Annemiek: wat leuk dat je weer ff van je laat horen! Vroeg me wel 's af hoe het met je was hoor! Jammer dat Turkije jullie niet meer het plezier kan bieden wat het altijd heeft gedaan, maar ik weet zeker dat de andere bestemmingen ook super zullen zijn! En Kos ligt toch nog een beetje daar in de buurt, zal vanaf Turgutreis ff naar je zwaaien, dat schijnt geloof ik vrij dicht bij elkaar te liggen :smiley: Wel af en toe nog hier komen kletsen hoor!!

@Rieneke: ja die Turkse sms’jes, vindt ze ook altijd zo schattig! Moet er ook vaak om lachen, maar ja, ze spreken beter Engels dan ik Turks dus ik zeg maar helemaal niks… Spannend hoor dat je die leuke jongen weer gaat zien! Dat worden kriebels! Nog ff aftellen en je bent er!!

@Jac: heel veel succes morgen, ik ga voor je duimen meid!

@Maret: ga 't zo eens proberen met die foto, vindt het wel een heel leuk idee. Maar ben meestal niet zo handig in dit soort dingen :blink:

@Filiz: sterkte met leren! Je kunt nu in ieder geval lekker buiten zitten, dat scheelt weer een beetje…

@Nur: ben superbenieuwd hoe je huisje gaat worden! Laat je wel een muurtje vrij voor leuke Turkije foto’s :stuck_out_tongue: Voor jou ook niet meer zo lang wachten, ben heel benieuwd naar je ervaringen. Hebben we hier straks lekker iemand die vloeiend Turks spreekt :smiley:

@Cynthia: nog ff doortellen! Vooral die laatste week, die duurt nog wel het langst vind ik pffff…

@Tatiana: lekker hoor dat je nog maar 13 dagen hoeft te wachten! Ga je voor het eerst naar Bodrum?

Zo ben ook weer bij haha…

en ook ik had teveel smilies…

Groetjes, Diamond

@ Hoi Annemiek. (Beppie 1)

Ik heb jou verhaal hier ook een beetje gevolgd. Vond het best heftig!

Mochten jullie voor November een leuke bestemming zoeken, kan ik jullie Isla Margarita ( Venezuela) aanbevelen.
Echt waar! Altijd mooi weer en supergoedkoop daar en voor alle leeftijden. Hele mooie natuur en ook daar echt nog, een hele vriendelijke bevolking. Oja, je vliegt zeker weten, met Martinair!

Voor diegen die binnenkort naar Turkije gaan, hele fijne vakantie gewenst.

Mvg. Roanna.

Jemig 109 pagina’s vol gelult en al meer dan 1080 reacties :huh: Dat doen we goed!

@ Annemiek: wat jammer dat jullie het de laatste keer minder leuk hebben gehad in Turkije! Misschien maakt en volgende keer alles wel weer goed… En ik ben nooit op Kos geweest, wel Kreta en dat was ook SUPER!! Dus dat komt vast wel goed!

@ Maret: veel sterkte morgen met het horen van de uitslag… Ik vond dat altijd moeilijke dagen om door te komen. We horen morgen de uitslag wel! Ik duim voor je!!!

@ Diamond: super relaxed dat je nu nog een keer en nog een keer naar Turkije gaat zeg! Ik blijf 2 maanden dus ik heb ook niets te klagen :smiley: En ik hoop in de kerstvakantie nog naar Istanbul te gaan!!! Dus ik ben ook wel goed bezig, hahaha! En ik ben idd SUPER zenuwachtig om die jongen weer te zien!! Ohw zal echt raar zijn…pfff hoop dat het goed gaat!

@ Jac: Ik hoop ook voor je dat alles goed komt morgen!!

@ Nur: Hoe zat dat ook alweer met dat huisje? Ging je een huis kopen of? Het zal wel ergens verder terug staan… Ik wil je er iig heel erg veel succes en plezier mee wensen!!

@ Iedereen: Keep on counting :wink:

Ben ik nu ook weer bij?
(nog steeds 19 dagen) :stuck_out_tongue:

Liefs Rieneke

Wat kunnen wij kletsen zeg, ik hou het niet meer bij.
Allemaal bedankt. Ik moet morgen om 14:00 er zijn.
Nu ben ik echt aan mijn vakantie toe nog 17 dagen het schiet op.
Moet alleen alles nog kopen.
Heb al wel net als iedereen mijn koffer opgezocht.

@ Maretje, ik duim ook voor jou met je examen uitslag ben benieuwd.

groetjes jac

heerlijk vind ik dat…die paar weken voor de vakantie als je nog van alles wat moet kopen.
dat geeft meteen zo een lkkr vakantie gevoel…!! :smiley:

xxx

filiz

Maret ik duim voor een goede uitslag voor je! Wel ff laten weten of we er morgen eentje op je kunnen drinken he :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

@maret: succes met de uitslag. weet nog wel toen ik m kreeg, midden in Athene :smiley: ik duim voor je

@kelebek: nee een huurwoning. ik kan alleen de bouwtekening niet lezen :smiley: lekker slim van ze om die zo te verkleinen dat de maten niet meer leesbaar zijn ahum :frowning: dus dat is echt afwachten hoe het maandag eruit ziet.

@beppie, kos en verweggistan zijn vast ook heel mooi :smiley:

ben nu wel moe. net terug van werk (naja, werk, bij mn oma zitten, wat schoonmaken, thee leuten, winkelen :wink: ) was erg gezellig. morgen wel werken. heb ook kaartjes voor de backstreetboys gehaald, hebben in oktober een concert, dacht dat ze allang uit elkaar waren maar blijkbaar niet dus… moet eigenlijk aan mijn huiswerk, maar ik moet papier gaan verbranden en kijken hoe dat gaat en hoe het eruit ziet, erg interessant maar niet heus
zaterdag hoop ik eindelijk de uitslag te krijgen van mn sollicitatie. ben echt zo aan het hopen dat ik word aangenomen. en dan maandag lekker naar het woninkje kijken. Ben erg benieuwd. Ik hoop echt zo dat het wat is, dan kan ik lekker gaan klussen, en binnen een paar weken lekker op mn zelf te wonen. Maar zo niet, jammer maar pech hebben. Dan zit ik waarschijnlijk wel binnen een paar maanden op mezelf.
Nou ga dan maar het papier alvast natmaken, dat moet ook, kijken hoe dat is

Hé Nur wat leuk dat je naar BSB gaat! Dacht ook dat ze allang uit elkaar waren ja…totdat ik laatst dat nieuwe nummer ineens voorbij zag komen! Vroeger ben ik ook een keer naar een concert van hun geweest, helemaal in zwijm voor Nick. Kan het me niet voorstellen, heb helemaal niks met blonde mannen haha.

Succes met het verbranden, kijk je wel een beetje uit :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

hihi Nick was ook mijn favo. Nee ik ga echt voor het jeugdsentiment :rolleyes: :wink:

Hahaha ik was vroeger helemaal fan van de backstreetboys… Super cool man dat je daar heen gaat!! Ze schijnen hele goeie concerten te geven! Dus moet vast heel cool worden! ben benieuwd!
Ook lekker slim dat je de maten niet kan zien van die bouwtekening… Maar gelukkig kan je em maandag met eigen ogen zien, zegt ook meer dan een bouwtekening.
Heey ik heb ook een aanbieding gekregen van een nieuwe kamer, bij mn beste vriendin in huis! De huur is helaas wel wat hoger en de kamer is ook verder uit het centrum. Daar mee ben ik nu wel heel verwend! Mijn kamer nu ligt op nog geen 2 minuten van de Grote Markt!!! Das wel heel relaxed, maar die andere kamer is wel wat schoner en het huis is ook niet zo scheef en ingezakt als deze nu is…
Dus ik ben nog even diep aan het nadenken, lijkt me wel SUPER leuk om bij mn beste vriendin te wonen! Moet even kijken hoeveel duurder de huur nou eigenlijk is…
Dus misschien ga ik binnenkort ook nog wel verhuizen…

Liefs Rieneke

Cool trouwens dat ‘knopje’ onderaan de pagina “terug naar Turkije” :stuck_out_tongue: hahaha
(even loze opmerking tussendoor) :stuck_out_tongue:

haha ja…moest eigelijk ECHT werken he dat ‘knopje’… :wink:

@nur…super leuk van de bsb…!! vind ze nu leuker dan vroeger…was toen helemaal weg van de spice girls. <_<

groetjes

filiz

he grappig :smiley: had ik nog niet eens door dat terug naar Turkije. werkte het idd maar echt :smiley:

spice girls vond ik echt verschrikkelijk joh :smiley:

Rieneke, waar studeer je? zit je al op kamers?
heb op kamers gezeten, maar helaas, moest weer terugn aar mn ouders. dus zit echt te hopen dat ik weer op mezelf kan

Hej …

ook weer even een berichtje van mij … heb het een beetje druk dus hou het kort …

Maret … heeel veel succes morgen met de uitslag ! K zal egt voor je duimen ! :smiley:

Nur … jaa idd leuk dat je naar de BSB gaat … k was er nooit egt superfan van, had wel alle cd’s maar k was meer fan van de Spice Girls :rolleyes: k hoopte altijd dat de vijf jongens van de BSB en de vijf Spice Girls bij elkaar kwamen (en dan egt als vijf stelletjes hea …) goh … wat had ik toen een fantasie … :rolleyes: hihih !

K ben nu zelf ook al bezig met alles op papier zetten wat ik nog voor mn vakantie (over drie weekjes pas … maar tog …) nog moet kopen … k zie het egt voor me dat k dat ga vergeten … die lijst is lang joh … k zal me mama maar even lief aankijken … :unsure:

Nou k moet nog eventjes weer verder leren … vandaag mn laatste leerdagje … Yeeey … morgen mondeling frans … pfff kijken wat k ervan ga maken … <_< heb iig al een zeven voor mn economie binnen … een goed begin !!

Hahaaa …

Liefs,

En voor die bsb toestand was ik helemaal wég van Take That! Oh echt janken voor de tv toen ze uit elkaar gingen hahaha. Mark Owen was het toen he-le-maal, ha m’n smaak is in de loop der tijd toch wel veranderd geloof ik :smiley:

@Rieneke: leuk misschien ga jij dus ook wel verhuizen! Lijkt me geweldig om zo dicht bij je beste vriendin te wonen hoor. Ben benieuwd of het doorgaat!

@Missy: mijn ‘meeneemlijst’ was ook oneindig lang. En toch woog m’n koffer maar 19 kilo, goed gedaan dus :smiley:

Groetjes, Diamond

@ Nur: heey! Ik woon en studeer in Groningen op dus max. 2 minuten lopen van de Grote Markt. echt SUPER locatie, maar ja bij je beste vriendin wonen is ook wel heel erg super!
Ik woon sinds mn 20e op kamers, dus dat is nu al 2 jaar.
ik hoop dat je snel weer op jezelf kan wonen! Veel succes!!!

@ Missymoi: ik ben idd ook lijstjes aan het maken wat ik allemaal nog moet kopen en vooral met wat ik allemaal nog moet doen… Dat is echt veel :o
En succes met je mondeling Frans!! En gefeliciteerd met economie!!!

@ Diamond: ik kan me Take that nog wel herinneren, maar toen was ik nog niet zo into de muziek. Ik was toen nog jong. Begreep niet zo goed waarom al die fans nou moesten huilen. Maar toen de BSB kwamen, kon ik me er toch wel meer bij voorstellen, hahahaha…
Ik kan het me nu niet zo goed meer voorstellen dat ik ooit zo’n fan ben geweest, maar ach ja wel een grappige tijd was dat :stuck_out_tongue: Hahahaha, ik was idd ook weg van Nick, maar ik vond Brian stiekem ook wel leuk. Ohw en Kevin eigenlijk ook wel, hahahahaha…

Liefs Rieneke

Meiden, jullie krijgen allemaal de groetjes van Myrna! Sprak haar gisteravond nog ff op de msn, ze heeft het helemaal geweldig in Alanya. Het werk bevalt haar heel goed en ze is helemaal in love! Oew, als ik dat zo hoor wil ik toch ook wel heel graag zoiets ooit doen…

Nog 89 en 103 dagen!

Had gister meteen even een sms’je gestuurd naar een vriend in Alanya dat ik er 28 september weer ben, krijg ik een heel lief berichtje terug zo van: je mag nu ook al wel komen hoor, ik help je hier wel met alles. Leuk!!

Groetjes, Diamond

@Diamond over dat zwaaien vanuit Kos en T’reis(weet niet meer hoe je dat schrijft :frowning: ) kan dus maar 1 dag!! Jullie komen de 14de en wij gaan de 15de weg!!!

Als ik naar buiten kijk dan heb ik dus wel zin in Turkije hoor!!! (Of is het gewoon de vakantie en het niets doen in de zon??!!!)

Morgen vrij, want als de treinen niet rijden dan kom ik niet op mijn werk(goh wat jammer! :rolleyes: ) dus een fijn weekend allemaal

Annemiekje

Hej …

zo ben k weer eventjes … mondeling frans net gehad … ging best goed … het succes wensen heeft dus geholpen ! :smiley: Mercii !

@ Rieneke … dankje … je succes heeft geholpen … mn cijfer hoor k vmiddag … straks nog 1 toets frans en dan ben k er weer vanaf voor dit jaar ! :smiley: dan komen de eindexamenfeesten van vrienden die examen hebben gedaan … super ! :smiley: en over drie weekjes op vakantie … En ja heb het zo’n beetje uit zitten rekenen … alles wat k nog moet kopen voor de vakantie enso dan kom k denk egt wel uit zo’n 70 euro … pfff , k doe denk iets niet goed … hahaah !

@ Diamond … netjes hoor, dat je koffer toen nog maar 29 kilo woog … ik zit er altijd overheen :unsure: maargoed …
Leuk dat je Myrna gesproken hebt, als je haar weer spreekt doe haar dan maar de groetjes terug !

@ Annemiekje … lekker dat je morgen vrij hebt … ! ‘Handig’ soms dat openbaar vervoer … hihi !

K laat het even hierbij …

Liefs,

@maret…en??? ben je geslaagd.? :smiley:

groetjes

filiz