Diamond ik denk dat je wel eens gelijk krijgt over het turkijevirus:D
Als ik al die foto’s zie en verhalen lees kan ik niet meer wachten tot ik eindelijk kan gaan
Dan zouden we elkaar hier ook niet hebben leren kennen, zou ook saai zijn geweest! Haha nu hebben we al iets van 107 pagina’s volgekletst. Mensen die dit topic willen lezen mogen er wel ff tijd voor uittrekken
Diamond; Ja dat is een tik van mij dagen van te voren staat mijn koffer al ingepakt en ik haal het er dan steeds ook weer uit om te kijken of alles er wel inzit.
Dit had vorig jaar als gevolg dat ik dat de laatste dag ook deed en er wat uithaalde wat niet meemoest, en dus al mijn tuitjes thuis had laten liggen.
Ik moest dus direct gaan shoppen ( vond ik niet zo erg hoor).
NOG 3 NACHTJES, NOU EIGENLIJK 2 EN EEN HALF, WE GAAN NL VRIJDAG NACHT OM 3 UUR AL WEG. :rolleyes:
Jeetje wat kunnen jullie kletsen. Ben er even een hele dag niet en ik moet meteen 4 pagina’s bijlezen :huh:
Hahahaha maar ga dr maar mee door, super!
@ Filiz: Wat jammer dat het nou definitief niet doorgaat, maar 3 zomers lang hier in NL werken verdient wel genoeg voor een aantal Turkije reisjes!!
@ Bomax: alvast een super leuke vakantie gewenst!!
Nog 19 dagen voor mij, wow dat begint ook al snel te gaan. Ik kan me nog herinneren dat een Turkse vriend mij een smsje stuurd: “only 5 mount to go” Hahahha!! gelukkig geen 5 maanden meer :lol:
Ik heb mn koffer nog niet ingepakt maar hij staat wel al te springen in mn ooghoek.
Waaaah nog minder dan 3 weken JEEJ! Ohw ohw ohw het begint enorm te kriebelen … :huh: en ik zie die leuke jongen dan weer…slik :lol:
Liefs Rieneke
(shit, meer smilies dan toegestaan…)
whoeii, spannend lekker hoor, het gaat echt zo voorbij het aftellen en voor j ehet weet zit je er en zie je m… je houd ons toch wel op de hoogte he
@diamond: weet je wel hoe gigantisch jaloers ik op je ben??? zo vaak achter elkaar :o dat jij gaat. wil ik ook
maar denk dat dit jaar er maar 1x in zit als ik idd een huisje krijg. maar das ook leuk.
Zal weer eens ff een stukje aan jullie allemaal schtijven!!
Alles gaat goed met mij en de fam. We hadden opzich een fantastische vakantie. We vinden Alanya mega veranderd en ook de prijzen die er tegenwoordig gevraagd worden zijn niet normaal!!
Wel prachtige dingen gezien en meegemaakt.
De ellende van de terugreis is weer min of meer vergeten, alleen wens ik dat niemand toe!
Voor ons is het een reden om niet meer met de ‘mindere’ charters te vliegen!! Al is het alleen maar omdat ze je taal niet spreken en ze je, bij problemen ineens niet meer verstaan(mijn moeder heeft een flink kwartier aan de buitenzijde van het vliegtuig, op een platform staan te wachten tot ze de deur voor haar opende, en toen we vroegen waar zij bleef wisten ze eerst van niets <_< )
Turkije is voor mij en mijn hubbie ff klaar. We hebben uitgerekend er de afgelopen jaren in totaal meer dan een jaar te hebben doorgebracht. We hebben alle veranderingen gezien, en wij vinden er niet meer wat we er altijd vonden.
Ik lees nog steeds bijna alles van en over jullie en vind het enorm mooi hoe jullie allemaal nog steeds die vlam hebben die wij altijd gehad hebben.
Iedereen in de lijst een FANTASTISCHE vakantie de komende maanden(sommige zelfs 2 dus niet klagen!!) wij gaan er ook nog 2 keer uit, in september een beetje bijtanken op Kos(ach het schijnt bijna gelijk te zijn, maar het is iets nieuws voor ons!) en dan in november naar verwegistan(Venuzuela, Mexico, brazilie, of wie weet waar!)
Zal regelmatig ff meekletsen, maar op de lijst nee, das ff klaar
Groetjes
Annemiek
Phew jongens het is haast niet meer bij te benen… Ik weet niet eens zeker of ik nu op alles reageer of dat ik nou dubbel ga reageren:
@ Filiz: Super balen meid… Idd, bij mij thuis hebben we nog wel een hoekje over, als je wilt komen huilen…
@ Bomax: Nog maar eventjes… Ook ik herken de kofferellende… Maar het hoort eigenlijk ook wel bij de voorpret… Toch is een paar truitjes missen minder erg dan je hele koffer niet aan zien komen tot 2 dagen voordat je weer weggaat Over shoppen gesproken
@ Annemiek: Ik heb gehoord dat Kos erg mooi is… Jammer dat jullie uitgekeken zijn op Turkije, voor voorlopig, maar da tkan gebeuren en is ook helemaal niet erg… Gezellig dat je hier wel mee blijft kletsen!
@ Rieneke: Oeh bijna zie je DE LEUKE JONGEN weer… spannend spannend… Heb je er zin in? Lekker 2 maandjes weg… HEERLIJK! Oh… En Hahaha @ teveel smilies… Dat heb ik ZO vaak.
@ Diamond: Jeetje wat ben ik jaloers op jou zeg… Nog 2x weggaan…
@ Jac: Oej… Dus morgen naar Arnhem… Is het een grote operatie, of niet!?Ik duim iig voor je (en een beetje ook voor mezelf want morgen hoor ik mn examenuitslag en ben tot nu toe zelf nog niet zo positief erover)!!!
Hoe is het verder met iedereen? Wat hebben jullie deze week gedaan etc…?
Liefs, Maretje
p.s. Over die foto’s… Ik kan het verder niet zo goed uitleggen… Je moet ze uploaden… Dus online zetten, en dan die link gebruiken door dit te doen {img}http://www.ditisdelinknaarjefoto.nl/blah.gif-jpg{/img} en dan zou die het moeten doen…
de {} zijn die en de link zal uiteraard anders zijn… Naja, en anders wil ik er wel ff aanzitten, dan kan je altijd een foto naar me opsturen via mail ofzo…
@maret…succes met het horem van de uitslag…maar het zal wel goed komen toch
mijn weekplanning is echt verre weg van leuk…!! volgende week staat mijn proefwerk week voor de deur…eergister en gister proberen te leren…helaas, ik val steeds in slaap!! te erg…naja ik ga de komende dagen nog een paar leerpoginingen wagen, van het weekend heb ik een examenfeest (ja die komen nu ook alweer allemaal op gang) en zondag maar weer werken.
jullie…?