@ filiz, ik duim ook voor je.
@ maretje, wat aardig van je ouders ga je toch nog lekker weg!
groetjes jac
@ filiz, ik duim ook voor je.
@ maretje, wat aardig van je ouders ga je toch nog lekker weg!
groetjes jac
Hihi zat net met m’n vriendin op de msn al plannen te maken voor volgend jaar Turkije. Volgens mij wordt het tijd voor een Turkije afkickkliniek haha…Denk dat het een supervakantie gaat worden, vroeger gingen we samen naar Salou en nu misschien wel samen naar Alanya, joepie!!!
Groetjes, Diamond
haha ja zo een afkickkliniek lijkt mij ook wel wat ![]()
super leuk diamond…dadelijk kunnen we een 2e rijtje beginnen.
wie vertrekt wanneer in 2006… :rolleyes:
xxx
filiz
Hej !
Ben k weer … heb het afgelopen weekend zo druk gehad met school dat k weer vijf pagina’s bij te lezen had … t gaat egt een verslaving worden bij ons hea ?! Hahaa … ![]()
@ Diamond & Rieneke … Heb jullie fotoos bekeken en zien er egt leuk uit hoor ! Jaa en idd zoals velen al zeiden : leuk om te zien met wie we die meer dan honderd pagina’s nou volkletsen …
K denk dat k binnenkort ook maar eens fotoos van mijn vakantie op t internet ga zetten … als t zo ver is horen jullie t wel … !
@ Filiz … meid wat jammer voor je … je had je er egt zoo op verheugd en nu gaat het niet door ! Hopen dat dat andere hotel wel nog doorgaat … we duimen voor je !
@ Maret … nou leuk dat je tog nog twee weekjes gaat !
en jaa idd … laat ze allemaal maar lekker voor je rennen (en dan egt letterlijk hea !) en vooral die chef jaa inderdaad ! Hihih …
Nou k laat het even hierbij … moet weer verder gaan leren <_< nog t/m donderdag en dan ben k er vanaf … dan beginnen de feesten !
Hahaa …
Liefs,
Hé Missy ben benieuwd naar jouw foto’s! Vind ik altijd superleuk om te zien! Sterkte met leren meid! Morgen weer voor het eerst werken na de vakantie, zal wel weer ff wennen worden. Maarrr moet nog waarschijnlijk heel wat keren m’n vakantieverhaal doen, da’s dan natuurlijk wel weer erg leuk ![]()
Groetjes, Diamond
Goedeavond dames…
Weinig heren in dit topic… Zou het dan toch waar zijn dat vrouwen meer kletsen? Nah… GEZELLIGER… :lol:
@ Filiz: Oooh wat ontzettend balen voor je meid… Ik duim voor je dat het andere hotel wel doorgaat… (En anders gaan we met zn tweeën ergens in een hoekje zitten huilen
)
@ diamond: Wow, ik zit bij te lezen, scroll ik tijdens het typen (van dit berichtje) ff naar beneden, heb jij ook alweer wat geplaatst!! Ik denk idd dat het enige wat bij jou nog helpt is een afkickkliniek… Ik kom er wel bij zitten hoor, gezelli!
@llemaal: tis idd lastig bijhouden, tis bijna een pagina perdag, soms meer soms wat minder…WOW!!!
@ jac: weet je al meer over je operatie en je vakantie? Het is inderdaad lief van mn ouders dat ik mee mag… Maar mijn moeder lijkt wel boos dat ik niet wegga… omdat zij “zich er ook op in had gesteld” … Kweenie… Beetje moeilijk denk ik…
Misschien leuk ideetje (gejat van ergens het spanje forum geloof ik), maar allemaal gewoon 1 foto hier op het forum zetten? Boven dat typ-blokje staat hoe het moet… leek me wel een leuk idee (ik fotofreak :blink: )
Liefs, Maretje
Nee ik ga niet elke keer naar hetzelfde… 16 juli Side 27 September Gümbet en 22 oktober Içmeler!!!
Greetz
@Cynthia: leuk, nog drie verschillende dingen om naar uit te kijken! Ben benieuwd hoe je het overal gaat hebben, maar het kan natuurlijk haast niet anders dan fantastisch ![]()
@Maret: ja gezellig, kunnen we daar zo weer verder kletsen…Of zou ik ook een Turkije-spreekverbod krijgen ![]()
Ennnnnn…28 september is definitief! Morgen meteen het reisbureau bellen om het door te geven. Ik kan niet wachten!!! Wat een geweldig jaar ![]()
Groetjes, Diamond
Ja precies, maar gumbet dat ken ik al wel!! Daar ben ik nu 7 keer geweest!!!
Zit gewoon over 5 weken al in Turkije, kan niet wachten!
Liefs Cynthia
@diamond…lkkr dat de 28e vaststaat, heb je weer een goed vooruitzicht.
@maretje…laten we maar voor dat hoekje gaan dan
dan andere hotel wordt ook niks.
ik denk dat ik de volgende 3 zomers gewoon in nederland door breng om te werken. over drie jaar hoop ik klaar te zijn met school, en dan maar eens proberen om een langere tijd naar turkije te kunnen gaan… het liefste met een organisatie, zodat alles ook goed geregeld kan worden.
naja 1 pluspunt aan dit alles…ik ben dit jaar toch een keer extra in turkije geweest ![]()
liefs,
filiz
Jammer Filiz dat het uiteindelijk niks is geworden met je plannen…Ga je dit jaar nog wel gewoon op vakantie richting Turkije?
Waar ik nog wel even benieuwd naar ben, misschien dat iemand hier dit weet, hoe gaat dat precies met ‘credits’ op een Turkse telefoon. Ik hoor vrienden er vaak over dat ze geen credits hebben…Moeten ze dit dan kopen dmv een kaart of gaat dat in Turkije heel anders?
Groetjes, Diamond
Hej …
Diamond … lekker dat de 28e vaststaat … heb je idd weer een vooruitzicht wat filiz al zei ! ![]()
Filiz … meid jammer dat het nu definitief niet doorgaat … maar drie zomers werken (dus veeeel geld verdienen ;)) heeft ook wel wat … en zeker het vooruitzicht dat je over een jaar of drie (t klinkt lang maar tog …) misschien voor een wel langere tijd naar Turkije kan !
Maret … dat van die fotoo lijkt me wel leuk zoals je zei … alleen geeeen idee hoe dat zou moeten … :unsure: snap m niet helemaal … :unsure:
Liefs,
Sharon
@ diamond, wat een vooruitzicht zeg. Lekker hoor.
@ maretje, ja lijkt mij ook een beetje moeilijk in die situatie met je moeder enzo.
16 juni mag ik naar een kliniek in rozendaal bij arnhem dus ruim voor mij vakantie.
En dat ik zo behulpzaam ben met mijn werk mag ik bijna zeker wete nop vakantie!!!
Ik heb in iedere geval geen slapeloze nachten.
Heb trouwens gedroomd dat ik al weer in WOW topkapi palace liep.
Echt een super tijd gehad.
Trouwens leuk idee van die foto’s effe een leuke foto uitzoeken, ik sta er altijd zo knullig op.
groetjes jac
Ik heb heimwee!!!
![]()
![]()
![]()
Groetjes, Diamond
ik ook!!!
nog 47 nachtjes ![]()
@maretje…die foto’s lijken mij ook een leuk idee…maar ook ik snap niet echt hoe ik ze dr op krijg…heb je uitgebreidere info.
@iedereen…ik vind het echt super lief van jullie dat jullie allemaal zo meeleven. xxx
@diamond…ik hoop in oktober idd nog op vakantie te kunnen gaan…uiteraard naar side ![]()
en ja…heb ook heimwee
liefs,
filiz
Nou ik zou ook wel terug willen hoor … naar ‘mijn hotel’ ![]()
T is al een half jaar geleden dat k er voor t laatst geweest ben, maar tog …
Liefs,
NOG 4 NACHTJES, HET GAAT NU ECHT OPSCHIETEN.
IK KRIJG ER STEEDS MEER ZIN IN NU HET WEER HIER OOK LEKKER WORDT.
HOTEL FANTASIA WIJ KOMEN ER AAN.[COLOR=purple]
Nog 26 dagen
en dan zit ik in Alanya (10 juli)
Als ik dan terugkom kan ik waarschijnlijk ook meepraten over heimwee als ik al de verhalen lees… Ik ga dit jaar voor het eerst dus ik ben nog niet besmet met het turkije virus. B)
Groetjes Linda
komt vanzelf ![]()