Hé Rieneke, ik zag op je foto dat jullie een jeepsafari hebben gedaan met Sherlock Holmes? Ken je Alberto dan niet (staat ook wel op mijn foto’s, met dat lange zwarte haar)?
Groetjes, Diamond
Hé Rieneke, ik zag op je foto dat jullie een jeepsafari hebben gedaan met Sherlock Holmes? Ken je Alberto dan niet (staat ook wel op mijn foto’s, met dat lange zwarte haar)?
Groetjes, Diamond
Nee we hadden geen jeepsafari gedaan… we hadden op het strand tegen iemand die die boottouren verkoopt (1 van die tweeling, ben zn naam even kwijt) gezegt dat we naar de burcht wilden lopen…
En toen had hij ons voor gek verklaard en van schrik een lift aangeboden naar de burcht ![]()
Dus de volgende dag, om de afgesproken tijd, stond er een jeep voor het hotel om ons naar de burcht te brengen en meteen reclame te maken voor de jeepsafari-excursie!
Echt vet cool!! Mochten gewoon gratis lift (hebben uiteraard wel een dikke tip gegeven) en elke keer als we langs Turkse jongens reden, ging de chauffeur extra langzaam rijden en toeterde zo van: “Kijk mij eens met 5 meiden in een auto :P” hahahaha vet grappig!
En extra hard scheuren op die smalle stijle weggetjes naar beneden, zodat wij hard gingen schreeuwen en hij weer omhoog reed en nog een keer dat zelfde weggetje naar beneden te scheuren, SUPER!
Ja ik heb er al weer helemaal zin in!!!
Liefs Rieneke
ook echt hele leuke foto’s rieneke…!! ![]()
xxx
filiz
Haha die lui zijn helemaal gek ja! Alleen die tweeling zegt mij weer helemaal niks :huh:
Weet je al wat meer over jullie baan in Alanya? Dan kom ik in september wel ff langs hoor! Gaan we stappen in de haven ![]()
Groetjes, Diamond
Hey Rieneke,
Leuke foto’s!!!
@ Diamond, dat heimwee gevoel ken ik ook, om eerlijk te zijn aan de ene kant een heerlijke gevoel,maar aan de andere kant niks want je ziet nu in nederland. BALEN!!!
groetjes jac
Dank je wel! ![]()
Hey Diamond, ik blijf helaas maar tot 2 september in Alanya… Nou ja helaas, ik zit er dan natuurlijk wle al 2 maanden, hahaha…
Maar ik vrees dat ik dan niet meer mee kan stappen ![]()
Liefs Rieneke
Ja dat bedacht ik me later ook pas…jammer! 2 maand in Alanya, lijkt me helemaal geweldig hoor!
@Jac: nu overheerst voornamelijk het baalgevoel om weer terug te zijn, maar loop soms ook met een grote glimlach rond als me weer iets te binnen schiet wat ik heb meegemaakt. Maar als ik weer een liedje hoor wat me aan daar doet denken of iets anders…dan wil ik wel terug kruipen :blink:
Groetjes, Diamond
Ik ga ook maar weer lekker aftellen ![]()
Nog 93 tot Turgutreis en 107 tot Alanya!!
Groetjes, Diamond
@diamond…heerlijk vooruitzicht he.!!
hoop ook dat ik dit jaar nog 2 keer in het rijtje kan ![]()
@rieneke…wat voor een werk ga je ook alweer precies doen…? ik heb dr over heen gelezen of ik ben t vergeten :rolleyes:
ik ga morgen na t reisburo…lkkr mn ticket regelen!!
xxx
filiz
Filiz succes op het reisbureau! Wij moeten er deze week ook nog even naartoe om de optie definitief te geven
Hihi zijn altijd leuke uitstapjes ![]()
Nog 92 en 106 dagen. Pfff zo sta je bovenaan en zo weer onderaan…
Groetjes, Diamond
hey…
ja idd…uitstapjes naar het reisburo gegeven echt zo een lkkr voorgevoel!!
naja vandaag maar eerst even gebeld om te kijken of die man waar ik naartoe moet daar was…helaas, hij zit in turkije (geluksvogel!!) en is er pas woensdag weer. naja dan maar woensdag proberen…hopelijk is die vlucht dan nog vrij :unsure:
hope so…
mocht alles door gaan…dan nog maar 19 nachtjes ![]()
xxx
filiz
ik zit trouwens over de 200 berichten…hoe een mens toch over turkije kan praten he
:rolleyes: ![]()
liefs, filiz
Nog 33 dagen… en nog 106 en nog 131 dagen
![]()
Sorry meiden het klinkt asociaal maar wel lekker!!!
Nou meiden, it’s official… Ik ga niet in het buitenland werken… Maarrrrr… Ikkan wel in het rijtje geplaatst worden, want mijn ouders hebben voor mij bijgeboekt… Dus ik ga wél naar t Titanicresort, en reken maar dat ik dat entertainmentteam voor me ga laten rennen!!!
12 juli ga ik voor 2 weekjes… Kan iemand dat erbij zetten?
Misschien kunnen we ook de retourdata erbij zetten, of is dat te deprimerend;)!?
Heeft iemand nog van Von gehoord?
Liefs, Maretje.
het maretje…
super leuk dat je toch 2 weekjes gaat…!! titabic is volgens mij echt mooi!!
wil je eens kijken of veysel er in het animatie team werkt…en als de dj gokmen heet mag je hem de groetjes van mij doen… ![]()
ze werkte vorig jaar in belek en vertelde dat het gehele animatie team van hun na titanic zou gaan…vandaar
je krijgt vast een hele leuke tijd…!!
xxx
filiz
mensen, praat nou niet zo snel ![]()
ik krijg amper de tijd om te lezen en te reageren zo snel gaat het hier
en ik werk de hele dag en 's avonds heb ik al helemaal nodig om hier bij te lezen ![]()
hihi ik reageer straks wel miss als ik meer tijd heb, maar ff melden:
nog ***48 ***nachtjes slapen
Bomax: 18 juni…kusadasi
TheoKarin: 26 Juni…Turgutreis!
Anke: 1 juli…Alanya!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Rieneke: 4 juli…Alanya!
Maretje: 12 juli: Antalya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Diamond: 28 September…Alanya (waarschijnlijk)
Maret, je staat erbij hoor! Lekker dat je toch nog twee weken gaat! En ik zou dat animatieteam ook heel hard laten rennen, en die manager nog veel harder ![]()
Nee, niks gehoord van Von, ben wel heel erg benieuwd hoe ze het heeft…Oh…ik wou ook dat ik voor langere tijd naar Turkije kon, heb het hier in Nederland wel een beetje gezien :huh:
@Filiz: haha je hebt hier in no time een heleboel berichten geplaatst, lijkt inmiddels ook wel een soort van verslaving (tenminste voor mij wel hoor
). Ben nog steeds erg blij met dit forum!!
@Cynthia: zó jij hebt ook nog lekker het één en ander tegoed zeg! Super! Ga je elke keer naar hetzelfde toe?
@Nur: haha je hoeft 's avonds helemaal niks meer te plannen, bent al je tijd kwijt aan dit forum. Wel weer een origineel excuus trouwens ![]()
Heb weer een superlekker nummer gedownload: All my life van Mustafa Sandal! Krijg er geen genoeg van! En…ik heb nog steeds zo’n heimwee, wordt er niet goed van! Kijk zo’n beetje elk kwartier of er alweer een sms’je uit Turkije is. Wordt soms gék van mezelf…
Groetjes, Diamond
ben zooooooooooooo down op het moment.
toennet een mailtje gehad van amara…ze kunnen geen werkvisum krijgen ![]()
ik kan dus niet gaan…ohh ik kan wel janken.ik had me er op zo een korte tijd zoo op verheugd!! ![]()
hij zei wel dat ik misschien naar ee ander hotel kan gaan, hij is bevriend met die chef animator en had hem al ingelicht.
naja toennet maar snel een mailtje gestuurd naat dat hotel…en nu zooo hopen dat dat wel iest wordt!! ![]()
snik snik
filiz
Oh Filiz, wat sneu meid! Wat een tegenvaller moet dat voor je zijn! Ik hoop voor je dat je snel wat van dat andere hotel hoort, ik duim voor je!!
Succes!
Liefs, Diamond
@diamond: dat is zeker een goed excuss, ware het niet dat ik eigenlijk flink aan mn huiswerk moet omdat ik aan mn planning zie dat ik al 2 weken achterloop :o en toch wordt ik weer naar alle fora toegetrokken ![]()
trouwens, ben nu heel erg blij dat ik niet meer de een na laatste ben die gaat
@filiz: balen voor je dat het niet doorgaat. hopen dat het andere hotel iets word voor je ![]()
@maretje: heerlijk voor je dat je toch nog een paar weekjes op vakantie gaat
ga je dan naar het hotel waar je zou gaan werken???
@cynthia: het klinkt niet alleen asociaal, het is asociaal
maar wel lekker voor je