Ik zie het! Bedankt hoor! ![]()
Ik heb even op vakantiereiswijzer gekeken voor info over apart/hotel Horizon en zo te lezen, ziet het er heel goed uit. Over het algemeen leuke en goede reacties.
Mvg, Roanna.
Ik zie het! Bedankt hoor! ![]()
Ik heb even op vakantiereiswijzer gekeken voor info over apart/hotel Horizon en zo te lezen, ziet het er heel goed uit. Over het algemeen leuke en goede reacties.
Mvg, Roanna.
Hé meiden, ik heb even een klein fotoalbumpje gemaakt op www.mijnalbum.nl maar heb geen idee hoe ik ze jullie kan laten zien…Wie weet dit?
Groetjes, Diamond
JEEEJJJ
ik ben nummer 2 in de lijst zie ik net even ![]()
(even iedereen jaloers maken) hehe!!
en ik doe de groeten wel hoor!! ![]()
weet niet aan wie… maar schreeuw wel even in alanya B)
Jaaa wil je dan de groeten doen in de Janus van mij? ![]()
Groetjes, Diamond
JONGENS JULLIE VERGETEN MIJ HELEMAAL
BOMAX 18 JUNI KUSADASI ![]()
boxman: 18 juni…kusadasi
TheoKarin: 26 Juni…Turgutreis!
Anke: 1 juli…Alanya!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Rieneke: 4 juli…Alanya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Diamond: 28 September…Alanya (waarschijnlijk)!
zo je staat dr bij…en nog bovenaan ook…
maandag weet ik wanneer ik vlieg
dan kan ik er ook weer bij
xxx
filiz
Heb de link weer ff verwijderd, jullie hebben ze nu toch allemaal gezien…
Ga er weer wat nieuwe opzetten en dan zet ik 'm hier binnenkort wel weer op de site…
Liefs, Diamond
Leuke foto’s Diamond. Ziet er allemaal goed uit! ![]()
Mvg. Roanna
heerlijk!!!
Leuke foto’s, lekker hoor.
Ik geef je groot gelijk dat je probeert nog een keer te gaan.
Groetjes jac
hey diamond
Welkom terug en leuke foto’s
en ikki mag over 63 nachtjes naar Side toe
groetjes besmile
idd hele leuke foto’s…!!
liefs,
filiz
WIJ HOEVEN NU NIET LANG MEER NOG 6 NACHTEN EN DAN GAAN WE.
WIJ GAAN S OCHTENDS OM 7 UUR (ALS HET GOED IS) DE LUCHT IN.
@diamond, leuke foto’s ![]()
@bomax: het schiet al lekker op, en je vliegtijd is ook heerlijk
ik moet nog **49 **nachtjes slapen. Heerlijk, ik zit gewoon onder de 50
Thanx meiden ![]()
Lekker hoor Bomax, voor jou is het bijna zover, weet nog goed wat voor een super gevoel dat was…Inderdaad heerlijke vliegtijd, hoe laat vliegen jullie weer terug?
Gister nog ff met m’n moeder over 28 september gehad en we hebben er allebei toch wel erg veel zin in. Deze week moeten we doorgeven bij het reisbureau of het doorgaat of niet…hihi drie keer raden ![]()
Heb nog steeds een onwijs heimweegevoel, zelfs als ik wakker wordt zit Turkije alweer in m’n hoofd. Snap er soms niks van…Hou me een beetje in qua sms’jes sturen want dat wordt ook wel erg duur op een gegeven moment :huh:
Fijne dag allemaal!
Groetjes, Diamond
Heey Diamond ik heb ook even je foto’s bekeken, wat cool! Ik wil ook weer terug NU!
Ik heb ook even snel een album gemaakt van de meivakantie nog. Met foto’s van mij en Anke.
en van die vakante daarvoor (juli 2004).
Wat hebben we weer een pagina’s volgekletst!
Ik heb dat, mijn vrienden zijn al helemaal vierkant gek van mij en Turkije geworden! Hoe kan je nou zo hotel de botel van een LAND zijn??? en idd uitgerekend TURKIJE…!!!
Ik kan alleen met mn beste vriendin praten (ze is er nog nooit geweest, maar ik heb er enthousiast gemaakt, zij gaat met mij mee in de zomer werken!) en ik kan met mn zusje praten. Maar daar houdt het mee op, ja en jullie natuurlijk!!!
Wel heel fijn dat ik nu ook met mn zusje over turkije kan praten, want dat kon ik eerst ook niet… maar nu wel
he Ank? ![]()
JEEEEEEEEEEEEJ nog 22 dagen!!!
Groetjes Rieneke
(ohw ps bij de foto’s van juli 2004, staat ook een lekkere foto van die leuke jongen
)
Woepsie… ik vergeet de link… :wub: Komttie:
Meivakantie 2005: http://www.mijnalbum.nl/Album=BB7L3RGT
Zomervakantie (juli) 2004: http://www.mijnalbum.nl/Album=YX8KI7RW
Ik heb nog nooit een link gegeven, doet ie et nu?
Groetjes Rieneke
Leuke foto’s Rieneke! Altijd leuk om te zien hoe iemand eruit ziet waar je zo vaak mee ‘kletst’.
We hebben inderdaad behoorlijk wat pagina’s volgekletst, en volgens mij komen d’r nog heel wat bij…Leuk! Vindt het echt helemaal super om hier zo lekker te kletsen over onze grootste hobby! Haha m’n vriend zei altijd: zoek 's een hobby ofzo (als ik me weer 's verveelde) maar ik geloof dat hij er een beetje spijt van heeft dat ik er nu één heb gevonden ![]()
Diamond droomt ondertussen lekker verder met Mustafa Sandal op de achtergrond
@ Diamond en Rieneke: leuk om te zien idd met wie je nou eigenlijk kletst
De foto’s zien er super gezellig uit… Heimwee!
Heb nu een nieuwe CD, niet met Turkse maar met Havaanse muziek… ook heel lekker zomers…
@llemaal: Wat hebben jullie dit weekend allemaal gedaan? Ik ben gister dus uitgeweest in nijmegen (http://www.driegezusters.com -> klik door naar heidi’s skihut) super gezellig! Maar ik was heel moe… dus “al” om kwart voor 4 thuis… Maarja!
@ Nur: de 5 is eraf… Ben je nog zenuwachtig voor de 18e? Dan hoor je het toch…?
@ Bomax: dat is pas lekker… nieuw in het rijtje en meteen bovenaan… Je gaat al bijna weg!!!
Liefs, Maretje
Eigenlijk weinig gedaan dit weekend…Zijn ff bij vrienden langs geweest, weer lekker met hun baby geknuffeld, is echt zo’n schatje…Maar moet er zelf toch nog echt niet aan denken hoor :blink:
Gisteravond Oceans Twelve gehuurd maar vond 'm eigenlijk behoorlijk tegenvallen. Kon m’n aandacht er ook moeilijk bijhouden, die zat vaker in Turkije geloof ik ![]()
Vanmiddag naar m’n schoonouders en dan blijven we daar gelijk eten, lekker makkelijk! Morgen nog vrij en dinsdag weer aan het werk…Sparen voor de volgende vakantie hahaha
Groetjes, Diamond
Ik heb gister gewerkt, ik heb een baantje! (of had ik dat al verteld…mmm nou ja ik treedt graagin herhaling
hahaha)
Even nog een extra zakcentje aan het bijverdienen voor Turkije! ![]()
@ Maret: heey de drie Gezusters!! Die heb je ook in Groningen, ook met skihutten! Ik ga er ook vaak heen! ![]()
Is nu trouwens mn onderschrift te zien?
Liefs Rieneke