Veel Plezier-welkom Thuis 1

hey diamond…leuk dat je er weer bent…
welcome back…gelukkig dat je het zo leuk hebt gehad…maja we hadden het eigelijk niet anders verwacht!! wie heeft het nou niet leuk in turkije :smiley:
ben benieuwd naar je hele reisverslag :wink:
ga ik met plezier lezen…

groetjes

filiz

Zoo Diamond , hoe bedoel je : ‘ik ben verslaafd aan Turkije’ … hihi :wink: !
Wel leuk hoor … heeeeel leuk ! Tsja, als je kan waarom zou je dan niet gaan ? :smiley: Ja tog ?

Liefs,

He welkom terug!!! :lol:
Ik ben het met de andere eens hoezo verslaafd???
In september naar turgutreis en in oktober hopelijk weer naar alanya.
Geweldig hoor! Geniet er maar lekker hoor! :smiley:
Zou ik in ieder geval wel doen hoor

groetjes jac

Moet er niet aan denken om een heel jaar te wachten om weer te gaan, hoop zó dat het doorgaat! Mis iedereen verschrikkelijk, zit de hele dag te denken wat we zouden hebben gedaan als we nog in Alanya waren geweest…Nu waarschijnlijk lekker ergens op een terrasje :blink:
Heb zonet nog maar weer een paar leuke Tukse nummers gedownload, blijven we tenminste een beetje in de stemming :smiley:

Een voordeel dat we weer terug zijn: ik rook weer een stuk minder. Heb daar echt veel gerookt, maar ja als iedereen gezellig zit te roken dan is de verleiding wel erg groot…Heb alleen nog steeds de waterpijp niet uitgeprobeerd!

De heen reis was trouwens een ramp! We vertrokken pas rond half tien 's avonds dus kwamen natuurlijk midden in de nacht aan in Antalya. Moesten we een tijd in de bus wachten omdat er een stel niet was komen opdagen! Alle bussen waren al weg, alleen wij stonden er nog…Komen we aan in het hotel zaten alle tweepersoonskamers vol! Sta je daar om vijf uur en krijg je dat bericht! Kregen we een familiekamer maar moesten de volgende ochtend (een paar uurtjes later dus al) vragen of we daar wel de hele week in konden blijven dus nog maar geen koffers uitpakken. Meteen na een paar uurtjes slapen weer naar de receptie gegaan maar we mochten de rest van de week in de kamer blijven! We hadden twee slaapkamers, twee airco’s en een megabalkon waar we wel een feest op konden houden!

Het leukst vind ik altijd weer het moment dat je iedereen weer voor het eerst ziet, die reacties, vooral als ze niet weten dat je komt! Maar iedereen reageerde even leuk!

Ga zo nog 's weer de foto’s bekijken (voor de 100ste keer ofzo)

Liefs, Diamond

Ik wordt jaloers!!! :stuck_out_tongue:
Heb ook zin in mijn vakantie.
Kan waarschijnlijk wel op vakantie want ik heb gebeld met alle ziekenhuis in nederland waar ik het snelst terecht kon en nu kan ik over een week al terecht in Rozendaal.
dus gelukkig voor mijn vakantie :lol:

Hopelijk gaat alles nog door, maar om eerlijk te zijn ben ik er niet helemaal bang voor.

groetjes.

@jac…hoop idd echt voor je dat je kunt gaan…maar als je zo snel geholpen wordt zal het vast wel goed komen :wink:
geen reden om jaloers te zijn dus…jij hebt nog lkkr iets om naar uit te kijken

groetjes

filiz

Heej !

Nou vandaag dus die drie toetsen gehad … heb er wel een aardig gevoel over … de moeilijkste toetsen heb k nu allemaal gehad … volgende week nog 7 … <_<

@ Jac … wel beter dat je net voor je vakantie terecht kan … hoop voor je dat je vakantie gewoon idd door kan gaan … zou wel superleuk zijn !

@ Diamond … jaa jeetje wel een gedoe hoor met de heenreis … en met de kamers ook … maargoed je hebt er wel een superkamer voor teruggekregen … aangezien je daar neem k aan niet vaak je tijd doorbrengt is het tog leuk dat je zo’n superkamer had … hihih :wink:
En vaak de foto’s bekijken dat ken k wel hoor (iedereen hier wel denk k …) en k ben de vier uur film die we daar gemaakt hebben ook nog steeds niet zat hihih …

Liefs,

Pfff… ben ook alweer tijdje niet hier geweest :s
maar… ik ben weer bij hoor!!
welkom terug diamond!
nog 3 weekjes!!! :smiley:
hmmm onzinnig berichtje :stuck_out_tongue:

Hey allemaal…

2 daagjes niet aanwezig, 2 pagina’s om bij te lezen… Leukleuk!!

@ Diamond: Welkom terug, we hebben je gemist en zijn benieuwd naar alle verhalen (misschien met foto’s :wink: ? ) Het klinkt alsof je het heel erg naar je zin hebt gehad en daar gaat het om… Als je hebt bijgelezen zie je dat ik niet meer ga… Balen dus! Wanneer weet je of je in Oktober weer kan gaan???

@ Jac: Gelukkig maar, dat je waarschijnlijk toch kan gaan. Moet je al naar het ziekenhuis enzo, en stel je voor dat je dan ook nog je vakantie mist. Dat zou helemaal balen zijn!!!

Nou… Ik ben dus 2 daagjes weggeweest, gister met boyfriend naar bios en daarna daar blijven slapen… Ben nu eigenlijk redelijk kapot :blink: :rolleyes:

Zo maar slapen dus…

Liefs, Maretje :lol:

**p.s. wow of anders kletsen we even honderd pagina’s vol :stuck_out_tongue: **

net terug van stappen…was echt niks aan…vandaar dat ik zo vroeg ben <_<
naja…
k hoop dat ik morgen een mailtje van dat ene hotel krijg om te horen of ik kan gaan of niet…wordt nu echt zenuwachtig ervan :frowning:

groetjes

filiz

Heej !

@ Maretje … gezellig hoor dat je met je vriend naar de bios bent gegaan en bij hem bleef slapen … :wink:

@ Filiz … jammer dat je avondje stappen een beetje tegenviel …
K hoop ook voor je dat je een mailtje krijgt vandaag dan … alleen dan natuurlijk wel met een positief bericht ! :smiley:

K ga zo maar s werken …

Liefs,

( Jaa idd maret , we zitten idd al op de honderd pagina’s !! :smiley: )

Heb jullie ook allemaal gemist hoor, maar ben blij dat ik weer ergens terecht kan waar ik lekker kan kletsen over Turkije want in m’n omgeving hebben ze het wel weer een beetje gehad met al m’n verhalen. Heb wel weer behoorlijk last van heimwee hoor, bah wat een vervelend gevoel. Gister alle foto’s op een schijfje gebrand en er allemaal Turkse nummers onder gezet, heerlijk om bij weg te dromen!!

@Maret: wat zul jij ontzettend balen meid! Vindt het echt zo sneu voor je, je bent er al zolang zo druk mee bezig en dan komen ze hier mee aan…Stelletje eikels zeg! Ben je er al een beetje uit wat je nu gaat doen? Vindt het wel heel leuk om te lezen dat het met je vriendje goed gaat, hij zal stiekem wel een beetje blij zijn dat je blijft of niet? Maar de manier waarop het gelopen is vind ik echt wel heel laag!

@Filiz: spannend hoor! Ik duim voor je! Om welk hotel ging het nu ook alweer, ben 't ff kwijt…

@Anke: nog maar drie weekjes! Ik ben stikjaloers op je! Wil je iedereen de groetjes van mij doen daar :wink:

@Jac: goed bericht dat je hoogstwaarschijnlijk toch op vakantie kunt! Ik verwacht natuurlijk ook wel een uitgebreid verslag van Aegean Dream he :smiley:

Nou we hebben een optie genomen voor september, oktober zat qua vluchten vanaf Enschede gewoon al helemaal vol! Nu is alleen het punt dat ik met m’n vriend 21 september terugkom uit Turgutreis en dan alweer op 28 september zou vertrekken naar Alanya…Wel heel dicht op elkaar dus, maar vindt het helemaaaaal niet erg natuurlijk :smiley: We denken er nog ff over (alhoewel de beslissing natuurlijk al voor 90% genomen is haha)

Groetjes, Diamond

nou dames, we zitten al op de 100 pagina’s zie ik. ben een paar dagen niet echt geweest en we zijn al meteen paginas verder.

nou had even een dipje van de week. de sollicitatie ging goed maar door het vroege opstaan en het 1,5 uur in de file staan was ik echt die dag hartstikke moe. en toen sprak ik nog met emin (ex) en dat deed me op een bepaald punt wel weer heel erg pijn. ik hoop echt dat ik hem in antalya zie, kunnen we tenminste face to face praten en dat is toch wat makkelijker. maar gelukkig heb ik ook goed nieuws en dat is dat ik misschien kans heb op een huisje. en als ik deze niet krijg, heb ik waarschijnlijk binnen een paar maanden er wel een. heerlijk, kan ik daar weer helemaal over fantaseren, hoe ik het ga inrichten enz enz enz… kan bijna niet wachten.

ik heb nog wat vakantiedagen over. zit er aan te denken om misschien een weekje naar turkije te gaan voor augustus. maar dat kost ook weer zoveel geld en ik moet al sparen voor een huisje ook nog. wat zal ik doen???

@maret, lekker dat je weggeweest bent. inderdaad zoals diamond al zegt, nu hoef je hem in elk geval minder lang te missen.das ook weer positief.

@anke, hier nog een die hartstikke jaloers is. ook al ga ik een maand, ik moet nog hartstikke lang wachten.

@diamond: ik ken dat dat de omgeving er niet zo veel meer van wil weten :frowning: en dat heimwee ken ik ook. denk echt elke dat bijna constant aan turkije.
en op jou ben ik nog veel jaloerser want je gaat zoooo vaak achter elkaar. heeerlijk gewoon

ik moet nog **50 **nachtjes slapen

Hoi Nur! Wat leuk dat je binnenkort je eigen huisje hebt! Leuk, helemaal in je eigen smaak inrichten. Vooral alles bekijken en uitkiezen is zó leuk!
Hoop dat jullie in Antalya goed en duidelijk met elkaar kunnen praten, is toch wel een stuk makkelijker dan over de telefoon/mail sms enz.

Ik heb nog lang niet alle verhalen verteld maar merk echt dat de meesten zoiets hebben van: we weten het nu wel. Ze vragen zich echt af hoe ik zo vol kan zijn van een land, en dan ook nog uitgerekend Turkije! Ik snap het ook niet, kan er soms gewoon buikpijn van hebben om weer terug te zijn terwijl iedereen me zegt dat ik juist blij moet zijn om weer thuis te zijn. Lijkt me helemaal geweldig om elkaar allemaal een keer in Turkije te zien, en dan lekker een avond met elkaar te gaan stappen ofzo…Gaaf!!!

Groetjes, Diamond

@diamond…in amara beach resort kan ik sowieso terecht…ik had hun gemailt met de vraag of ik ook een weekje later kon gaan ivm herkansingen. ik wacht nog steeds op een mailtje terug.
van melas resort zou ik aan het eind van de week bericht krijgen of ik daar terecht kon.

@nur…idd leuk dat je je eigen huis krijgt :smiley:

zo een meeting in turkije zie ik ook wel zitten hoor :wink:

xxx

filiz

Hebben we het lijstje nog ergens, volgens mij is het ondertussen alweer heel kort! Maar Diamond mag er dus nog een keer bij, lekkerlekker!

@ Diamond: Lekker dat je dan nog een keer weggaat, gewoon doen en genieten! Mijn plan… Nouja, mijn CV ligt nog bij een organisatie die vooral Spanje doet, maar ik heb zelf eigenlijk zoiets van; laat maar… Even rust nu, op vakantie gaan met mn ouders en zusje (naar het hotel waar ik zou gaan werken) en daarna hier een baantje zoeken. Ik durf het alleen niet tegen mn moeder te zeggen… Heel stom … Maarja…

@ Filiz: Waar was je uit (in welke stad)? Jammer dat het niet zo leuk was… Ik ga vanavond weer uit in Nijmegen, lekker kijken hoe hard mn vriendje werkt terwijl ik lekker aan het dansen ben :slight_smile:

@ Nur: Gaaf dat je je eigen huisje krijgt… Ik kan daar nu al helemaal over zitten dagdromen. Welke kleuren, wat waar zou moeten staan etc… Leuk om te doen! Wel vervelend dat praten met je exvriend zo pijnlijk was… Ik denk inderdaad, dat als je elkaar live ziet, het toch makkelijker is.

@ Missy: Wat voor werk doe je? (sorry kan er ff niet meer van maken <_< )

Liefs, Maretje

@maretje…ik was in valkenburg uit. normaal begint het er rond deze tijd heel gezellig te worden met alle toeristen. zal nog wel komen denk ik. maar als alles goed is, ben ik er dan niet :smiley:
wat precies durf je niet tegen je moder te zeggen…dat je hier een baantje gaat zoeken? mijn moeder zou een gat in de lucht springen.

liefs,

filiz

TheoKarin: 26 Juni…Turgutreis!
Anke: 1 juli…Alanya!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Rieneke: 4 juli…Alanya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Diamond: 14 september…Turgutreis!
Diamond: 28 september…Alanya (waarschijnlijk)!

Weet niet of het lijstje zo helemaal klopt…T’is in ieder geval alweer een stuk korter geworden. Hoop echt dat 28 september doorgaat, verheug me er nu alweer op :smiley:

@Maret: kan het me best wel een beetje voorstellen hoor dat je er geen zin meer in hebt. Je bent zolang bezig geweest met regelen en voorbereiden en dan gaat het gewoon niet door, alle moeite voor niks! Je gaat in ieder geval nog lekker op vakantie, dus nog fijn iets om naar uit te zien. Welke datum ga je?

@Filiz: klinkt goed! Soms zou ik ook graag zoiets gaan doen, voor een half jaar ofzo. Maar ja, als je al zolang een relatie hebt hier in Nederland dan doe je dat denk ik ook niet meer zo snel…Maar het lijkt me geweldig…

Groetjes, Diamond

Hoi.

Roanna met z’n vieren naar Appartement Horizon in Alanya op 13 September. Dus :lol:

:smiley: Mvg. Roanna

TheoKarin: 26 Juni…Turgutreis!
Anke: 1 juli…Alanya!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Rieneke: 4 juli…Alanya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Diamond: 28 September…Alanya (waarschijnlijk)!

Roanna, je staat erbij hoor :smiley:

Groetjes, Diamond