Veel Plezier-welkom Thuis 1

Maret,
wel jammer dat ze idd je graag tot oktober willen terwijl jij al eerder weg wil … das wel minder maar hoop tog voor je dat het gaat lukken en dat ze je misschien tog begin oktober ‘weg laten gaan’ :wink: hopen dat er iets positiefs uitkomt !

Nur,
succes met je sollicitatie, we duimen voor je ! :smiley:

K mag nu weer gaan leren … blegh … <_<

Liefs …

Filiz,
heb net even gekeken en dat Amara Beach Resort ziet er best mooi uit ! :smiley:
K denk dat ik het daar wel een hele zomer vol kan houden hoor … B)
Hahaa ! :stuck_out_tongue:

Liefs …

jeetje wat hebben jullie weer veel berichtjes gepost :smiley: :stuck_out_tongue:

@ Filiz: dat klinkt goed! Ik hoop dat het allemaal doorgaat! :smiley:

@ maret ik hoop dat het jou ook lukt, of in ieder geval dat het gaat zoals jij wil dat het gaat!

@ Nur: heel veel succes met je sollicitatie!!

Hey mensen bedankt voor alle sms inzichten, ik heb hem wel vaker gesmst dat ik hem mis, maar ik wilde eens iets ander smssen. Heb hem nu idd gewoon een smsje verstuurd wat hij aan het doen was en even mijn dagplanning doorgenomen :stuck_out_tongue: Hahaha, ik heb vandaag namelijk buikdansles :stuck_out_tongue: en daarna nog weer salsa lessen, jaja woensdag is mn dansdag!

groetjes Rieneke

@rieneke…super leuk dat je buikdansles hebt…!! jij kan dus in turkije lkkr mee doen met de meisjes daar :smiley: echt super leuk!! hoelang volg je die lessen al?

groetjes

filiz

Jaa Rieneke egt leuk dat je buikdansles hebt ! Kan je idd in het hotel lekker meedoen daar hihi … ! :wink:

xx

Wow vet gaaf dat je buikdans en salsa lessen hebt… Zeker weten leuk!!

Oke, ik ben betekenisloos momenteel dus binnenkort weer een boeiender berichtje:)

Liefs, maretje.

Hoi allemaal,
Ik moet het toch even kwijt, het is me gelukt! Ik heb een baantje gevonden in marmaris vanaf +/- 14 juli voor 6 weken! Ik kan in hotel Pineta park werken om de hamam te promoten. Moet nog wel even wat dingen regelen en overleggen enzo, maar zoals het er nu uit ziet komt dat allemaal wel goed!
Ben echt zo blij!!
Groetjes

pien … leuk voor je dat je een baantje heb … en vooral daar … marmaris is gewoon erg leuk en wat k gehoord heb is hotel Pineta ook erg leuk !

xx

@ Pien: Super leuk voor je!! Een baantje in Marmaris. ik heb idd ook veel positieve verhalen gehoord over Pineta.

Ja buikdansen echt super leuk!!! Hahaha! maar ik heb nog maar 3 lessen gehad hoor (1 les duurt 2 uur)… Maar lukt wel al aardig, best lastig nog allemaal! Maar echt super leuk!!
Ik was afgelopen mei ook uit het publiek getrokken om mee te dansen, ik had toen nog maar 1 les gehad (2 uur dus)… haha maar wel super cool!
Mijn ouders zeiden nog: huh ik wilst helemaal niet dat jij dat ook een beetje kon, je brengt het er nog aardig van af… :lol: :stuck_out_tongue: (ik had het ze nog niet verteld)

groetjes Rieneke

Ohw ja… en nog 25 dagen !!! (en nog ongeveer 3 lessen buikdansen :P)
Ook heel handig je betaald gewoon per les, dus als je ene keer niet kan, geen probleem!! En ZOOOO goedkoop!

Groetjes Rieneke

/vet gaaf Rieneke, echt zeker weten!!!

Waar woonde je ook alweer :rolleyes: kijk als ik nou in de buurt woon… Lijkt me wel tof… Kunnen buikdansen!!!

Wat doen jullie verder allemaal, zo deze dagen?

Komt Diamond niet alweer bijna terug?

Liefs, Maretje.

hartstikke leuk dat buikdansen. heb ik ook gedaan. Super goed voor je spieren hoor :smiley:

jeej, nog 52 nachtjes slapen en gelukkig niks meer voor de sollicitatie. Ben net terug, hartstikke leuk gesprek gehad dus ben wel positief. ik hoor het 18 juni. Heb alleen 1,5 uur in de file gestaan op de terugweg :frowning:

Nur ik hoop voor je dat de uitslag positief zal zijn 18 juni! ik duim voor je!
Idd goed voor je spieren dat buikdansen, ik heb spierpijn in mn rug nu! Hahaha

@ Maret: Ik woon in Groningen en die lessen zijn midden in het centrum.

Ik ben de laatste tijd bezig met de afrondingen van het blok voor school , bah! Ik vind dit blok echt helemaal niet leuk! Maar ja daar staat dit blok dan ook bekend om… Volgende blok (na de vakantie) wordt wel weer heel leuk, dus daar hou ik me dan maar aan vast!

Groetjes Rieneke

Heej …

jaa idd heb gehoord dat t goed voor je spieren is buikdansen … en altijd handig als je ‘toevallig’ in Turkije uit het publiek getrokken wordt voor een showtje ‘belly-dance’ :smiley:

Nou zal ook maar s vertellen wat ik zoal deze dagen doe … het meerendeel van mijn dag bestaat uit leren <_< vandaag eerste echt toets gehad (gister mondeling duits … ging wel goed … heb een voldoende dus …) had vandaag geschiedenis … pff wat een (***)toets zeg … maargoed ben niet de enige die er zo over denkt dus zal wel niet helemaal aan mij gelegen hebben … heb er egt veel uur in zitten in het leren voor die toets dus … Nou morgen heb k dan economie … moet k zo ook nog maar s voor gaan leren … en morgen nog engels brief en frans luistertoets … dat lukt me vaak allemaal wel :slight_smile:

@ Nur … fijn dat het zo positief is gegaan jaa … we duimen voor een goede uitslag !

En jaa Diamond zal binnekort wel weer hier komen kijken … hopelijk met leuke verhalen :smiley:

Nou, k ga maar weer es aan de ‘leer’ :wink:

Liefs,

@pien…super leuk voor je dat je een baantje hebt!!

@nur…gelukkig dat positieve nieuws…nu hopen dat de uitslag ook positief is…maar dat zal wel goed zitten

xxx

filiz

@ Nur, wat fijn dat het een positief gesprek was, nu de uitslag nog spannend hoor 18 juni.

Ben benieuwd hoe diamond het heeft ervaren in het geweldige turkije.
En Von kwam zij ook terug of bleef ze daar om te werken???

groetjes jac

Hé meiden!! Hoe is het met jullie allemaal? Ga zometeen alles even bijlezen hier, heb een boel gemist zag ik…

Het zit er alweer op…Zijn gisteravond teruggekomen van een GEWELDIGE vakantie! Heb na een dag al ontzettende heimwee :huh:
Gelukkig viel het weer reuze mee, we hebben de hele week het prachtigste weer gehad. Eén dag was er 's ochtends een beetje bewolking maar na een paar uur was dat ook weer opgelost. Verder alleen maar stralende zon, zijn dus ook lekker bruin geworden.
Het was super om iedereen weer te zien, hebben elkaar weer een beetje beter leren kennen. Zelfs nog iemand teruggezien die we in 2001 hadden leren kennen, hebben we een paar avonden gezellig wat mee gedronken. Verder veel tijd doorgebracht bij Janus waar het 's avonds ook nog niet zo heel druk was zodat we lekker konden bijkletsen met een vriend die daar werkt.
En gistermiddag werden we alweer om 13:15 opgehaald door de bus, werden door een paar mensen uitgezwaaid, super! Kon wel janken op dat moment, ben zo slecht in afscheid nemen :ph34r:

Ga nu ff eten, vertel straks meer!! :smiley:

Groetjes, Diamond

Heej Diamond …

Welkom terug ! :smiley: Super dat je het zo naar je zin hebt gehad (maar dat konden we al wel raden hier natuurlijk , hihi ;)) en ook leuk dat je zulk lekker weer heb gehad … k hoor t alweer t was dus egt een meer dan geslaagde vakantie ! :smiley: Lekker hoor !!
En ja van dat afscheid snap k wel … (iedereen hier wel denk k …) … t is gewoon jammer iedereen daar weer achter te laten …

Maargoed … tot snel !

Liefs,

Diamond, WELKOM TERUG!!!
Fijn te horen dat je het zo leuk hebt gehad! Maar gelukkig ga je later in de zomer nog eens terug! :smiley:
Ik vind de eerste dag terug altijd het ergste! Pfff, ik hoop dat je er een beetje door kan komen! Wij slepen je er wel weer door :wink:
We hebben je wel gemist hoor!! Welkom terug!

Liefs Rieneke

Jullie raden nooit wat we vanmiddag hebben gedaan…we zijn naar het reisbureau geweest om beschikbaarheid na te vragen voor oktober, willen nog heeeeeeel graag een weekje terug, erg he!! Heb van m’n werk al begrepen dat het geen probleem is :smiley: Ben echt zo verschrikkelijk verslaafd aan dat land en met name dan Alanya, voor m’n gevoel maak je daar ook alleen dingen mee die je in andere landen nooit zullen gebeuren, fantastisch!!
Kreeg vandaag alweer allemaal superlieve sms’jes van iedereen of we weer goed over waren gekomen. Hoop dat die week doorgaat dan kan ik weer in het lijstje :smiley:

Liefs, Diamond

Ps heb jullie wel gemist hoor!!