Veel Plezier-welkom Thuis 1

Nur,

58 nachtjes … voor je t weet is het zo voorbij !! :smiley: hihih

kusje …

ja dat gaat snel, maar ik hoop dus echt wel dat die maand niet zo snel voorbij gaat :rolleyes: hihi ja, als ik terug kom spreek ik in elk geval vloeiender turks en zo niet, ga ik gewoon volgend jaar nog een keer :wink:

Nog 31 dagen :smiley: Ik heb vandaag nog even met die leuke jongen op msn gezeten!! Ohw kan niet wachten!! :smiley:

@Nur: zo’n cursus Turks in Turkije lijkt mij ook wel heel erg cool!!
Veel succes!!! :wink:

Groetjes Rieneke

@kelebek: hihi nou als het niks wordt met dat werken daar kom je gewoon naar Antalya :wink: en doe je mee

hihi, kan me voorstellen dat je niet kunt wachten, helemaal niet als de jongen erg leuk is :wink: dat probleem had ik ook altijd

jeej, nog 57 nachtjes

MORGEN…

beetje nerveus voor maandag…strax vind die chef-animator me toch niks… :frowning: :unsure:

xxx

filiz

hallo allemaal,

ik ga dinsdag naar marmaris en heb er zoooooooooooooooo’n zin in!!!ben vorig jaar ik alanya en side geweest . we zitten nu in hotel club PINETA.
we hebben super vliegtijden en wil daar ok nog wat zien. ikwerk op een reisburo en heb leuke verhalen gehoord over marmaris. klopt het dat er een burger king en MAC zitten daar???
en wanneer is er markt?
ik wens iedereen die gaat een fijne vakantie

greetz linda B)

Dat van de Burger King en de Mac is echt waar, gelegen op een de straat evenwijdig met de grote straat niet ver van PIneta (eigenlijk de straat achter Pineta gelegen), zijn daar ook nog enkele winkels, minder toeristen.
Vlakbij Pineta is er wekelijks een marktje, wanneer precies weet ik niet meer precies, sorry, maar ik ben zeker dat er andere mensen op dit forum dit nog zullen weten.

Groetjes xxx

Linda, ik weet ook wel dat er iig een McDonalds zit en Burget King weet k niet … maar er is ook markt daar ergens maar weet niet precies wanneer … sorry kan je verder niet helpen !

Kusje

vorig jaar zat er een burger king in de hoofdstraat , maar deze is verdwenen. Er zit ook een mcdonalds naast de grote supermarkt migros. en dit is ongeveer 10 a 15 minutes van pineta vandaan. Vorig jaar was ook vaak de donderdag markt bij Pineta, maar had van iemand gehoord dat dit niet meer zo is. Wel zijn er als ik het goed heb onthouden op vrijdag markten elder in marmaris.

Verder zijn er paar dingen gewijzigd in marmaris zo zijn er paar dingen afgebroken en weer nieuwe dingen voor in plaatse gekomen.

groetjes besmile

ikki moet nog 69 nachtjes en dat zit ik weer in Turkije

VANAVOND is t zover :smiley: :smiley:

dadelijk even koffer inpakken…
en naar een vriendin…
en dan gaan we om half 5 van huis :smiley:

xxx

filiz

Ohw ohw ohw wat heb ik er een zin in, nog 29 dagen!!

Hihihihi een vriend van die leuke jongen was laatst online en vroeg of ik ook een vriendje had, dus ik zeg nee. Zegt ie: don’t worry in a month you will have one… dus ik huh wat bedoel je precies? Zegt ie: nou dan zie je die leuke jongen toch weer? :smiley: :lol: hihihi

Nu heb ik helemaal weer zin om zo snel mogelijk te gaan

@ Nur: haha ja idd als het niks wordt met het werken in Alanya, kom ik gewoon daar naartoe turkse taal leren :smiley:

Groetjes Rieneke

@kelebek: oei, dus die vind jou dus ook vast leuk :smiley: spannend hoe het gaat worden :wink:

@filiz: alvast fijne reis gewenst al ga je maar zo kort.

ik moet nog 56 nachtjes slapen :smiley: wow wat gaat dat heerlijk snel. kan bijna niet meer wachten gewoon, zo’n zin heb ik erin.

Ohw men!! ik bedacht me net even serieus dat ik die jongen over een maand al weer zie!! :blink: En toen besefte ik me pas hoe snel dat al is!!!

Ik ben me nu een potje misselijk!!! en zenuwachtig!!! damn! :blink: SLIK…
Wat moet ik aantrekken, hoe zal ik of hij reageren! AAAAAAAHhhhhhhhhhhhh ik wordt gek!!! :blink:
Ohw pfff ben echt misselijk van de zenuwen nu, hahaha en ik zie hem pas over een maand!!

Groetjes (aanstelster, haha) Rieneke

ah joh, dat is alleen maar leuk. je moet eens weten hoe erg ik nu in de zenuwen zit om emin weer te zien, en het duurt nog 2 maanden en het is niet eens meer mijn vriend :blink: ik zit dus ook al te kijken wat ik aan zal trekken enz enz enz… dus :wink: helemaal neit raar

Maar deze jongen is ok niet mijn vriend…
hahaha maar idd je hebt gelijk het is idd eigenlijk alleen maar super leuk!! Maar als ik dan dnek dat ik over een maand toch echt voor hem sta…ohwwwwwww :blink: :blink:

Rieneke,

rustig … rustig … rustig … :wink: je kijkt nu vast en zeker ‘op’ tegen jullie eerste ontmoeting maar geloof me het zal vast meevallen als je hem eenmaal weer ziet :smiley: … heb ik ook altijd met mn vakantievriendje die ik in frankrijk heb ontmoet (hij komt gewoon uit ned.) … k ken hem al vijf jaar maar tog is het elk jaar weer spannend om hem weer voor het eerst te zien … dan vraag k me altijd af of hij me het jaar ervoor leuker vond of ofdat ik veranderd ben , misschien wel in negatieve zin :unsure: … zulke dingen gaan er dan door je hoofd terwijl het gewoon belachelijk is om te denken want het is totaal niet waar allemaal ! ik zit dan ook thuis al na te denken over wat ik dan zal dragen, hoe k me haar zal doen … enz enz … wij zijn eigenlijk egt te erg als je het zo bekijkt hihi … we moeten gewoon niet denken maar doen … B) maarja dat is niet zo makkelijk idd … k begrijp het wel jaa … :slight_smile:

Dus … rustig … als je je nu al daar om druk gaat maken, verpest je de ‘voorpret’ voor het op vakantie gaan hihih !

Liefs,

Nou ik vind het opzich niet zo erg hoor… Hoort ook gewoon bij de voorpret :wink: Maar ik realiseerde het me ineens…

hihi vind ik ook :smiley:

jeej, nog 55 nachtjes slapen (en 3 voor de solli :frowning: )