Veel Plezier-welkom Thuis 1

nog 4 nachtjes…!! :smiley:
ohh heb zo een zin…

:o Ik hoef niet meer te komen :o

K-U-T (sorry) echt wat ontzettend erm… VERVELENDDDDD is dit… Ze hoeven me niet meer ofzo. Ik had een heel lange en echt een nette mail gestuurd van, goh zou het mogelijk zijn als ik 1 juli begin, ik weet dat het heel vervelend is, maar anders moet ik de hele tijd heen en weer reizen… Als het niet kan, dan moet ik een andere oplossing vinden, maar laat het me in ieder geval snel weten…

(voor het exacte mailtje: http://img.photobucket.com/albums/v288/mar…/emaileren.jpg))

Wat ik terug krijg is:

Nee het is toch nutteloos, misschien volgend jaar, bedankt, dag.
(serieus, voor eht mailtje: http://img.photobucket.com/albums/v288/mar…je/vaneren.jpg))

Bleh… Weet iemand toevallig nog een baantje;):(?!

jezus maretje…wat moet jij je k*t voelen!!
ik vind het echt heel erg voor je…verheug je je zo op iets…gaat het dan ook nog niet door…
en dan de manier waarop…ze hadden best een nettere mail kunnen sturen.!!
echt heel rot…ik leef met je mee hoor!!
nu duimen voor ander werk.

xxx

filiz

Jeetje Maret,

Wat K*T voor je, echt balen.
Ik hou mijn oren open voor je.
Wat heb je een rot week zeg.
eerst je examen geschiedenis en nu dit.
Ik leef ook met je mee en duim voor je

Ohw maret wat ontzettend K*T!!!
hadden ze dat niet even wat netter kunnen vertellen, jeetje zeg!! BE-LACH-E-LIJK!!!
Waar zoek je nu een baantje? Ik kan in Alanya als ik daar ben wel voor je kijken, ik kan natuurlijk niets beloven, maar ik kan wel voor je kijken…
Meid succes met het vinden van een andere baan, ik hoop dat het je nog lukt!!

Liefs Rieneke

jeetje Maret, wat giga k… voor je :o wat een eikels, jij al die moeite doen…

tja, ik denk dat je nu gewoon allemaal hotels aan moet gaan schrijven kijken of er nog iemand reageert.

ik moet trouwens nog 59 :rolleyes: nachtes voor Antalya
en 7 voor mn sollicitatie :unsure:

@ Maretje, wat een kort maar daadkrachtige email van titanic.
Jouw email was netjes en ook duidelijk.
Ik vind het echt rot voor je.

groetjes jac

vandaag tickets gehaald… :smiley:
21.15 uur de lucht in…jmmr…maja niks aan te doen natuurlijk
's middag al weer terug…ben gewoon maar 1 hele dag daar…
rot tijde <_<

maja wel nog maar 3 nachtjes :smiley:

xxx

filiz

oooh zo leuk. Lang geleden dat ik nog iets op dit forum heb gezet maar het einde van het schooljaar is in zicht en ik zit midden in de examens. Regelmatig kom ik de reacties eens lezen en dan wou ik echt dat ik ook al op reis kon gaan. Jammer, nog een kleine twee maanden en dan is het mijn beurt!
Een goede reis aan iedereen die nu vertrekt of binnenkort !

Vele groetjes xxx
Sevgilim

@ Jac: heel erg bedankt… Ook de rest, bedankt voor de steun, ik dacht even echt dat het aan mij lag, dat ik iets verkeerds had geschreven ofzo… Eigenlijk was niet zo zeer de reactie dat ik niet meer hoef te komen verrassend, er was de laatste tijd wel meer gedoe… Maar de manier waarop vind ik echt niet kunnen.
Weet je al of je weg kan, jac, blijven aandringen hoor! Lekker weg :smiley:

@llemaal: Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ga doen… Wil ik eigenlijk nog wel weg, jullie hebben allemaal kunnen lezen hoeveel frustraties het met zich heeft meegebracht, steeds ging er weer wat mis… Ik kan ook gewoon proberen met mn ouders en zusje 2 weken mee te gaan naar Turkije en voor de rest verder te gaan in Nederland… Of toch nog ergens een baantje te krijgen, Turkije of Spanje…
Ik weet niet meer wat ik wil… Gek is dat, ik ga er al vanaf februari vanuit dat ik dit ga doen en nou weet ik het niet meer :ph34r:

@Sevgilim: Gewoon hier lekker aftellen, dan blijft het gezellig… Hoewel onze vaste post-partner nu even weg is (Diamond :wink: ), blijft het gezellig!

@Filiz: wat een rottijden… balen joh… kan je nog niet, wat “extra” gaan doen ofzo… Maar toch even naar de warmte, want hier is het zo viezig weer…

@Nur: waar ging je ook alweer solliciteren? Ennuh… de 6 is eraf… Het gaat toch best wel snel, of niet? Naja, je wil natuurlijk dat het nóg sneller gaat…

@Rieneke: Tja… het is balen, maar het is niet anders (zie verhaal hierboven)… Hoeveel nachtjes zijn het nog voor jou? Is er nog ergens een lijstje?

Liefs, Maretje.

Jacquelientje: 3 Juni…Kusadasi!
Filiz: 5 juni…side!
Maret: 6 Juni…Lara!
Schol: 8 Juni…Turgutreis!
Wim: 10 Juni…Antalya!
TheoKarin: 26 Juni…Turgutreis!
Anke: 1 juli…Alanya!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Rieneke: 4 juli…Alanya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya

Voor mij nog 32 daagjes :smiley: Jeej en dan 2 maanden! Ik heb ook wat probleempjes met de baan die we zouden krijgen, maar als die niet door gaat zoeken we gewoon wat anders (ook al andere aanbiedingen gehad).
Mijn computer doet het weer!!! (ik weet niet of ik het al eerder had gezegd, maar mn computer doet het dus weer) sinds gister!! :smiley:

Ohw ik heb zo’n zin!! Ook om die jongen weer te zien (lees bij topic herinneringen) en zowiezo onwijs veel zin in de zomer!!!
Die rondreis gaat waarschijnlijk helaas niet meer door… :frowning: maar das een lang en ingewikkeld verhaal! Wel ERRUG jammer!

@ Jaquelientje: HEEL VEEL PLEZIER!!!

@ Maret: Ik hoop dat je nog iets vind en toch een hele leuke zomer hebt! Met of zonder baantje!!!

@ Anke: HEEY ik heb zo’n zin in Alanya! gezellig met je stappen! Wat ontzettend cool dat het je toch nog is gelukt! Zie je wel, ik dacht wel dat het je wel zou lukken om nog naar Alanya te gaan!

@ Von: Ohw nee ik zie dat je al weg bent!! Ik ben je helemaal vergeten veel plezier te wensen!!! Ik hoop dat je het leuk hebt en ik ben benieuwd naar de verhalen als je terug komt!

@ Filiz: jij ook veel plezier natuurlijk ook al is het maar voor 1 dag :wink:

@ de rest: keep counting!

Groetjes Rieneke

@maret: dan ga je met mij mee turks leren :wink: ook leuk, maar maak er in elk geval een leuke zomer van ok
b.t.w. ik ga solliciteren bij de Belastingdienst. Daar geven ze met Universiteit Nyenrode :unsure: een duale opleiding tot RegisterAccountant. De BD is een ontzettend goede werkgever en als ik de opleiding af heb ga ik toch giga veel verdienen dus ik zit echt te hopen dat ik op die opleiding kom. Zij betalen mijn studie en ze betalen me een salaris dus…

@kelebek: heb het gelezen, hoop ook dat je hem ziet. jammer dat de rondreis niet doorgaat. zoiets wil ik ook nog steeds gaan doen misschien volgend jaar of in het najaar of in het voorjaar

@filiz: je bent er tenminste een dagje :smiley: keep thinking positive

jeej heerlijk dat de 6 eraf is. ik ga nu voor de 5 eraf :wink:

Aaah Maret wat een rotstreek ! (sorry voor t taalgebruik maar t is gewoon zo) egt heel erg lullig van ze … :angry: k vind t egt jammer voor je … hopen dat je nog iets vind en anders kan je misschien een lange vakantie nemen naar Turkije … misschien wil je vriend dan ook nog wel mee … :wink: nee maar meid k begrijp t dat t gewoon erg teleurstellend is voor je want je hebt er idd al lang naar uit gekeken !! k zal voor je duimen en hopen dat je iets anders kan vinden ! (sorry trouwens dat k zo laat reageer maar ben druk bezig met leren voor mn toetsweek enso … :unsure: )

Liefs,
Sharon

't viel me trouwens wel op dat er aaardig wat berichtjes op dit forum staan … wanneer zou het vol zijn … :stuck_out_tongue: hihi !

(srry nutteloos berichtje … maar t viel me eventjes op :wink: … )

Heeey iedereen!!
wat lief dat iedereen zo op mij reageerd :smiley:
ik ga dus 1 juli naar alanya voor 15!!! dagen :smiley:
samen met mijn vriend! (wat opzich wel beetje probleempje word maar daar zal ik jullie wel niet mee opzadelen :P)
en mijn lieve zus (kelebek) komt dan paar daagjes later dus kan ik daar ook even mee uitgaan enzo :stuck_out_tongue:
JAAA IK HEB DR ZIN IN !!!
al ik moet ik wel veeel geld van me mams lenen, waar ze zelf ook niet echt blij mee is…!! maar… MAMS DANKJE :smiley:
haha!
iedereen die nu gaat (ik zag dat er al wat weg zijn)
HEEEL HEEL HEEL VEEL PLEZIER!!

Groetjes

Jacquelientje: 3 Juni…Kusadasi!
Filiz: 5 juni…side!
Schol: 8 Juni…Turgutreis!
Wim: 10 Juni…Antalya!
TheoKarin: 26 Juni…Turgutreis!
Anke: 1 juli…Alanya!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Rieneke: 4 juli…Alanya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya

@ Jacquelientje: Heel veel plezier in Kusadasi… Breng je af en toe verslag uit? Ik ben vergeten hoelang enzo je gaat… Maar in ieder geval; have a great time!

@ Sharon: Heel erg bedankt… Ik weet nog niet wat ik nu moet doen (staat ergens in een bericht hierboven), maar ik zie het wel. Vandaag eerst mn laatste examen maken en er dan maar eens rustig over nadenken, want zodra ik dat nu doe, borrelt m’n hoofd over…

@ Nur: klinkt wel als een leuke opleiding, maar hoe doe je dat dan samen met Nyenrode?

@ Anke: Wat lekker dat je geld kon lenen van je moeder… 15 dagen weg is toch heerlijk :wink: Helemaal met een zus die een beetje de weg kent in Alanya, weet je tenminste meteen waar je wezen moet!

@llemaal: Keep on counting… Het gaat wel snel :slight_smile:

Liefs, Maretje…

@maret: het is maar voor een maandje :wink: en daarna ga ik weer braaf terug naar nederland aan de studie :frowning:

@anke: lekker dat je toch 15 dagen wegkunt. heerlijk :smiley:

@jac: je vertrekt vandaag heerlijk voor je, geniet ervan

@filiz: bijna naar Side, weet je wel hoe jaloers ik ben dat je daaar heen gaat

en ik moet nog 58 nachtjes slapen voor ik wakker word en dan besef dat de dag eindelijk daar is… :rolleyes:

Hallo Maretje

Ik weet niet of ik weg kan.
Nog geen uitsluitsel.
Ik heb die man proberen te bellen, maar die is op vakantie.
Hij wel lekker.
Zijn assistent zet alles op alles om het voor mijn vakantie te regelen. Heel fijn.

Groetjes jac

@Jacquelientje…ik ben miss een beetje laat…maar toch heel veel plezier…!!

overmorgen is het ook voor mij zover… :smiley:

@nur…ik ben ook jaloers op jou hoor…want als jij terug komt spreek je vloeiend turks!!

xxx

filiz