Veel Plezier-welkom Thuis 1

Oooh Diamond!!!

Lekkerlekkerlekker!!! Nog eventjes en dan ben je alweer weg… Als je ergens tijd vindt, breng je dan verslag uit?!?
Hoelang ging je ook alweer?
Nouja, in ieder geval heel veel plezier en wij hier in Nederland denken aan je!!

Liefs, Maretje.

heeej diamond!!!

Hopelijk hebben jullie een mega tijd in turkije. Ik weet zekerdat iedereen hier jaloers is op je hhayhahaha.
En het zou idd leuk zijn als je de tijd zou vinden om ff verslag uit te brengen. Ook al lukt t niet krijgen we t na je vakantie wel te horen he hha.

Nou spannend hoor en veel plezier.
Op een mega vakantie!!! :smiley:

Heel veel zonnige groetjes jekka

@ diamond…meid heeeeeeeeeeeel veel plezier, geniet er elke seconde van!!! Je moeder ook een fijne vakantie natuurlijk. pas op jezelf en uiteraard: verslag uitbrengen hier verplicht haha!!

@llemaal, meiden heel veel succes, plezier en genietse!!!

@ LBE: welkom terug op dit forum. ja , gezellig is het hier he !

Meiden, als iedereen weer terug is (sorry,ik moet er ook nog niet aan denken…) spreken we echt es af met z’n allen. Turks restaurant of ander turks feest of zo, moeten we maar zien. Maar lijkt me erg gezellie. Maar nu eerst: prettige vakantie!!!

Ik heb zojuist m’n 7 weken in m’n koffers gekregen (ja sorry, 1 lukte echt niet, ben benieuwd wat ze daar op Schiphol van zeggen)…

@ Nur, ik laat het zeker weten hoe het is in het gastgezin. Zoals het er nu naar uitziet, komen we er midden in de nacht rond 4 uur aan…zullen ze blij mee zijn haha !!! maar goed, hollandse stroopwafels en dropjes voor ze mee, moet alvast wat goedmaken toch…

en voor de examenkandidaten onder ons: Heel veel Succes!!!

hoscakal kizlar!!!

Originally posted by diamond@29-05-2005, 20:57:13
** Heb ff gekeken op gwk, maar ik snap er niks van. Is die Lira ineens zoveel waard of begrijp ik het weer helemaal verkeerd? Ben al niet zo’n rekenwonder :unsure:

Groetjes, Diamond **

valt wel mee hoor…
had het niet zo goed uitgelegd: ga naar www.gwk.nl, dan kies je voor “VOOR U” en daarna voor “koersconverter”
Als je dan bij valuta “nieuwe turkse lira” invult : en dan bijvoorbeeld 10 (voorheen was dit 10000000, maar zoals je weet zijn er 6 nullen vanaf gegaan: helaas , we zijn geen miljonair meer in turkije) .
En dan kies je ervoor om het naar euros om te laten rekenen. Kies op Berekenen en dan zie je dat
10 (nieuwe) turkse lira = 6,35 euro

volgens mij moet het zo kloppen, maar een rekenwonder…hmmm nou nee.

groetjes

@ Nur: veel succes me je sollicitatie!! doe de groeten aan m’n vader …(werkt bij de belastingdienst)… :rolleyes:

@ Nur, succes met je sollicitatie.

@ Diamond, een hele fijne vakantie.
Mijn manager gaat haar best doen, maar waarschijnlijk moet ik voor onderzoek naar het ziekenhuis tijdens mijn vakantie en als dat zo is kan ik naar mijn vakantie fluiten.
Dus ik ga elke dag vragen wanneer die datum al gepland is en ik blijf net zo lang zeuren dat ze gek worden.
Want ik wil echt op vakantie.
Maar jij gaat lekker, goh morgenavond al. Super hoor.

Groetjes jac

@ diamond…heel veel plezier…amuseer je…maar dat gaat ongetwijfeld lukken :wink:

ik moet nog 5 nachtjes…!! :smiley:
heb zoo een zin

liefs, filiz

YEAHHH!!! heb gisteravond reis geboekt!!!
1 juli naar Alanya!!! :D:D:D:D
is het toch even gelukt :stuck_out_tongue:

@anke…leuk joh…!!! das nie lang meer…volgende maand vertrek je al…heerlijk

groetjes

filiz

Diamond:1 Juni…Alanya!
Yvon: 1 Juni…Izmir! (ennn v.a. 30 Juni…Bodrum!)
Jacquelientje: 3 Juni…Kusadasi!
Filiz: 5 juni…side!
Maret: 6 Juni…Lara!
Schol: 8 Juni…Turgutreis!
Wim: 10 Juni…Antalya!
TheoKarin: 26 Juni…Turgutreis!
Anke: 1 juli…alanya!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Rieneke: 6 juli…Alanya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya

zoo ik heb je er even bijgezet :wink:

groetjes

filiz

Meiden allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes, super! Wordt er helemaal blij van! Vanochtend voor de zekerheid nog ff langs het grenswisselkantoor geweest en een beetje geld gewisseld, hebben we in ieder geval wat omdat we natuurlijk midden in de nacht aankomen. Leuk om dat nieuwe Turkse geld in handen te hebben, makkelijk trouwens dat de biljetten nog gewoon dezelfde kleur hebben als de oude! Verder nog een shirtje gekocht (kon het weer 's niet laten) en ik denk dat ik nu alles wel heb, en anders kopen we het daar wel…

Ga zeker proberen of ik vanuit Alanya verslag kan uitbrengen en anders horen jullie alles na m’n vakantie! Vindt het veel te gezellig alle ervaringen in het prachtige Turkije met jullie te delen :smiley:
Lijkt me ook super om een keer af te spreken als iedereen terug is, wordt vast een ontzettend gezellig meidenavondje!!

@Von: jij ook ontzettend veel plezier meid, maak er een supertijd van! Ben je er een beetje uitgekomen wat je allemaal mee gaat nemen? Enne…wel laten weten hoe het daar allemaal gaat he!

@Maret: ik duim voor een goede uitslag van je examens, wanneer hoor je het nou precies? Wij gaan trouwens voor een week, dus ik spreek je al niet meer voor dat jij gaat…Heeeeel veel plezier en ben echt benieuwd hoe het je gaat bevallen daar! Wel af en toe laten horen he :smiley:

@Jac: gewoon door blijven zeuren, je móet gewoon gaan! Ik duim voor je dat het goed gaat!

@Anke: wat gaaf nieuws meid! En het is al over een maand, alweer bijna tijd om je koffer weer in te pakken! Hoe lang ga je dit keer?

@Filiz: heel veel plezier gewenst, spreek je ook niet meer voordat je gaat dus ook alvast bij deze! Geniet er lekker van!!

Meiden als ik jullie niet meer spreek: tot snel en pas goed op jezelf! Zal jullie missen :huh:

Groetjes, Diamond

Hey Anke,
Super dat het gelukt is. Wou over 1 maand ga je al.
Veel plezier.

Groetjes jac

heej anke te gek man!!!

Hoe lang ga je? zowww das dus al snel vele moeten nog lang wachten :frowning:
En met wie ga je? Hoe vaak ben je al in turkije geweest/ mischien let ik niet goed op hihi en heb je t al eerder verteld. Kennie alles onthuoden he hahah. En ja ik ben heeeel nieuwschierig. :wink:

Nou meiden t lijstje word korter en dan weer langer hahaha en weer korter natuurlijk hihih.
Ik heb mega melige zin mwahahahaha!!! sorry hihi. :stuck_out_tongue:

Vinden jullie ook niet dat er veel meer meiden hiero zijn dan mannen?
Maakt t ook uit t is gezellig hier en daar gaat t om toch? :stuck_out_tongue:

Woehoeeee ik verheug me zoooo op de dag dat me schatje zegt; lieve we vertrekken volgende week hahahah. Ik ben ook zoooo jaloers op jullie allemaal. Nou allemaal ook weer niet sommige gaan later dan mij hahah. jullie begrijpen me wel he haha.

Nou ik ga maar ff stoppen hier want ik lach te veel (naja te veel lachen kan niet) maar toch ik ben mischy wel lastig he hahahhaa :smiley:

Doei doei mensjes groetjes jekka

Hee !

Diamond … (beetje laat je leest dit denk pas als je thuis bent …) maar super fijne vakantie en geniet lekker ! We kunnen niet wachten op je verhalen hihi !! :smiley:

Anke … wat leuk joh dat je gaat … en zo ‘snel’ al ! Leuk ! :smiley:

Spreek jullie snel weer want moet een presentatie voor morgen nog leren <_<

Kusje !

Hé Missy, ben d’r nog hoor! Moet morgenochtend nog ff een paar dingen doen en dan rijd ik richting m’n moeder. M’n vriend en m’n vader + een vriendin komen ons uitzwaaien, leuk!

Succes met je presentatie, waar gaat het over?

Groetjes, Diamond

Nou meiden het is zover!! Eindelijk 1 juni, jeetje wat heeft dat lang geduurd zeg! Heb al m’n spullen gepakt, het huis nog ff schoongemaakt en ben nu zover om te gaan. Zag dat de voorspellingen op weeronline beter worden, dus daar gaan we dan maar vanuit…

Von, een heel goede vlucht vanavond meid!!

@Iedereen die een dezer dagen ook gaat nogmaals superveel plezier
@De rest: blijven aftellen, voor je het weet ga je al!!

Liefs, Diamond

Lieve Diamond en Von: Heel veel plezier in Turkije!! Ik hoop dat jullie een beetje mooi weer terug meenemen hier naar toe, maar vooral: have the best time over there :slight_smile:

Ik ga jullie nog missen ook :huh: !

Liefs,Maretje

@diamond & Von, heeeeel fijne tijd gewenst.

@maretje, weet je nu al meer van je manager??? weet je al hoe je het gaat doen???

ik moet nog 60 nachtjes slapen :smiley: :smiley: :smiley:

Ooja Von …
jij gaat naturlijk ook nog weg ! :unsure: Ook een superleuke tijd daar en we kunne niet wachten op de verhalen hihi !! :smiley:

Ja Maret, weetje al wat meer over hoe en wat jij het precies gaat doen ? Hoop zo voor je dat het op een ‘normale’ manier (en daarme bedoel ik zonder al te veel heen en weer gereis …) kunt regelen … !

Liefs,

Sharon

Ik heb een tijdje niet op internet gekund en nu moet ik ZOVEEL bijlezen :expressionless:
Mijn computer doet het iig weer, GELUKKIG!!! Jeetje wat een handicap geen internet/computer :blink:
Ik moet het nog even allemaal lezen dus morgen ofzo (heb het vandaag druk) post ik even weer een reactie op iedereen…

Liefs Rieneke