hmzz minder van het weer, maar misschien dat het over 2 dagen wel weer goed weer is ![]()
groetjes
filiz
hmzz minder van het weer, maar misschien dat het over 2 dagen wel weer goed weer is ![]()
groetjes
filiz
Ik hoop het echt, geen idee wat we daar moeten doen in de regen :unsure:
Groetjes, Diamond
@ maret, wat een gedoe zeg. Het lijkt me wel een heen en weer gereis.
Hopelijk kom je er uit.
@diamond, Nog effe vol houden en dan heerlijk vakantie.
ach en het weer gaat veranderen echt, want als engelen reizen schijnt de zon.
Of zo iets.
hier is het weer koud.
anders moet je even op www.weeronline.nl kijken.
Land turkije en als je alanya aan tikt dan kun je het weer voor 3 dagen kijken.
@ von, jij ook een fijne vakantie he.
groetjes jac
@Jac: hou inderdaad weeronline goed in de gaten. Einde van de week schijnt het hier in Nederland ook weer mooi te worden!
Heb je zelf al meer zekerheid of je reis kan doorgaan?
Groetjes, Diamond
Dag dames!!
Hier even (voorlopig) een laatste berichtje van mij… Heb het nog erg druk met mijn koffer inpakken (waar ga ik het allemaal laten…
) maar moest natuurlijk nog wel even van me laten horen…
Ik zag inderdaad ook op weeronline.nl dat het weer er niet zo positief uitziet in ons paradijsje, maar ik vind het niet zo’n heel groot probleem, er staat me nog een hete, zwoele zomer te wachten!!! Maar ik hoop voor jou Diamond inderdaad dat het nog wat gaat verbeteren!!! Hoe lang ga je eigenlijk?
En Maret, hoe gaat het met je examens? Nog een paar dagen en dan zit het er al weer op… En dan wachten op de uitslag… spannend hoor!! Hopelijk krijg je het ook nog allemaal geregeld met je baas, dat zal dan weer een hele opluchting zijn!!
Zo, ik ga maar weer eens kijken of ik nog wat in mijn koffer gepropt krijg… Ik vertrek morgenochtend om 06.00 uur ( << ) vanaf Schiphol. Dat wordt dus niet veel slapen vannacht, maar dat kan ik natuurlijk in het vliegtuig wel inhalen…
Voor diegenen die naar Marmaris gaan deze zomer: kom eens langs zou ik zeggen, hihi
(Club Hotel Pineta
)
Iedereen die lekker op vakantie gaat: een superfijne, gezellige, warme, zwoele, fantastische, romantische ( ^^ ?) tijd toegewenst, en ik zal proberen nog eens wat van me te laten horen als ik daar zit!!!
Daaaag lieve meisjes, tot weer eens!!
Dikke kus, Aniek
hey aniek…
heel heel veel plezier…!!! amuseer je…maar dat gaat vast wel lukken…
laat je snel iets weten…hoe het is enzo…ben erg benieuwd…
nou suc6 ![]()
xxx
filiz
Hoi Aniek, we gaan maar een weekje helaas…Misschien in het najaar nog een week ![]()
Wens je onzettend veel plezier in Marmaris, maak er een te gekke tijd van en een heel goede vlucht morgenochtend!
Af en toe nog wel 's wat laten horen he, ben heel benieuwd hoe je het gaat hebben in Pineta!!
Groetjes, Diamond
Hey hallo,
Nog geen zekerheid, de bedrijfarts gaat het onderzoeken als een vakantie geen kwaad kan.
Natuurlijk niet zou ik zeggen vakantie doet een mens goed en vooral turkije.
He heel veel plezier en geniet.
@ hey Aniek een hele fijne vakantie!!!
Geniet maar lekker.
groetjes jac
Een vakantie naar Turkije is alleen maar heeeeeeeeel heilzaam, dat kan die dokter toch vast niet ontkennen! En ik ben veel te benieuwd naar jouw ervaringen in Aegean Dream, dus je zult wel moeten ![]()
Groetjes, Diamond
hahah ja diamond…ben ik met je eens…beste medicijn ![]()
Heeey !
@ Aniek … heel super veel plezier !! Maar dat zal vast wel gaan lukken !! Denk je wel een beetje aan ons als je daar in t warme Turkije zit ?! hihih !
Fijne tijd daar en een goeie reis !!
@ Maret … jeetje meis … wat een gedoe allemaal <_< k hoop zo voor je dat je het nog beter ‘op kan lossen’ pff … zou er ook helemaal gek van worden … veel succes nog !
@ Diamond … zoo jij gaat ook bijnaa !!
wil je daar ook alvast een super super leuke tijd wensen en ook een goede reis !! Veel plezier meis !
Liefs, Sharon
Thanx Sharon ![]()
Groetjes, Diamond
@Aniek, een heel fijne tijd gewent
maar dag gaat zeker lukken. en ach, al is het nu niet zo mooi weer, dat komt vanzelf…
@Maret, wat een gedoe allemaal zeg met dat werk. Hoop dat het wat duidelijker word en natuurlijk gaan we hopen dat je GEEN her hebt ![]()
@diamond: bijna, spannend… past je koffer nog dicht
Oke dan!!! Pfuwwww… had vandaag dagje vrij van school en ik dacht ga na ongeveer 4-5 maandjes afwezig te zijn geweest op het forum maar weer’s kijken. Ben weer heeeeeeelemaal bijgelezen!!! Heb de 88pagina’s van dit topic echt aaaaalemaal gelezen!!! Meiden… wat ben ik jaloers op jullie, echt op jullie allemaal!! De een is al terug uit Turkije, de ander moet nog gaan, de een blijft er voor een aantal maanden… en ik, tjah, ik ga helemaal niet dit jaar en ik moet zeggen als ik alles zo lees wordt ik echt een beetje vedrietig!!! Wat was ik ook weer graag teruggegaan dit jaar… maar het is Kreta geworden voor van de zomer!!! Khoop… dat ik volgend jaar mei een weekje ervan tussen kan met een vriendin, die het ook wel ziet zitten!! Maar… goh man dat is nog zoooo lang!!!
Waar ik wel echt benieuwd naar ben is naar Deniz… het meisje dat naar haar vriendje is in Marmaris, heb er eigenlijk na in het begin heel veel gelezen te hebben niets meer van vernomen. Maybe in een van de andere topics maar zover ben ik nog niet!!! Ben echt wel benieuwd!!!
Maretje, ik spreek je wel af en toe op msn maar wou toch effe kwijt dat ik aan je denk, dat ik hoop dat alles goed gaat komen en dat je een super leuke tijd tegenmoet gaat in Turkije!!!
Voor de rest die deze week gaan, of volgende week of die week erna… super vakantie/werk wens ik jullie toe!!! En hou ons hier in Nederland op de hoogte!! Vond het echt leuk om alles bij te lezen vandaag… Ga toch maar wat vaker weer wat van me laten horen. Beetje oudere topics van mij van vorig jaar heb ik ook maar weer erbij gehaald!! Je moet wat he als je niet naar Turkije gaat!! Snif…
Doeiiiii xxx Miran - LBE
Hallo Diamond,
Je hebt vakantie!!! Heerlijk hoor.
Ik kan altijd nog tegen de arts zeggen dat ik het hotel moet controleren voor jou. (grapje)
En pas de koffer nog dicht.
En pas op met die mooie ketting van je, ze zijn er gek op.
Voor dat ik het wist had iemand de mijne om.
Ik kreeg hem wel terug, want het was iemand van het animatieteam, maar toch. Alles wat glitterd is mooi toch.
o ja, nog 62 nachtjes :D:D:D (niet vergeten af te telle)
Hé LBE, gezellig dat je er weer bent! Enne…Kreta is ook heel leuk hoor, daar ga je het vast helemaal te gek hebben. En volgend jaar weer lekker naar Turkije, want ik zou het toch ook wel missen hoor als ik het een jaar moest overslaan.
Jaaaa ik heb vakantie! Zostraks om half zes de deur achter me dicht getrokken, wat een heerlijk gevoel! Morgen m’n koffer inpakken, volgens mij gaat 'ie nog aardig dicht, maar prop er op het laatst altijd nog een boel spullen bij…
@Jac: ja je moet echt verslag uitbrengen vanuit Turgutreis, dus je moet écht gaan, zit niks anders op
Wat verwacht je zelf, denk je dat het gewoon doorgaat? Heb inderdaad al gemerkt dat ze daar gek zijn op die kettingen, had ooit 's een hele juwelierszaak naar m’n ketting staan kijken :blink:
Groetjes, Diamond
had ooit 's een hele juwelierszaak naar m’n ketting staan kijken
heb je m niet voor grof geld verkocht
onderhandelen he ![]()
heeee, nog 61 nachtjes
en nog 9 voor mn sollicitatie
Morgenavond gaan we!!! Kan het bijna niet geloven dat het al bijna zover is, begin zenuwachtig te worden nu…
Gelukkig heeft m’n vriend lekker veel dingen gepland zodat hij niet de hele tijd thuis zit in z’n uppie, hoef ik me daar in ieder geval niet rot over te voelen. Volgens mij vindt 'ie een weekje rust wel lekker ![]()
Ga zometeen naar m’n moeder, we vertrekken vanaf daar, heb al m’n kleren enz. net in tassen gestopt. Het lijkt wel of ik ga verhuizen! Dan nog ff naar de stad want ontdekte natuurlijk gisteravond pas dat de hakken van een paar schoenen versleten is
En ze moeten toch écht mee hoor!!
Spreek jullie vanavond wel weer, ga nu snel verder ![]()
Groetjes, Diamond