Wat een weertje he, maar vanavond al weer regen voorspeld.
Hey maretje want een gedoe zeg met die ticket.
Niks aan.
Nou voor veel mensen schiet het op. Lekker hoor!!!
Voor mij is het afwachten of ik uberhaupt op vakantie kan gaan.
Ben laatst van de trap gevallen en dat gaat een poosje duren waarschijnlijk na mijn vakantie en daar is de baas niet blij mee.
Nu moet ik toestemming vragen om op vakantie te gaan.
Nou ik hoop het wel.
Ik heb er echt zin aan.
Nu maar weer de zon in, want ik doe het rustig aan.
Succes iedereen met de eindexamens!!!
Ik kan mij nog herinneren dat het zenuwslopend was.
Hé Jac, doe het dan maar rustig aan…Hoop dat je dit jaar toch nog lekker even weg kunt, een jaar geen Turkije is toch bijna een drama :blink:
Nu nog even lekker genieten van de zon, het mooie weer loopt hier geloof ik alweer bijna ten einde. 'T kan ook nooit 's normaal weer zijn in Nederland
@diamond: een witte met groene bandjes. en op een van de borststukje en op mn kont zit een klein hartje, doorzichtig zodat je daardoor een “suntattoo” krijgt. erg leuk niet dat ik echt zal gaan zonnen in turkije maar je weet maar nooit
Weten jullie trouwens op welke site ik de koers kan zien van het Turkse geld? Lijkt me trouwens wel weer ff wennen met dat nieuwe geld, hoop dat we eruit komen…
Originally posted by diamond@29-05-2005, 12:40:24
** Hé die klinkt erg leuk Nur!
Weten jullie trouwens op welke site ik de koers kan zien van het Turkse geld? Lijkt me trouwens wel weer ff wennen met dat nieuwe geld, hoop dat we eruit komen…
Groetjes, Diamond **
diamond, kijk maar op www.gwk.nl en dan kiezen voor ‘koersconverter’
@diamond, helemaal gelijk heb je. Is het hier es “mooi” weer, meteen weer helemaal plakkerig en benauwd gatverdamme. Maar gelukkig, het schiet nu wel erg op voor ons. Hopelijk knapt het ook in turkije een beetje op de komende dagen, want we komen natuurlijk niet voor regen he!!
zo meid je koffer al gepakt (en ook ondertussen alweer 20 x weer open gedaan…)
@llemaal, krijg nu wel de zenuwen hoor. net geprobeerd die 7 weken in m’n koffer te krijgen…wat een ramp is dat toch altijd. wel erg leuk natuurlijk, maar dan zit alles erin, denk je dan en dan kom je nog van alles en nog wat tegen. Ik ben benieuwd of ik moet bijbetalen op schiphol: een koffer, handbagage en zo’n ‘kleine’ trolley…dusse die 20 kilo dat worden er wel ff meer. tja, meiden he… het liefst neem ik al m’n zomerkleding mee. Kast leeg, koffer vol zal maar zeggen. Ha en dan nog denken ‘zal ik dan toch ook niet…meenemen’.
We hebben een geweldige tijd om te vliegen…ahum. 20.45 uur de lucht in… Lekker komen we middennacht in Izmir aan en tja waar we dan naar toe moeten…heb vh gastgezin alleen een adres in een wijk in Izmir en we komen er waarschijnlijk pas s nachts om een uur of 4 aan…ha zullen ze blij mee zijn. zal ze morgen maar ff bellen om dit te melden haha, kunnen ze wat te eten neerzetten. (ha of een bed buiten…)
@ Nur, leuk voor je dat je door die ronde heen bent bij de Belastingdienst. Veel succes enne…keep on counting he, op een gegeven moment schiet het op. De lessen bij Tömer beginnen volgende week maandag 6 juni voor ons. Dinsdag komen we bij het gezin aan, ik ben erg benieuwd. Jij gaat toch in Alanya (of Antalya) die cursus volgen? Ik zal je zeker laten weten hoe het is, maar ik weet nu al dit wordt helemaal super !
@Von: bijna zover meid! We vliegen bijna om dezelfde tijd, wij gaan drie kwartier later de lucht in, zal aan je denken
Heb de meeste dingetjes al op m’n koffer gelegd, geloof dat ik alles nu wel zo’n beetje heb. Lijkt me wel moeilijk hoor om te beslissen wat je mee moet nemen voor zo’n lange tijd, ik heb al moeite met één week!
Hoop wel dat iedereen hier een beetje blijft langskomen, er zijn er zoveel die voor langere tijd naar Turkije gaan! Vindt het hier de laatste tijd supergezellig!
Morgen nog tien uur werken en als ik dan om 17:30 de deur achter me dicht trek is het vakantie!!!
@Von, je laat me toch wel weten hoe het is he, bij de gastouders en natuurlijk op de Univ. ik heb het boek al gezien (mn docente heeft het) en t is een leuk boek en ben zo benieuwd.
mail me of van mijn part geef ik mn tel nr dat je me smst hoe het is ;)
k kan niet wachten
@diamond, het komt heeeel dichtbij nu. spannend meis. waarmee vlieg je eigenlijk?
Nur, we vliegen met Inter Airlines, zijn we in oktober ook mee geweest, prima maatschappij.
Ben echt heel erg benieuwd hoe jullie het gaan hebben in jullie gastoudersgezin, lijkt me ontzettend spannend!
Heb ff gekeken op gwk, maar ik snap er niks van. Is die Lira ineens zoveel waard of begrijp ik het weer helemaal verkeerd? Ben al niet zo’n rekenwonder :unsure:
Hey allemaal!!! Jeetje zeg, ik ben 2 dagen niet thuis en ik heb ontzettend veel om bij te lezen!
Hoe is het met iedereen?
Ik zit nog steeds met die manager. Ondertussen heeft hij daadwerkelijk een reserveringsnummer ofzo voor me geregeld (voor 10 juni uiteindelijk), komt m’n moeder gister aan of ik niet alsnog wil vragen of ik pas 1 juli hoef, omdat ik gewoon zit met m’n herexamens en diplomauitreiking. Want als ik nu zou gaan en ik heb een her… Dan moet het dus zo gaan:
10 juni - Maret gaat naar Turkije
16 juni - Maret hoort dat ze een her heeft (en dat is heel reeel om te denken)
21 juni - terug naar NL
22 juni - her
23 juni - naar Turkije
28 juni - terug naar NL voor diplomauitreiking etc
2 juli - weer terug naar Turkije…
Dat is inderdaad ook niet echt handig…
Bleh eugh
@ Diamond en Von: Laten jullie nog wel wat horen! Ik ben heel benieuwd hoe jullie het hebben… Jullie zijn ondertussen al vast aan het stuiteren van hyperheid:)
@ Nur: Leuke bikini! Volgens mij heb ik die ook gezien!! leukleukleuk…
Zo nou ik ga maar eens even verder hier met leren, zwijmelen ( ) en bedenken wat ik nou met Turkey ga doen…
Goh Maret wat een gedoe weer zeg, volgens mij zul jij blij zijn als je er straks zit en lekker aan het werk kan…
Zo blijf je aan het heen en weer reizen, maar ja, als er niks anders op zit…
gohh maretje…wat een situatie zeg…dadelijk zit je meer in het vliegtuig dan dat je in turkije bent <_<
je betaald je blauw aan het reizen…
naja als het echt niet anders kan…
@diamond…lukt het een beetje met werken…of ben je alvast in alanya…?