Veel Plezier-welkom Thuis 1

Ik ben ook zo lekker bezig… Gisteren nog even ‘wat spulletjes’ halen bij de Etos, nou samen met mijn moeder, moesten we 170 euro betalen aan de kassa… OEPS hahaha

Heb vandaag niet zo’n leuk dagje gehad (ondanks het weer)… ben even op en neer naar de stad geweest met de trein, had mijn moeders fiets even geleend om naar het station te fietsen, kom ik terug: fiets gejat :mellow: kon echt wel janken!!! Nou, vanavond lekker uit eten met vriendinnetjes, hopelijk maakt dat wat goed… <_<

Morgen afscheids+verjaardagsfeestje, daar kijk ik wel naar uit! Vandaag nog boodschapjes gehaald en heb nog voor mezelf een digitale camera gekocht (big spender he… :P) Ja, ik kan toch niet 3 maanden zonder?? :wink:

Hebben jullie lekker genoten van het weer vandaag?

Liefs, Aniek (not in a good mood)

@Von: jij ook veel plezier! Niet teveel kopen he :smiley:

@Aniek: balen dat ze je fiets hebben gejat, kan me voorstellen dat je baalt. Helemaal omdat ’ ie ook nog 's van je moeder is…Maak d’r maar een leuke avond van, ga je Turks eten?
Groot gelijk dat je een fototoestel hebt gekocht, kun je tenminste gaan vastleggen wat je allemaal meemaakt, leuk!

Heb weinig van het mooie weer meegemaakt, behalve dat het hier verschrikkelijk benauwd is op m’ n werk. Wordt er helemaal sloom van en heb al de hele dag hoofdpijn :angry:

Groetjes, Diamond

@allemaal…fijne koopavond!! ultieme vakantie gevoel…als je er inkopen voor doet…heerlijk!!

jmmr dat ik ma 2 dagen ga…heb alles nog in huis en hoef dus geen inkopen te doen… <_<

10 days left :smiley:

groetjes

filiz

@iedereen: inderdaad fijne koopavond. Ben flink blut dus voor mij helaas even een maandje niet shoppen. Zal afkicken zijn zeg :blink:

ik moet nog 66 nachtjes slapen

heej iedereen,

Ik wens jullie een mega tegekke vakantie!!! zo man 5 dagen das nix. voor jou mischy wel want de tijd gaat dan veel langzamer he hahaha. maar wel te gek ik verheug me zelfs voor jullie hahaha erg he :stuck_out_tongue: .
Hopelijk hebben jullie een supper vakantie!!

groetjes jekka :smiley:

Aniek: 31 Mei…Marmaris!
Diamond:1 Juni…Alanya!
Yvon: 1 Juni…Izmir! (ennn v.a. 30 Juni…Bodrum!)
Jacquelientje: 3 Juni…Kusadasi!
Filiz: 5 juni…side!
Maret: 6 Juni…Lara!
Schol: 8 Juni…Turgutreis!
Wim: 10 Juni…Antalya!
TheoKarin: 26 Juni…Turgutreis!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Rieneke: 6 juli…Alanya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya

voor aniek, diamond en yvon schiet het nu echt al lekker op idd…!!

@diamond…geslaagd in de stad…?

groetjes

filiz

Nog 4 nu!

Ben gister helemaal niet geslaagd in de stad, maar da’s meestal zo als ik echt op zoek ben. Heb voldoende broeken en rokjes maar hebn nog niet zoveel shirtjes…Nou ja, kan er altijd daar nog een paar halen. Heb wel allemaal leuke make-upjes met glittertjes enzo gekocht :smiley:

Nou vandaag maar weer de warmte in, moet de hele dag weer werken dus zal van het mooie weer maar weinig meekrijgen. En jullie?

Groetjes, Diamond

kan je wel, zo’n arm meisje hier zo jaloers maken??? :wink:

nog 65 nachtjes slapen :smiley: :smiley:

(((Maret: 6 Juni…Lara!)))
Rieneke: 6 juli…Alanya!

Ik zet mezelf maar ff tussen haakjes, want zoals eht nu gaat… Ik hoor helemaal niets meer! Heb gister meerdere keren geprobeerd te bellen, niets… toen maar wéér gewoon gemaild van; ik heb je gemaild en ik heb een vraag over wanneer ik dat ticket krijgt, niets…
AAARGH :frowning:
Niet leuk!!!

@Aniek, Diamond en Yvon: Nog maar eventjes en dan zijn jullie lekker in Turkey… Het is zo jammer dat áls het in NL lekker warm is, het zo plakkerig is…

@Diamond: ik ga zo in de tuin liggen leren alvast, ik heb nu tot 2 juni niets meer te doen, maar eigenlijk is het voor mij al “beslist” en dat vind ik een doodeng idee, ben vast niet geslaagd namelijk :angry: !!!

Wat doen jullie verder allemaal, deze dagen!?

Liefs,Maretje

@maretje…niet leuk!! ik hoop dat het snel geregeld wordt;) maar je gaat vast wel hoor!! haal die haakjes maar weg.

pff…ik ga nu naar school <_< voor mij wordt het dus ook niet genieten van het lekkere weer…naja over 9 dagen is het wer voor mij nog lekkerder :smiley:

groetjes

filiz

@Maret: jeetje wat een vervelend gedoe zeg met die man. Frustrerend dat je gewoon niks hoort terwijl je er constant achteraan gaat en hij niet reageert…Helemaal omdat het al bijna zover is! Nou wie weet hoor je vandaag iets!! Lekker genieten nu in de tuin, en niet wanhopen hoor (ook niet over je examens, misschien valt het reuze mee!)

@Filiz: ik zit ook de hele dag ‘vast’ op m’ n werk :angry: Nou ja, dan morgen maar genieten van de warmte en straks in Turkije natuurlijk!!

Groetjes, Diamond

Nog 3 dagen! Kreeg gister een sms’je uit Alanya dat het weer wel heel goed is…Nou dat hopen we dan maar!

Weer een snikhete dag vandaag, lekker niks doen!

Groetjes, Diamond

Heey sorry dat ik zo lang niets heb gepost. Was druk bezig met mn studie :frowning: en reis regelen :smiley:

We hebben geboekt nu!!! Jeej! Ik ga 4 juli en dan 10 dagen vakantie en dan werken, die vriendin van me moet helaas 31 juli al weer weg (was gelukkig geen probleem) en ik vertrek 2 september weer vanuit Istanbul!!! :lol:
Een vriend van me brengt me met de auto iig tot Kutahya (is halverwege Alanya-Istanbul) maar misschien ook nog helemaal!!! Jeej!! Spannend, maar wel leuk!
EN ik heb die leuke Turkse jongen inmiddels al weer 2x aan de telefoon gehad deze week. Jeej!!! Hij komt ook!!! En hij is er waarschijnlijk net als ik ook kom!! (begin juli) Dus dat wordt nog spannend!! Wordt nu al zenuwachtig… :huh: hahaha

@ Maret: ik hoop dat alles nog wel goed komt en dat je snel wat hoort en alles geregeld is! Jij ging werken bij een hotel in Lara toch? Ik zit misschien ook bij een hotel in Lara (is nog een beetje onduidelijk waar dat hotel nou precies staat, Turken en kaartlezen…gaat niet samen volgens mij, hahaha)
Ik zit als alles goed gaat in hotel Moonlight (ken je dat?)

@ Diamond: ohw nog maar een paar daagjes!!! Heb je alles al ingepakt? En hoeveel bikini’s heb je uiteindelijk?

@ Iedereen met eindexamens: Veel succes!! en hoe zijn de examens gegaan die jullie al hebben gedaan?

Ok nu ga ik weer naar buiten van het weer genieten en dan hard aan de studie
Ohw trouwens een ramp!!! Mn pc heeft het begeven :angry: En waarschijnlijk moet ik een nieuw onderdeel kopen, en dat terwijl ik net mn reis heb geboekt (en al mn geld dus op is) Maar ik heb em elke dag nodig! Voor mn studie (multimedia en vormgeving)…

Ok nu stop ik echt, ik heb jullie al te veel lastig gevallen met zo’n lang lulverhaal, hahaha!

@Iedereen: genieet vandaag nog even van het lekkere weer, morgen wordt het helaas weer wat minder…

Groetjes Rieneke
(mmm te veel smilies…)

Rieneke: 4 juli…Alanya!

Zo even mn datum veranderd.

Groetjes Rieneke

Hé Rieneke, gezellig dat je d’r bent, t’is hier zo rustig met dat mooie weer! Leuk dat je geboekt hebt, en je gaat al bijna weer over een maand. Klinkt spannend hoor! En ook leuk trouwens dat je die jongen weer gaat zien, ben benieuwd :smiley:
Zijn vanmiddag naar het reisbureau geweest…we gaan 14 september voor een week naar hotel Aegean Dream in Turgutreis! Eindelijk een keuze gemaakt, vond het zó moeilijk dit jaar. Van m’n vriend hoefde ik ook niet veel hulp te verwachten want die vindt het allemaal wel goed, zolang er maar zon is :huh:

Heb me qua bikini’s kunnen inhouden hoor. Heb er dus pas één gekocht, maar heb nog twee leuke van vorig jaar dus die gaan ook mee. Heb nog een wel een leuk topje gekocht…

Rieneke: 4 juli…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis

Heb mezelf d’r ook weer ff bijgezet :smiley:

Groetjes, Diamond

@kelebek…klinkt super leuk allemaal…!! ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen…maar dat gaat vast lukken…spannend hoor :smiley:

groetjes

filiz

@kelebek: lekker kort aftellen nog. waar precies ga je? alanya toch?

@maret: wat een gedoe met je baan zeg. jeetje he. heb je je baas nu al kunnen bereiken?

@diamond: bijna :smiley: heerlijk voor je hoop alleen dat de zon snel weer gaat schijnen daar. En voor sept. ook een keuze gemaakt. Nou dan schijnt de zon in september echt wel denk ik. En die bikini’s, ken dat. Heb er gisteren nog eentje gekocht :blink: en zag vandaag weer ontzettend leuke liggen.

@de rest: lukt het een beetje met de examens en met werken met dit weer?

ik was vandaag heerlijk vrij. Mijn baas had voro vandaag genoeg mensen dus hij had gisteren zoiets van"als je vrij wilt, ben je vrij" (want heb nog zat vakantiedagen). Ik meteen ja zeggen natuurlijk :rolleyes:
heerlijk in de tuin gelegen vandaag en daarna even wezen winkelen en ook nog bij mij in de winkel geweest want we kregen een schrijver voor signeren dus ook nog mn boek laten signeren en ik sta (helaas) dus ook met hem op de foto in de krant komende week. heb een hekel aan foto’s maar ja, moest toch iemand met m op de foto. Daarna heerlijk uit eten geweest met mn collegae en ben net thuis.

Kreeg vandaag ook te horen dat ik door naar de volgende sollicitatie ronde ben bij de belastingdienst. 9 juni heb ik een gesprek met de selectiecommisie. Spannend dus. Jullie moeten wel gaan duimen dan hoor. Ben er erg blij mee.

Nou verder heb ik weinig beleeft.

moet trouwens nog 64 nachtjes slapen

@Nur: hoop ook dat de zon daar weer snel tevoorschijn komt…Zag dat het t/m donderdag nog niet geweldig wordt :frowning:
Wat voor soort bikini heb je gekocht? Er zijn inderdaad veel leuke in de winkels. Anders kon ik maar weinig leuks vinden…dit jaar zag ik allemaal leuke!

Heerlijk dat je vandaag vrij was, is nu ook bijna te warm om te werken vind ik. Ook leuk om te horen dat je door bent naar de volgende ronde!

Groetjes, Diamond

Heeej !

@ Maret … wat een gedoe met die baan zeg … <_< k hoop zo voor je dat alles nog goed gaat komen en je tog kan gaan !

@ nur … veel succes bij je volgende sollicitatie … k zal idd voor je duimen hihihi ! :smiley:

@ Rieneke … leuk dat je tog weer gaat naar Turkije !! :smiley: en hopen dat je computer snel weer gemaakt kan worden en dat t niet zoveel gaat kosten !

Iedereen verder een beetje een leuk weekend gehad (t weekend is nog niet voorbij … maar tog) Mijn weekend was wel leuk … gister was me zusje jarig dus hele middag en avond visite gehad … enne … vandaag denk k tennissen (sportief hea … zo op de zondagochtend B) hahah) en verder nog wat aan school doen …

Nou iedereen nog een fijne zondag en tot snel weer !

Liefs,

Sharon

Maret heb je al wat gehoord?

Weer een erg rustig weekend dit keer. Gister met m’n vriend naar de stad geweest en 's avonds lekker buiten gegeten en in de tuin gezeten. Lost gekeken en nog een film. Zometeen buiten ontbijten (haha we zijn laat) en vanmiddag breng ik vast een stapel kleren naar m’n ouders, hoef ik daar van de week niet meer mee te slepen. Morgen nog werken en dan heb ik vakantie tot en met 13 juni!!

Iedereen een fijne zondag!

Nog 2 dagen!!!

Groetjes, Diamond