Hé Von, een hele geruststelling lijkt het me, dat je nu toch nog het hotel vantevoren bij Oad hebt kunnen regelen! Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen meer om te maken.
Met de voorbereidingen gaat het goed Heb alvast uitgezocht wat ik mee wil nemen en dat alvast op m’n koffer gelegd. Moet nog een paar dingetjes halen zoals bijvoorbeeld een zonnebril en nog wat shampoo’tjes enzo. Moet de aankomende dagen toch nog werken dus de dagen gaan erg snel voorbij. Denk dat het in het weekend wel echt gaat kriebelen hoor, dat doet het nu al wel een beetje :rolleyes:
pfffff kriebelen is wel zwak uitgedrukt hoor…echt de zenuwen, kan er soms bijna niet van eten, lijk wel een kind dat naar z’n verjaardag uitkijkt haha…
hihi ik heb nu al de kriebels en ik moet nog zo lang wachten, dus kan me helemaal voorstellen wat jullie nu voelen
wel lekker Von, dat de kamer geregeld is. Vind het wel lekker dat Onur weer in de lucht is, want ik ga dus in juli met ze vliegen, en dat is dus geen probleem meer.
Ik hoop toch ook dat het snel beter gaat worden. Heb er niet veel zin in een week in de regen te zitten :blink:
Ons geklets hier wordt trouwens goed bekeken, zag dat er al 10075x gekeken was hahaha
wow wat zijn we populair…
oei , mag wel oppassen dat niet zomaar een van m’n collega’s deze site niet ontdekt en alles loopt te lezen. Weten hier allemaal weinig van mn plannen en avonturen en dat laat ik liever zo… haha…
owww. kan iemand misschien ff helpen.n et een sms gekregen.
meestal snap ik 'm wel maar please i need some help…:
…cok mutluyum senin gibi bir askim var, cok gururluyum cok hecanliyim …
(mutluyum is ik ben gelukkig, askim is schat…maar wat betekent de rest???)
misschien weten jullie het ??
Ik kan je ook niet 100% helpen, maar volgens mij iets van; ik ben heel erg gelukkig met jou (senin = jij/jou ergens een naamval en cok is zeer of erg) dan bla bla en dan nog ik ben heel erg iets en ik ben heel erg iets (ben kan ook doen zijn…)
Jeetje k vind t egt erg … heb egt geen tijd gewoon (stress met handelingsdelen … ) en mis best veel …
Maargoed … t is tijdje geleden maar moet tog nog even reageren op sommige dingetjes :
@ Maret … supergoed dat je je rijbewijs hebt gehaald !
Veel succes met je volgende examens … ik heb het volgend jaar allemaal <_<
K zal voor je duimen !!
@ de rest … keep on counting … voor jullie het weten zijn jullie weer lekker in Turkije !! B)
Originally posted by Von@25-05-2005, 16:39:23
**
misschien weten jullie het ?? **
ik ben zeer gelukkig met jou dat ik zo een schat heb, ik ben zeer trots, ik ben … (dat staat niet in mijn woordenboek dus zou het niet weten)
@missymoi, niet al te veel stressen he :)komt goed allemaal, handelingsdelen is niet zo moeilijk toch
Ben wel erg blij dat ik uit de examenstress enzo ben hoor als ik dat allemaal zo hoor hier…Alhoewel ik er wel over zit te denken weer met een opleiding te beginnen. Zou heel graag psychologie gaan doen maar weet niet of ik dat volhou, is wel weer zes jaar :huh: En dan moet ik het ook nog 's een keer naast m’n werk, huis enz. gaan doen…
Missy: gezellig dat je weer ff langskomt! Succes met school he, en je niet gek laten maken hoor!
Originally posted by nur+25-05-2005, 17:24:34–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (nur @ 25-05-2005, 17:24:34)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–Von@25-05-2005, 16:39:23
**
misschien weten jullie het ?? **
ik ben zeer gelukkig met jou dat ik zo een schat heb, ik ben zeer trots, ik ben … (dat staat niet in mijn woordenboek dus zou het niet weten)
**
[/quote]
@ nur dank je wel, ben ook nog niet uit het tweede , weet niet wat hecanliyim betekent…maar zal vast ook wel iets liefs zijn, laat ik het daar maar op houden haha!!.. :rolleyes:
@ diamond…ow,ook al zo iemand die constant in d’r kop loopt met ‘ik zou eigenlijk iets anders moeten zoeken’ en alle opleidingenbrochures doorleest maar er verder nix mee doet en blijft zitten waar ze zit. hmm, herken mezelf er wel weer heel sterk in. misschien straksaan maar eens iets in het toerisme zoeken…(turkije.misschien…ik roep maar wat…)
@Von: erg is dat he…Loop inderdaad al een hele tijd rond met het idee weer iets te gaan doen, maar ja wat, en ben ik wel gemotiveerd genoeg vraag ik me dan af. En dan komt er dus weer niks van m’ n plannen terecht…
Vanavond maar 's de laatste spulletjes halen denk ik, heb nog lekker een Etosbon liggen dus ook nog maar wat leuke make-upjes halen
ja heb ook al afgesproken met m’n vriendin, ff de stad in “de laatste dingen halen”, ha, alsof die nog in m’n koffer passen <_<
stadse vanavond meid enne keep on counting…