Veel Plezier-welkom Thuis 1

welk hotel is dat?

als het zo is kom ik van de zomer bij je langs :smiley: ga vaak in side zitten denk ik

Jeetje Filiz wat cool!!
Veel succes en plezier in Side!!! :lol:

Trouwens even kleine wijziging in het rijtje… ik vertrek niet meer 6 juli maar waarschijnlijk 2 juli… Nou ja we hebben nog niet geboekt, maar zoals het er nu uit ziet wordt het 2 juli :smiley: jeej weer een paar daagjes eerder :stuck_out_tongue:

Romana: 24 Mei…Turgutreis!
Aniek: 31 Mei…Marmaris!
Diamond:1 Juni…Alanya!
Yvon: 1 Juni…Izmir! (ennn v.a. 30 Juni…Bodrum!)
Jacquelientje: 3 Juni…Kusadasi!
Filiz: 5 juni…side
Maret: 6 Juni…Lara!
Schol: 8 Juni…Turgutreis!
Wim: 10 Juni…Antalya!
TheoKarin: 26 Juni…Turgutreis!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Rieneke: 2 juli…Alanya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya

Nog 39 daagjes!! De 40 is eraf :smiley:

Groetjes Rieneke

echt erg jij :smiley:

ik nog 68 nachtjes

Nou, Romana gaat vandaag… veel plezier meid!! Ik heb je alvast van het rijtje geschopt want… NU BEN IK DE EERST VOLGENDE!!!

Aniek: 31 Mei…Marmaris!
Diamond:1 Juni…Alanya!
Yvon: 1 Juni…Izmir! (ennn v.a. 30 Juni…Bodrum!)
Jacquelientje: 3 Juni…Kusadasi!
Filiz: 5 juni…side
Maret: 6 Juni…Lara!
Schol: 8 Juni…Turgutreis!
Wim: 10 Juni…Antalya!
TheoKarin: 26 Juni…Turgutreis!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Rieneke: 2 juli…Alanya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya

Kriebel kriebel in mijn buikje… hihi!!! Nu komt het echt dichtbij!! Over 7 daagjes ga ik jullie verlaten :stuck_out_tongue: Ik zag wel wat regen- en onweersbuitjes op het kaartje van komend weekend, maar dat zal vast volgende week wel opgelost zijn!!! :wink:

He Filiz, wat super dat je kunt gaan zeg!!! Dus is het toch gelukt? Wel een goed idee om eerst te gaan kijken, zodat je ook zeker weet dat je goed terechtkomt! Vanuit Marmaris is het een beetje ver om je op te komen zoeken, maar ik wens je echt een superleuke tijd toe!! En we houden wel contact he??

Dikke kus, Aniek

Romana heel veel plezier!! En nu ben ik lekker tweede, joehoeeeee :smiley:
ff een korte reactie want ben weer aan het werk, ga er vanavond weer 's even voor zitten om overal op te reageren :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

Hallo allemaal,

Voor iedereen die binnenkort gaat HEEL VEEL PLEZIER EN GENIET ER VOORAL VAN.
Ik ben helaas nog niet aan de beurt gedeelde 10 plaats met groetjes (2 juli)
Maar toch schiet het ook al weer op 6 weekjes dat klinkt niet ver toch.
Nou de groetjes en tot horens maar weer.

groetjes jac

he filiz en alle anderen

Hoe oud zijn jullie eigelijk ben ik zooo benieuwd naar de hele tijd mischy hebben jullie t al ergens vermeld maar ik vraag t hier gewoon nog een keer hihi.

En ik wens iedereen een mega te gekke vakantie toe!!!
Ik ben zoooohooo jaloers he want ik weet de datum nog niet wanner ik definitief vertrek.

nou mesen have a great time in turky!!!

Groetjes veel liefs jekka

Romana super veel plezier op vakantie! geniet ervan!

Jekka, ik ben 22 jaar. (09-12-1982)

Groetjes Rieneke

En ikke 25 :smiley:

Groetjes, Diamond

ik ben 17 :wink: en jij…?

groetjes

filiz

Haha…
Ik ben 18 (nog zo’n twee weekjes :slight_smile: )

Dikke kus, Aniek

Ik ook ik ook 18!!

Bleh ik heb vandaag Geschiedens niet zo goed gemaakt, om het mezelf maar niet al te erg maken…

Wat doet iedereen deze week?

liefs, maretje

jmmr maretje dat deze nie zo goed ging…morgen beter :wink:
kga deze week eigelijk niet zo veel speciaals doen…
zaterdag feest int dorp…is wel altijd leuk, zondag weer lang werken…
jullie…?

groetjes

filiz

Bleghh ben het vandaag ff zat allemaal. Was superdruk op m’n werk en m’n schema voor deze week is ineens helemaal omgegooid. Heb al helemaal geen zin om morgen op gesprek te gaan bij dat bedrijf waar ik 't laatst over had, volgens mij is het niks. En ze verwachten dat ik meteen de hele ochtend blijf :angry:
Gelukkig gaan we volgende week weg, heb Nederland wel ff gehad!

Sorry ladies, ben vandaag niet de gezelligste…

Groetjes, Diamond

jammer maret dat het niet zo goed ging. de volgende beter.

ik ben trouwens 21 :smiley:

was het bij mij maar druk op mijn werk. om van 9 tot 6 nou helemaal niks te doen vind ik ook weer overdreven, maar helaas, zo is het de laatste tijd op dinsdag steeds :frowning: gelukkig is het in juni weer de maand van het spannende boek dus word het weer drukker.

wat ik deze week doe? morgen ben ik heerlijk vrij. Ik heb al een aantal boeken liggen die echt deze week uitmoeten, dus daar besteed ik morgen tijd aan, overmorgen werken (bij mn oma dus das wel gezellig, meer kletsen dan werken) en vrijdag en zaterdag werken en zaterdag komt de winnaar van de Libris Literatuurprijs bij ons in de winkel signeren dus das wel leuk (het boek vind ik wat minder, maar zit nog maar op 10 blz, dus kan nog komen)…

zondag vrij maar dan ga ik naar een goede vriend en dan ga ik voor hem koken, gewoon gezellig :slight_smile:

had ik al gezegd dat ik nog 68 nachtjes moet???

He wat jammer dat geschiedenis niet goed ging.

ik ben 22 jaar en zit helaas in de ziektewet ben van de trap gevallen. au au au
mijn pols doet zeer.

groetjes jac

Nog een week! Vanmiddag, morgen en maandag nog werken en dan heb ik vakantie!! Ben vanmorgen bij dat bedrijf geweest maar zoals ik al had verwacht was het helemaal niks voor mij. Geloof alleen dat het uitzendbureau me dat nogal kwalijk neemt :huh:

Had gister m’n moeder aan de telefoon en ze had zomaar een geweldig kado voor me gekocht, vindt het zó lief! Ben d’r helemaal blij mee, want het is een Otazuketting!! Kan ik straks lekker in Turkije om bij alle zomertruitjes, leuk!!

Nog 6 dagen!!!

Groetjes, Diamond

erg leuk kado diamond :smiley: je mag al bijna heerlijk vooruitzicht :smiley:

bij mij gaat het nu ook wel snel vind ik (alleen moet ik nog wat langer wachten helaas) het aftellen gaat heel snel: nog 67 nachtjes slapen

Ja leuk he! Wilde 'm ook al heel lang hebben maar vond hem veels te duur.

Op een gegeven moment gaat het aftellen ineens veel sneller ja, helemaal naarmate je dichterbij komt. Voor je het weet zit je al in het vliegtuig!

Groetjes, Diamond

Hoi meiden. heb me even niet laten horen, paar dagen telefoontraining gehad…altijd errug gezellie.

@ Romana: veel plezier, genietse!

@ Maret, wat is dit nu: negatieve berichten over geschiedenis??? tja, de toekomst is belangrijker he !!! maarre, heel veel succes verder met je examens, ik duim voor je hoor. weet nog hoe erg ik die examens allemaal vond. en dan meteen de volgende dag de krant erop naslaan…pfoe zeg blij dat ik dat allemaal achter de rug heb. gelukkig had ik een "pret"pakket met de talen. vind ik trouwens nog steeds leuk, vandaar ook dat turks natuurlijk haha. !! maarre, succes meid!!
@ Filiz, leuk zeg voor je: gefeliciteerd he alvast, dat gaat vast leuk worden!! Veel succes meid!
@ Diamond…al de kriebels??? wow zeg schiet nu echt op !!! van het weekend lekker koffer pakken…mmmm ben benieuwd hoe ik 7 weken erin ga krijgen. Maar hoe is het bij jou met de voorbereidingen???

o ja, @ allemaal, ik word in turkije 25

o ja trouwens: ONUR AIR is weer in de lucht he!!!
Heb dus ook eindelijk de kamer kunnen regelen in het hotel…he he pfoe gelukkig maar!!!