Veel Plezier-welkom Thuis 1

@ Diamond: Ohw Diamond ik ben zo jaloers! :smiley: Jij gaat al weer bijna!! Ik wil ook! Maar goed ik ga strax ook weer en dan blijf ik meteen maar 2 maanden :stuck_out_tongue:

@ Von: Super cool Gulsen!! Ik wil ook wel eens een Turks concert mee maken! Lijkt me super! Luister thuis ook altijd naar Turkse muziek, mn vrienden worden er al bijna gek van. Hahaha

@ Maretje: Ik moest ook maar eens mn rijbewijs gaan halen… Ook nog steeds niet gedaan… <_< maar lijkt me wel super zelf rondrijden, waar je maar heen wilt! Lekker vrij, ohw SUPER!!!

Voor mij nog zo’n 42 daagjes…

Groetjes Rieneke

@Kelebek wij gaan maar voor een weekje, jij bent er straks lekker twee maanden, daar kan ík dan weer jaloers op worden :smiley:

Groetjes, Diamond

Oeps ik zie net dat Layla gister vertrokken is, helemaal vergeten :huh: Maar toch nog een heel fijne vakantie gewenst en veel plezier in Kemer!

Djagger en Marifer, een heel fijne vakantie en een goede vlucht! Veel plezier!

Layla: 21 Mei…Kemer!
Djagger: 23 Mei…Antalya!
Marifer: 23 mei…Alanya!
Romana: 24 Mei…Turgutreis!
Aniek: 31 Mei…Marmaris!
Diamond:1 Juni…Alanya!
Yvon: 1 Juni…Izmir! (ennn v.a. 30 Juni…Bodrum!)
Jacquelientje: 3 Juni…Kusadasi!
Maret: 6 Juni…Lara!
Schol: 8 Juni…Turgutreis!
Wim: 10 Juni…Antalya!
TheoKarin: 26 Juni…Turgutreis!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Rieneke: 6 juli…Alanya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya

ff weer het lijstje, voor we weer iemand vergeten…

Groetjes, Diamond

Hai hai

wij zijn ook al aan het aftellen. :stuck_out_tongue:
Nog 12 dagen en dan gaan we lekker naar de zon. Naar Kusadasi…

Maar over 79 daagjes gaan we weer! Dan gaan we naar Alanya…

Voor iedereen die binnenkort gaat… heel veel plezier en geniet ervan… B)

groetjes Jacqueline :smiley:

voor iedereen die deze week vertrekt…
heel veel plezier…!!! :smiley:

liefs filiz

Ik wil ook weg…!!Maar moet helaas nog 64 daagjus w88… :frowning: :frowning:

Maar iedereen die binnenkort vertrekt heeel veel plezier!!!

@ Djagger en Marifer; ontzettend veel plezier in het zonnige Turkije, ik kijk nu al uit naar de mooie vakantieverhalen!!

@ Romana; nog 1 nachtje slapen!!! Lekker hoor, als je eens wist hoe jaloers ik was… :frowning:

Nou jongens, vandaag beginnen ze dan; DE EXAMENS… Duim voor me, maar hou vooral wat over voor morgen en overmorgen (mijn ergste dagen)…

Liefs, Maretje

Maret heel veel succes, zet 'm op meid!

Nog 8 dagen!!

Groetjes, Diamond

@maret…idd heel veel suc6 met je examens…ik duim me!!!

@diamond…voor jou schiet het nu ook lkkr op…ik ben echt wel jaloers hoor!!

groetjes

filiz

Maret heel veel succes! Ik duim voor je hoor !

hoi,

wat ik in het vorige bericht vergeten was… :rolleyes:
ik ben zo benieuwd hoe het met deniz gaat…!! ze is in april bij haar vriend in marmaris gaan wonen…
heeft iemand van jullie (prive) iets van haar gehoord…?

groetjes

filiz

Nou jongens de spits is eraf. Vandaag had ik alleen Frans en het ging wel redelijk. Tegenwoordig staan 's middags al de antwoorden online en aangezien de talen gewoon tekstverklaren is en je de vragenboekjes mee mag nemen naar huis, kan je vrij precies uitrekenen wat je haalt (qua punten, de normering is nog niet helemaal bekend)…

Ik had niet bij alle vragen neergezet wat ik in had gevuld en een paar open vragen wist ik ook niet zeker. Als ik het goed heb geteld heb ik op z’n meest nadelig 29 punten (dan zit ik tussen de 5,6 en 7,6) en op z’n best op 36 punten (in totaal zijn er 47 punten te halen en met 36 zit ik tussen de 6,9 en 8,9)
Ik zit dus ergens tussen de 5,6 en de 8,9, maar in ieder geval een voldoende!!

@ Filiz: ik ben inderdaad ook benieuwd hoe het met ~Deniz~ gaat… Heeft iemand buiten het forum om contact met haar?

@ Von, Nur en Diamond (en ook filiz): Heel erg bedankt voor de succeswensingen, ik zal het zeker nodig hebben morgen en overmorgen! Vier examens in die 2 daagjes en de meest moeilijke ook nog!

Ik ga maar snel weer aan de slag!

Wat zijn jullie allemaal aan het doen en ligt er nog iets leuks in het verschiet?

Liefs, Maretje.

Originally posted by diamond@22-05-2005, 19:23:11
**@Kelebek wij gaan maar voor een weekje, jij bent er straks lekker twee maanden, daar kan ík dan weer jaloers op worden :smiley:

Groetjes, Diamond**

@ Diamond: Daar heb je gelijk in… Kijk er zo enorm naar uit!!! We hebben het al helemaal (of bijna helemaal) gepland, hoe we het gaan aanpakken enzo en wat als het baantje toch niet is wat we verwachten, maar gaat helemaal goed komen (nou ja hopelijk) :stuck_out_tongue: Mijn turkse vrienden hebben ook al gezegd dat als we hulp nodig hebben dat we ze dan moeten bellen. Wat een schat! :smiley:
Maar ja nu eerst maar even deze dagen door komen.

@ Maret: HEEL HEEL HEEL ERG VEEL SUCCES!!! Ik duim voor je en denk aan je!

@ de mensen die bijna vertrekken (Djagger, Marifer en Romana): HEEL VEEL PLEZIER!!

Groetjes Rieneke

Ohw ja en Diamond, ik heb ook al weer een leuke bikini gezien… en dat terwijl ik net een nieuwe in Alanya had gekocht, 3 weken geleden…
Ach meerdere bikini’s zijn altijd handig!

@ Maret: Goed te horen dat je eerste examen dus al goed ging!! Das al meteen een lekker begin! ook fijn dat je meteen s’middags te uitslag ook ongeveer weet! Nog heeel erg veel succes met de rest van je examens!!

Groetjes Rieneke

Nou Maret, de kop is eraf, en in ieder geval een voldoende, da’s een lekker begin. Ook wel fijn dat je het dezelfde dag meteen kunt nakijken, scheelt een boel gestress.

Filiz, het schiet nu inderdaad lekker op. Heb vanmiddag al vast een stapeltje kleren op m’n koffer gelegd en m’n slippers vast klaargezet. Hihi heb druk staan passen wat ik nou allemaal wil meenemen en wat leuk bij wat is :smiley:

Rieneke, een paar bikini’s zijn altijd wel handig. Vindt het ook nooit leuk om elke dag dezelfde aan te hebben, maar ze moeten wel een beetje hetzelfde van ‘vorm’ zijn, anders krijg je overal van die rare strepen :huh:

Vandaag lekker een dag vrij, moet morgen wel weer vroeg beginnen. En heb woensdag een gesprek bij een bedrijf voor een dag in de week, zo worden het uiteindelijk misschien toch nog wat meer uurtjes, gaat het sparen (voor vakanties :smiley: ) ook wat beter!

Groetjes, Diamond

Nee ik heb vind het ook niet fijn om elke dag in dezelfde bikini rond te lopen… helemaal niet als ik strax 2 maanden ga. Dan is afwisseling toch wel fijn (niet dat ik elke dag aan het strand kan liggen, maar toch…met dat weer, draag ik vaker een bikini :stuck_out_tongue: )
Geniet lekker van je vrije dag!

Groetjes Rienke

Heyhey!!

Maret goed bezig hoor! Dus de komende dagen worden lastig? Nou, ik zal aan je denken en voor je duimen hoor!!!

Ik moet zo langzaam aan ook maar eens beginnen met mijn spulletjes bij elkaar te krijgen. Ik ben zo bang dat ik door de stress van de laatste tijd (tentamens enz…) zoveel ga vergeten haha! Ik heb er zelfs al nachtmerries van… Dan sta ik op schiphol met een lege koffer (de inhoud vergeten) met geen geld en geen ticket… haha echt drama!!!

Het lijkt me trouwens wel een heel goed plan om eens met zijn allen een leuk turks avondje te houden!!! Maar dan moeten jullie wel 3 maanden wachten he!! haha…

Ik moet nog 8 nachtjes (onrustig? :wink: ) slapen!!!

Dagdag!!! Liefs, Aniek

we wachten gewoon tot iedereen terug is uit turkije :smiley:

maret, hartstikke goed, ga zo door he. :slight_smile:

kelebek, ik ben giga jaloers op je. net terug en alweer heel snel aan het aftellen :frowning: lekker hoor voor je

ik zit nog steeds te wachten op mijn bikini. Eindelijk een hele witte gevonden (hihi past mooi bij mijn bruine huid) schiet otto niet op. ga van de week maar eens bellen.

verder, bij mij is de 7 er eindelijk af: nog **69 **nachtjes slapen

heyzz…

ik wil zoo graag even mijn vreugde met jullie delen…!!! :smiley: :smiley:
ik kan weer in het rijtje erbij worden gezet…5 juni vertrek ik naar side, wel maar voor 3 dagen maar het is toch iets!! ik hoef alleen even op ‘sollicitatie gesprek’ . ik had naar een aantal hotels in side een standaart mailtje gestuurd met daarin de vraag of ze nog mensen nodig hadden voor de animatie. van 1 hotel kreeg ik een mailtje terug, en voor 90% staat het vast dat ik daar kan beginnen, voor de zomer!!!
naja mn moeder wil wel dat alles goed geregeld is enzo, en ze wil weten waar ik terecht kom, vandaar dat we 5 juni gaan kijken.
ik ben echt zooo blij…!! :smiley: :smiley:

groetjes

filiz

Romana: 24 Mei…Turgutreis!
Aniek: 31 Mei…Marmaris!
Diamond:1 Juni…Alanya!
Yvon: 1 Juni…Izmir! (ennn v.a. 30 Juni…Bodrum!)
Jacquelientje: 3 Juni…Kusadasi!
Filiz: 5 juni…side
Maret: 6 Juni…Lara!
Schol: 8 Juni…Turgutreis!
Wim: 10 Juni…Antalya!
TheoKarin: 26 Juni…Turgutreis!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Rieneke: 6 juli…Alanya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!