maretje proficiat
liefs
filiz
maretje proficiat
liefs
filiz
@ maret: en maret heb je 'm nog…?? haha!! je zult wel lekker aan het toeren gaan van het weekend?? leuk hoor voor je !!
@ diamond ,lekker he, gaat echt snel nu. ben me toch steeds aan het bedenken hoe ik die 7 weken spullen in die koffer krijg…
sjonge jonge …
heel frustrerend allemaal bij OAD , ik snap het wel dat ze andere dingen aan hun hoofd hebben dan mijn vraag (wil even een extra kamer bijboeken in Bodrum, in hetzelfde hotel voor als m’n vriendje komt. maar dat is direct bij het hotel 66 euro per nacht, en via OAD nog niet eens de helft…owww, maar zelfs dat nemen ze nu niet als boeking aan…wat moet ik nou, sjonge jonge. Dat wordt maar slapen op het strand denk ik haha! Ze zeggen bij het reisbureau dat er mensen zijn die a.s. dinsdag met Onur zouden vliegen en nog niet eens weten en wanneer ze wel kunnen gaan. En met dat einde verhaal, ben dus niet belangrijk…Snap ik wel hoor, maar het is evengoed frustrerend allemaal
ach ja, luxeprobleem zal maar zeggen.
LEUK LEUK LEUK, straks ff omkleden en dan naar optreden van GULSEN (= turkse popzangeres: super!) in Beverwijk. Echt zin in, lekker even in de stemming komen (is weinig voor nodig…).
@Von: ik baal er ook wel een beetje van hoor! Maar kan me ook wel weer voorstellen dat ze die mensen die op het punt van vertrekken staan als eerste willen helpen. Moet er niet aan denken zelf met zo’n probleem te zitten…M’n moeder heeft vandaag de tickets opgehaald en de tijden zijn nog steeds ongewijzigd. Kan nu echt bijna niet meer wachten ![]()
@Rieneke: wat hebben jullie voor een baan gevonden en waar? Leuk man, je bent al zolang aan het kijken!
Von veel plezier straks bij het concert!!
Groetjes, Diamond
Hallo allemaal!!
Hier weer even een berichtje van mij… Gisteravond een errug gezellig feestje gehad van school, een afsluiting van het jaar. In een gezellige kroeg en school betaalde de drank, dus jullie kunnen wel raden waar dat op uitliep hahaha!!! :S
He Maret, GEFELICITEERD!!! Heb gister nog aan je gedacht, maar kon niet meer online komen om je even succes te wensen, maar ach, dat had je toch niet nodig!! Goed hoor! Lekker he, om het binnen te hebben! Weer een hele opluchting…
Nog 11 nachtjes slapen…
Ik kan haast niet meer wachten!! Ik hoop echt zo dat alles maar goed gaat… Ik moet trouwens nog een transfer regelen van de luchthaven naar het hotel, maar volgens mij was dat bij Corendon geen probleem. Begin nu wel een beetje stress te krijgen, haha. Volgende week moet ik nog wat werkstukken afronden voor school en natuurlijk mijn koffer pakken en ik heb ook nog allerlei etentjes en feestjes… EN mijn eigen afscheidsfeestje natuurlijk ![]()
Gaan jullie nog iets leuks doen in het weekend?
Liefs, Aniek
maretje gefeliciteerd ![]()
ik moet nog 72 nachtjes slapen ![]()
Nog 10 dagen tralalalalala ![]()
Von hoe was het concert gisteravond? Je zult al wel helemaal in de stemming zijn gekomen! Zag gister een clip van Mustafa Sandal op The Box en kon niet meer stil blijven zitten. M’n vriend vond me maar raar, maar die heeft toch niet zoveel op met Turkse muziek enzo haha.
Trouwens ik zag dat de site van Oad weer in de lucht is, dat je in ieder geval beschikbaarheid kunt nakijken…Misschien kunnen ze jou nu ook verder helpen bij het reisbureau? Ik ga vandaag ook nog maar een poging wagen.
Heb een lekker rustig weekend in het vooruitzicht. M’n vriend moet vandaag werken en heb nog geen idee wat ik zelf 's zal gaan doen. Straks eerst maar 's het huis schoonmaken ![]()
Groetjes, Diamond
Hey allemaal!!!
Bedankt voor alle lieve succes en felicitatie wensingen (euh… <_< Nederlands)
Ik was gister te hyper om nog een zinnig verhaal te typen (lang leve de examens :blink: )… Het is gewoon goed gegaan en bij ondertussen al 2x een blaastest mogen doen, ze controleren hier heel veel. Nouja, dan heb ik dat ook weer gehad.
In ieder geval heb ik een heel trots vriendje en ik heb em gister ontbijt op bed gebracht… Dat was wel gezellig tot ongeveer 17.45 ![]()
@ Diamond: Nog maar 10 daagjes, dat schiet op!
@ Aniek: Laat me raden… Het was erg gezellig, maar je weet niet meer wat er is gebeurt…
!?Grapje hoor… Altijd gezellig, einde-school-feestjes!
@ Von: Nou maar hopen dat OAD snel weer AL zijn klanten gaat helpen. Hoe was het concert? Heb je ook een beetje voor ons allemaal staan swingen??
Nou jongens, nog **16 nachtjes **slapen!!
@Rieneke: wat hebben jullie voor een baan gevonden en waar? Leuk man, je bent al zolang aan het kijken
Heey! We hebben een baantje in een hotel (Moonlight) als handdoeken uitdelen bij het zwembad en het Turkse bad, hihi… Het is ons alleen nog niet helemaal duidelijk waar dat hotel precies staat. Volgens een website (niet zeker of dat de juiste is) staat er 10 km van Antalya, maar volgens een vriend van me, van wie we de baan hebben, ligt het hotel dichter bij Alanya… Hij heeft een kaart geprobeerd te tekenen, :huh: snappen er niets van!! hij kan ECHT geen kaart lezen!!! Hahahahahha, maar wel leuke kriebeltjes…
We schijnen echt BIZAR veel te verdienen… :blink: we hebben wel lange dagen, 14-15uur per dag (maar goed dat wisten we wel van te voren) en 1 da in de week vrij weten te krijgen.
Verder hou ik jullie op de hoogte bij evt. verdere ontwikkelingen!
@ Von: hoe was Gulsen? Ben benieuwd ![]()
Nog 42 daagjes ![]()
@von…idd minder goede service!! slaat eigelijk nergens op, jij bent ook een klant ongeacht wat voor een probleem.
@rieneke…heb je een baan…?! wat leuk…tell us about it
suc6 met tellen nog allemaal…!! voor sommige schiet het alweer lekker op
liefs
filiz
@Von: weet niet of je vandaag nog naar het reisbureau bent geweest maar ze konden ons nu wel helpen. We hebben een optie op een reis naar Turgutreis!!! Een keer helemaal wat anders.
@Maret: al twee keer een blaastest? Ik heb nu zes jaar m’n rijbewijs en heb nog nooit een blaastest gehad :blink:
@Rieneke: leuk zeg! Nu alleen nog ff horen waar het hotel precies staat…Inderdaad lange dagen, ik ben na m’n werdagen van 10 uur al helemaal uitgeteld :ph34r:
Groetjes, Diamond
@Von, hoop dat je snel meer info hebt van OAD. wat een gedoe allemaal zeg
alleen maar omdat ze zo druk hebben voor onur kunnen ze de andere klanten niet meer helpen, echt idioot
@maretje: ik heb ook al een aantal jaren mijn rijbewijs (2,5) maar ook nog nooit hoeven blazen. ik parkeer alleen constant verkeerd <_<
@rieneke: leuk dat je een baantje hebt
voor hoelang
@diamond: leuk he, die Turkse muziek. mijn ouders en zus worden er ook echt compleet gek van ![]()
nou ik ga vanavond lekker niks doen
moet nog 71 nachtjes slapen
@Nur geniet lekker van je rustige avondje! Wij doen ook weinig bijzonders, straks nog even bij vrienden langs en verder een dvd’tje huren.
Fijne avond allemaal!
Groetjes, Diamond
meiden ff over Gulsen: wat een GEWELDIGE avond/nacht gehad zeg. echt op en top TOP!!! wat een turks feestje werd daar gevierd zeg, waande me echt helemaal in Turkije. een feestzaal waar naar het schijnt elke zaterdagavond heel veel turkse (pop)muziek gedraaid wordt…en nu dus een optreden van Gulsen erbij…Wel lachen, echt een tent vol turken, komen er 2 blonde hollandse meiden bij hoor, ha waren echt de enige niet-turk. maar het was echt top ze hadden echt niet zoiets van wat doen jullie hier. Met binnenkomen wisten we het al, dit wordt geweldig, want iedereen stond al volmondig met Mustafa Sandal mee te zingen en dansen. Wat super zeg, heb nu nog een zere keel van het meezingen en m’n voeten liggen op 'n voetenbank, zere voeten van het staan en dansen. Dus: helemaal super, wat een feest zeg. Echt een aanrader daar voor als jullie een avondje Turkije willen !!!
Diamond: wat betreft OAD , goed dat ze je nu wel hebben kunnen helpen! Ik heb vanmiddag weer een poging gedaan maar weer tevergeefs. Weer hetzelfde verhaal. Ik kan op m’n kop gaan staan, en zoals ik al zei ik snap het gerust allemaal wel dat andere mensen voorgaan, maar ik wil gewoon heel even dat hotel boeken. ik weet nu wel dat de kamer wel beschikbaar is, maar dat maakt het alleen maar frustrerender… ![]()
Ach, komt vast wel goed, anders boek ik daar ter plaatse wel wat. vervelend alleen is dat ze het dan zo uitbuiten en je zo 60 euro p.nacht betaalt…
nog ff aftellen meid en dan rij je je favo-vakantiestek weer in, stelt nu eigenlijk nix meer voorhe die paar dagen aftellen ! heerlijk wat een goed gevoel zeg! vanmiddag nog ff wat leuke inkopen gedaan voor de vakantie, altijd goed voor de voorpret.
meiden succes met aftellen, prettig weekend! Stapse vanavond voor diegenen die uitgaan. deze Yvon blijft even zitten waar ze zit, m’n voeten willen echt niet meer. Maar ik teer nog wel even op gisteravond/nacht…
groetjes yvon
Hé Von, super dat je het zo leuk hebt gehad bij het concert! Klinkt inderdaad helemaal geweldig en erg gezellig! Haha kan het me helemaal voorstellen dat je geen stem en voeten meer over hebt ![]()
Zoiets is ook leuk om met z’n allen heen te gaan aan het einde van het seizoen, lijkt me supergezellig!!
Balen hoor dat je nog niet verder bent gekomen met Oad! Snap er dus helemaal niks van dat de één wel kan boeken en de ander niet…Helemaal nu je weet dat het vrij is en je niks kunt vastleggen, frustrerend hoor ![]()
Jaaa nog even en we zitten weer heerlijk in Alanya! Het begint nu wel een beetje te kriebelen hoor, wordt altijd weer zenuwachtig vantevoren…
Fijne avond allemaal!
Groetjes, Diamond
Originally posted by Von@21-05-2005, 20:20:23
** meiden ff over Gulsen: wat een GEWELDIGE avond/nacht gehad zeg. echt op en top TOP!!! wat een turks feestje werd daar gevierd zeg, waande me echt helemaal in Turkije. een feestzaal waar naar het schijnt elke zaterdagavond heel veel turkse (pop)muziek gedraaid wordt…en nu dus een optreden van Gulsen erbij…Wel lachen, echt een tent vol turken, komen er 2 blonde hollandse meiden bij hoor, ha waren echt de enige niet-turk. maar het was echt top ze hadden echt niet zoiets van wat doen jullie hier. Met binnenkomen wisten we het al, dit wordt geweldig, want iedereen stond al volmondig met Mustafa Sandal mee te zingen en dansen. Wat super zeg, heb nu nog een zere keel van het meezingen en m’n voeten liggen op 'n voetenbank, zere voeten van het staan en dansen. Dus: helemaal super, wat een feest zeg. Echt een aanrader daar voor als jullie een avondje Turkije willen !!!
**
volgende keer wil ik mee
![]()
lijkt me zo gaaf… waar was het???
had het ook een keer, had een trouwfeest van een nederlandse en een turk. bij de nederlandse liedjes, alle nederlanders de dansvloer op, bij de turkse liedjes (waren er helaas niet zoveel) gingen wij de dansvloer op (mn turkse cursus groepje) en meezingen en dansen, en al die nederlanders echt kijken
heyzz…
von…echt leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad…!!! moet echt geweldig zijn zo een feestje. volgende keer ga ik ook mee hoor;)
mijn zateravond zit er al weer op…niks bijzonders gedaan, beetje in de cafe gehangen.
ik ga nu maar slapen denk ik…drie weken terug was ik nog in turkije en zou ik nu nog op de dansvloer staan…wanne go back!!!
groetjes filiz
Goedemorgen allemaal!!!
@ Von: Super gaaf, lekker gefeest dus! Waar was het? Zoiets wil ik ook nog wel een keer meemaken, lijkt me inderdaad leuk om dat een keer met een groep van hier te doen!
Wel balen dat je gewoon niet verder komt met OAD, ik ken het verschijnsel helaas… ![]()
@ Diamond en Nur: Lekker rustig avondje gehad???
Ik heb gister bijna de hele dag rondgecrosst in de auto van m’n moeder (wel naar nuttige dingen, zoals 's middags bijles en daarna naar m’n vriendje
)… Ik dacht dat 's avonds niet weg zou mogen en toen mocht ik wel naar een vriendin, dus toen heb ik met haar nog een beetje rondgereden en zijn we nog in de stad wat gaat drinken :lol: leukleukleuk.
Ik word ondertussen alwéér helemaal gestoord, want mijn manager laat nou niks meer van zich horen sinds ik alle info naar 'em heb opgestuurd. Ik moet van mezelf wachten tot dinsdag want dan zit er echt een heel ruime week tussen en dan bel ik 'em maar weer eens op. GRRMZZZ
Fijn weekend nog voor allen, keep on counting! De dagen gaan nu wel snel ![]()
Liefs, Maretje.
Nog 9 dagen, we zitten eindelijk onder de 10!!
@Maret: haha inmiddels al helemaal verslaafd aan het rondcrossen? Lekker muziekje erbij, raampjes open, heerlijk!
Ontzettend balen dat die manager overal zo laks op reageerd zeg, zou er ook helemaal gek van worden
Dinsdag gewoon bellen ofzo hoor, je moet toch 's weten waar je aan toe bent!!
Allemaal een fijne zondag!
Groetjes, Diamond
@diamond: bijna
lekker hoor bijna in het warme turkije
@maretje: heerlijk he, dat rondcrossen, handig he, je rijbewijs.
Ik hoop dat je snel meer hoort van die manager. Maar het is een Turk he, die staan erom bekend dat ze niet zo snel zijn
maar t is irri
@filiz: ik wil ook terug hoor
@de rest: ja, ik had een heerlijk rustig avondje. Heb gisteren het eurovisie songfestival zitten kijken en wat een politiek gestem zeg. Je kon al van te voren voorspellen welke landen van elkaar hoge punten kregen en inderdaad, het was zo… verder wel erg leuk, Malta was mijn favoriet. Griekenland vond ik niet super maar die hebben wel gewonnen. Turkije vond ik echt niks.
de 7 mag er voor mij bijna af: ik moet nog **70 **nachtjes slapen
Ik heb maar een paar stukjes gezien van het songfestival (natuurlijk net het nummer wat gewonnen heeft niet…) Vond Turkije inderdaad ook helemaal niks! Vond het liedje van Israel wel heel mooi trouwens…
Wat is het vandaag heerlijk weer! Loop de hele dag al met een glimlach op m’n gezicht rond, de vakantie komt nu zó dichtbij. We hebben (bijna) besloten in september naar Turgutreis te gaan, zijn er allebei heel enthousiast over ![]()
Groetjes, Diamond