nou 42 valt nog best mee vind ik…
en wat vrijdag betreft,…ik denk dat veel mensen hier op het forum aan je denken…!!!
groetjes
filiz
nou 42 valt nog best mee vind ik…
en wat vrijdag betreft,…ik denk dat veel mensen hier op het forum aan je denken…!!!
groetjes
filiz
@Von: ik hoop ook dat Oad weer snel bereikbaar is, denk dat er behoorlijk wat mensen van balen hoe het allemaal gaat nu…Turgutreis ligt in de buurt van Bodrum, is een vrij klein plaatsje. M’n vriend en ik willen dit jaar een lekkere relaxte rustige strandvakantie in een hotel waar vanalles bij is inbegrepen. Als het al vol blijkt te zitten dan hebben we Side en Icmeler nog als alternatief.
@Filiz: ik kijk op m’n werk ook vaak snel even hier op het forum, ff een paar minuutjes ontspannen en dromen over Turkije
Sterkte met de virussen, klinkt inderdaad bijzonder interessant.
@Maret: we gaan vrijdag allemaal héél hard voor je duimen! Enne ik heb nog meer rijlessen gehad als jou hoor, zeg maar niet hoeveel :ph34r:
Groetjes, Diamond
maretje, ik duim ook hoor vrijdag
ik heb er 43 lessen over gedaan en 3x examen dus… ![]()
Ik heb het in twee keer gehaald…Ben tijdens de eerste keer afrijden door rood gereden, was door de zenuwen helemaal van slag. Of zal ik er maar van maken dat ik blond ben ![]()
Groetjes, Diamond
haha jullie maken me bang…!!![]()
ik begin over 3 maanden…
xxx
filiz
Originally posted by Von@18-05-2005, 15:54:56
** Nur, ik heb zojuist alleen het adres gekregen van de familie. jammer had wat meer informatie gewild, leek me wel leuk om te weten, maar ik krijg helaas geen verdere info…blijft nog ff spannend dus.
Leuk als je naar Bir Bey gaat, ik zit er volgende week zaterdagavond…
Jij nog 74 nachtjes…pff wel veel, maar zal maar zo zeggen, tegen die tijd ben ik al bijna weer terug
Succes met aftellen. Ben erg benieuwd hoe jij het straksaan ervaart op ‘school’ en gastgezin enzo. wel ff laten weten hoor natuurlijk !!! **
maar had je om het adres gevraagd of kreeg je gewoon bericht van hier heb je het adres?
volgende week zaterdag ben ik er helaas niet, maar ik ga er zeker heen. woon je in amsterdam? het zit redelijk in de buurt van waar mn oma woont.
ja 74 zijn er op zich veel, maar het gaat nu wel snel. waarschijnlijk, hoe dichter ik bij de datum kom, hoe langer het gaat duren ![]()
ik ga zeker laten weten hoe het was, jij toch ook he
want ik ben erg benieuwd
kan ook niet wachten en ik heb vandaag mijn visum gehaald.
hihi wat een gedoe daar zeg. Ik dacht dat ik vroeg was (was er echt om 9 uur) maar nee hoor, de wachtruimte zat al meteen vol met allemaal turken (niet beledigend bedoeld) met enkele nederlanders. ze zaten me echt allemaal aan te kijken van “wat doet die hier?” hihi en ik dacht ook echt van wat doe ik hier. ik was blij dat ik een boek bij me had want ik dacht echt dit gaat uren duren. maar gelukkig was het voor mij met een uurtje allemaal geregeld dus dat viel me reuze mee en heb een paar leuke gesprekken gehad met een zeer aardige Turk. Dus ik kan gaan
Weer een zorg minder Nur, nou je je visum geregeld hebt!
@Filiz: het valt allemaal best mee hoor. Ik ben alleen heel zenuwachtig in dat soort situaties en ga dan júist dingen verkeerd doen, terwijl ik het best kán. En ik ben nu zo blij met m’n rijbewijs, vindt autorijden echt leuk! Heb het trouwens na m’n gevoel ook pas echt geleerd toen ik in m’n eentje de weg op mocht.
Groetjes, Diamond
@diamond…thnx, het zal ook allemaal best wel meevallen, al kan ik in zo een situaties ook rare dingen doen hoor!! ben zo bang dat ik in mijn 1e les al zo vele verkeerd doe :unsure: maar daar zal idd iedereen wel last van hebben
@nur…fijn dat het geregeld is met je visum…maar je gaat toch maar een maand, en een visum blijft toch drie maanden geldig, of heb je voor dat soort dingen een ander visum nodig? miss domme vraag…ma ik heb dr geen idee van.
groetjes
filiz
Nog 12 dagen!!
Groetjes, Diamond
nog 73 nachtjes slapen ![]()
@filiz: ja ik had op zich wel op een toeristenvisum gekund, maar om in turkije te “studeren” (ahum) heb je een studentenvisum nodig officieel dus heb dat toch maar gedaan, want je weet nooit…
@nur…ja klopt je kan beter het zekere voor het onzekere nemen ![]()
@diamond…het schiet al lkkr op voor jou…!!!
groetjes
filiz
@ nur, goed dat je die alvast op zak hebt. ik heb het studentenvisum niet geregeld: na veel mailtjes gestuurd te hebben en na veel aandringen uiteindelijk een mail terug gehad dat het niet nodig is en een toeristenvisum volstaat. Toch ben ik er niet helemaal gerust op maar goed ik bewaar die mail en neem hem gewoon mee dan kan ik het laten zien als ze problemen maken.
de adresinfo kreeg ik ook pas na veel aandringen en krijg je ook relatief kort voor vertrek (bij mij nu dus zo’n 2 weken voordat je er aankomt). Summiere informatie hoor, alleen naam adres en telefoonnummer. ben erg benieuwd, ik meld me wel even vanuit Izmir…maarre dan zal het hier wel aardig stil zijn op dit forum…
en na die 4 wkn cursus, lekker 3 wkn genieten in Bodrum…heerlijk!!!
@ diamond, owww je hebt lekker vrij, lekker hoor. klinkt trouwens leuk die bikini die je gekocht hebt. ik heb denk ik een bikinitick of zo, heb er ondertussen 3 gekocht. nu hou ik maar es op denk…Schiet trouwens lekker op nu!!
@ maret : veel succes morgen !! zal voor je duimen. niet te veel wegdromen en fantaseren over je lover he… ![]()
Heey !
Hier weer even een berichtje van mij (k reageer niet zoveel meer want heb het egt superdruk met school … zit met een ‘deadline’ maandagochtend dus vandaar :unsure: ) !
Nou met mijn ‘boy’ gaat t al wat beter … k kreeg gister een fotootje van m via msn en hij keek zo lief … hij was in pak dusjaa … nog liever (zucht) :unsure: maargoed, k zie wel hoe het verder loopt …
@ Maret … k wil je even superveel succes wensen morgen !! En nee niet teveel aan je ‘boy’ denken want dan raak je idd teveel afgeleid !
MWaarschijnlijk wel in positieve zin, maar tog … ![]()
@ de rest … we zijn inmiddels al weer een paar daagjes verder … ‘keep on counting’ !! ![]()
Liefs,
jah maretje…heel veel suc6…ik duim!!!
groetjes
filiz
Yessssss IK HEB EM!!! Fwiew, het ging gelukkig echt goed
:lol: ![]()
Maret: gefeliciteerd! Goed joh dat je het in een keer hebt gehaald! En nu lekker de weg op en rijden maar!
Nog 11 dagen!! Ik reageer vanavond even wat uitgebreider, zit nu op m’ n werk…
Groetjes, Diamond
@ Maretje GEFELICITEERD!!! Ohw cool nu kan je zelf overal naartoe rijden! Toet toet ![]()
@ Diamond: ja, je vakantie komt al dichter in zicht!!!
Nog 43 daagjes!!! ja alweer 4 minder want ik heb mn vakantie verschoven (nog niet geboekt) van 6 juli naar 2 juli ![]()
Mijn laatste hertentamen is verschoven van 5 juli naar 16 juni!!! Helaas kan die vriendin van mij niet eerder weg… Maar goed dit zijn alweer 4 daagjes extra ![]()
We zijn al bezig geweest om onze vakantie helemaal te plannen!
WE HEBBEN EEN BAANTJE!!!
Tenminste zoals het er nu uitziet!!! Ohw heb er zo’n zin in!!!
Groetjes Rieneke
MARET ; gefeliciteerd !!! Echt supergoed van je!! geniet ervan !
@ Martje: GEFELICITEERD!!!