O gezeur op m’n werk, het reisbureau (die Oad maar niet kunnen bereiken ivm de vele omboekingen van Onur Air…
en als je dan net een brandende vraag hebt wat daar niets meer te maken hebt,mogen ze gewoon Oad niet voor storen
. en dan ook nog es een steenkoude wind buiten die je bijna uit je hemd doet waaien…gelukkig is er dit gezellige forum en bovendien: is daar dan eindelijk mn koffer die mooi staat te zijn…kon het niet laten, inderdaad ik ga ‘pas’ over 2 weken maar hij stond zo te trappelen beneden in m’n berging…
Zo, net weer es even m’n favo-wereldgerecht (uiteraard turkse pita) gemaakt, heerlijk toch.
@ diamond, heb je nu al es een bikini?? enne hoe staat het met je kofferprobleem…??? nog effies aftellen, heerlijk. Zit elke keer van nog zo en zo veel dagen werken (scheelt weer een paar dagen met 2 weekenden ertussenuit )
@ Anke veel succes met stoppen…enne zeg nou zelf, je kunt je geld toch beter steken in een reisje naar (ik noem maar es wat) Turkije dan aan die vieze sigaretten…
@ Minime en Bomax: hos geldiniz (=welkom) op dit forum. let op : tis wel erg verslafend hoor hier…
@ Maret, leuke foto’s (sorry late reactie heb ze net even bekeken), schatje hoor, past vast in je handbagage. Je kunt hem toch gewoon in zo’n bagagerek verstoppen??..
OWWWWWWWWWWWWW heb zo’n zin om dat vliegtuig in te stappen en weer thuis te komen (in turkije dan wel te verstaan…) . Kan gewoon bijna niet wachten. Krijg net toch weer een lief smsje…ow, ik weet wel zeker dat ik hem straks niet meer wil laten gaan.
Maar goed, eerst maar even koppie erbij proberen te houden. m’n ervaringen zijn zoals jullie weten niet al te best 
sorry volgens mij schrijf ik wel erg veel in 1 bericht…zal erom denken.
Weerbericht gezien meiden??..Met de dag een graadje erbij (in Turkije dan he, hier gaan er alleen maar graadjes af…) , heerlijk !!
ha ha wilde ik dit bericht opslaan, volgende bericht:
“Je hebt meer smilies in je bericht gebruikt dan is toegestaan. Verminder het aantal smilies dat je gebruikt heb in je bericht”…
ha hoe bedoel je smiley probleem?? B)