Veel Plezier-welkom Thuis 1

Layla: 21 Mei…Kemer!
Djagger: 23 Mei…Antalya!
Marifer: 23 mei…Alanya!
Romana: 24 Mei…Turgutreis!
Aniek: 31 Mei…Marmaris!
Diamond:1 Juni…Alanya!
Yvon: 1 Juni…Izmir! (ennn v.a. 30 Juni…Bodrum!)
Jacquelientje: 3 Juni…Kusadasi!
Maret: 6 Juni…Lara!
Schol: 8 Juni…Turgutreis!
Wim: 10 Juni…Antalya!
TheoKarin: 26 Juni…Turgutreis!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Rieneke: 6 juli…Alanya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya

Zo… Het nieuwste aangepaste lijstje!
Nog maar 20 dagen ofzo… Ja 3 weken - 1 dag… Aargh ik word nu wel zenuwachtig (naja, eigenlijk voor m’n examens :wink: )

Hoe was ieders Pinksteren?

Liefs, Maretje.

Originally posted by nur@16-05-2005, 11:21:23
** @Von, hartstikke gaaf dat je naar een gastgezin gaat :smiley: ik ga ook in een gastgezin en heb echt geen idee wat ik moet verwachten. Maar je leert er zeker wel beter Turks door. Laat wel weten hoe het was he.
en is Bir Bey echt een aanrader? Het is vlak bij mijn oma en ik kom er regelmatig langs (naja, ik zie de bordjes staan :wink: ) en vroeg me al af of het iets was. Altijd handig om te weten.
Ben je wezen skieen in Turkije? Hoe was dat? Heb nou nog nooit ervaringen gehoord van mensen die er echt geweest zijn. Leuk dat je daar nu ook een vriendje hebt, hij woont in dat ski oord?
**

ja, super he naar een gastgezin, ben echt zo benieuwd. ga in izmir een 4 weekse cursus turks doen (4 uur per dag/20 uur per week) en verblijf dan in een gastgezin. Ik krijg het adres en de gegevens deze week, dus dan laat ik wel even weten wat voor gezin/ groot klein, etc. ben zelf ook erg benieuwd.
ik laat het jullie weten ok, zoek wel ff een internetcafé op in Izmir…

Bir Bey is zeker leuk, ben er al vaak geweest. hebben lekker veel (turkse) gerechten. en op vrij-zat-en zondagavond live muziek en optreden van buikdanseres. ligt er een beetje aan wie er muziek draait, maar vaak (wat ‘later’ op de avond, va 22.00 uur ) ook leuke turkse (pop)muziek en lekker met z’n allen dansen. Komen niet alleen turken, beetje halfomhalf. Ik vind het een supergezellig restaurant, leuke bediening en je waant je echt een beetje in Turkije. Misschien leuke plaats om es met z’n allen af te spreken… :slight_smile:

tja als je aan mij vraagt hoe skiën in Turkije was (Uludag) , kan ik maar met 1 woord antwoorden: GEWELDIG ! ik was er in maart 1 week samen met een vriendin. stond er echt van te kijken, gewoon een hotel vol nederlanders…
maar goed, als je beginnend skiër of snowboarder bent, is het een heel leuk skigebied, gevorderden moeten er niet te veel van verwachten.
Het is gewoon een knus gezellig skidorp waar je echter van de apres-ski niet super veel moet verwachten. Er zijn wel een aantal barretjes, maar voor een bruisende apres-ski moet je niet in Uludag zijn. maar zoals ik al zei heb ik er een supervakantie gehad, en dat natuurlijk ook omdat ik m’n ‘vriendje’ daar heb leren kennen.

Ow, kijk er echt zo naar uit hem weer te zien …Vanuit Izmir is het maar 4 uurtjes met de bus…peanuts dus, ik kan waarschijnlijk toch niet afwachten tot hij naar mij komt in Bodrum. dat weekje blijft evengoed staan. O ja, hij komt niet uit Uludag, maar Istanbul. kan slechter toch…
O ja, als je meer wilt weten over skiën in turkije: kijk even op
http://www.transtravel.nl/NetherlandSite/

hotels liggen allemaal aan de piste en wat dachten jullie ervan onder de muziek van Mustafa Sandal te kunnen afdalen?? op de meeste pistes wordt gewoon
lekkere turkse pop gedraaid heerlijk toch!

hartstikke leuk von…!!!
is heel anders dan een hotel…spannend!!
ben erg benieuwd naar je verhaal als je terug bent :smiley:

groetjes

filiz

ik ga over 7 daagies… :stuck_out_tongue: :smiley:

Hoi, ik ga ook maar meedoen.
Mijn naam is els ik ben 47 en ga 18 juni met mijn dochter van 23 naar kusadasi hotel fantasia.
dus nog 33 dagen :rolleyes:

Layla: 21 Mei…Kemer!
Djagger: 23 Mei…Antalya!
Marifer: 23 mei…Alanya!
minime:23 mei…???
Romana: 24 Mei…Turgutreis!
Aniek: 31 Mei…Marmaris!
Diamond:1 Juni…Alanya!
Yvon: 1 Juni…Izmir! (ennn v.a. 30 Juni…Bodrum!)
Jacquelientje: 3 Juni…Kusadasi!
Maret: 6 Juni…Lara!
Schol: 8 Juni…Turgutreis!
Wim: 10 Juni…Antalya!
els: 18 juni…kusedasi
TheoKarin: 26 Juni…Turgutreis!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Rieneke: 6 juli…Alanya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya

ik heb het rijtje ff aangepast…2e nieuwe erbij…!!!
welcome…

xxx

filiz

[COLOR=purple]@ Aniek: hoe is je tentamen gegaan? Lekker dat je nu al vakantie hebt zeg!

@Missy: heb je hem al verteld wat je van dat zoenen met z’n ex vond? Mooi dat 'ie jaloers is, laat hem maar lekker zwemmen :smiley:

@Von: nog ff, we zijn er bijna!!

@Anke: mooi dat je je al helemaal thuis voelt! Je hebt inmiddels toch nog niet gerookt he. Haha probeer je er wel vanaf te helpen :stuck_out_tongue:

@Minime: leuk dat je dit topic gevonden hebt! En jij gaat al helemaal bijna! Waar ga je naartoe?

@Bomax: hoe meer zielen hoe meer vreugd, gezellig! Leuk dat je met je dochter gaat, ik ga ook met m’n moeder. Gaan jullie voor het eerst saampjes weg?

Nog 14 dagen!!

Liefs, Diamond

O gezeur op m’n werk, het reisbureau (die Oad maar niet kunnen bereiken ivm de vele omboekingen van Onur Air… :angry: en als je dan net een brandende vraag hebt wat daar niets meer te maken hebt,mogen ze gewoon Oad niet voor storen :angry: . en dan ook nog es een steenkoude wind buiten die je bijna uit je hemd doet waaien…gelukkig is er dit gezellige forum en bovendien: is daar dan eindelijk mn koffer die mooi staat te zijn…kon het niet laten, inderdaad ik ga ‘pas’ over 2 weken maar hij stond zo te trappelen beneden in m’n berging…
Zo, net weer es even m’n favo-wereldgerecht (uiteraard turkse pita) gemaakt, heerlijk toch.

@ diamond, heb je nu al es een bikini?? enne hoe staat het met je kofferprobleem…??? nog effies aftellen, heerlijk. Zit elke keer van nog zo en zo veel dagen werken (scheelt weer een paar dagen met 2 weekenden ertussenuit )

@ Anke veel succes met stoppen…enne zeg nou zelf, je kunt je geld toch beter steken in een reisje naar (ik noem maar es wat) Turkije dan aan die vieze sigaretten…

@ Minime en Bomax: hos geldiniz (=welkom) op dit forum. let op : tis wel erg verslafend hoor hier…

@ Maret, leuke foto’s (sorry late reactie heb ze net even bekeken), schatje hoor, past vast in je handbagage. Je kunt hem toch gewoon in zo’n bagagerek verstoppen??..

OWWWWWWWWWWWWW heb zo’n zin om dat vliegtuig in te stappen en weer thuis te komen (in turkije dan wel te verstaan…) . Kan gewoon bijna niet wachten. Krijg net toch weer een lief smsje…ow, ik weet wel zeker dat ik hem straks niet meer wil laten gaan.
Maar goed, eerst maar even koppie erbij proberen te houden. m’n ervaringen zijn zoals jullie weten niet al te best :angry:

sorry volgens mij schrijf ik wel erg veel in 1 bericht…zal erom denken.

Weerbericht gezien meiden??..Met de dag een graadje erbij (in Turkije dan he, hier gaan er alleen maar graadjes af…) , heerlijk !!

ha ha wilde ik dit bericht opslaan, volgende bericht:
“Je hebt meer smilies in je bericht gebruikt dan is toegestaan. Verminder het aantal smilies dat je gebruikt heb in je bericht”…
ha hoe bedoel je smiley probleem?? B)

Jaaa ik heb een bikini gevonden!! Een witte met lichtroze, fuchsia en appeltjesgroene bolletjes, ben er súperblij mee!

Wat doe je eigenlijk voor werk Von?? Bij mij op het werk was het vandaag stervensdruk, niet normaal meer! Voor ik het wist was het alweer half zes en tijd om lekker naar huis te gaan!

Haha ik kon gister ook niet aan de verleiding weerstaan, heb m’n koffer ook van zolder gehaald. Hij staat nu bij m’n ouders op m’n slaapkamer te wachten :smiley:

Groetjes, Diamond

@ Diamond: lekker is dat he… Ik mag nog steeds niet van m’n ouders m’n koffer pakken omdat ze denken dat ik dan gek word! Je bikini klinkt heel erg leuk! Dat komt wel goed dus met jou daar :wink:

@ Von: inderdaad niet relax, dat het reisbureau OAD niet mag storen voor iets wat juist niet met Onur te maken heeft, je zou denken dat ze dat een opluchting zouden vinden, verandering van het onderwerp…
Nog maar eventjes meid, en dan kan je lekker genieten van de Turkse zon ennuh… :wink:

@ Bomax en minime: Wat gezellig dat jullie bij dit topic zijn gekomen. Het is thé place to be op dit forum en echt heel leuk om zo met iedereen te babbelen :lol:

Zo nou ik heb zo rijles, en vanmiddag nog een keer (beter teveel dan te weinig)… En tussendoor maar weer een beetje leren. De boyfriend heeft vandaag rijexamen motor (deel 1 en er zijn 2 delen ofzoiets), dus dat is spannend… En hij gaat naar de kapper, dat vind ik eigenlijk nog spannender omdat ik geen idee heb wat hij zichzelf aan gaat doen :blink:

Nog eventjes allemaal, en dan is het weer weekend (kijk kleine stapjes vooruit :wink: )

Liefs, Maretje

Maret succes met de rijlessen! Mijn vriend wil ook nog steeds graag z’n motorrijbewijs gaan halen, denk dat 'ie daar binnenkort ook mee gaat beginnen. Het lijkt me doodeng om achterop zo’n ding te zitten :huh: Vond het al een hele overwinning toen we twee jaar terug op een scooter door Alanya reden…

Ben vandaag en morgen lekker vrij! Zometeen komt m’n moeder nog ff op de koffie, kunnen we nog weer lekker babbelen over de aankomende vakantie :smiley:
Want…nog 13 dagen!!!

Groetjes, Diamond

nog[COLOR=orange]32 dagen
groetjes els :smiley:

Zonet nog weer even naar het reisbureau gebeld of ze beschikbaarheid konden nakijken voor Turgutreis, maar ze zeiden dat het misschien nog wel twee weken zou kunnen gaan duren voordat Oad weer te bereiken was voor dit soort vragen. Ze schijnen op het moment helemaal geen boekingen aan te nemen :huh: Vindt het prima dat ze er alles aan doen om reeds geboekte mensen te helpen rondom die toestand met Onur Air, maar vindt dat nieuwe klanten niet zo maar weggestuurd kunnen worden…
We wachten het dus nog maar even af. Denk dat we uiteindelijk dus pas kunnen boeken als we alweer terug zijn uit Alanya…

Groetjes, Diamond

Misschien stomme vraag ofzo… Maar moet het per se via OAD? Of zijn andere reisbedrijven ook onbereikbaar?

Ik vind het schandalig dat ze nieuwe “klanten” laten wachten… En oo niet slim, maarja dat is slechts mijn bescheiden meninkje :wink:

Nog 19 nachtjes slapen!

Helemaal geen stomme vraag hoor Maret :smiley: Er zijn wel meer touroperators die het hotel aanbieden maar Oad is de enige bij wie je vanaf Enschede hier naartoe kunt vliegen…En da’s eigenlijk wel een vereiste, we gaan maar een weekje dus lekker makkelijk dat vliegen vanuit de regio.

Groetjes, Diamond

Originally posted by Von+17-05-2005, 13:39:33–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Von @ 17-05-2005, 13:39:33)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–nur@16-05-2005, 11:21:23
** @Von, hartstikke gaaf dat je naar een gastgezin gaat :smiley: ik ga ook in een gastgezin en heb echt geen idee wat ik moet verwachten. Maar je leert er zeker wel beter Turks door. Laat wel weten hoe het was he.
en is Bir Bey echt een aanrader? Het is vlak bij mijn oma en ik kom er regelmatig langs (naja, ik zie de bordjes staan :wink: ) en vroeg me al af of het iets was. Altijd handig om te weten.
Ben je wezen skieen in Turkije? Hoe was dat? Heb nou nog nooit ervaringen gehoord van mensen die er echt geweest zijn. Leuk dat je daar nu ook een vriendje hebt, hij woont in dat ski oord?
**

ja, super he naar een gastgezin, ben echt zo benieuwd. ga in izmir een 4 weekse cursus turks doen (4 uur per dag/20 uur per week) en verblijf dan in een gastgezin. Ik krijg het adres en de gegevens deze week, dus dan laat ik wel even weten wat voor gezin/ groot klein, etc. ben zelf ook erg benieuwd.
ik laat het jullie weten ok, zoek wel ff een internetcafé op in Izmir…

**
[/quote]

ok leuk dat van bir bey. ga ik zeker een keer langs dan :smiley:

ik dacht dat je pas te horen kreeg als je daar bent in wat voor gezin je zit of zit dat anders? of heb je dat zelf aangevraagd? want daar ben ik zelf ook heel benieuwd naar. Ik ga eenzelfde cursus doen als jij, 4 weken, 20 uur les (4uur per dag)

ik moet nog 74 nachtjes wachten

Originally posted by diamond@18-05-2005, 11:12:16
** Zonet nog weer even naar het reisbureau gebeld of ze beschikbaarheid konden nakijken voor Turgutreis, maar ze zeiden dat het misschien nog wel twee weken zou kunnen gaan duren voordat Oad weer te bereiken was voor dit soort vragen. Ze schijnen op het moment helemaal geen boekingen aan te nemen :huh: Vindt het prima dat ze er alles aan doen om reeds geboekte mensen te helpen rondom die toestand met Onur Air, maar vindt dat nieuwe klanten niet zo maar weggestuurd kunnen worden…
We wachten het dus nog maar even af. Denk dat we uiteindelijk dus pas kunnen boeken als we alweer terug zijn uit Alanya…

Groetjes, Diamond **

helemaal gelijk heb je Diamond, je hebt mijn frustraties hierover ook vast al gelezen. ergens snap ik het inderdaad ook wel, maar ik moet ook tot volgende week wachten tot ze me kunnen helpen. Nemen inderdaad geen boekingen aan en moet toch echt ff een bijboeking geregeld hebben voor die week dat m’n vriendje me komt opzoeken. En als ik dat direct bij het hotel doe, kost dat 65 euro per nacht. beetje erg veel geld. en via oad kost het 19 euro p.p dus dat scheelt nogal. owwww frustrating, en via een andere organisatie boeken kan niet omdat die geen hotels zonder vlucht aanbieden…baal baal baal dus. maar goed, komt vast wel goed…

Turgutreis, is dat leuk??? heb er wel es van gehoord maar waar ligt het en is het erg toeristisch (of zoiets als Dalyan of zo???)

Groetjes Yvon

Nur, ik heb zojuist alleen het adres gekregen van de familie. jammer had wat meer informatie gewild, leek me wel leuk om te weten, maar ik krijg helaas geen verdere info…blijft nog ff spannend dus.

Leuk als je naar Bir Bey gaat, ik zit er volgende week zaterdagavond… :smiley:

Jij nog 74 nachtjes…pff wel veel, maar zal maar zo zeggen, tegen die tijd ben ik al bijna weer terug :frowning: Succes met aftellen. Ben erg benieuwd hoe jij het straksaan ervaart op ‘school’ en gastgezin enzo. wel ff laten weten hoor natuurlijk !!!

hi…

@diamond…wat lkkr dat je vrij hebt…!! ik zit al 4 dagen aan een werkstuk over virussen te werken…geloof me saaier kan niet!!
voor tussendoor even te ontspannen kijk ik steeds op het forum…
en dan maar verlangen naar turkije :rolleyes:

@maret…idd suc6 met de rijlessen…hoeveel heb je er al gehad…?

groetjes

filiz

Originally posted by filiz@18-05-2005, 14:56:40
** @maret…idd suc6 met de rijlessen…hoeveel heb je er al gehad…? **

Ik zit nu op 42 en vrijdag heb ik m’n rijexamen. Beetje boven gemiddeld dus, maarja, ik ben niet zo’n held in het verkeer :slight_smile:

Pfoeh… ik wil dat ik het al heb gehad, ik word er nou zo ontzettend zenuwachtig van… Vandaag ging het niet zo best, maar ik wist het wel, en beter nu dan overmorgen!!!

@ Diamond: Dat is inderdaad heel erg slim. Zou ik dan toch ook liever hebben dan helemaal naar A’dam :stuck_out_tongue:

Liefs, Maretje.