Hé Anke, welkom! We hadden je al verwacht, leuk dat je er bent! Tis hier inderdaad erg gezellig en verslavend! Geweldig land is Turkije he, je raakt er niet over uitgepraat ![]()
Veel plezier hier!
Groetjes, Diamond
Hé Anke, welkom! We hadden je al verwacht, leuk dat je er bent! Tis hier inderdaad erg gezellig en verslavend! Geweldig land is Turkije he, je raakt er niet over uitgepraat ![]()
Veel plezier hier!
Groetjes, Diamond
Heey zussie!
Ik had ze alvast voorbereid op je komst
![]()
Welkom hier! Als je vragen hebt bel je me maar!
(zit nu ook met haar aan de tel)
Groetjes Rieneke
*[FONT=Optima][COLOR=purple] Ja Turkije is echt geweldig!!! ben er nu 1 keer geweest (net een weekje terug) en was echt SUPER!!! leuke mensen, werden heeel gastvrij ontvangen! en toen we weggingen hadden ze onze tafel helemaal versierd met rozenblaadjes!!
duss ik ga stoppen met roken om dan zo vaak mogelijk naar Alanya toe te kunnen! (en nu maar hopen dat dat stoppen met roken gaat lukken!!)
ik denk ook dat ik hier vaak aanwezig zal zijn :P!
en Rien als er iets is wat ik niet weet… zal ik je zeker even bellen :D!!
groetjes Anke
Haha wat grappig… 2 zusjes op het forum!
Gezellig dat je erbij bent Anke!
@ Von: Ik ga hem inderdaad maar in mijn koffer proberen te stoppen… Of handbagage? Zo groot issie niet… Wat leuk dat je naar een gastgezin gaat. Eigenlijk vroeg Diamond het al. Ik wist het namelijk ook niet… Dussuhm… Wat diamond vroeg wil ik ook weten :lol:
@ Rieneke: Echt zonde joh… Zeker jammer, maar school is helaas nu eenmaal belangrijk en vol is vol… Nog maar eventjes tot juli, dat is niet meer zo heel lang…
@ Diamond: Mijn examens beginnen 23 mei tot 3 juni (en 6 juni ben ik hier weg :D)
Liefs, Maretje.
@ Maret: nog ff afzien dus met de examens en dan is het al tijd om te vertrekken…Wat doe je precies voor een studie?
@ Anke: succes met stoppen he
, dan probeer je alleen nog te roken in Turkije, daar is het gelukkig niet zo duur. Heb de laatste tijd zelf ook teveel gerookt, moet ook maar 's minderen…
Groetjes, Diamond
zoow heyy…
een hele dag niet erop en je mist weer een hele boel…!!
@missymoi…wat een l*l…geen aandracht meer aanbesteden hoor!!
@diamond…hebben jullie al een keuze gemaakt, waar jullie naar toe willen (of heb ik erover heen gelezen)
groetjes filiz
Heey iedereen !
Bedankt voor jullie berichtjes en ja ik zie nu ook wel in dat het gewoon een letterlijke ‘loser’ is, maarja … hijs zoo lief :unsure: gisteravond kreeg ik ook weer een smsje van hem nadat k hem tien minuten eerder gesproken had op msn … (zucht) hijs egt zoooo lief … maarja hijs nu jaloers omdat ik ok nu met zn neef contact heb … das wel mooi en ik ga het hem gewoon zeggen dat ik dat ‘ex-gezoen’ egt nerges op vind slaan !! hij moet maar kiezen … mij of haar …
@ Anke … welkom op t forum (k reageer een beetje laat maarja … als je maar een dagje al niet leest, mis je al aardig wat !
) gezellig weer iemand erbij !
@ Maret … haha jaa hem meenemen in je tas zou wel leuk zijn … hahah ! alleen gaat denk een beeeeetje moeilijk … :unsure:
Liefs,
@Filiz: het geklets gaat hier dag en nacht door haha, altijd wel iets te kletsen
We hebben nog geen keuze gemaakt, wil woensdag nog weer even naar het reisbureau om te kijken wat er nog vrij is en wat de prijzen zijn…
@Missy: laat hem maar lekker jaloers wezen! Moet 'ie maar niet gaan staan zoenen met z’n ex, echt not done :blink: Zou ik 'm ook lekker wel duidelijk maken!
Zo nog ff genieten van een vrije dag, morgen weer aan het werk…
Groetjes, Diamond
@Anke, misschien heb ik het al ergens gemeld, maar in elk geval welkom op het forum
en ik wens je ook heel veel succes met stoppen met roken. Maar je hebt tenminste een ander doel nu he
@Von, hartstikke gaaf dat je naar een gastgezin gaat
ik ga ook in een gastgezin en heb echt geen idee wat ik moet verwachten. Maar je leert er zeker wel beter Turks door. Laat wel weten hoe het was he.
en is Bir Bey echt een aanrader? Het is vlak bij mijn oma en ik kom er regelmatig langs (naja, ik zie de bordjes staan
) en vroeg me al af of het iets was. Altijd handig om te weten.
Ben je wezen skieen in Turkije? Hoe was dat? Heb nou nog nooit ervaringen gehoord van mensen die er echt geweest zijn. Leuk dat je daar nu ook een vriendje hebt, hij woont in dat ski oord?
@missymoi, moeilijk he zoiets. Had je nog niet tegen hem gezegd dan? wist hij dan wel dat je het weet want als je zo’n plaatje op je msn zet…
@maret, tja, kan je m niet meenemen als handbagage? gewoon bij de incheckbalie hem een hand geven en zeggen, dat is mijn handbagage, misschien dat het lukt
ik heb gisteren (mn pa was jarig) allemaal Turkse hapjes gemaakt (naja, eigenlijk alleen sigara borek) en dat vonden ze allemaal lekker. Geslaagd dus. We hebben nog een hele hoop over dus ik kan lekker vanmiddag of vanavond weer lekker smullen
gewoon met een lekker Turks muziekje erbij (heb ik nu al) en genieten…
Ik moet trouwens nog 76 nachtjes slapen
Nur nog gefeliciteerd met je vader! Heerlijk al die Turkse hapjes, helemaal dat je nu nog over hebt ![]()
Nog 15 dagen!!
Groetjes, Diamond
hihi ja dat is het mooist natuurlijk, dat ik ze nog overheb. moet eigenlijk de waterkoker bedanken, want we gingen ze frituren, maar de waterkoker stond ook aan en die zorgde tot 2 x toe voor kortsluiting dus toen had mn pa geen stoppen meer en konden we niet meer frituren. Wat een ramp :blink: :rolleyes:
Hela hola!
Zo even bijwerken waar ik was gebleven…
@ Anke: Wat goed dat je gaat stoppen met roken… Ik rook zelf niet, maar ik weet van m’n ouders dat het heel moeilijk is… Wij slepen je er doorheen hoor, daar zijn we hier voor!
@ Diamond: Ik zit in m’n eindexamen jaar van het gym… M’n eindexamen vakken: Wiskunde (
), Geschiedenis (
), Grieks, Latijn, Frans, Engels, Spaans en Nederlands… Hoe bedoel je veel talen???
@ Filiz: Jaja, het gaat hier heel snel… Wel heel gezellig, heb je wat om bij te lezen ![]()
@ Missy: Heel goed! Maak hem maar jaloers… Maar even serieus; ik herken het wel, want tja… zo’n jongen is toch wel heel lief… Lastig lastig…
@ Nur: gefeliciteerd met de verjaardag van je vader, lekker hoor… Hapjes maken en dan de complimentjes maar in ontvangst nemen he ;)!
Ik ben zaterdag dus nog uitgeweest… Voor de liefhebbers post ik hier straks wel even een link naar de foto’s van die avond!!
Liefs, Maretje
p.s. hebben meer mensen er last van dat ze teveel smilies gebruiken… Hahaha ik wel namelijk!
tromgeroffel
…
ping
http://www.mijnalbum.nl/Album=G3HPPRTD
ik ben het meisje met het zwarte shirt en de rode bril (en met een paar keer een wel heel slechte houding
)
van die smilies heb ik ook last van ja ![]()
eindexamen grieks en latijn, wat zijn de onderwerpen? toen ik deed hadden we gelukkig makkelijke onderwerpen, livius en homeros ![]()
@ Maret: leuke foto’s! Volgens mij heb je het erg gezellig gehad
en dat van die smilies…dat ken ik ja. Haal er na het typen meestal weer een heleboel uit…
Inderdaad veel talen ja…Ik had ooit ook een echt talenpakket (haha klinkt echt alsof het al driehonderd jaar geleden is), vindt het nog steeds leuk een nieuwe taal te leren.
Groetjes, Diamond
hey maretje…
echt super leuke foto’s
groetjes
filiz
Zo daar ben ik ook weer… Lekker een weekendje er tussen uit geweest, lekker ontspannen maar dat betekent wel: als je terug bent heb je weer een paar pagina’s bij te lezen haha!!
He Maret, wat een lieverd zeg die barman van je
!!! Hoe gaat het trouwens met lessen? De 20e moet je op toch of niet?? Ik ben lekker aan het genieten van mijn rijbewijsje
Lekker rondtouren hihi
Wel jammer dat we nog zo’n rotweer hebben he… Ik had gehoopt ondertussen wel al buiten voor te kunnen bruinen, maar voorlopig blijft het nog maar zonnebankie denk ik!!
Ik heb morgen nog 1 tentamen en dan begint voor mij de vakantie lekker al! Kan ik me mooi gaan voorbereiden op Turkije!! Nog maar twee weekjes gewoon!! Dat gaat nu echt supersnel!!! De komende tijd heb ik toch nog superdruk met van alles en nog wat (leuke dingen doen met vriendinnetjes natuurlijk… want dat kan dalijk 3 maanden niet) haha en natuurlijk nog allerlei spulletjes kopen voor de zomer!!
Hebben jullie ook allemaal nog een leuk pinksterweekend gehad?
Dikke kus, Aniek
Heey heey !!
Jaa van dat jaloers maken, k ben er nu wel achter dat het een goed ideetje was … haha … hij smste me gisteravond namelijk met aan het einde van zn smsje de vraag van wat zn neef allemaal zei … duss … en jaa jullie hebben wel gelijk … t is gewoon een sukkel, maarja … moeilijk te vergeten :unsure: hij vroeg of ik morgen met hem meeging naar een informatiebijeenkomst van zijn toekomstige studie … k wou wel mee ofso … maar ik kan zoieso niet want heb morgen een excursie van school … <_< maar had ik dat niet gehad, had ik denk tog mn verstand opzij gezet en met hem meegegaan … en eigenlijk zou dat niet goed geweest zijn … dus ben blij dat k morgen ECHT niet kan !
maargoed back to topic :
@ Maret … leuke fotoos hoor ! zo te zien was het een gezellig avondje
en van die smilies, ik ken het hoor … heb er ook bijna altijd teveel …
Zoo maar je hebt ook veel talen zeg … ik vind talen ook leuk en ben er ook goed in , maar zoveel heb ik niet hoor ! nou doe ik wel havo dus de mogelijkheid van latijn en grieks heb ik niet, maar had ik die wel zou k graag die talen leren ! Heb je al enig idee wat voor studie je hierna wil gaan doen ?
@ Aniek … jaa k heb wel een leuk weekend gehad … en jaa idd … twee weekjes ; die zijn zooo voorbij ! En succes morgen met je tentamen dan maar hea ! ![]()
@ de rest … succes nog met verder tellen !
Liefs,
Heeey iedereen!!
bedankt dat iedereen me zo hartelijk welkom heet hier ![]()
voel me al helemaal thuis ![]()
en het stoppen met roken… is inderdaad moeilijk… maar de 1e dag is nu bijna voorbij… nu hopen dat de rest van de dagen ook wil!!!
maar weet idd waar ik het voor doe… wordt het wel makkelijker van denk ik!!!
en idd als je een dag niet hierop kijkt… heb je al veel gemist… hahaha ![]()
Groetjes Anke