hey meiden
zo ff alles bijgelezen,gezellig hier op het verslaafdenforum…

@ maretje je hebt echt een schatje aan de haak geslagen hoor…pastie echt niet in je koffer???
over kofferproblemen gesproken: hoe past 7 weken in je koffer??? ik weet niet waar ik beginnen moet…ik voorzie problemen…(of bijbetalen op schiphol maar dat wil je natuurlijk niet…lief kijken dan maar) Weet iemand trouwens wat dat evt. zou kosten als je meer dan 20 kilo in je koffer hebt??
@ diamond…dit gaat lekker dit gaat goed, straks komen we nog tijd te kort om te pakken haha. V.d. week nog even een nieuw paspoort gehaald. voelt weer stuk beter nu ik turkije weer in kan…Ja leuk is dat he, al die (kleine) inkopen doen, leuke voorpret is dat!! helaas bestaat er niet zoiets als napret…mmm, afgezien van wegzwijmelen bij de foto’s en turkse muziek…nee.
Zit nu lekker turkse pop cd te luisten, heerlijke muziek is dat toch, over grijs draaien van cd’s gesproken…
@ Kelebek, zit maar 1 ding op: jackpot winnen ! wachten tot juli…klinkt ver maar voor je het weet is het zover.
@ missymoi…tja JONGENS, zoenend met z’n ex. misschien begrijpen jongens het woord ‘ex’ niet…wanneer worden ze volwassen??..
Nog even en ik zie m’n vriendje weer in turkije. pas in maart dit jaar leren kennen tijdens skivakantie, maar het voelt zo goed en hij komt me nog opzoeken in Bodrum voor 1 week (en da’s 8 uur voor hem in de bus en bovendien een week geen geld verdienen, dus misschien heb ik eens een beetje mazzel…).
1 juni eerst 4 weken naar Izmir, beetje dat turkse taaltje leren, wel zo makkelijk. Erg leuk , ben benieuwd hoe het zal gaan in dat gastgezin. Volgens mij voel ik me na 7 weken turkije echt zo thuis dat ze me aan m’n haren het vliegtuig in moeten slepen…

20 mei eerst naar een optreden van Gülsen (turkse popzangeres) in Beverwijk, de week erop uit eten bij Turks restaurant in Amsterdam (Bir Bey restaurant: aanrader!!) en dan 1 juni de lucht in !!! Hoe bedoel je verslaafd???