Veel Plezier-welkom Thuis 1

Vooral mn zusje is nu net zo erg als dat ik ben, misschien zullen jullie haar hier binnenkort ook wel zien, hahaha. Grappig eigenlijk!

En jawel, zoals ik al voorspeld had, vroeg mn zusje laatst: “Rien? welke sites waren dat ook alweer waar je over Turkije kon praten??” hahaha :smiley:
Ze heeft zich ook aangemeld!
Dus Anke ik verwacht binnenkort een berichtje van je op deze site!

Groetjes Rieneke

Haha ben benieuwd, hebben we er straks weer een verslaafde bij :smiley:

Groetjes, Diamond

hoe meer zielen, hoe mee vreugde… :wink:

xxx

filiz

Alaaddinbeachhotel: 16 Mei…Alanya!
Layla: 21 Mei…Kemer!
Djagger: 23 Mei…Antalya!
Marifer: 23 mei…Alanya!
Romana: 24 Mei…Turgutreis!
Aniek: 31 Mei…Marmaris!
Diamond:1 Juni…Alanya!
Yvon: 1 Juni…Izmir! (ennn v.a. 30 Juni…Bodrum!)
Jacquelientje: 3 Juni…Kusadasi!
Maret: 6 Juni…Lara!
Schol: 8 Juni…Turgutreis!
Wim: 10 Juni…Antalya!
TheoKarin: 26 Juni…Turgutreis!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Rieneke: 6 juli…Alanya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya

Zo ff weer een aangepast lijstje! Nog 18 daagjes!!

Groetjes, Diamond

zoo hey hele rij alweer…
jmmr dat ik dr niet tussen sta :frowning:

hahah

veel plezier trouwens voor diegene die deze maand veertrekken…!!1

groetjes filiz

Gezellig toch!? Hoe meer zielen hoe meer vreugd inderdaad…

Ik sta op nummer 10 in de lijst woehoe…

Ik zit momenteel heel hard te bedenken wat ik vanavond eens aan zal doen met uitgaan… een zwart topje met… spijkerbroek? lichtbruine rok? lastig allemaal…

Liefs, Maretje.

Hihi zo zat ik ook altijd uren voor het uitgaan (ben inmiddels al een héle tijd niet meer geweest…)

Vandaag trouwens nog een erg leuk haltertopje voor de vakantie gekocht :smiley:

Groetjes, Diamond

gezellig hoor, nog meer verslaafden erbij :smiley:

ik sta nog steeds een na laatste op de lijst :frowning: kom zeg, er zijn toch vast wel mensen die na mij naar turkije willen??? :rolleyes:

@Diamond, Side is zeker een aanrader, het is alleen nog niet zo feestachtig als dat je in Marmaris en Alanya kunt vinden, maar verder leuk uitgaan, leuk winkelen, leuk zonnen, leuke excursies, en leuke cultuur :smiley: ben helemaal verslaafd aan Side (en mn ex woont er, is ook wel excuus voor me)
De rest ken ik niet helemaal

moet ik me nu schamen als ik zeg dat ik ongeveer nog nooit ben uitgeweest? :o

Jaa jaa ben k weer even !
Beetje laat op de avond en ga dalijk maar denk mn bedje in (ben moe van t werken enso…) en morgen weer de hele dag weg, naar camping van vrienden van me vader en stiefmoeder … moet mee samen met me zusjes en een vriendin van me ene zusje … naja wordt denk opzich wel leuk :slight_smile:

@ Maret … ‘jouw jongen’ lijkt me egt een schatje hoor … hmm waren alle jongens maar zo … <_< ik zat vanavond n tijdje te msnnen met een jongen die egt laat blijken dat ie me leuk vind … k vind hem ook leuk … hijs lief, leuk, knap, schattig (zucht) en naja k heb m nog een paar fotootjes gestuurd enso … was gewoon even een leuk gesprek. Ik wist dat ie gisteraaf een gala had van school, dus vroeg ook hoe ie het had gehad … hij zei dat het heeeeel erg leuk was. Naja ik dacht wel van ok weetje … leuk voor hem :slight_smile: zie k later dat een een msn-plaatje had waar ie in pak opstond, maaaaar : zoenend met zn ex … naja mijn humeur gelijk weer down :frowning: k dacht dat ie mij zo leuk vond … jongens : grrrrr … Maaargoed k dwaal te ver van t onderwerp af … Als je dit weer leest is je avondje uitgaan alweer voorbij dus vraag k maar : hoe was t ?? Welke kledingkeuze is het geworden ? haha … heb ik ook vaak hoor, en dan net voordat k de deur uitgaa trek ik snel nog even iets anders aan hihih !

@ Rieneke … haha idd … er kunnen er nog meer bij tog … is alleen maar gezellig !

@ diamond … leuk dat je n haltertopje hebt gekocht … altijd leuk voor in de zomer … kan je dat alvast inpakken in je koffer hiihi !

Nou k gaa zo maar es slapen … spreek jullie morgen denk wel weer !

Liefs,

Missymoi, heel veel plezier vandaag. Wordt vast gezellig. Wat een eikel die jongen zeg. Niet al te snugger.

jeej, nog yetmis yedi geceler. Nog 77 nachtjes slapen

Hey Missymoi… Wat een sukkel! Ik snap sowieso weinig van jongens hoor… Een andere barman (dus niet de mijne) vindt een vriendin van me leuk, en ze laat gewoon wel duidelijk merken dat ze hem niet leuk vindt op die manier. (zo van; “ik vind dit echt helemaal niet aan je leuk, maar er zijn wel meisjes die dat wél vinden hoor…”) maar dat dringt dan gewoon niet door…
Stomme jongens die denken dat ze inderdaad zo alles maar kunnen maken… Ga je wat ervan tegen hem zeggen denk je?

Het uitgaan was heel leuk. Er zijn daar een aantal verhogingn en ik en Anouk stonden om half 11 op de hoogste verhoging en zijn er pas weer (met tussenpozes van in totaal hoogstens 10 minuten:P) om 4.15 vanaf gekomen…

Ik had tijdens het uitgaan (dus tijdens het werken van my boy) hem een smsje gestuurd, want ik wist dat hij liep te balen. Hij moest iets doen wattie niet leuk vond. Dus had ik iets gesmst van “ik vind je wel echt heel leuk hoor” en toen werd ik vanochtend wakker met dit smsje: “Ik heb nu zo’n zin om je te knuffelen, om je in mijn armen te houden, door je haren te gaan, je zachte huid te voelen en je nooit meer te laten gaan! XxX liefs”
Nou even serieus, dan smelt je toch;)

Oke, nu weer back on topic:

@ nur: jeetje, nog 77 nachtjes… Ik hoop dat er snel weer mensen terug komen die dan besluiten nog een keer te boeken, zodat je niet meer een na laatste bent.

@ Diamond: leuk he, kleren kopen voor de vakantie :D?!? Ik koop nu ook steeds zo kleine dingetjes. Met mn mams laatst naar de stad en die was later ook nog met m’n zusje geweest, kwam ze ook weer terug met allemaal kleine dingetjes (sport kleren, maar ook een leuk rokje enzo)

Liefs, Maretje.

Snap het eigenlijk ook niet dat er niet meer mensen bij op het lijstje komen…Maar we leren erlkaar zo onderhand wel goed kennen met zo’n klein clubje :smiley:

Gisteravond lekker wezen eten bij de Griek met vrienden. We hadden gelukkig vantevoren alvast kaartjes gehaald voor de film want het was zo gezellig dat we bijna de film waren vergeten…Haha gelukkig waren we nog net op tijd. Wel laat geworden maar erg leuk gehad!

@Nur: Side lijkt mij ook erg leuk, als we daarvoor kiezen dan gaan we naar hotel Side Star Park. Staan in ieder geval al positieve reacties op vakantiereiswijzer en holidaycheck. Enne…het uitgaan is bij mij ook wel een beetje over, doe nu liever andere dingen zoals lekker uit eten en gezellig bijkletsen met vrienden.

@Sharon: wat een domper zeg, die actie van die jongen. Soms lijkt het wel alsof ze zonder hersens geboren zijn en nog nooit van het woord gevoel hebben gehoord :frowning:

@Maret: zwijmel zwijmel :smiley: , volgens mij heeft 'ie het goed te pakken…

Ennnnn…nog 17 dagen te gaan!

Groetjes, Diamond

Originally posted by diamond@15-05-2005, 13:18:17
** @Nur: Side lijkt mij ook erg leuk, als we daarvoor kiezen dan gaan we naar hotel Side Star Park. Staan in ieder geval al positieve reacties op vakantiereiswijzer en holidaycheck. Enne…het uitgaan is bij mij ook wel een beetje over, doe nu liever andere dingen zoals lekker uit eten en gezellig bijkletsen met vrienden.

**

dan moet je zeker naar Side gaan :wink: ff promoten, heb je t door :smiley:

ja, we leren elkaar zeker wel kennen. maar ik vind het wel erg gezellig.
nou, ik denk dat zodra het eind juni is er wel meer mensen bij komen. die willen vanalles over hun vakantie weten :wink:

Denk ook dat er straks wel meer bij gaan komen ja…

Heb zonet even gezocht op internet maar volgens mij is het hotel in Turgutreis gewoon al vol…en we gaan pas midden september!! Van de week toch maar weer 's informeren. Grote kans dat het ook nog Side gaat worden ook :smiley:

Groetjes, Diamond

Haha @ Nur, dan is de promotie zeker goed gelukt!!

@ diamond: leuk dat jullie zo’n gezellige avond hebben gehad.

Ik vind ook dat we met een klein groepje elkaar steeds beter leren kennen. Super gezellig, dat is een ding wat zeker is…

Oef en dan nu leren… Dat is wel een beetje lastig :rolleyes:

Liefs, Maretje.

Succes met leren Maret! Wanneer heb je tentamens?

Vanmiddag maar een dvd’tje gehuurd, het is weer zo’n typische verveeldag…En morgen nog één :blink:

Groetjes, Diamond

:frowning: Snik! Ik kan volgende week niet naar Alanya… Die reis is nu duurder geworden en zoveel geld heb ik niet. Bovendien moet ik ineens een presentatie houden voor school in die week dat ik weg wilde zijn EN de reis is nu volgeboekt… :frowning:
Nu moet ik maar gewoon wachten tot juli en hopen dat die jongen dan ook kan komen…
Nou ja ik zie wel :frowning:

@ Maretje: succes met leren! en wat een lief vriendje heb jij!!!

@ Diamond: ik heb ook al moeite met deze dag! Pfff wat eenverveeldag vandaag!

Groetjes Rieneke

hey meiden
zo ff alles bijgelezen,gezellig hier op het verslaafdenforum… :smiley: :smiley:

@ maretje je hebt echt een schatje aan de haak geslagen hoor…pastie echt niet in je koffer???

over kofferproblemen gesproken: hoe past 7 weken in je koffer??? ik weet niet waar ik beginnen moet…ik voorzie problemen…(of bijbetalen op schiphol maar dat wil je natuurlijk niet…lief kijken dan maar) Weet iemand trouwens wat dat evt. zou kosten als je meer dan 20 kilo in je koffer hebt??

@ diamond…dit gaat lekker dit gaat goed, straks komen we nog tijd te kort om te pakken haha. V.d. week nog even een nieuw paspoort gehaald. voelt weer stuk beter nu ik turkije weer in kan…Ja leuk is dat he, al die (kleine) inkopen doen, leuke voorpret is dat!! helaas bestaat er niet zoiets als napret…mmm, afgezien van wegzwijmelen bij de foto’s en turkse muziek…nee.

Zit nu lekker turkse pop cd te luisten, heerlijke muziek is dat toch, over grijs draaien van cd’s gesproken…

@ Kelebek, zit maar 1 ding op: jackpot winnen ! wachten tot juli…klinkt ver maar voor je het weet is het zover.

@ missymoi…tja JONGENS, zoenend met z’n ex. misschien begrijpen jongens het woord ‘ex’ niet…wanneer worden ze volwassen??..

Nog even en ik zie m’n vriendje weer in turkije. pas in maart dit jaar leren kennen tijdens skivakantie, maar het voelt zo goed en hij komt me nog opzoeken in Bodrum voor 1 week (en da’s 8 uur voor hem in de bus en bovendien een week geen geld verdienen, dus misschien heb ik eens een beetje mazzel…).

1 juni eerst 4 weken naar Izmir, beetje dat turkse taaltje leren, wel zo makkelijk. Erg leuk , ben benieuwd hoe het zal gaan in dat gastgezin. Volgens mij voel ik me na 7 weken turkije echt zo thuis dat ze me aan m’n haren het vliegtuig in moeten slepen… :angry: :angry:

20 mei eerst naar een optreden van Gülsen (turkse popzangeres) in Beverwijk, de week erop uit eten bij Turks restaurant in Amsterdam (Bir Bey restaurant: aanrader!!) en dan 1 juni de lucht in !!! Hoe bedoel je verslaafd???

@ Rieneke, toch nog ff doortellen tot juli dus…Maar dat is het zo joh! Heb je al iets leuks gevonden om daar straks te gaan doen qua werk?

@ Von, wat leuk dat je in een gastgezin gaat verblijven, dat wist ik helemaal niet. Is het een groot gezin waar je gaat verblijven? Wel een erg leuke manier om de taal te leren zeg!

Groetjes, Diamond

Originally posted by Kelebek@14-05-2005, 17:17:55
**
En jawel, zoals ik al voorspeld had, vroeg mn zusje laatst: “Rien? welke sites waren dat ook alweer waar je over Turkije kon praten??” hahaha :smiley:
Ze heeft zich ook aangemeld!
Dus Anke ik verwacht binnenkort een berichtje van je op deze site!

Groetjes Rieneke **

En ja hoor Rieneke had het goed voorspeld… ik (rieneke’s zusje) is hier nu ook en helemaal verliefd op Alanya!!! :smiley: