Nog 20 dagen!
@Ireendje: ben benieuwd naar je vakantieverhalen! Kom je ze snel een keer hier vertellen? ![]()
Groetjes, Diamond
Nog 20 dagen!
@Ireendje: ben benieuwd naar je vakantieverhalen! Kom je ze snel een keer hier vertellen? ![]()
Groetjes, Diamond
wat een rottijden
diamond. maar ja wat doe je eraan. ach ja, genieten gaat sowieso wel lukken!!! :rolleyes:
moeten we trouwens echt doen , eens afspreken met z’n allen als iedereen straksaan weer terug is (bah, moet ik eigenlijk nog echt niet aan denken: die terugreis is echt altijd sowieso een regelrechte RAMP , met welke vliegmaatschappij dan ook … )
ja ik kijk er zo naar uit om hem te zien in bodrum, kan bijna niet wachten. gisteren kreeg ik post van hem. leuke brief, alles turks maar ik snap het wel aardig…
echt super 2 leuke foto’s van ons erbij. ben erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan. heb eerder al een turkse ‘vriend’ gehad en op het punt dat ik weer naar hem toe zou gaan, belde een nederlands meisje uit rotterdam dat ze v.d. zomer met hem zou gaan verloven. Had ze mijn adres en telefoonnummer achterhaald a.h.v. een email die ze in z’n mailbox gevonden had. Gelukkig maar, want we wisten het natuurlijk niet van elkaar. Ik heb haar nog opgezocht, ongelooflijk, gewoon precies dezelfde brieven en kaarten die hij naar ons gestuurd had. Zij er ook natuurlijk helemaal mee aan, want zij zou immers met hem gaan trouwen. ik heb haar daarna nog 1 x gesproken, maar hij wilde niet dat we contact hebben. Schrok zich natuurlijk dood toen wij hem ermee confronteerden dat zij me ‘gevonden’ had. Maar goed: nog ongelooflijker is dat ze eind dit jaar evengoed met hem gaat trouwen. hij hield er nl wel meer meiden op na. ![]()
Maar goed, wel wat van geleerd dus dat ik niet zo naief moet zijn en dus ook straksaan m’n kop er goed bij moet houden.
Voor diegenen die binnenkort gaan…GENIETSE meiden maar dat zal wel lukken!!! ![]()
zoo hey wat een verhaal…!!
met zo iets zou ik vast gaan trouwen :blink: :unsure:
naja…
@diamond…idd minder leuke tijden…maar je komt daar
thats the point
groetjes
filiz
Hey allemaal!!
Hier even een kleine update over my boy; hij moest denk ik gewoon dingen kwijt die in zijn verleden zijn gebeurd waardoor hij nu een muurtje om zichzelf heen bouwt ter bescherming en dat hij het “eng” vond, omdat ik dus na een maand al weg ga, maar dat hij wel op me wilt wachten en en en… zucht**zwijmel … Lekker handig weer;) Een vriendje krijgen een paar weken voordat ik wegga, maarja… Wel leuk en we zien wel hoe het gaat.
@ Von: wow, wat een verhaal… Nou, niet echt slim (wel erg naïef) van dat meisje dat ze bij die jongen blijft. Simpel gezegd; Goed van jou dat je er afstand van hebt kunnen nemen.
Nog 25 nachtjes. Oeioeioei wat gaat de tijd toch snel ![]()
Liefs, Maretje.
Heey Diamond …
Zoo jaa idd wat een stomme tijden ! <_<
Wij haddden ook zoiets in Oktober … maar opzich had ik er zelf niet veel problemen mee … wij vlogen op donderdag (de donderdag voor de herfstvak.) rond 4 uur smiddags… moesten denk iets van 1 uur op vliegveld in brussel zijn. We kwamen in het hotel rond een uur of 11 aan, dan nog even inchecken en nog even wat drinken en daarna gelijk naar de hotelkamers en slapen ! Had opzich wel eerder willen vertrekken van Brussel af, maarja ik ben altijd zo’n stresskip die s’ochtends nog even wil kijken of alles in mn koffer zit en de laatste dingetjes erbij doen (ben altijd als de dood dat k iets vergeet … egt erg k weet het, maar ben denk niet de enige … hoop k dan :unsure: ) mijn stiefmoeder wil ook altijd alles schoon achterlaten thuis, dus s’ochtends hadden we nog de hele ochtend thuis dus ik vond dat opzich wel lekker …
Nou de terugweg werden we na het avondeten gehaald, dus we konden om zes uur gelijk snel wat eten en om half zeven kwam de bus. Dat was opzich ook wel gunstig … alleen doordat we zondag egt superveel vertraging op het vliegveld in turkije hadden (er was iets mis tijdens het proberen op te stijgen ofso …) en we zelfs het vliegtuig twee keer uit moesten, kwamen we pas om zeven uur sochtends aan bij ons huis … eigenlijk moest ik die maandag gewoon naar school maarja … dat betekende dat ik kon gaan eten, omkleden en gelijk weer naar school … nou dacht het niet natuurlijk hihi !!
Maargoed, helaas zijn de vliegtijden niet zelf te bepalen … <_<
Liefs, Sharon
Heej Maret !
Wel lief dat hij op je wil wachten … dat is pas een goeie jongen !
dit maakt het misschien wel ietsjes ‘makkelijker’ voor jou om weg te gaan … en idd gewoon maar afwachten hoe het gaat …
Liefs, Sharon
Hey Sharon!
Bedankt, het is inderdaad wel zo… Een beetje geruststelling ofzo…
hihi nou kan ik tenminste echt zwijmelen ![]()
@ Diamond; wat een k*t tijden zeg… Wij hadden vorig jaar ook dat we om 2uur smiddags werden opgehaald, maar dat was in het hoogseizoen en dan met zn allen in zo’n klein busje… Lachen <_< …
Maar zie het maar zo; je kan lekker weg uit dit rare kikkerlandje waar het weer niet weet wat ze wil!
Liefs,Maretje.
jeeeeejjjjj, nog 80 nachtjes slapen
![]()
ja ik vind het ook erg lief dat hij wil blijven wachten. Dat zegt toch wel iets. :rolleyes: ![]()
von, ik snap ook echt niet dat iemand dan nog bij zo’n jongen blijft. Ook al zou ik zo ontzettend veel van mijn vriend (niet dat ik die heb, maar stel) houden enz enz enz dan nog zou hij zoiets niet moeten flikken. 1x sex ofzo kan ik misschien nog vergeven en vergeten (word wel flink moeilijk) maar een relatie met iemand anders en niet 1x maar meerdere malen??? oprotten die gast… die is het dan toch niet waard?
diamond, wel balen dat je s avonds heenvliegt. Jeetje ja je bent dan pas echt laat in je hotel. Knudde hoor. Heb je de terugvlucht dan wel een beetje gunstig??? (dat je ook 's avonds teruggaat naar Nederland???)
knuffel nur
Waar wil je zijn", “Met wie wil je zijn”, “Welke eeuw wil je bezoeken?” Turkije verwelkomt u…Owwwww, door die reclame worden we echt lekker gemaakt he meiden…"
![]()
Aaaargh… Turkse Managers!!! Waarom begrijpt die man nou niet dat ik NU m’n ticket heen wil hebben, zodat ik;
a. zeker weet dat ik wegga…
b. m’n ticket terug (voor diploma-uitreiking) kan gaan boeken…
Bleh, want ik wil dat ticket dus gaan boeken, want mn eerste keuze is al op (ipv 28 juni trug naar NL en 1juli weer naar Antalya, 2 juli terug) en het wordt gewoon langzaamaan steeds duurder… Gaat m’n pa lopen chagrijnen…
Eugh sorry voor deze post, maar het moest er ff uit!
Liefs, Maretje
kan me voorstellen dat je hier gefrustreerd over raakt.
ik ben uit de 8.
nog ***79 ***nachtjes slapen en ik zit in Antalya
yetmis dokuz
Nog 19 dagen!! Zag dat de temperaturen ook richting 30 graden gaan…joepie!!!
@Von: jeetje zeg, dat verhaal van die jongen. En helemaal dat die meid toch nog met 'm gaat trouwen! Zo iemand kun je toch nooit meer 100% vertrouwen…Ik tenminste niet hoor! Heb je trouwens je koffer al van zolder gehaald ![]()
@ Filiz: ja echt waardeloos die tijden van ons! Maar inderdaad, het belangrijkste is dat we in Turkije komen en gelukkig gewoon met Inter!
@Maretje: wat lief van 'm! Volgens mij heb je een goede keus gemaakt met hem
Het klinkt in ieder geval goed! En misschien kan 'ie je nog komen opzoeken in Turkije? Hoop dat je snel wat hoort ovber dat ticket, volgens mij hebben ze helemaal niet in de gaten dat zoiets frustrerend is…
@Sharon: ik ben ook zo iemand die 100 keer de koffer door loopt om te controleren of wel echt álles erin zit. Dramatisch. Op een gegeven moment zet ik 'm vast in de auto zodat ik er niet meer bij kan :huh:
@Nur: gaat snel nu he! Op de terugreis worden we geloof ik rond een uur of twee 's middags alweer opgehaald. Ook niet echt positief dus. We zijn er in principe maar zes hele dagen…Tja, dan moeten we toch echt nog maar een weekje in oktober, zit niks anders op ![]()
Zo ben geloof ik weer helemaal bij ![]()
Liefs, Diamond
Originally posted by diamond@13-05-2005, 19:34:36
** Nog 19 dagen!! Zag dat de temperaturen ook richting 30 graden gaan…joepie!!!
@Sharon: ik ben ook zo iemand die 100 keer de koffer door loopt om te controleren of wel echt álles erin zit. Dramatisch. Op een gegeven moment zet ik 'm vast in de auto zodat ik er niet meer bij kan :huh:
@Nur: gaat snel nu he! Op de terugreis worden we geloof ik rond een uur of twee 's middags alweer opgehaald. Ook niet echt positief dus. We zijn er in principe maar zes hele dagen…Tja, dan moeten we toch echt nog maar een weekje in oktober, zit niks anders op
Zo ben geloof ik weer helemaal bij
Liefs, Diamond **
nou het wordt ook wel een keer tijd dat de temperaturen omhoog gaan daar :D:D:D (ach, zolang ze daar als ik er ben maar warm zijn (zal wel bloedheet zijn dan))) :D:D:D
hihi heb ik ook last van, die koffer controleren. Heb al een maand van tevoren een lijst liggen waarop alles staat wat ik mee moet nemen en wat ik niet moet vergeten en daar schrijf ik steeds nog wat bij. en dan heb ik al meer dan een week voor vertrek mijn koffer klaar liggen, waar ik alles ingooi wat ik nodig heb, dingen die gestreken zijne enz enz enz… en dan heb ik natuurlijk weer teveel bij me en moeten er dingen uit… echt erg gewoon :D:D:D
Ja het gaat nu echt snel. Kort geleden (vind ik) begon ik net met aftellen met 124 nachtjes slapen. Zit gewoon al bijna op de helft :D:D:D
knudde dat je dan ook alweer een halve dag kwijt bent met reizen. zo blijft er weinig van je vakantie over helaas. maar ach, nu heb je inderdaad gewoon een reden om nog een keer te gaan. ow wat heb ik medelijden met je ![]()
Hihi begin het op deze manier ook steeds minder erg te vinden ![]()
En wat ook altijd zo lekker handig bij mij is in het koffertafereel: dingen die ik gestreken heb haal ik er dan weer 100 keer uit om te kijken of alles erin zit zodat ik weer kan beginnen met strijken :blink:
Iemand nog leuke plannen voor dit pinksterweekend?
Groetjes, Diamond
Hey allemaal!!
Koffer problemen… tell me about it… haha Ik ben ook zo’n miep die altijd twijfelt of ik wel alles heb en dan zie ik dat paar schoenen staan wat toch eigenlijk wel weer leuk staat bij die outfit, maar dan kan ik beter dát eruit halen… pffff Ik weet er alles van!! Heb nu trouwens een nieuw koffer gekregen, alvast voor mijn verjaardag, van mijn ouders. Lekker groot, want voor 3 maanden moet natuurlijk veel mee he!!
Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend? Ik ga met mijn ouders met de caravan naar Bovenkarspel / Enkhuizen, een weekendje weg. Dat is voor ons een heel eind, gezien ik in Eindhoven woon! Dus mij zullen jullie pas dinsdag weer zien!! Allemaal een heel fijn weekend en tot gauw weer!!
Liefs, Aniek
Originally posted by diamond@13-05-2005, 18:34:36
** @Maretje: wat lief van 'm! Volgens mij heb je een goede keus gemaakt met hemHet klinkt in ieder geval goed! En misschien kan 'ie je nog komen opzoeken in Turkije? Hoop dat je snel wat hoort ovber dat ticket, volgens mij hebben ze helemaal niet in de gaten dat zoiets frustrerend is…
**
Ja klinkt goed he, ik ben heel blij tot nu toe. Hij is zo schattig… Hij is barman en komt dus vrij vroeg (in de ochtend) thuis. Had hij me vanmorgen gesmst om kwart over 6 ofzo… Omdat m’n geluid aanstond, werd ik half wakker uit m’n coma en had ik iets terug gestuurd, waarop hij reageerde met iets als; Damn, ben je nu al wakker? Dus ik terug smsen (uiteraard): “Lang leve n tel met geluid;o) Ik sta niet te laat op… Nou goed, veel plezier in de trein en welterusten alvast en kvind je leuk enzo ;o) kusje van mij” en toen ben ik weer weggezakt in m’n coma. Toen ik opstond had ik nog een smsje van 10 voor 7: “Slaap nog maar ff verder dan. Ik vind jou ook een schatje! Mijn eigen knuffelbeertje he ;o) liefs XxX”
Aaaah zwijmel**zwijmel… Dus tot nu toe zit het nog helemaal goed… Vanavond samen gekookt (naja… hij heeft de sla gemaakt, maar hij kookt meestal wel beter dan ik <_< )
Zó, dat moest ik echt even kwijt… Maar genoeg gezwijmeld…
Ohja, de Turkse Manager reageert eindelijk zoals ik wil dat hij reageert. Ik heb hem vanmiddag gemaild, wel een beetje geslijmd, maar een mens moet toch wat… Ik heb gewoon iets geschreven als: --Ik weet dat jij de expert bent en dat jij dit al vele jaren doet, maar ik wil erg graag terug komen voor mijn diploma-uitreiking en mijn vader wil gewoon niets doen, voordat ik mijn ticket heen hier heb. Ik hoop dat je het begrijpt en alvast heel erg bedankt voor alles–
Toen kreeg ik een mailtje terug van; Oh ik hoop dat alles goed is, ik wil graag de exacte datum van je en van welk vliegveld je wilt vliegen blabla…
YES, nou komt er vooruitgang in… yesyesyes…
@ Aniek: Ik durf m’n koffer nog niet te pakken, want ben heel bang dat ik em véél te vol stouw. Lastig dus, want je mag maar 25 kilo toch? Nou en dan nog een laptop… Dat wordt nog lachen :lol: … Wel relax dat je nieuwe koffers hebt gekregen dan!
@ Nur: YES! onder de 80… Dat is inderdaad al bijna de helft… En het gaat nu steeds sneller… Ik begon bij de negentig ofzo en ik zit nu op… 24 ofzoiets! Aaargh! Nog maar 24 nachtjes…
@ Von: leuke reclames he. Ik vind die reclame poster met die wijnkruiken en glazen wijn wel erg mooi, en verleidelijk… Slimme reclame makers toch;)
@ Diamond (nog maar een keer): Ik ga niks doen dit weekend, nou ja, leren en morgenavond uit, maar niets speciaals… Word langzaamaan toch wel erg zenuwachtig voor de examens
:blink: :ph34r:
Liefs, Maretje…
p.s. ik wil nog even toevoegen dat ik nét een sms nog krijg van pascal (de barman): “Jij bent echt lief! XxX liefs mij”
om te smelten toch…
oeps!!! Sorry voor die veels te lange post :wub: :ph34r:
Liefs, Maretje
Wat een schatje is het zeg! Ben blij voor je, je klinkt in ieder geval helemaal verliefd :wub: En hij kan ook nog 's koken, altijd mooi meegenomen. Fijn dat je eindelijk vooruitgang boekt met die manager zeg.
M’n vriend en ik gaan zometeen even naar het reisbureau, want we hebben nog steeds geen keuze gemaakt voor september :huh: We hebben nu drie dingen uitgezocht, in drie verschillende plaatsen en wil straks toch graag de knoop doorhakken. Jullie horen het nog wel!
Vanavond eerst lekker uit eten met vrienden en daarna een filmpje pakken, heb er zin in!
Liefs, Diamond
ja, ga zo lekker zonnebankje doen en morgen is mijn vader jarig dus heb het druk genoeg dit weekend. Maar ik heb lekker een lang weekend (3 dagen, ben ik niet gewend, normaal is het maar 1 dag).
@maret: jij mag al bijna. maar als jij mag zijn er bij mij ook weer 24 nachtjes verdwenen van mijn aftellen
hihi ik moet er nu nog 78
@aniek, heeeel veel plezier dit weekend ![]()
@diamond, ben benieuwd wat je gaat kiezen. waar had je eigenlijk de keuze uit?
nou ik ga weer verder met mn kamer opruimen (moet ook gebeuren he)
Ja Aniek, een heel fijn weekend! Lekker ontspannen!
Zijn weer terug van het reisbureau, lag het hele systeem van OAD eruit. Kon ze nog niks nakijken of vastleggen. Nur, we zitten te twijfelen tussen Side, Icmeler en Turgutreis. Hebben nu van alle plaatsen een printje uit Toeristiek meegekregen. Deze week dus nog maar een keertje terug…
Wat is het trouwens lekker weer vandaag, zo maar 's ff in de tuin zitten ![]()
Groetjes, Diamond