Veel Plezier-welkom Thuis 1

Heey!
Ik zit met een dilema…
Ik wil dus heel graag nog even een weekje terug naar Alanya, en ik heb een hele goedkope reis gevonden!! (292€ inclusief luchthavenbelasting en alles, zelfs ontbijt) Maar niemand kan mee… nu kan ik in mn eentje gaan, maar vind dat op zich best eng…maar aan de andere kant is dat ook weer een hele uitdaging natuurlijk… Het hotel waar ik dan heen zou gaan is dezelfde als waar ik vorige week was, dus dat is ook positief, daar ken ik iedereen nog!! en zijn ook goeie vrienden geworden!
De reden dat ik volgende week zo graag naar Alanya wil is dat die leuke jongen er dan ook is (ook op vakantie). En hij heeft gevraagd of ik dan ook kon komen. Ik heb hem het hele verhaal uitgelegd, dat ik dan waarschijnlijk alleen moest komen enz. Maar hij zou het toch heel leuk vinden, en ik natuurlijk ook om hem weer te zien…
Als ik zou gaan, zou ik 2 dagen met lessen missen van mn studie. Op zich is dat niet zo’n heel groot probleem, als ik maar niet ziek wordt in de komende periode…dan heb ik wel een groot probleem (mag van elk vak maar 1x missen). Ook ben ik natuurlijk net terug van vakantie en om dan nog een keer te gaan…
Ik heb het geld wel, maar is daarna wel op! Ik moet dan wel een baantje vinden om in juli nog te gaan…want dat moet natuurlijk wel doorgaan!
Ik zit diep na te denken wat ik nou zou doen…Vind het op zich wel een hele uitdaging en misschien is het ook wel eens goed voor mij om eens alleen weg te gaan.
Wat vinden jullie hiervan???

Groetjes Rieneke

Hmmm lastig…Is het de bedoeling dat je in juli daar gaat werken of op vakantie gaat? Als je weer op vakantie gaat zou ik m’n geld lekker opsparen en er dan dubbel van gaan genieten denk ik. Heb soms ook wel 's op het punt gestaan weer te boeken als we pas terug waren, maar vindt het toch leuker om wat meer verspreid te gaan dan een paar keer heel dicht op elkaar en dan een hele tijd niet…
En die jongen die er dan ook is, gaat hij met vrienden op vakantie? Want stel dat hij constant met hun weg is, dan zit je daar alleen. En die jongens van het hotel zullen misschien ook niet altijd tijd hebben…Ik weet het niet, denk dat ik niet zou gaan, maar ben ook niet iemand die snel alleen op vakantie zal gaan…Ben benieuwd wat je gaat besluiten!

Succes!

Groetjes, Diamond

Ik ga in juli werken in Alanya en ik kan met mn rekening op zich ook nog rood staan…
En wat betreft die jongen, ik weet dat ik hem niet constant zal zien en de jongens van het hotel hebben idd ook niet altijd tijd, maar ik moet sowieso ook nog een baantje vinden in Alanya en dat is vanuit daar natuurlijk wle weer makkelijker te regelen… dat kan ik dan mooi doen als ik alleen ben…
En als ik me alleen voel kan ik ook altijd nog over de boulevard lopen :stuck_out_tongue: wordt je zo in een knip met je vingers uitgenodigd voor een kopje thee :slight_smile:
Mmm maar ik vind het toch wel lastig, vooral omdat ik denk dat mn ouders er niet blij mee zullen zijn… maar ik denk dat het op zich wel goed is voor mij, om wat zelfstandiger te worden. En ik ben al 22 dus mn ouders kunnen eigenlijk ook niets meer zeggen… maar toch…

Groetjes Rieneke

Hihi dilemma dilemma, ben blij dat ik geen keuze hoef te maken, ben zo’n twijfelkont :smiley:
Je wordt er wel zelfstandig van en het is natuurlijk ook best goed voor je zelfvertrouwen. Denk dat je wel snel een beslissing moet nemen, anders is het straks alweer weggeboekt…

Groetjes, Diamond

Originally posted by diamond@10-05-2005, 18:24:52
** Hihi dilemma dilemma, ben blij dat ik geen keuze hoef te maken, ben zo’n twijfelkont :smiley:
Je wordt er wel zelfstandig van en het is natuurlijk ook best goed voor je zelfvertrouwen. Denk dat je wel snel een beslissing moet nemen, anders is het straks alweer weggeboekt…

Groetjes, Diamond **

Ja hier kan ik het niet meer mee eens zijn… Ik ben zelf ook echt een twijfelkont en dit maakt het natuurlijk wel heel erg moeilijk… Is de jongen Turks of Nederlands of…??

Poeh… lastig hoor!!!

Liefs, Maretje.

Die jongen is Turks, hij gaat ook op vakantie naar Alanya…
ben er nog steeds niet uit… :frowning: Hoewel ik eigenlijk wel weet dat het wel beter voor me is… en ik ga ENORME spijt krijgen als ik het niet doe…
Dus eigenlijk heb ik de beslissing al gemaakt…maar toch vind ik het eng!

Groetjes Rieneke

Ohw dilema dilema!!!
Ik ben ook zo’n twijfelkont echt niet normaal!! Mijn beste vriendin was er net en ik zeg: Ohw wat moet ik doen? zij: Ja meis dat moet je helemaal zelf beslissen! Ik: Ja das waar…maar wat zal ik doen?
Hahaha
Pffff… moeilijk!

Heey heey !

@ Maret en diamond … k ben gewoon naar de camping geweest waar mn opa en oma elk jaar staan :unsure: (dit was het vijfde jaar dat ik er kom ofso …) en is altijd wel leuk ! Het ligt bij kootwijk op de veluwe, aan de zandverstuiving … vaak gaan we een zondagje erheen en nu was ik samen met me mama en twee zusjes een weekje gegaan. Ik sliep met mn zusje van 14 in de caravan bij mn opa en oma … en mn jongste zusje sliep bij mn mama in een tentje ernaast … Pff blij dat ik in de caravan lag want in t tentje was t aardig koud !! maargoed, meisjes die ik ken van de jaren ervoor en waarmee k nog wel es praat op msn waren er ook weer (mn opa en oma hebben daar net als bijna alle anderen op die camping… een plek voor een jaar … dus de caravan staat een jaar op de camping en met mooi weer gaan ze erheen…) maargoed was wel gezellig en er waren nog meer die ik allemaal van vorig jaar ken dus was egt leuk ! k heb in het recreatieteam geholpen dus elke ochtend om tien uur knutselen met de kleintjes , smiddags spelletjes doen en tv kijken en savonds meeleeftheater voor het naar bed gaan en 1 avond hadden we een discootje georganiseerd … kortom het was erg leuk ! :smiley:

Oow k zie dat k nu egt moet gaan … morgen maak k me berichtje nog wel verder af !

Liefs, Sharon …

zo goedkoop kom je nooit meer in turkije…meteen gaan dus!!
als je terug komt heb je nog twee maanden om alles van je werk te regelen…dat kan lang genoeg zijn!!
ik zou er voor gaan…
en tja het feit dat je alleen in het vliegtuig moet zitten…BOEI!!
lekker rustig…daarna heb je genoeg mensen om je jeen die je kent en waar je het gezellig mee kan hebben…
deze kans moet je echt niet laten liggen

groetjes

filiz

Hé Sharon, leuk toch! Jij bent er in ieder geval lekker even tussenuit geweest, kan ik niet zeggen! Leuk trouwens dat je in het recreatieteam hebt meegeholpen!

Chelsey, je bent de eerste in de rij en je gaat al bijna! Begin je al een beetje zenuwachtig te worden :smiley: Succes met alle voorberiedingen!

Moet zelf nog 21 dagen geduld hebben…

Groetjes, Diamond

Wij moeten nog 23 dagen en zijn ook aan het aftellen… :lol:

3 juni is het zover :rolleyes:

groetjes Jacqueline

Chelsey , veel plezier in marmaris. net de weerberichten even bekeken…
genoeg zon en lekkere temperatuur in het vooruitzicht.
beter dan hier…haha! Geniet ervan!!!

Diamond mn koffer staat te trappelen. het echte aftellen is begonnen!!!
en als ik eenmaal in turkije ben, gaat het aftellen gewoon door: 26 juni komt m’n arkadas (vriendje) me opzoeken in Bodrum voor een week. echt SUPER heb er zon zin in!!!

Heey !

@ Diamond … jaa das waar, k ben er tussenuit geweest en had ik ook wel nodig ook ! al die stress met school … hahah ! en t was leuk maarja … t is natuurlijk geeeen Turkije <_< maargoed … het strand, de zon, de cocktails en de turkse muziek heb ik er gewoon bijgedacht B)

@ Chelsey … een heeele fijne tijd daar ! geniet maar lekker !! :smiley:

@ Rieneke … heb je al een beslissing genomen ? Ik zou het zelf ook niet weten als ik in jouw situatie zou zitten hoor … alleen naar Turkije is maar zo … alleen … maar bij jou is het natuurlijk anders … jij kent al mensen daar en tsja … dan zou ik denk ook zeggen : pak deze kans ! als je het zo naar je zin hebt gehad daar, waarom zou je dan niet nog even gaan ?? :wink:

@ Maret … leuk voor je dat het goed gaat met die jongen !! Enne … als je weer wat nieuws hebt (over hoe bijv. dat ‘serieuse’ gesprek is afgelopen …) horen we het hopelijk wel ! :slight_smile:
En ik heb ook soms dat mn vriendinnen gewoon niet begrijpen wat ik daar nou zo leuk aan vind, aan turkije … met jullie kan ik er goed over praten !!
En zoals je ook al eerder zei : het is idd wel ‘gek’ dat je in zo’n korte tijd idd een soort van vriendinnen kan maken … via een forum … hihi !

Liefs en kusje !

Sharon

Zonet zijn we even naar het reisbureau geweest en de vluchttijden (zoals ze nu bekend zijn) zijn niet echt om over naar huis te schrijven :huh: We vertrekken pas 's avonds om 21:30, komen dus midden in de nacht aan in Alanya. De laatste dag worden we rond 14:00 alweer opgehaald…Jammer!! Hopenlijk verandert er nog het één en ander, maar ga er maar niet vanuit. We vliegen in ieder geval met Inter Airlines.

Chelsey: heel veel plezier gewenst! Maak er een geweldige tijd van en we horen wel hoe het was he? Geniet van het lekkere weer en alles wat Turkije te bieden heeft!

Von: mijn koffer begint ook steeds harder te trappen haha. Het ‘echte’ aftellen is begonnen! Over drie weken moeten we nu ongeveer op de luchthaven zijn. Weet jij al hoe laat je vliegt? Leuk dat je vriend je een week komt opzoeken zeg, heerlijk vooruitzicht!

Jacqueline: we gaan bijna gelijktijdig weg, wij alleen twee daagjes eerder :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

hoera bijna de 8 eraf :smiley:

nog 81 nachtjes slapen

Na alle vakanties en langere verblijven :smiley: kunnen we wel weer een nieuwe poging wagen om een keer een meeting te organiseren. Lijkt me nog steeds erg leuk om m’n ‘Turkije vriendinnetjes’ in real life te zien!!

Gaat nu snel he Nur! Als je de honderd voorbij bent begint het pas echt leuk te worden om af te tellen. En helemaal als je de 25 voorbij bent :smiley:

Groetjes, Diamond

lijkt me gezellig :slight_smile:

oowwww, nu turkije reclame :smiley: kriebels B)

ja het gaat zeker snel :smiley: pas geleden zat ik nog boven de 100 :smiley:

voor jou gaat het nog sneller. Hoe lang blijf je er eigenlijk?

groetjes nur

Een weekje maar :huh: Maar ga in september nog een week met m’n vriend. Dus als we weer terug zijn is er nog iets om naar uit te kijken (en af te tellen)

Die reclame die je nu steeds op tv ziet is mooi he…Krijg er altijd de kriebels van als ik 'm voorbij zie komen :smiley:

En die meeting, dat gaan we zeker een keer doen!

Groetjes, Diamond

naja, heb je als je terug komt tenminste weer iets om voor af te tellen. :smiley:

ja die reclame is erg mooi, krijg spontaan zin om weer erheen te gaan. :smiley: (en te blijven, maar ja…)

Vooral te blijven ja…Wij zijn er eigenlijk maar zes dagen met die ongunstige vliegtijden :angry: We zijn pas rond vijf uur 's nachts in het hotel, ff paar uurtjes slapen dan ontbijten en lekker verder slapen op het strand :smiley:

Groetjes, Diamond