Veel Plezier-welkom Thuis 1

ik duim mee :smiley:

ik heb morgen een sollicitatie ook eng (naja, nog niet een gesprek, alleen maar een toets) dus ik heb ook duimen nodig hoor :wink: (als iemand dit nog leest)

ik moet nog 84 nachtjes slapen :smiley:

Ik duim ook voor jou Nur! Hoop dat het allemaal goed gaat voor jullie!
Ben vandaag zelf vrij en heb nog geen idee wat ik zal gaan doen, tis weer zulk waardeloos weer :angry:

In ieder geval nog 22 dagen te gaan :smiley:

Groetjes, Diamond

Chelsey: 12 Mei…Marmaris!
Alaaddinbeachhotel: 16 Mei…Alanya!
Layla: 21 Mei…Kemer!
Djagger: 23 Mei…Antalya!
Marifer: 23 mei…Alanya!
Romana: 24 Mei…Turgutreis!
Aniek: 31 Mei…Marmaris!
Diamond:1 Juni…Alanya!
Yvon: 1 Juni…Izmir! (ennn v.a. 30 Juni…Bodrum!)
Jacquelientje: 3 Juni…Kusadasi!
Maret: 6 Juni…Lara!
Schol: 8 Juni…Turgutreis!
Wim: 10 Juni…Antalya!
TheoKarin: 26 Juni…Turgutreis!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Rieneke: 6 juli…Alanya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya

Zo ik heb mezelf even weer toegevoegd in het lijstje… Nog 8 weken… pfff ik ben pas de 18de in et rijtje…
Ik hoop dat ik deze donderdag nog weg kan!! Ga zo eens vragen bij het reisbureau of ze nog interessante last minutes hebben naar Alanya :stuck_out_tongue:
En ook meteen een baantje zoeken!

@ Aniek en Nur: ik duim ook voor jullie mee!!!

Groetjes Rieneke

ik duim ook mee hoor :wink:

groetjes

filiz

Ik duim ook mee… Laten jullie weten hoe het is gegaan???

Nou ik heb m gehaald hoor!! Ben echt superblij… was de eerste keer en heb zo ongeveer 30 lessen gehad dus is op zich nog best snel gegaan!! Ik ben ook meteen naar het stadskantoor geweest en heb m gelijk opgehaald!! Ben nu al overal heen aan het crossen haha!!!

Nur, hoe is jouw ā€˜sollicitatie’ gegaan?? Waar heb je gesolliciteerd?

Diamond, nog een beetje een leuke dag gehad vandaag?

Voor mij nog 22 nachtjes slapen!!!

Liefs, Aniek

@ Diamond…nog ff ruim 3 weekies!!! krijg echt de kriebels nu hoor!! gister al bijna m’n koffer uit de berging gehaald: had ff een manie, maar nog maar effies wachten…kan bijna niet meer wachten nu: echt super veel zin!

@ Nur, ik duim ook voor je hoor, ben heel benieuwd laat je het snel weten???

HĆ© Aniek, van harte gefeliciteerd meid! Wat goed van je! Ik ben de eerste keer afrijden gezakt als een baksteen, gelukkig ging het de tweede keer wel goed :huh: Kan me voorstellen dat je je rijbewijs meteen hebt opgehaald, nu kan het echte rijden gaan beginnen!

@Nur, hoe is het jou vergaan vandaag? Hopenlijk ook goed nieuws…

@Rieneke, voor je het weet is het weer zover joh! Kun je meteen weer lekker gaan aftellen! En wie weet heeft het reisbureau nog iets interessants voor je…

Heb vandaag weinig gedaan, ff bij m’n moeder langs geweest en lekker gekletst. Ben nu iets leuks aan het uitzoeken voor zaterdag, dan hebben we een avond uit met vrienden gepland…

Groetjes, Diamond

HĆ© Von, gaat lekker snel nu he! Begin al een beetje zenuwachtig te worden :smiley: Denk dat ik m’n koffer binnenkort ook maar 's van zolder haal, en er zo nu en dan alvast wat indoe!!

Groetjes, Diamond

Hey Aniek!

GEFELICITEERD!!! Ik ga 20 mei op en vond eht dus met jou heelll spannend mee:)

Nou jongens nog even… Ik nog een maand - 3 dagen!

Ik zit er ook over te denken om m’n koffer alvast klaar te zetten… Maar ik hou me nog ff in!

Zo… Nou ik verveel me echt al de hele dag… Ik moet echt harder leren voor mn examens maar de concentratie is 0 :frowning:

Liefs, Maretje.

HĆ© Maret, gaat het met die jongen nog steeds goed? Hihi vindt dat soort dingen altijd erg leuk om te horen…
Spannend trouwens dat jij 20 mei moet afrijden! Heb je veel lessen gehad?

Groetjes, Diamond

Ja je houdt ons wel op de hoogte hoor :smiley:

ja het ging wel goed. Ik denk dat ik die toets wel goed gemaakt heb en krijg binnen enkele dagen te horen of ik wel of niet doormag. Spannend dus de komende paar dagen. Maar denk dat het wel positief is. Hoop ik :smiley:
(ach, als het niet positief is, ga ik gewoon in September aan de Universiteit Leiden Turkologie studeren, ook leuk)

Ik had trouwens bij de belastingdienst gesolliciteerd. Ze gaan met Universiteit Nijenroode en de Univ. van Amsterdam een duale opleiding geven tot registeraccountant dus dat lijkt me wel heel leuk.

ik moet nog 83 nachtjes slapen

Hey hey !

Ben tijdje niet meer geweest (ivm met vakantie …) maar hier ben k weer ! Had wel weer aardig wat om te lezen hoor ! :wink: Maargoed …

@ Maret … heb ook even die fotoo gezien en de verhaaltjes erbij gelezen en t is zeker een leuke jongen en wel lastig ja dat je die nu tegen moet komen <_< k hoop voor je dat hij het gaat begrijpen en dat jullie (als je hem egt heel leuk vind en als je weer terug bent na dat half jaartje…) weer verder kunnen samen … ! :smiley:

@ de rest … blijven aftellen !! :smiley:

Liefs, xx

HĆ© Missymoi, hoe was je vakantie? Waar was je ook alweer precies naartoe? Kan 't me zo ff niet herinneren :wacko:

Groetjes, Diamond

Hey allemaal…

Ik hou jullie heus wel op de hoogte, no worries… Ik heb hem afgelopen week bijna elke dag wel eventjes gezien, en het loopt nu allemaal wel goed, geloof ik. Zoals ik al zei wƩƩt ie dat ik weg ben over een maand, maar ik vraag me af of hij het ook echt doorheeft. ā€œGelukkigā€ vindt hij sowieso dat we er binnenkort maar eens een serieus gesprek over moeten hebben (en over nog iets zegt hij, maar hij zegt niet wat en that’s driving me nuts)

Jongens… :wink:

Voor rijbewijs; ik heb redelijk wat lessen gehad, maar geloof me, ik ben geen verkeerswonder. Zit nu denk ik op de 35 met nog een stuk of 8 te gaan… Tel maar uit dus… Het is wel lastig. Ik wil gewoon m’n rijbewijs hebben, maar vindt het zo ook helemaal niet meer leuk. Wil nu gewoon zelf kunnen rijden

Nur; Laat je weten hoe het is gegaan? Hoe kwam je bij de sollicitatie? Wat er een oproep of viavia… Bestaat er serieus een Turkologie studie of ben ik nou heel dom (of net wakker :lol: )

**Missymoi; **Hoe was je vakantie? Waar was je ook alweer heen geweest, en wat heb je allemaal gedaan? Ben benieuwd naar de verhalen…

**Diamond; **Wat ik al zei: ik hou jullie op de hoogte!! Toch best erg, dat je in zo’n korte tijd toch een soort van vriendinnen kan maken via een forum. Wel leuk, hihi :smiley: :lol:

Liefs, Maretje.

@ Maret, leuk te horen dat het goed gaat tussen jullie! En ook fijn dat hij er binnenkort een serieus gesprek met je over wil hebben, klinkt positief, toch? Vindt het ook leuk dat je elkaar hier in korte tijd best goed leert kennen, leuk om samen een grote passie te delen. Al m’ n vriendinnen zijn geen echte Turkijefans helaas, kan hier dus prima m’ n ei kwijt :smiley:

Nog 21 dagen!!!

Groetjes, Diamond

Heey Maretje!
Klinkt goed, leuk dat het zo goed tussen jullie gaat! Gesprek gaat vast wel goed!

Mijn vriendinnen zijn ook niet echt of beter helemaal geen Turkije fans… mijn zusje en mn ouders werden eerst lichtelijk gek van mij, maar we zijn nu vorige week met zn allen naar Alanya geweest en nu begrijpen ze me!!! Ben ik wel blij mee! Vooral mn zusje is nu net zo erg als dat ik ben, misschien zullen jullie haar hier binnenkort ook wel zien, hahaha. Grappig eigenlijk!
Mijn ouders willen ook heel graag weer een keer terug. En mijn zusje wil dus ook met mij mee als ik weer ga maar ze heeft het geld niet :frowning: (heb trouwens mn plannen een week verschoven, niet meer met pinksteren terug, maar die week daarop).
Wel fijn dat ik nu ook zo met mn zusje kan praten, zonder dat ze gek van me wordt!! :smiley:

Groetjes Rieneke

Kelebek, heb je nog iets kunnen boeken voor de week na pinksteren? Dan zitten we bijna in dezelfde periode in Alanya!

Mijn vriendinnen snappen ook niet dat we inmiddels alweer voor de vijfde keer naar Alanya gaan, lijkt ze saai om steeds naar hetzelfde te gaan. Nou ik vermaak me er elke vakantie nog evengoed als de eerste keer :smiley:
Gelukkig is m’ n moeder ook besmet met het Turkije/Alanya virus!

Groetjes, Diamond

hoi…

mijn vriendinnen snappen me ook echt niet asl ik WEER over turkije begin.
ze worden gek van me en snappen me gewoon echt niet…!!
mee naar turkije voor een vakantie krijg ik ze niet…
naja…

groetjes
filiz

gelukkis is m’n beste vriendin net zo turkije gek als ik dus…
allebei aangestoken door het virus dus. maakt het wel zo makkelijk.
verder in m’n familie en vriendenkring kan ik ook niet echt terecht dus het is super de hele avond over turkije te kletsen zonder gek van elkaar te worden.

nog 3 weekjes en dan is het gelukkig weer zover voor ons: hebben er SUPERveel zin in!! lekker 7 weken …heerlijk!!!