Ik weet waar Joy Munamar ligt en hoe het eruit ziet, maar ik ken het niet van binnen helaas, ik zit namelijk nooit in een hotel, alleen maar mijn “eigen” appartementje Ik weet wel dat het lekker aan het strand ligt en dicht bij het centrum is (nou is dat niet heel moeilijk in zo’n dorpje…)
Ik ga eigenlijk altijd in september, juist omdat de temperatuur dan zo heerlijk is en geloof me, het is er nog hartstikke druk hoor. Ik ga dit jaar op 5 september, terwijl ik andere jaren veel later in september ging, maar ook dan was het nog hartstikke druk en levendig.
In Içmeler begint het toerisme-seizoen iets later dan in Marmaris, maar het gaat ook langer door. Langs de boulevard ( die pal langs Joy Munamar loopt) heb je 's avonds zo’n gezellig marktje, die op haar beurt weer langs kleine kanaaltjes loopt, een soort klein Venetië noemen ze het, met vele lichtjes en gezelligheid.
Hmm klinkt erg leuk. We hebben de hele tijd lopen twijfelen tussen Side en Icmeler. Na vijf keer Alanya willen we wel eens een ander deel van Turkije zien, dus onze interesse gaat steeds meer richting Icmeler. Die verlichte kanaaltjes lijken me trouwens erg mooi, sfeervol…En vanuit Icmeler zijn we ook zo in Marmaris, dus dat vinden we ook wel ideaal. Volgende week zaterdag willen we gaan boeken, dan zijn we allebei vrij. En dan kunnen we ook daarvoor gaan aftellen
Vandaag nog precies een maand… En wat doet Maret, Maret vindt hier een leuke jongen, anderhalve maand voordat ze voor 4 maanden weg gaat… Lekker handig!!! <_< Blegh… Naja, we zien wel hoe het loopt
ik ben van vandaag terug…heb wel veel moeten lezen om bij te komen hoor!!!
het was echt super…en het rijtje is alweer goed opgeschoten zo te zien
ik heb echt weer een super vakantie gehad…hoogstwaarschijnlijk ga ik in oktober terug…dat wil dus zeggen: nog maar een half jaartje
Originally posted by nur@06-05-2005, 18:02:55
** inderdaad lekker snugger. en nu? **
Ja… Idd… Wat nu? Naja, hij weet het in ieder geval en we zien wel waar het toe leidt… Qua “liefde” ben ik heel uhm trouw zeg maar… als hij mij bewijst het waard te zijn zou ik met gemak een half jaar weg kunnen blijven en dan nog steeds niks doen zeg maar… De vraag is wat hij daar van vindt
Voor nu is het leuk en dat is belangrijk. Hoe het verder loopt, wie zal het zeggen…
Ik vertek 23 mei naar Turkije voor 12 dagen ! Ik sta te popelen ! Het is de eerste keer dat we naar Alanya gaan ! Tot nu toe vond ik Bodrum het best ! Groetjes !
Wow Maret: leuke jongen zeg!! Ook een erg leuke foto! Typisch hoor dat je nu iemand tegenkomt die je écht leuk vind. Als jullie elkaar echt leuk vinden dan zou ik ervoor gaan hoor! Wat vindt hij er trouwens van?
@Filiz: fijn dat je het zo leuk hebt gehad! En nu maar weer aftellen he, tot oktober
Gaan d’r inderdaad weer een boel in mei, maar er komen er ook binnenkort volgens mij alweer wat terug…Dacht dat Annemiek morgen ook alweer terug kwam…En Rieneke is ook alweer thuis. Jammer dat vakanties altijd zo verd*md snel gaan. Neem me voor dit jaar superveel foto’s te maken en daar een leuk filmpje van te maken zodat we vaak terug kunnen kijken…
Je hoort wel vaak van dat soort dingen…Zou ook echt iets voor mij zijn trouwens. Of als je bijvoorbeeld op vakantie bent en daar op de állerlaatste dag een ontzettend leuke jongen ontmoet (is me in het verleden ook wel 's gebeurd )
Nog 23 dagen! Nur, jij begint nu ook een stuk dichterbij je vertrek te komen zeg! Haha heb ik je alweer blij gemaakt
Wauw ik ben gewoon al 7e in de rij!! Nu gaat het echt opschieten…
Hopen jullie even met mij mee dat ik morgen mijn rijbewijs haal, want ik moet namelijk voor de 1e keer op morgenvroeg!!! Als ik het niet haal, moet ik waarschijnlijk wel 3 maanden wachten voordat ik weer terug ben uit Turkije, dus ik hoop echt zooo dat ik het ga halen!!! Duimen jullie voor me?