Haha je kunt echt wel merken dat er een boel weg zijn, het wordt hier rustig :huh:
Groetjes, Diamond
Haha je kunt echt wel merken dat er een boel weg zijn, het wordt hier rustig :huh:
Groetjes, Diamond
Oooh wat ben ik jaloers… Is de lijst nog ergens gebleven, dat we kunnen zien met hoeveel we nog over zijn!??
nog 1 maand en 2 dagen!
Kuss
Chelsey: 12 Mei…Marmaris!
Alaaddinbeachhotel: 16 Mei…Alanya!
Layla: 21 Mei…Kemer!
Djagger: 23 Mei…Antalya!
Romana: 24 Mei…Turgutreis!
Aniek: 31 Mei…Marmaris!
Diamond:1 Juni…Alanya!
Yvon: 1 Juni…Izmir! (ennn v.a. 30 Juni…Bodrum!)
Jacquelientje: 3 Juni…Kusadasi!
Maret: 6 Juni…Lara!
Schol: 8 Juni…Turgutreis!
Wim: 10 Juni…Antalya!
TheoKarin: 26 Juni…Turgutreis!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya
nog 88 nachtjes (oftewel 12 weken en 4 nachtjes)
hé Diamond, we staan ondertussen in de top 10 van binnenkort vertrekkenden ha ha…voelt goed he!!
:rolleyes: :rolleyes:
Het doet me plezier dat Kusadasi toch nog hoog schoort bij de aankomende toeristen. We wachten allemaal op jullie,
Groetjes uit kusadasi,
Franka
Mag ik ook in het lijstje? ![]()
Ik post hier niet zoveel maar lees wel dagelijks mee!
Ik vertrek waarschijnlijk op 18 juni naar Antalya om daar een paar maanden te werken!
@ Von: voelt zeker goed om in de top 10 te staan
Het schiet nu op he!
@ Yolcu: je staat erbij!
@ Franka, ik hoop Kusadasi ook nog een keertje te gaan zien, maar dat zal vast wel lukken ![]()
Chelsey: 12 Mei…Marmaris!
Alaaddinbeachhotel: 16 Mei…Alanya!
Layla: 21 Mei…Kemer!
Djagger: 23 Mei…Antalya!
Romana: 24 Mei…Turgutreis!
Aniek: 31 Mei…Marmaris!
Diamond:1 Juni…Alanya!
Yvon: 1 Juni…Izmir! (ennn v.a. 30 Juni…Bodrum!)
Jacquelientje: 3 Juni…Kusadasi!
Maret: 6 Juni…Lara!
Schol: 8 Juni…Turgutreis!
Wim: 10 Juni…Antalya!
Yolcu: 18 Juni: Antalya!
TheoKarin: 26 Juni…Turgutreis!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya
Tel ze allemaal en genieten maar van de vrije dagen! Of zijn er nog die moeten werken?
Groetjes, Diamond
En helemaal vergeten: nog 27 dagen!!!
Groetjes, Diamond
hihi jij als een van de eersten, ik als een van de laatsten ![]()
Maar jij houdt het nog lekker tegoed! Als ik allang weer terug ben ga jij nog, heeft ook weer zo z’n voordeel
En je gaat ook nog 's veeeel langer dan ik :huh:
Groetjes, Diamond
das waar ![]()
nu ben ik toch weer een beetje blij :rolleyes:
Gelukkig maar, toch nog weer iemand blij gemaakt vandaag ![]()
Groetjes, Diamond
![]()
Ja! Ik ben ook weer thuis! Het was echt super!!! Het hotel viel wat tegen, maar ik beloof na het weekend met de verhalen te komen, zijn net terug en we zijn echt bek-af!
Groetjes van Irene
ps: al dat gemiep om vakantievieren met een achtmaandenoude baby was niet nodig. Het is echt heel goed gegaan!!!
ps2: heb best een bruin bekkie!!!
[FONT=Optima] :ph34r: Hallo allemaal !
Tijdje niet geweest hier maar wel stiekum alles gelezen hoor
Ben met moeders van 19 tot en met 26 april in Içmeler geweest; wat een belevenis, alles praktisch nog gesloten, zelfs het appartement (officieel dan) want ik had vantevoren de eigenaar al gebeld dat we zouden komen en wat bleek ? tussen alle cementmolens en bouwpuin (ze waren nog aan het verbouwen) lagen allemaal rozenblaadjes over de trappen omhoog naar " ons" appartement, dat we al jaren huren. Normaliter kom ik er met mannie, maar die kreeg nu geen vakantie dus heb ik mams maar op sleeptouw genomen, tja, je moet toch wat als Turkije-junk
Het appartement was helemaal versierd, slingers, ballonnen, overal waar je keek en een stuk of 20 vrienden die allemaal ons op stonden te wachten bij het - overigens nog lege- zwembad ! Nou, ik janken natuurlijk, en dan moet je na een week weer terug, nog meer janken ! Fijn joh, daar ben je dan 36 voor geworden, om als een soort megaspons een week door Turkije te zwalken :blink: , maar goed, 5 september ga ik weer, maar nu met mannie en moeders, maar dan voor 3 weken. Ik ga maar niet eens tellen hoeveel dagen dat nog is, want de zakdoekjes zijn op…
Het zonnige kleurtje is inmiddels een soort roestkleur geworden, maar de gedachten houden me warm.
Sterkte voor al diegenen die nu binnen afzienbare tijd mogen, maar nog even door moeten bijten.
Groetjes,
Emigrantje
nog 87 nachtjes slapen.
Haha ik sta op 10 in de top 10! Whoejjj!!!
@ Emigrantje: Aaah, ik ben heel blij dat je het leuk hebt gehad (neem ik aan, met zoveel lieve mensen om je heen), en helaas weer even wachten, maar het komt er wel aan en de tijd is zo voorbij!
@ de rest: WAAAARGHHHHH nog eventjes :D:D:D:D
26 dagen nog!!!
@ Ireendje, fijn dat je het zo leuk hebt gehad! Zo zie je maar weer, alle zorgen voor niks geweest. Ben heel erg benieuwd naar je verhalen, maar kom eerst maar lekker even bij ![]()
@ Emigrantje, leuk verhaal zeg! Wat leuk dat het appartement helemaal versierd was en er zoveel vrienden waren. Wij gaan in september hoogstwaarschijnlijk ook naar Icmeler, ben erg benieuwd! En wat heerlijk dat je 5 september nog voor de boeg hebt, weer wat om naar uit te kijken! Da je dan ook naar Icmeler? Wij gaan ook omstreeks deze datum ![]()
@Maretje, ja ja we komen er wel, joehoe!!
Groetjes, Diamond
Ja Diamond,
Ik kom er al vele, vele, jaren en op 01-02-2007 gaan we er zelfs definitief wonen !!! HOERA !
Groetjes,
Emigrantje
Hé wat leuk zeg dat jullie daar gaan wonen! Als we dit jaar naar Icmeler gaan willen we graag naar hotel Joy Munamar, ken je dit hotel? En is er in september nog voldoende te doen in het centrum? Het hoeft voor ons niet megadruk te zijn maar het moet nog wel een beetje gezellig druk zijn…
Graag hoor ik wat meer van je over deze plaats…
Alvast bedankt,
Groetjes, Diamond