spannend ![]()
heeeeel fijne vakantie gewenst
spannend ![]()
heeeeel fijne vakantie gewenst
Het wordt hier inderdaad rustig de aankomende tijd…Nou ja, als achterblijvers kunnen we nog steeds lekker samen blijven aftellen. En ons verheugen op de verhalen van de terugkomers straks ![]()
Wat een weertje is het vandaag zeg! Ben net ff uit de zon weggegaan, het begon allemaal al een beetje te branden :blink: Zag dat het in Turkije nu ook heerlijk weer is, dus jullie kunnen morgen meteen het strand op Annemiek! Nog een uurtje dan ga je ![]()
Groetjes, Diamond
nog 104 nachtjes ( 13 augustus) dan ben ik weer in Turkije
Voor de de mensen die deze week allemaal naar turkije vliegen wil ik een fijne reis toewensen en geniet ervan.
groetjes besmile
Nog 29 dagen!!!
Groetjes, Diamond
Aaaaah! Nog 1 dag! Morgen vertrek ik om 14.00 en ben dan turkse tijd 18.30 op Dalaman waar mijn canim mij op komt halen!
Ben best zenuwachtig en met iedereen al afscheid aan het nemen… ![]()
Ben druk bezig nu met inpakken, maar wilde even een break! Mijn koffer weegt nu al 22kg en er moeten nog spullen bij… denk niet dat het gewicht (30kg) een probleem gaat worden, maar de ruimte ![]()
Groetjes Magda ![]()
Hé Magda héél veel plezier gewenst! Maak er een fantastische tijd van daar! Je vertrekt tenminste op een fatsoenlijke tijd, hoeft niet vroeg je bed uit ofzo…
Een fijne tijd gewenst daar en een goede vlucht!
Groetjes, Diamond
@ diamond: lekker he, 2 mei, begint nu wat te worden !!! nog ff en de koffer kan van zolder …
@ alle (meiden) die (binnenkort) weggaan: geniet ervan & heel veel plezier!
@Von Jaa het begint nu lekker op te schieten! Woensdag over 4 weken is het zover! Kan inderdaad niet wachten om m’n koffer van zolder te halen. Ben alvast een beetje stapeltjes aan het maken met wat ik allemaal mee wil nemen. Het regelen en voorbereiden is bij ons al in volle hevigheid losgebarsten ![]()
Groetjes, Diamond
Hey allemaal!!!
Lekker weekend gehad?!??? Ik wel, belachelijk veel gefeest de afgelopen 10 dagen, maarja, het mag ook eigenlijk wel eens na zo’n druk jaar! Was in ieder geval zeker lachen.
Jongens veel plezier met voorbereiden en koffers inpakken… ik moet nog ff wachten…
Dankjewel! Zal allemaal wel lukken. Ik houd jullie op de hoogte.
Ben idd heel erg blij met mijn vliegtijd, als ik het zo van anderen hoor!
Misschien ben ik er morgenochtend nog even en anders: iedereen veel plezier nog met aftellen en succes in Turkije!
Groetjes Magda ![]()
Ik heb eigenlijk best een rsutig weekend gehad…Vrijdagavond een housewarming gehad van vrienden van ons en voor de rest eigenlijk alleen maar gerelaxt. Afgezien van wat dingetjes die nog in huis moesten gebeuren <_<
Angel ook jij heel veel plezier toegewenst! Maak er een leuke tijd van!
Groetjes, Diamond
heerlijk rustig weekend gehad.
ik moet nog **90 **nachtjes
nog 12 weken en 6 nachtjes om precies te zijn ![]()
nog **89 **nachtjes
Nou meiden!
Ik ga er zo vandoor! Wordt zo opgehaald voor het vliegveld. Heel veel succes nog met aftellen en veel plezier allemaal in Turkije!
Ik zal jullie op de hoogte houden,
Heel veel liefs, Magda ![]()
Nog 28 dagen! Hoef voor we op vakantie gaan nog maar 5 dagen te werken, dus genoeg tijd om alles lekker voor te bereiden!
Zag dat het nu een paar dagen duurt voordat er weer iemand vertrekt…
Groetjes, Diamond
Oh ik kan bijna niet meer wachten om te gaan! Kreeg net alweer een berichtje uit Turkije wanneer we nou precies komen, gaan ze ons opwachten bij het hotel
Hopenlijk gaan de laatste paar dagen een beetje snel…
Groetjes, Diamond
Groetjes vanuýt het zonnýge Alanya!!! Het ýs hýer super, vertel wel meer als ýk terug ben!
Lýefs Rýeneke
Hé Rieneke, ben heeeel benieuwd naar al je verhalen!
Geniet er nog ff lekker van daar!
Groetjes, Diamond
Rieneke, jaloers hier :D:D:D:D:D
nog heel veel plezier en ik wil al je verhalen horen