Heey Ilse en Annemiek!
De vluchtnummers beginnen inderdaad met OHY… dus wel Onur air. Ben benieuwd wat dan nou precies het probleem is…
Ohw nog even vandaag en morgen doorkomen en dan kan ik weer lekker naar de hamam en daarna richting strand
Ik hoop dat het voor jullie ook allemaal goed komt!!! Ik duim zeker voor jullie!!!
Ik ga nu even weer verder met inpakken van de laatste dingetjes en laatste spulletjes kopen (o.a. zonnebrandcreme en mn moeder wilde nog een boekje over Turkije :P)
Allemaal nog veel succes met aftellen! En de rest die ook zo gaat: VEEL PLEZIER!!!
JOEPIE!!!
We gaan, we gaan wel later dan de eerst opgegeven tijden maar we vertrekken zondag om 19.30!!!
Jammer, dat het wat later geworden is, maar wehebben tenminste de tijden gekregen en de tickets zijn onderweg!!!
Op zich een beroerde tijd, maar er zitten ook weer voordelen aan, je hoeft niet te haasten, kan rustig je koffer volproppen en niet zo onchristelijk vroeg je bed uit!
Lekker hoor!!! Nog maar 2 dagen en dan gaan we!!!
@ rieneke; een goede reis en een hele fijne vakantie, lekker genieten hè!!!
@Nur, ik weet dat wij ook die aantal dagen hadden, maar het is zo over hoor
Gewoon ff doorbijten!
@Rieneke, succes met het doorkomen van vandaag, toch een beetje sombere dag, maar vannacht… Onur kan, om welke reden dan ook, een deel van zijn vloot niet inzetten en daar door is dit ontstaan. Maar wat belangrijker is: Maandag zitten jij en wij lekker in ons geliefde Alanya B)
Ben nu alle lijstjes aan het doornemen, maar er is nog niet 1 koffer gepakt hoor, kan dus allemaal gewoon zondag voor we weggaan. Alles is al in huis, dus nu kunnen mijn hubbie en ik gaan genieten van de eerste vrije dagen hier samen.
Eerst vandaag het huis, dan morgen konninginnedag en dan…Yeah
Vandaag iedereen werk ze, en je moet maar denken: Bijna weekend!!
Groetjes
Annemiek B)
Ohw nog een paar uurtjes!! We zijn hier nog druk de laatste dingetjes te pakken. En ons zorgen te maken om niets (mijn ouders dan…)
We nemen vanavond de laatste trein van hier (Haren/Groningen) die vertrekt al om 21.43u (pfff nog een beetje vroeg, maar ja) Nou ja zijn we iig op tijd…
Iedereen nog veel succes met aftellen!! En iedereen die ook zo gaat, veel plezier en insallah tot in Alanya
Dank je wel allemaal!!! Ik zal jullie de verhalen vertellen als ik terug kom!!
Veel succes met aftellen iedereen en de rest die ook zo gaat: Jullie ook veel plezier!!!
Rieneke heel erg veel plezier in Alanya! Ga er lekker van genieten daar! Enne laat je nog wat zon voor ons over
@ Annemiek en Ilse: gelukkig dat jullie eindelijk duidelijkheid hebben zeg, dat soort dingen kunnen nog lekker ff voor stress zorgen
Een heel fijne Koninginnedag gewenst en als ik jullie vantevoren niet meer spreek: HEEL VEEL PLEZIER! Maak er een te gekke tijd van met z’n allen! En ik ben heel benieuwd naar alle verhalen! Goede reis!!!
31 dagen nog!!!
Heb vandaag eindelijk een bikini gekocht, precies zoiets als ik in gedachten had. Ben er superblij mee! Ook meteen maar een leuke broek gekocht, en zo raakt de koffer zo langzamerhand wel vol
Voor ik het vergeet, Ellen, heel veel plezier gewenst in Bodrum! Ik weet niet hoe laat je vandaag vertrekt, hoop dat ik nog op tijd ben…Geniet ervan!
Jaa t lijstje is nog steeds lang, maar er zijn er natuurlijk alweer een paar af … die zitten al lekker in Turkije B) maargoed … hoop dat iedereen vdaag een leuke dag heeft gehad … ik wel iig !! Ik ga morgen ook op vakantie … alleen niet Turkije … <_< maargoed … het is iig vakantie ! Spreek jullie dus niet meer voor een weekje … dus wil iedereen even nog een fijn weekend wensen en iedereen die deze week naar Turkije gaat : een superfijne tijd daar !
Nog precies een maand en dan gaan we! Ik weet nog dat we in december geboekt hebben en het nog zo eindeloos lang weg leek…En nu zitten we al bijna op het strand! Vandaag alvast een beetje voorbruinen in de tuin, maar m’n nieuwe bikini die bewaar ik lekker voor op het strand in Turkije
Annemiek en Ilse, wat een heerlijk gevoel dat je kan zeggen dat je vandaag gaat! Hebben jullie alles klaar staan voor vertrek?
Ik ben er helemaal klaar voor
De koffers zijn net gepakt, het lijf is schoon, het huis en de beesten ook, duzzzz…LETS GO!!!
Om 3 uur gaan we de deur uit, en om 19.30 de lucht in, kan nu helemaal niet meer wachten
Iedereen bedankt voor alle fijne dingen, succes de komende weken zonder ons(jullie zullen het wel rustig krijgen) en tot over 15 dagen