Wat ook prettig is, is dat je niet totaal muf bent op zaterdag!! Anders was je iets van 5 uur pas in je acco geweest, en nu ga je gewoon lekker weg!!
Ben benieuwd met wie je vliegt, want om die tijd vertrekken er bijna alleen maar nederlandse maatschappijen! Want het is de ‘terugvlucht’, zeg maat.
Nou je blijft toch een extra dag, want je had ook op vrijdag die vlucht kunnen hebben( en dat hebben wij ook al een paar keer gehad en je word er dan niet blij van!). Laat heen, vroeg terug, en dan ben je 2 dagen kwijt!!
Een klein beetje ben ik wel blij, nu gaan wij maar 1 dag na jou
Sterkte met het doorkomen van vrijdag
Annemiek
Jeetje hoe krijgen jullie het voor elkaar om zo vaak berichtjes te plaatsen hier zeg?? haha… elke keer als ik online kom moet ik hier weer een paar pagina’s bijlezen en kom ik erachter dat er ondertussen al weer verschillenden zijn vertrokken…
31 Mei begint nu ook steeds dichterbij te komen… Diegenen die dan in Marmaris zitten moeten natuurlijk wel even contact houden he, want we gaan er natuurlijk wel een mooi feestje van maken met zn allen daar in Marmaris!!! Kan haast niet wachten… dit wordt echt een TOPzomer!!
Erika, Deniz, Rieneke, Ellen en Annemiek: voor jullie schiet het nu echt op!! Have fun allemaal en maak er een mooie tijd van!!!
Originally posted by diamond@26-04-2005, 17:31:53
** Erika, heel erg veel plezier in Kemer! Maak er een leuke tijd van!
@ Rieneke: balen joh! Wat gaven ze als reden op?
@ Maretje: ben je er nog een beetje uitgekomen met dat contract?
@ Von: heb nog steeds geen bikini nee, heb natuurlijk weer precies in m’n hoofd zitten wat ik zoek en dat is er dan weer niet :huh:
Groetjes, Diamond **
@ diamond: haha je het contract is goed komen… Kort gezegd stond er in: Er zijn 2 maanden proeftijd en als jij je werkt gewoon normaal doet zoals het in Nederland hoort (op tijd komen, geen ruzie zoeken etc. stond er letterlijk in vermeld :o !) dan zorgen wij voor je…
En ik mag terug komen voor mijn diploma uitreiking en daar ben ik wel heel erg blij om, die staat namelijk op onze school bekend als iets heel speciaals en dat kan je maar 1x in je leven meemaken!
Ik ben precies hetzelfde met bikinis, dan heb ik wat in m’n hoofd en dan vind ik alleen bikinis die er wel een beetje op lijken, maar toch niet echt heel erg veel…
@ iedereen die weg gaat: heel veel plezier, Deniz kom nog af en toe langs om ons op de hoogte te houden oke??
Heb m’n opgespaarde bikinigeld alweer verbrasd :huh: Heb een afspraak gemaakt om voor de vakantie nog acrylnagels te laten zetten…Nou ja, heb ik weer ff de tijd om verder te zoeken naar wat ik in m’n hoofd heb
Ja dat kan natuurlijk ook nog, nog niet eens aan gedacht
Kan me voorstellen dat je het vervelend vindt dat je nog steeds geen tickets hebt, je gaat al bijna! Ben benieuwd wat er dan met Onur is…
Heb je je koffer al gepakt?
Morgen zit je al lekker gezellig samen met je vriendje op een terrasje, op de bank, waar dan ook ! Maar je bent lekker iig lekker weer samen !
Meid, ik wens je egt super-super veel plezier … geluk … enz, enz … daar !! Geniet er maar lekker van !! Ook nog een hele goeie vlucht enne … laat snel weer van je horen hier hea !!
@rineke:
Met welke maatschappij vlieg jij?
Ik ben al de hele dag bezig om onze tijden(van beppie dus ook) boven water te ktijgen, maar verder dan afwachten kom ik nog steeds niet. Er schijnt 30 % van de totale vloot van Onur air afgekeurd te zijn, wat dus lijd tot totale herschikking van alle vluchten, aldus het reisburo!
Ik vroeg me dus af of jij ook met deze maatschappij gaat, dat is dan ok de reden dat jij ook andere tijden gekregen hebt.
Maar ik nergens iets vinden over onur air, zou toch op het nieuws geweest moeten zijn of ergens op het net te vinden moeten zijn.
Zouden we nog gaan???
HELP :blink:
Waah Ilse maak me niet zo bang!! :huh:
tuurlijk gaan we nog (toch), Ik weet niet precies met welke maatschappij we vliegen. Het is wel een turkse charter, zou dus best Onur Air kunnen zijn…
Ik weet ook niet waarom we nou ineens een dag vertraging hebben, ik heb geen uitleg gehad hierover, misschien mn ouders wel.
Maar ik heb idd ook niets op het nieuws gehoord…
@ Deniz, Ellen, Annemiek en iedereen die ook zo weg gaan HEEEL veel plezier!! en we horen de verhalen wel als jullie terug komen.
Deniz, laat af en toe wat van je horen! Ben benieuwd naar al je ervaringen!! Veel plezier en succes!
@Rieneke, een voordeel is dat de vliegtuigen die er nog wel zijn, dus in goede staat zijn
Maar de stress slaat wel toe, dat snap je!! Jij hebt tenminste nog een vertrektijd, voor ons is nog steeds niets bekend!!! Als je met onur vliegt begint je vluchtnummer met OHY… dus kan je op de tickets zien of je daarmee vliegt!!!
We gaan over 3 dagen, en we weten helemaal niets, behalve dat ze ermee bezig zijn…en daar komen we dus niet veel verder mee
Help ons duimen, meiden, want we(Ilse en ik, en natuurlijk ook onze ouders en de kinderen, en laten we de mannen niet vergeten!! worden er behoorlijk simpel van
HELLUP
Annemiek
Als het goed is ben je op dit moment al lekker bij je vriend in het zonnige Turkije!Zijn de feestdagen nog bezig daar trouwens?Wel gezellig hoor.Nou meissie heeeel veel plezier en geluk en pas heel goed op jezelf!Ik hoop dat we van je blijven horen hier!Veel liefs Rosanna :lol: