Leuk dat je in de zomer in Turkije gaat werken !! Lekker hoor … lekker weer, leuke cultuur, enz. Hoop dat je het daar heel erg naar je zin gaat hebben … en lekker genieten van van alles ! maar dat zal (denk ik … nee weet ik haast wel zeker) wel gaan lukken !
Club Pineta ligt in Marmaris tog , als ik het goed heb :unsure: mijn opa en oma zijn er een paar keer geweest en waren erg enthausiast !
Originally posted by miss_eefje@15-04-2005, 12:16:14
** Hey, kheb ff een vraagje he voor die mensen die bij hun vriend in Turkije gaan wonen…zijn julliie soms niet bang dat ie alleen met je wil trouwen voor een visum voor Nederland? Ik heb het er wel eens met mijn vriend over gehad en hij heeft me wel duidelijk gemaakt dat het hem daar echt neit om gaat…maja…er trappen jaarlijks zoveel vrouwen/meisjes in! Zijn jullie daar stiekem niet een beetje bang voor? Oja…en nog een vraag he…is het in Turkije moeilijk om zonder diploma werk te vinden? Ik zit nu in vwo5…maar het gaat helemaal niet goed op school en ik wil gaan stoppen en naar Turkije gaan, alleen vraag ik me af of ik daar zonder diploma wel werk zal vinden. Naja…ik hoor het wel van jullie! xxxEefjexxx **
ten eerste. mensen die bij hun vriend gaan wonen, denk dat je er dan wel goed achter komt wat zijn bedoelingen zijn. en de meesten “players” die meerdere vriendinnen hebben omdat ze een visum willen willen echt niet dat je in de zomer bij hem komt wonen hoor
en verder:
niet stoppen met je studie. en dan wat? dan ga je naar Turkije. Turken daar krijgen al amper werk, laat staan jezelf. Zie je jezelf al de rest van je leven je afgebeuld laten worden? En op een gegeven moment wordt je te oud en kunnen ze jongere mensen krijgen. Zo zit het nu eenmaal. En wat wil je dan doen? Zorg eerst nou eens dat je hier een goede basis hebt. Ok, het gaat niet goed in 5 VWO. je hoeft nog maar 1 jaartje. En als je dit jaar niet zou halen, waarom ga je volgend jaar dan niet naar 5 HAVO. heb je tenminste wel een diploma in je zak. Meis, gooi nou niet meteen je hele toekomst hier overhoop voor een ontzettend onzekere toekomst daar. Alleen als je zeker bent dat je daar mogelijkheden (goede) van bestaan zult hebben, kan je die stap wagen. Maar probeer dan in elk geval nog een diploma van hier in je zak te hebben, gewoon als extra zekerheid
nog 11 dagen…het gaat zooo snel nu!!!
vorige week heb ik de vliegtijden gekregen…we gaan hier om 11 uur s morgens de lucht al in…en zijn dus al om 4 uur in turkije
heerlijk zo vroeg…!!!
helaas vertrekt het het vliegtuig naar huis ook al vroeg…12.15 uur iets minder…hopen op vertraging maar hahha
Gaaf Diamond, ik zie dat je zelf mijn zus op de lijst hebt gezet!!!
Ja nog 15 dagen!!! En ik heb er verschrikkelijke zin in. Buiten regent het, en we hebben de kachel aan , daar is het echt half april, soms regen en bewolkt, maar wel boven de 20 gr!!
Een heerlijk weekend voor allemaal
En Ireendje, je bent er bijna
Groetjes
Annemiek
Vanmiddag gaan we de tickets ophalen. Waarschijnlijk belaag ik de D-Reizenmevrouw met allerlei vragen en is ze erg aan vakantie toe wanneer ik de winkel verlaten heb. Wish her luck.
Begin steeds meer zin en vertrouwen te krijgen. Net nog even weer foto’s bekeken, het is daar echt prachtig zeg!!! Maar ook heb ik gewoon zin om met mn billen op het strand te liggen daar. Vorig jaar heb ik hier nauwelijks van de zon kunnen genieten; ik was ultrahoogzwanger (echt griezelig, zo dik was ik) en een hele batterij gynaecologen en verloskundigen waarschuwden mij voor een zwangerschapsmasker. Ik was een log soort nijlpaard en als ik niet op had gepast had ik een log soort nijlpaard met vlekken kunnen worden. Als een giraf.
Goed, we gaan nú de reisbescheiden, zoals dat heet, halen.
Hoera!!!