Nog 47 dagen en dan gaan wij naar Kusadasi voor 1 weekje… :lol:
En als we na dat weekje terug komen dan moeten we nog 56 dagen wachten en dan gaan we naar Alanya voor 2 weken…
Heerlijk
bah, de regen en wind slaat tegen de ramen het is koud en de voorspellingen slecht…echt van die dagen dat je voor de komende 45 dagen in bed wilt liggen. maar ja, andere optie is een lekker Turks cd’tje in de speler en kast inventariseren op zomerkleding (tja daar kan je niet vroeg genoeg mee zijn toch?? …).
O ja, waarschijnlijk onbelangrijk,maar ik heb even veranderd in het rijtje dat ik niet naar Alanya maar naar Izmir, en daarna (vanaf Izmir) naar Bodrum ga.
Ow Ireendje als ik die 20 april zie als vertrekdatum word ik echt jaloers !!! Heel veel plezier he, **** GENIETEN**** !!!
Ireendje: 20 april Alanya
Lia: 25 Apil!
Filiz: 26 April! Side
Deniz: 28 April!Marmaris/icmeler
Rieneke: 29 April! (ennn ergens in Juli) Alanya
Annemiek + Ilse: 1 Mei! Alanya
Magda: 3 Mei! Marmaris
Aniek: 31 Mei!
Diamond:1 juni Alanya
Yvon: 1 Juni Izmir / v.a. 30 juni Bodrum
Maret: 6 Juni! Lara
Originally posted by miss_eefje@15-04-2005, 11:16:14
** Hey, kheb ff een vraagje he voor die mensen die bij hun vriend in Turkije gaan wonen…zijn julliie soms niet bang dat ie alleen met je wil trouwen voor een visum voor Nederland? Ik heb het er wel eens met mijn vriend over gehad en hij heeft me wel duidelijk gemaakt dat het hem daar echt neit om gaat…maja…er trappen jaarlijks zoveel vrouwen/meisjes in! Zijn jullie daar stiekem niet een beetje bang voor? Oja…en nog een vraag he…is het in Turkije moeilijk om zonder diploma werk te vinden? Ik zit nu in vwo5…maar het gaat helemaal niet goed op school en ik wil gaan stoppen en naar Turkije gaan, alleen vraag ik me af of ik daar zonder diploma wel werk zal vinden. Naja…ik hoor het wel van jullie! xxxEefjexxx **
Hoe is het met “Miss Eefje” ??? je verhaal blijft een beetje hangen bij me. Echt NIET DOEN hoor je studie zomaar opzeggen. Ik ben het helemaal met Nur eens, zoals ik eerder ook al schreef, zorg dat je een diploma hebt, je kunt daarna doen en laten wat je wilt!!
@ Deniz … zozo nog 1 week en 5 dagen … al aan t inpakken ?? Hahaa nou ik heb altijd anderhalve week voordat ik wegga mn koffer in mn kamer open liggen B) elke keer een klein beetje erin (zoals bikini’s , enz …) hihi …
We gaan ons best doen!!! Vandaag de tickets gehaald, daar een brei aan vragen weten te spuien én beantwoord gekregen, maar het was eigenlijk niets wat ik al niet wist… (zeg ik dat nou goed? :unsure: )
Ik ben zoooo toe aan lekker warm en zwemmen en zand tussen mn billen enzo! B) B) B)
@Ireendje, ik zal uitkijken naar een stel dat er zwart uitziet, met zand daar waar niemand het ziet( B) ), en een schitterende dame die erg aan het genieten is van al die aandacht die ze zal ontvangen van de turken. Zij zijn gek op kleine kinderen en het zal haar aan niets ontbreken!!!
Heel veel plezier, en als we je niet zien( ), neem niet al de zon mee naar huis, wij zijn er dan net, en willen ook genieten
Groetjes
Annemiek
Originally posted by miss_eefje@17-04-2005, 12:42:51
** bedankt voor al jullie reacties…kheb er echt lang over zitten nadenken…maar ik ben echt heeeeeeeeel erg eigenwijs en ik ga lekker toch! whahahahahah…ach ja…als ik spijt krijg merk ik het dan wel. Kheb mn vriend gewoon echt nodig en ik kan niet nog een paar jaar wachten. Anders kom ik over een jaar ofzo wel terug om zo’n speciale opleiding te doen van havo 4 en 5 in 1 jaartje…heb ik toch nog een diploma! Voor alle mensen die al over een paar weken op vakantie gaan: Veel plezier! xxxEefjexxx **
Originally posted by diamond@17-04-2005, 12:51:24
** Nog 44 dagen! Ben nu lekker naar Moonlight van Mustafa Sandal aan 't luisteren. Krijg er zo’n vakantiegevoel van dat ik de kamer al ben doorgedanst
Ireendje: 20 april Alanya
Lia: 25 Apil! Kemer
Filiz: 26 April! Side
Deniz: 28 April!Marmaris/icmeler
Rieneke: 29 April! (ennn ergens in Juli) Alanya
Annemiek + Ilse: 1 Mei! Alanya
Magda: 3 Mei! Marmaris
Aniek: 31 Mei! Marmaris
Diamond:1 juni Alanya
Yvon: 1 Juni Izmir / v.a. 30 juni Bodrum
Maret: 6 Juni! Lara
@ Jacquelientje, welkom hier op het forum! T’is erg leuk om hier met elkaar af te tellen. Heerlijk dat je twee keer gaat! Goed vooruitzicht!
@ Von, nog ff tellen en dan begint het grote genieten! Ben ervoor om de tijd daar stil te zetten
@ Ireendje, het is al bijna zover voor jou, spannend hoor! Je gaat een geweldige tijd tegemoet, ben jaloers!
@ Annemiek, hou je het een beetje vol om thuis te zitten? En gaat het verder allemaal goed met je?
Zo dat was het weer ff
Groetjes, Diamond **
ik wil ook in het lijstje B)
31 juli naar Antalya
dus ik ben nu de laastste. vind ik wel minder. :blink:
nog 105 nachtjes slapen
ik zit bijna bij de 100 :rolleyes: