Veel Plezier-welkom Thuis 1

He,Turkije_fan,

Had daar ook last van;het zit hem in het drukverschil.
Simpele remedie: Otrivin;een uur voor het landen in je neus spuiten en je hebt er geen last van.
Je hebt een aangeboren vernauwing van de neusbijholtes,Otrivin(Xylometazoline)verwijt dat.
De druk die onstaat bij dalen kunnen die verbinding naar die holtes niet aan,gevolg:er lijkt iets te knappen achter je voorhoofd.

Hoop dat je er iets aan hebt,

Hans,
Forumbeheerder.

Hallo.

Hıer even een berıchtje vanuit Turkije. Het ıs hier heerlijk. Hebben vandaag de tour naar Manavgat gedaan met die mooıe boottocht.

İedereen die nog gaat veel plezier.

Mvg. Roanna:)

Jaloers… :stuck_out_tongue:

HALLO MEIDEN!!!

Zo moest ik een boel bijlezen!!! Maar ik ben er weer:( :rolleyes: !!

We hebben genoten, heerlijk weer en lekker eten daar in Griekenland.
App was echt klein, maar meer dan voldoende en net ff buiten Kos-stad, dus heerlijk rustig.
We hebben het ‘hele’ eiland verkent op de scooter, maar het is echt klein. En het is geen Turkije, wat goed en minder goed is. Goed is dat je niet de hele tijd loopt te shoppen, minder goed is dat je niet de hele tijd loopt te shoppen(wat je toch een beetje gewent bent, en je dus tijd overhoud in de avond!:stuck_out_tongue: )

Thuis is alles met de puber goed gegaan, maar we hadden niet anders verwacht!! Half november gaat hij de marine in, en dan hebben we hem alleen nog de weekeinden in huis. Net voor onze vakantie is hij officieel bij ons komen wonen, en heeft hij al zijn spullen verhuisd. Nu kan hij uit een heel rustige situatie gaan bouwen aan een band met zijn ouders!!

@Diamond: Heb je me zien zwaaien?? Ik zag Turgutreis zo liggen vanaf het strand, dus je kan me niet gemist hebben toen ik daar stond:D! Geniet er maar lekker we spreken je tussentijd toch wel heb ik al gelezen.

@Rieneke: Ben gister pas terug gekomen, dus hier ben ik weer!! Gaaf om te lezen dat jullie dus wel aan me denken!!

Nou ben er dus weer, en moet zeggen: Zalig die regen:eek: :confused: !!! Wat een verschrikking en zoooo koud…

Spreek iedereen weer
Annemiek

Het rijtje wordt inderdaad klein! Wel lekker als je er nog 2 keer instaat:p Sorry meiden… Heb wel ruimte in mijn koffer over!

@Diamond: Goed om te lezen, dat je het lekker hebt daarzo!! Bodrum zal je gaan bevallen, ik vind het er persoonlijk heerlijk!

@derest: Het is voor mij ook nog maar 11 dagen wachten!! Dat zijn eigenlijk 11 dagen te lang maar goed… Het gaat wel snel!!! Vandaag lekker vrij, en vanavond werken van 18.00uur tot 20.00 heerlijk!

Fijn weekend alvast!

Liefs Cynthia

Vandaag regen gehad :smiley: We lagen lekker te zonnen, komt het ıneens met bakken uıt de lucht. Iedereen rennen hıer natuurlıjk. Gelukkıg kwam het zonnetje er net weer door en zıjn we meteen weer gaan lıggen haha.

@Annemıek: ık heb staan turen ın de verte maar heb je nıet gezıen hoor haha. Fıjn dat jullıe het zo leuk hebben gehad, was heel erg benıeuwd hoe het zou bevallen na Turkıje!!!

Gıster zıjn we hıer even het plaatsje ıngelopen en het vıel echt op dat de mensen hıer lang nıet zo opdrıngerıg zıjn, vond t wel erg prettıg. Mısschıen gaan we vanavond even langs bıj het cafe van Stacey dıe hıer ook op Wereldwıjzer zıt.

@Roanna: genıet ervan meıd!

@De rest: hoop dat alles goed met jullıe gaat. Kan het nıet laten hıer soms ff te komen lezen op een rustıg uurtje haha.

Groetjes, Dıamond

@ Diamond: dat zit daar maar te internetten :smiley: Leuk dat je ons op de hoogte houdt, maar wel een beetje jaloers makend hoor!!

@ Cynthia: denk je dat ik er in pas? (in je koffers dus :wink: )

@ Beppie: Ben blij dat Kos wel is bevallen, maf dat het zo anders is dan Turkije, dat had ik eigenlijk niet verwacht! Ook mooi dat het helemaal goed is gegaan met de puber, super van jullie dat jullie hem deze kans geven om zo weer een goede relatie met zijn ouders op te bouwen!

@ Roanna: mooi dat je het daar zo leuk hebt!! Fijne vakantie nog!

@llemaal: Heeft iemand Nur gezien (herhaalde oproep;) )… Ik lees echt nooit meer wat van haar… En ik ben net bij de kapper geweest en het is niet mislukt!!!

Woehoe!!!

Liefs, Maretje.

idd ook al lang niks meer van nur gehoord…ben ook wel benieuwd…!!

@cynthia…ik wil ook wel mee loten voor het koffer :wink:

@maretje…leuke foto…haar idd heel leuk!!

er staat me een druk weekend te w88…dadelijk eerst sporten, dan stappen morgen uitslapen en dan werken. naar het werk zal ik wel geen zin meer hebben om nog iets te doen…zondag vroeg op om te voetballen en daarna weer werken…

wat zijn jullie plannen voor het weekend…?

kusz kusz

filiz

Hoi hoi,

tjonge, wat ben ik toch jaloers!!:stuck_out_tongue:

Morgen ga ik naar Scheveningen naar de musical ‘The Lion King’. Heb er echt veel zin in!:smiley: Voor de rest heb ik veel te veel te doen voor school, dus moet ik me daar maar mee bezig houden helaas:mad:

gr Tahnee

wwhhahahaaa

nog 2 uurtjes en dan ga ik van huis weg!!!:stuck_out_tongue:

@ bloem: Fijne vakantie!!!

@ Filiz: ik heb het ook redelijk druk, maar wel met allemaal leuke dingen. Zometeen ga ik naar een vriendin toe en we gaan denk ik even de stad in, als ik thuis kom, is er een oude kennis van ons -vet gezellig, even bijkletsen- s avonds ga ik met mijn vriendje uit voor de eerste keer (WAT MOET IK AAN??) en dan blijf ik bij hem slapen en zondag moet ik rond 1uur weer bij hem weg, dan moet ik naar huis om klusjes te doen ,dat is niet zo leuk :wink:

@ summergirl: leuk dat je naar de Lion King gaat. Mijn moeder en zusje zijn er geweest en die waren helemaal onder de indruk!!

Liefs, Maretje.

@ Bloem hele fijne vakantie!!!

@ Summergirl…Wat gaaf dat je naar de lion king gaat!! daar wil ik ook zoooooooooooooooooo graag heen maar er is niemand die met me mee wil:mad: :frowning: Noujah…Heel veel plezier!!

Kus ez

Gelukkig heeft het zonnetje ons niet in de steek gelaten. Gistermiddag konden we alweer terug naar ons ligbedje na de regen en het onweer. Vandaag is het ook weer stralend weer en dat hebben we gemerkt…Zijn behoorlijk verbarnd vandaag. Vanmiddag zijn we naar de markt in Turgutreis geweest, was leuk!! Heb trouwens niks gekocht maar wel heerlijk rondgesnuffeld.

Nou ik ga hier weer verder met genieten, tot snel!!

Groetjes, Diamond

@Diamond: super dat je het zo naar je zin hebt ! breng maar wat zon mee want ondertussen is het hier echt heel koud geworden ! althans in België…
Nog veel plezier verder!

@Bloem: Veel plezier op vakantie!

@Filiz: Druk weekend voor je! Gewoon es denken aan Turkije :wink:

@Maretje: Mooie foto !

Zo zo , al druk gehad deze week: rijexamen, werken, informeren in mn school ivm met het nieuwe systeem … Maandag begint helaas de school weer voor mij :frowning: , mn jaartje opnieuw, nieuwe mensen leren kennen, nieuwe vakken die erbij gekomen zijn, enz… Hopelijk gaat het jaar rap zodat ik weer snel in Turkije zal zitten. Mn Franse les in avondschool is ook begonnen en dat zit al goed :stuck_out_tongue: .

Groetjes xxx

@ Diamond: Ohw ik ben zo jaloers! :slight_smile: Maar heel goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Het is hier inderdaad erg koud! ook in Nederland…
Bah vervelend dat het nu weer kouder wordt en wat een flut zomer had Nederland dit jaar zeg!
Diamond, geniet er nog maar lekker van!! Heerlijk!

@ Bloem: Heel veel plezier! je zult tegen deze tijd wel al bijna daar zijn! Super veel plezier, maar dat zal vast wel lukken! Vertel ons hoe het was als je terug bent! :slight_smile: Maar geniet er eerst maar van!

@ Summergirl: Veel plezier bij The Lion King! Of nee waarschijnlijk ben je er nu al weer geweest, hoe was het?

Liefs Rieneke

@ Summergirl: en hoe was lion king? vast wel mooi toch! nou ik hoor et vast wel! tenminste daar ga ik wel van uit :stuck_out_tongue:

@ Bloem: HEEL VEEL PLEZIER! wat waarschijnlijk wel gaat lukken!!

@ Diamond: AARRRHHHGGG ik ben jaloers :stuck_out_tongue: heel veel plezier nog! en hoor het allemal nog wel!

pfoeoeejjj vannacht uitgeweest naar een feest in de buurt… was echt heel erg gezellig… maar LAAT! en ben ik net nog overgehaald om vanavond ook nog even op stap te gaan… oei oei oei dat is morgen heeeel moe zijn :stuck_out_tongue:
maar goed!

Iedereen die op stap gaat of lekker op de bank gaat zitten luieren (waar ik op dit moment eigenlijk best wel zin in heb) HEEL VEEL PLEZIER :D!!!

Liefss, anke

Ben net terug van Scheveningen. The lion King was echt gaaf!! en super mooi! Zeker de moeite waard!!

@Diamond: Gelukkig dat het mooi weer is gebleven! Zo te horen is het er heel gezellig. Nog veel plezier daar!!

xxtahnee

Waaah wat gaat een vakantie toch altijd snel zeg! Na vandaag hebben we nog maar twee dagen over. Woensdagochtend worden we alweer om half drie opgehaald…Zit nu met een erg roodverbrand hoofd te typen is erg hard gegaan vandaag…

Groetjes aan iedereen!

Diamond

@ Diamond: Ja jammer he, dat de leuke tijd altijd veel sneller voorbij gaat dan de minder leuke tijden :frowning: . Nou ja nog heel erg veel plezier op je laatste 2 dagen daar!! En ongeveer een week later ga je toch weer? Heerlijk!

@ Summergirl: Super leuk om te horen dat je het naar je zin hebt gehad bij The Lion King!

Waaaaaahhhhh Ik wil terug naar Turkije!!! Ik heb net mn weblog (eindelijk) afgeschreven…
Zelfs met mn weblog zit ik nu weer in NL… SNIF! Ik mis iedereen!
Nou ja ik ga in december weer…daar troost ik mezelf maar mee! Nu hier nog even heel veel werken en centjes verdienen hier, zodat ik zonder zorgen naar Istanbul kan en volgend jaar weer zo’n soort avontuur mee kan maken!!
Ohw alweer zin in! :smiley: Wanneer is mn volgende werkdag:p ?!!!

Selamlar Kelebek

@Maretje en Filiz: Misschien passen jullie er beide wel in :wink: Kan wel wat gezelschap gebruiken, ik ga namelijk 22 oktober met mijn moeder en oma :rolleyes: Dus dat wordt niet uitgaan denk ik zomaar mmm…

Voor mij is het ook al bijna weer zover! Heb al lenzen gehaald (met een kleurtje) een enorme zak snoep voor in het vliegtuig(als hij het haalt haha) Het duurt nog wel een week, maar heb eigenlijk nog maar 2 dagen school!!!

@Diamond: Nogmaals super! Ook lekker om te horen dat het mooi weer is, want ja ik kom daar natuurlijk vlak bij te zitten! Nu maar hopen dat het in iedergeval tot 4 oktober mooi blijft daarzo!

Nou meiden fijne zondag verder!

Liefs Cyn